Heel herkenbaar, het hogerop willen. Ik ben dan alleen gewoon niet blij met wat ik heb, want ik mis teveel en wat ik heb maakt me ongelukkig. Gras is op dit moment elders ook echt groener.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik wil ook gewoon "hogerop". Al heb ik geen idee waarom, want volgens mij is het daar helemaal niet leukMaar ik wil gewoon niet stilstaan, dan word ik onrustig. Misschien heeft het ook te maken met gewoon leren om blij te zijn met wat je hebt en niet altijd per se naar meer/anders te willen streven ofzo.
Lekker hoor! Wat ga je eigenlijk precies doen in Spanje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
Ja, is ook echt wel een nadeel hoor, alles zelf regelen. (Administratie)
Maar ja, ik ga nu volgende week naak Spanje voor 2 weken en dan ben ik in totaal 10 weken op reis geweest dit jaar. En dat is wat ik leuk vind om te doen. En dat weegt bij mij zwaarder.
Dat dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef neen het volgende:
De hoogste ambitie is toch gelukkig zijn, op zich wel een die ik nastreef.
Dan heb je net zoveel vakantiedagen als ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef conleche het volgende:
Ja, is ook echt wel een nadeel hoor, alles zelf regelen. (Administratie)
Maar ja, ik ga nu volgende week naak Spanje voor 2 weken en dan ben ik in totaal 10 weken op reis geweest dit jaar. En dat is wat ik leuk vind om te doen. En dat weegt bij mij zwaarder.
Maar jij bent gebonden aan een bepaalde periode. Meestal nog hele dure periodes ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan heb je net zoveel vakantiedagen als ik.
Ja maar Co zit niet vast aan de schoolvakanties waarin heel het land vrij is en op de snelweg stilstaatquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jaaaah dat wassum!!! Het waren zelfs planeten waar je uit moest kiezen en ik zie net dat ik erg zinnige dingen heb gezegd in dat topic. En ik was grappig ook!quote:
Je hebt mijn post van gisteren gemist geloof ik.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar onderschat fijne collega's niet hoor! Ik had bij mijn vorige baan hele fijn collega's en die mis ik nu twee maanden later nog steeds heel erg. Werk is wel iets leuker, maar soms voel ik me best ellendig(Gelukkig kan ik mezelf heel snel herpakken en voor mezelf m'n werk meer uitdagend te maken, dat scheelt..)
Wehehe. Nee, op jouw leeftijd is dat zelfkennisquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Jaaaah dat wassum!!! Het waren zelfs planeten waar je uit moest kiezen en ik zie net dat ik erg zinnige dingen heb gezegd in dat topic. En ik was grappig ook!
snifsnifsnif................, zou dat nou eigen roem zijn??
Wrong!!! Want ik werk sws maar 3 dagen per week. De rest van de tijd zou ik in theorie moeten schilderen, maar da's dus niet altijd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Over eigenroem gesproken, ik ben toch zo donders tevreden over wat ik bereikt heb, en hoe, enzo. Echt waar.
Jij bevindt je dan ook wel in een uitzonderingspositiequote:Op zondag 31 oktober 2010 19:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Wrong!!! Want ik werk sws maar 3 dagen per week. De rest van de tijd zou ik in theorie moeten schilderen, maar da's dus niet altijd.
En GB: we gaan rondtrekken in Andalusië, dus de Moorse steden, maar ook wat natuurgebieden!
Ohquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
Over eigenroem gesproken, ik ben toch zo donders tevreden over wat ik bereikt heb, en hoe, enzo. Echt waar.
Fijn!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Wehehe. Nee, op jouw leeftijd is dat zelfkennis.
Ik ben een gemankeerd bibliothecaresse; ik vind het het leuks om iets te vinden wat een ander zocht. Daar ben ik dan ook goed in.
QFT.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:22 schreef LadyBlack het volgende:
Zo en van lekker snotteren bij muziekjes ga ik naar lekker snotteren bij Extreme Home Makeover!
Ik ben echt niet gemaakt voor alleenwonen .... ik heb echt een huisgenoot nodig, of dat nou een geliefde is of gewoon een vriend(in). Vind er geen reet aan in mn eentje
QFT!!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:23 schreef neen het volgende:
Sowieso zijn mensen die tevredenheid uitstralen al 2x zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |