Bij mij ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Toen ik net op mezelf woonde voelde ik me ook helemaal Queen Of Teh Citeeeh!!![]()
Maar dat was gewoon in Utrecht.
quote:
QFTquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef neen het volgende:
De hoogste ambitie is toch gelukkig zijn, op zich wel een die ik nastreef.
Ja, en vooral heel wereldwijs omdat alle oude klasgenootjes gewoon thuis bleven wonenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef -marz- het volgende:
Toen ik net op mezelf woonde voelde ik me ook helemaal Queen Of Teh Citeeeh!!![]()
Sint Maarten is andersquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink: oh kan je niet met ze mee dan? Dat deed mijn mamma ook met Sint Maarten. Die heb ik gelopen tot ik 7 was ofzo.
Tja "hogerop" zitten is best wel leuk hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik wil ook gewoon "hogerop". Al heb ik geen idee waarom, want volgens mij is het daar helemaal niet leukMaar ik wil gewoon niet stilstaan, dan word ik onrustig. Misschien heeft het ook te maken met gewoon leren om blij te zijn met wat je hebt en niet altijd per se naar meer/anders te willen streven ofzo.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb ravioli en tiramusi besteld (die laatste was heel mooi gepresenteerd op een bordje - ben benieuwd of het ook zo bij mij aan komt). Ik moet toch voorkomen dat ik een lollypop word
.
Dat, maar misschien zet ik me er ooit wel overheen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik zou weer niet tegen de financiële onzekerheid kunnen die 'voor jezelf werken' met zich meebrengt.
Precies. En al dat gedoe van alles regelen!quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik zou weer niet tegen de financiële onzekerheid kunnen die 'voor jezelf werken' met zich meebrengt.
Sowieso neem je ook gewoon een groot risico wanneer je voor jezelf werkt, dus makkelijk praten is het nooitquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:00 schreef conleche het volgende:
Hmmm, voor mij is vrijheid ook wel heel belangrijk en ik besef me ook best dat ik makkelijk praten heb, omdat ik voor mezelf werk. Maar goed, die stap heb ik ook ooit genomen, daarvoor werkte ik echt 16 uur per dag en ik werd er niet bepaald gelukkig van.
''Hogerop'' is inderdaad niet altijd leuk vind ik. En je hebt een olifantenhuid nodig. Maar ik merk nu dat ik ook niet echt heel blij word van een niveautje lager. Wil meepraten over het beleid, een visie ontwikkelen, sturen. En dat vind ik schijnbaar belangrijker dan een leuke werksfeer en geode contacten met collega's.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Maar ik wil ook gewoon "hogerop". Al heb ik geen idee waarom, want volgens mij is het daar helemaal niet leukMaar ik wil gewoon niet stilstaan, dan word ik onrustig. Misschien heeft het ook te maken met gewoon leren om blij te zijn met wat je hebt en niet altijd per se naar meer/anders te willen streven ofzo.
Relativeringsdilemmaquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee dawasnie, het geld was evenveel waard. Even kijken of ik dat topic kan vinden zo 1 2 3 .
Ja is lang genoeg, daarna nog even 5 min in folie laten rustenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso neem je ook gewoon een groot risico wanneer je voor jezelf werkt, dus makkelijk praten is het nooit
Mijn vispakketjes liggen in de oven, ik ben benieuwd! Het zag er al erg lekker uit vóór het in de oven ging
Weten jullie of 15 min. in een voorverwarmde oven (200 graden) genoeg is voor twee flinke stukken vis?
Nou dat inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..] Wil meepraten over het beleid, een visie ontwikkelen, sturen. En dat vind ik schijnbaar belangrijker dan een leuke werksfeer en goede contacten met collega's.
Wat ga je doen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Precies. En al dat gedoe van alles regelen!
Oh de laatste week vakantie gaat in! Hierna begint het werkende leven.
True, maar onderschat fijne collega's niet hoor! Ik had bij mijn vorige baan hele fijn collega's en die mis ik nu twee maanden later nog steeds heel erg. Werk is wel iets leuker, maar soms voel ik me best ellendigquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
''Hogerop'' is inderdaad niet altijd leuk vind ik. En je hebt een olifantenhuid nodig. Maar ik merk nu dat ik ook niet echt heel blij word van een niveautje lager. Wil meepraten over het beleid, een visie ontwikkelen, sturen. En dat vind ik schijnbaar belangrijker dan een leuke werksfeer en geode contacten met collega's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |