Ja, brood en beleg is een must voor m'n werk, de rest kom wel uit de diepvries komende weekquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb al 2 weken geen boodschappen gedaan en vandaag dus idd alleen maar brood gehaald.
Edit: ik denk dat ik morgenmiddag nog een paar dingetjes ga halen, oa beleg inderdaad.
Dat doe ik wel altijd ja, meerdere quotes in 1 post doe ik ook niet aan. Alles voor je postcount en e-penis. Niet van toepassing op jou dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:55 schreef Anne het volgende:
Eigenlijk had ik die edit in een nieuwe post moeten doen hè?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben terug en nog geen wijn gehad, wel een stukje 6th sense gekeken, en ik vind jullie ook aardig, en jullie vertellen saaie kutverhalen.
Even goede vrienden.quote:
De jouwe is langer dan de mijne, gezien je postcountquote:
Oioioi!quote:
Ik ben eigenlijk ook al best lang hierzoquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De jouwe is langer dan de mijne, gezien je postcount
Jupilerquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Kut, bier ligt in de kelder en ik heb geen zin om te lopen. Ik zou er ook best ene lusten
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nou ik pak er nog 1de laatste, want ik kon de koelkast bijna niet vinden
Je loopt hier anderhalf jaar langer rond dan ik, en de postcounts van mijn accounts bij elkaar zijn nog lager dan de jouwe. Gelukkig heb ik dus een levenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook al best lang hierzo
Ik heb Bavaria. Maar ik ga z.s.m. in Belgie wonen dus dan natuurlijk Jupiler (quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jupilerdat hoort je toch te hebben als brabander
Ja, dat terwijl ik hem kan zien vanaf hierquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
. Dan is het wel ernstig. Trusten alvast hè.
Dit is mijn beste kloon, mijn slechtste heeft 3 posts geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
Ik zie dat mijn kloons ook nog best veel posts hebben.
Ik post eigenlijk heulemaal niet veel hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je loopt hier anderhalf jaar langer rond dan ik, en de postcounts van mijn accounts bij elkaar zijn nog lager dan de jouwe. Gelukkig heb ik dus een leven
Dan heb je hem toch al gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, dat terwijl ik hem kan zien vanaf hier
7 posts per dagquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik post eigenlijk heulemaal niet veel hoor![]()
ja nu misschien
Dat vindt XM niet goed hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb Bavaria. Maar ik ga z.s.m. in Belgie wonen dus dan natuurlijk Jupiler () of Duvel
![]()
2002.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef BaraCuda het volgende:
7 posts per dag vanaf 2001, dat is niks
Ik heb ook een landingstrip van leds langs de muur richting de koelkast waar ik me op kan richtenquote:
Waar heeft XM in godsnaam iets mee te maken bij mij? Of zal ik het anders verwoorden, wie is XM eigenlijk?quote:
Ja, staat ie al online? We hebben nog nooit foto's gezien van toen het echt klaar was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb ook een landingstrip van leds langs de muur richting de koelkast waar ik me op kan richten
Fotoboek van XcUZ_Mequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar heeft XM in godsnaam iets mee te maken bij mij? Of zal ik het anders verwoorden, wie is XM eigenlijk?
Ah, ik snap hemquote:
Doe niet zo bijdehand, dronken lulquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan toch niet m'n hele huis op de foto zetten
Dat duurdt te lang.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je bedoeld gewoon algemene foto's?
Volgende week funda gok ik zo
Je moedt wel een beetje gedult hebben.quote:
Ik lachde weerquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan toch niet m'n hele huis op de foto zetten
ikel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |