Een auto van 50K+ komt met een goede audioset, zo niet dan heb je geen goede auto uitgezocht.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Echt niet, dan moet je het als optie nemen. De meeste standaard audio is zelfs bij de luxere auto's nog crap.
Maar ja, wat is goed? De een wil een snoeiharde bass, de ander helder en scherp geluid.
daarom is er Dynamatquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:18 schreef tjoptjop het volgende:
Een auto is akoestisch en qua omgevingsgeluid natuurlijk wel een drama,
vorm is niet ideaal, maar geluid komt beter tot zn recht..quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dan nog blijft de vorm niet ideaal
En weet je hoeveel werk zoiets is
Omdat de snelweg nog de enige plek is waar je het volumo hoog kan zetten., Nog niet iedereen woont in een geluiddichte vrijstaande villa.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:57 schreef Dagonet het volgende:
De gemiddelde nederlander zit misschien een uur, hooguit twee, per dag in de auto. Waarom zou je in godsnaam belachelijk veel uitgeven aan de audio daar?
Wat is je budget?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:32 schreef Gkhn het volgende:
Wat raden de experts hier aan voor een E30 cabriolet voor een helder en zuiver geluid met een aardige bass erin.
Volgens mij heb jij niet zoveel verstand van audio in de auto...quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik flikker altijd eerst een 100-euro kijkshop radio aan de standaard speakers. 1e fout
Dan ben ik meestal een week op zoek naar een plek om de voedingskabel voor de sub van de motorruimte naar binnen te doen. Sub heeft geen voedingskabel uit motorruimte nodig, versterker daarintegen wel
Als ik dan eindelijk de 12 jaar geleden 2e hands gekochte sub + 300W Caliber versterker (gewoon 1 kanaals stereo) heb aangesloten en het geluid netjes heb afgeregeld, ben ik wel tevreden.
1. Als het geluid niet vervormt klinkt het niet hard, dus de weg naar hard en strak geluid is een vicieuze cirkel.
2. Als je zelf (elektrisch) gitaar gaat leren spelen, kom je er achter dat perfecte geluidsweergave onzin is. Je bedenkt helemaal zelf hoe iets zou moeten klinken en gaat het kunstwerk van een echte kunstenaar verkloten door het aan te passen aan jouw (door je vrienden opgedrongen) voorkeur.
Omdat jij mijn steno niet begrijpt?quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij niet zoveel verstand van audio in de auto...
Samenvatting:!
Nee omdat er geen kut klopt van wat je neerzetquote:Op zondag 31 oktober 2010 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat jij mijn steno niet begrijpt?
Mijn subwoofer heeft wel stroom nodig.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee omdat er geen kut klopt van wat je neerzet
die ken ik meer...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:06 schreef Sounddragon het volgende:
Heb 8 jaar met die herrie rondgereden, en er is niks met mijn gehoor, en nee, het stond niet zachtjes
Ik moest beroepsmatig elk jaar een gehoormeting doen, en er is in al die tijd niets veranderdquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:07 schreef T42 het volgende:
[..]
die ken ik meer...
wat is dat kut gepiep? welk gepiep?tv met 4cm stof
2 uur per dag, 10 uur per week, zo'n 412 uur per jaar. Ik luister bijna vaker muziek in de auto dan thuis, dan is het toch ook niet zo raar dat je wat meer geld uit geeft aan de audio?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:57 schreef Dagonet het volgende:
De gemiddelde nederlander zit misschien een uur, hooguit twee, per dag in de auto. Waarom zou je in godsnaam belachelijk veel uitgeven aan de audio daar?
En.. as said before: de auto is ongeveer nog de enige plek waar je je favo muziek ongestraft knalhard kunt zetten, en dan mag het best een beetje klinkenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
2 uur per dag, 10 uur per week, zo'n 412 uur per jaar. Ik luister bijna vaker muziek in de auto dan thuis, dan is het toch ook niet zo raar dat je wat meer geld uit geeft aan de audio?
Als ik een auto van 50K+ uit zou zoeken, zou het geluid niet m'n eerste prioriteit zijn. En dan in de zin van dat ik ervan uitga dat de standaard toch echt wel een beetje fatsoenlijk moet zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:20 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een auto van 50K+ komt met een goede audioset, zo niet dan heb je geen goede auto uitgezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |