- Misschien nemen ze niet op, dan is er geen donder aan en kost alleen maar zendtijd.quote:
voor jou wil ik best in een roze string rondlopen. neem jij die dan mee?quote:
tuurlijk!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
voor jou wil ik best in een roze string rondlopen. neem jij die dan mee?
wanneer gaat dat plaatsvinden? of moet dat in het hoekje?quote:
jij met een roze string aan in een hoekje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
wanneer gaat dat plaatsvinden? of moet dat in het hoekje?
dat weet jij niet, jij kent mijn bips niet!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij met een roze string aan in een hoekje?
it's my lucky day
het idee alleen al is genoeg hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
dat weet jij niet, jij kent mijn bips niet!
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet jij niet, jij kent mijn bips niet!
Dames, R&P is een subforum verderquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het idee alleen al is genoeg hoor.
Ja sorry, ik heb ook niet eens de radio aan staan vanavondquote:
Haha, geeft niet, blijf lekker hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb ook niet eens de radio aan staan vanavond![]()
ik ben al weg
als we maar ophouden over roze stringen en mijn bips neem ik aan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, geeft niet, blijf lekker hier
Wat heeft die Ramon een kinderstemmetje zeg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
- Misschien nemen ze niet op, dan is er geen donder aan en kost alleen maar zendtijd.
- Wie weet wie je aan de telefoon krijgt.
- Misschien beginnen ze te schelden e.d.
Daarom worden dat soort dingen ge-Voxpro'd
Af en toe jouwes ja.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
iemand hier die twijfelt aan zijn/haar geaardheid?
alsjeblieft zegquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
B.O.B. en Rivers Cuomo. lekker nummer......megahitkandidaatje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |