Nee, je bent niet de enige. Tot nu toe heb ik een paar afleveringen gezien op Veronica, maar ik erger me een beetje aan die typetjes.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:22 schreef jeoff het volgende:
Ik ben een echte sitcom liefhebber, maar ik lijk wel de enige op aarde te zijn die niks vind aan the Big Bang theorie.
Mijn favorieten zijn nu According to Jim, 2 and a half men, en Frasier
TS is pas nieuw en weet vast niet hoe alles werkt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:54 schreef Dagonet het volgende:
Een forum over TV en wat doet TS, opent het in GC..
Mash trouwens.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]De beste sitcom ooit !
Op dit moment vind ik The Big Bang Theory het leukste
Spin City helemaal vergetenquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:58 schreef Athlon64x het volgende:
Family Ties
Want Michael J. Fox is een held
Mogelijk één van de grappigste momenten ooitquote:
True that. Curb rules.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
Vergeet ik Curb Your Enthousiasm helemaal
Exact. Leuk om te kijken als er niets anders op is. Maar goed, dat is Tussen Kunst en Kitsch ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef gaatie het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan BBT. Heb nooit echt hardop gelachen, hoogstens een beetje gegniffeld af en toe.
BAZINGA!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef gaatie het volgende:
Ik snap niet wat mensen zo leuk vinden aan BBT. Heb nooit echt hardop gelachen, hoogstens een beetje gegniffeld af en toe.
Friends is leuk, aardig. Maar nooit zo geniaal dat je helemaal kapot gaat van het lachen en weken een bepaalde oneliner gebruikt uit een aflevering.quote:
En deze natuurlijkquote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |