Kort maar krachtig. Je weetquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Wat is er Hansie?Je bent zo kortaf.
Vreselijk inderdaadquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Van die homo's die ook echt MOETEN laten zien dat ze zo gay zijn als een deur.![]()
jammerquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
mja, ik heb geen hekel aan homo's, maar wel aan die gayprideflauwekul. dat doe ik als hetero toch ook niet? ik ga toch niet in een roze string de groninger grachten op? bah!
- Misschien nemen ze niet op, dan is er geen donder aan en kost alleen maar zendtijd.quote:
voor jou wil ik best in een roze string rondlopen. neem jij die dan mee?quote:
tuurlijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
voor jou wil ik best in een roze string rondlopen. neem jij die dan mee?
wanneer gaat dat plaatsvinden? of moet dat in het hoekje?quote:
jij met een roze string aan in een hoekje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
wanneer gaat dat plaatsvinden? of moet dat in het hoekje?
dat weet jij niet, jij kent mijn bips niet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij met een roze string aan in een hoekje?
it's my lucky day
het idee alleen al is genoeg hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
dat weet jij niet, jij kent mijn bips niet!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet jij niet, jij kent mijn bips niet!
Dames, R&P is een subforum verderquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het idee alleen al is genoeg hoor.
Ja sorry, ik heb ook niet eens de radio aan staan vanavondquote:
Haha, geeft niet, blijf lekker hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb ook niet eens de radio aan staan vanavond![]()
ik ben al weg
als we maar ophouden over roze stringen en mijn bips neem ik aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, geeft niet, blijf lekker hier
Wat heeft die Ramon een kinderstemmetje zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
- Misschien nemen ze niet op, dan is er geen donder aan en kost alleen maar zendtijd.
- Wie weet wie je aan de telefoon krijgt.
- Misschien beginnen ze te schelden e.d.
Daarom worden dat soort dingen ge-Voxpro'd
Af en toe jouwes ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
iemand hier die twijfelt aan zijn/haar geaardheid?
alsjeblieft zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
B.O.B. en Rivers Cuomo. lekker nummer......megahitkandidaatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |