Zal wel aan mij zelf liggen dan, maar begon zelf met les 2 en had er geen moeite mee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef abcdefghijk het volgende:
Nou eerste keer viel al tegen, 1-2-3-2-1 met steeds pauze van 2 min.. Had altijd een goede conditie maar na 4 maanden niet gesport te hebben lijkt die verdwenen te zijn.....
Runkeeper Pro en die is erg precies vind ik zelf. Nog maar 1x gelopen met RunKeeper Pro maar gratis en mooie applicatie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef fl1pp13 het volgende:
Zo, ik heb ook weer 5.6 kilometertjes op de tellerGaat steeds beter de laatste tijd, ook al verlang ik weer naar het lopen in de zomer! Zijn hier eigenlijk nog meer mensen die met nike+ lopen?
Ja, overduidelijk de naamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Runkeeper Pro en die is erg precies vind ik zelf. Nog maar 1x gelopen met RunKeeper Pro maar gratis en mooie applicatie.
Is er een verschil tussen Nike+ en RunKeeper Pro?
Ja, luid en duidelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:16 schreef fl1pp13 het volgende:
Zo, ik heb ook weer 5.6 kilometertjes op de tellerGaat steeds beter de laatste tijd, ook al verlang ik weer naar het lopen in de zomer! Zijn hier eigenlijk nog meer mensen die met nike+ lopen?
Ik hou de afstand bij met http://www.afstandmeten.nl/quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef abcdefghijk het volgende:
Weet iemand waar je voor weinig geld aan een sporthorloge kan komen? Dus gewoon: timer, hartslagmeter, verder niks speciaals. En verder, hoe meten jullie de afstand die je hebt gelopen? Of kan dat ook met een horloge? Misschien beetje domme vragen, maar ik heb geen verstand van dit soort dingen. Ik loop zelf met mijn ipod nano met stappenteller, maar daarmee is natuurlijk niet de precieze afstand te berekenen..
Op een android of iPhone heb je verschillende (gratis) Apps die je route volgen. Sporthorloge kun je het beste gewoon een polar kopen. De goedkoopste voldoet en ze zijn nauwkeurig met borstband. Zijn te krijgen voor ronde de 30 euro denk ik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:37 schreef abcdefghijk het volgende:
Weet iemand waar je voor weinig geld aan een sporthorloge kan komen? Dus gewoon: timer, hartslagmeter, verder niks speciaals. En verder, hoe meten jullie de afstand die je hebt gelopen? Of kan dat ook met een horloge? Misschien beetje domme vragen, maar ik heb geen verstand van dit soort dingen. Ik loop zelf met mijn ipod nano met stappenteller, maar daarmee is natuurlijk niet de precieze afstand te berekenen..
Volgens mij is Nike+ maar op een enkel device werkzaam (die van hunzelf) en RunKeeper op Android/Iphone en wellicht ook Blackberry.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:50 schreef Slickk het volgende:
[..]
Runkeeper Pro en die is erg precies vind ik zelf. Nog maar 1x gelopen met RunKeeper Pro maar gratis en mooie applicatie.
Is er een verschil tussen Nike+ en RunKeeper Pro?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:37 schreef Mannheim het volgende:
http://www.gmap-pedometer.com/
Pedometer? wtf
Naar mijn weten is Nike+ enkel op de Ipod Nano, Ipod Touch en de Iphone. Ik heb hem toevallig op een derde generatie Ipod Touch..quote:Volgens mij is Nike+ maar op een enkel device werkzaam (die van hunzelf) en RunKeeper op Android/Iphone en wellicht ook Blackberry.
Ow sorry, dan werkt het volgens mij alleen met Apple shizzle.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:37 schreef fl1pp13 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is Nike+ enkel op de Ipod Nano, Ipod Touch en de Iphone. Ik heb hem toevallig op een derde generatie Ipod Touch..
Dit is een mooie optie voor de mensen met een smartphone of iets dergelijks, maar met mijn Ipod touch heb ik geen constante GPS of internet verbindingquote:Op zondag 9 januari 2011 12:06 schreef neen het volgende:
Bij Nike + zat (of dat nu ook nog zo is weet ik niet) altijd een ding wat in je schoen gestopt moest worden om de afstand te meten. Runkeeper enzo maken gewoon gebruik van de GPS van de telefoon om de afstand te meten.
Ik ga altijd eerst rennen en dan pas eten. Het is misschien wel slim om even een boterham of een paar crackers naar binnen te werken, zodat je toch niet zo'n hongerig gevoel onderweg krijgt..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef Gkhn het volgende:
Eerst eten en dan rennen of andersom?
En wat is het beste om te eten?
Ligt eraan wanneer je wilt gaan lopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef Gkhn het volgende:
Voor mij ligt het er maar aan hoe en wat.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:50 schreef Gkhn het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |