Ja, dan kan Roel een week lang helemaal los gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Want?
Paul lijkt me ook wel leuk, lekker 24/7 naar zn bril kijken
Volgens mij heeft hij dat wel eens gezegd ivm die overdosis die hij heeft gehad aan een pil toen hij gewichtsloos wilde worden voor Try Before You Die.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Want?
Paul lijkt me ook wel leuk, lekker 24/7 naar zn bril kijken
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:41 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb het gemist, wie is die vrouw nu?
Oke! Wat een mooie praatstem heeft ze ook, lekker rauw.quote:
Sr keuze .. Gerard Domien en rudyquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:01 schreef Cee het volgende:
Ik ga iets bekennen. Zijn jullie er klaar voor?
Iemand moet mij gaan uitleggen wat er zo verschrikkelijk is aan Bart Arens. Want ik vind hem helemaal niet zo erg.
Mijn SR keuze: Gerard, Timur en Veenstra. Kom maar op.
Dat heb ik ook, snap er geen bal van.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:01 schreef Cee het volgende:
Iemand moet mij gaan uitleggen wat er zo verschrikkelijk is aan Bart Arens. Want ik vind hem helemaal niet zo erg.
Ja iddquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, snap er geen bal van.Zelfde met dat gezeik over Claudia, vind het wel een leuk mens.
Bellaquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, snap er geen bal van.Zelfde met dat gezeik over Claudia, vind het wel een leuk mens.
Niks mis met Bart. Wel met Claudia.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:01 schreef Cee het volgende:
Inderdaad, die andere 2 vind ik nogal kleurloos.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:05 schreef Cee het volgende:
[..]
BellaIk vind Claudia ook leuk. De leukste vrouwelijke dj op 3fm in ieder geval. Grappig, fris en fruitig en niet dat overdreven quasi-stoere gesmoel van Roosmarijn en Annemieke.
Die zijn toch alleen maar in het weekend te horen ?? en dan vooral s'morgens ?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, die andere 2 vind ik nogal kleurloos.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |