Je hoeft geen drive te hebben om een kiosk te hebbenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
nee want jullie hebben geen drive

Volgens mij over 2 weken ongeveer, maar kan me vergissenquote:Op maandag 3 januari 2011 23:09 schreef Zwollesjappie het volgende:
Wanneer word de crispy weer vervangen door een ander?

LOLquote:Op maandag 3 januari 2011 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag was de chilisaus op voor de wraps, toen hebben we maar bakjes gebruikt
faal.
 Jesus, lekker werkje hoor..
 Jesus, lekker werkje hoor..

Dat hebben wij ooit een keer moeten doen toen de ketchup op was.. zaten we te kutten met zakjesquote:
 En de NYC blijft als het goed is tot 14 maart, blijft langer.
 En de NYC blijft als het goed is tot 14 maart, blijft langer.

New York blijf tot 24 januari dacht ik, Sate tot 14 maartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:05 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ooit een keer moeten doen toen de ketchup op was.. zaten we te kutten met zakjesEn de NYC blijft als het goed is tot 14 maart, blijft langer.

Als dingen vaak op zijn doe je iets niet goed. Als bij ons iets op is dan halen we het bij collega's, makkelijk als je met 3 zaken dicht bij elkaar zitquote:Op dinsdag 4 januari 2011 01:18 schreef Tes87 het volgende:
Wij kutten nooit met dingen als het op is.... zeggen gewoon dat het op is? Wat helaas te vaak voorkomt en dan heb je aan de counter heel wat vragen te verduren :S .. Behalve als de ketchup op is ofzo.... doen we wel eens een beetje ketchup in een sundae dekseltje, als ze ketchup bij de friet willen. Best praktisch.

maar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.
 maar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.

Do tot 3:00, de tyfusquote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:26 schreef Tes87 het volgende:
Mooie tijden. Bij ons do tot 03.00 en vr 04.00 en za 05.30 uur...... de rest tot 0.00 of 01.00
dus erge latertjes.. Me biologische klok die snapt het niet meermaar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.
 hier is het zo t/m do tot 02:00 en vrijdags en zaterdags gaan we niet dicht (de drive dan)
 hier is het zo t/m do tot 02:00 en vrijdags en zaterdags gaan we niet dicht (de drive dan)  

quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:26 schreef Tes87 het volgende:
Mooie tijden. Bij ons do tot 03.00 en vr 04.00 en za 05.30 uur...... de rest tot 0.00 of 01.00
dus erge latertjes.. Me biologische klok die snapt het niet meermaar dat heb je denk ik ook wel al met avonddiensten.. je ritme wordt steeds omgegooid.
Jezus zeg. In welk filiaal werk jij? Hoofddorp ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 02:26 schreef Tes87 het volgende:

is het nooit druk bij jullie ofzo dat jullie elke dag zo rond 0:15 klaar zijn? Ik ben altijd pas na 0:30 buiten, en wij hebben dezelfde openingstijdenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Elke dag restaurant tot 11, en drive tot 12. En dan zijn we om 00:15 klaar met sluit

Om 9 uur zetten we al het inpakmateriaal (keuken) al in een kar. dat kan om 12 uur het magazijn in.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
is het nooit druk bij jullie ofzo dat jullie elke dag zo rond 0:15 klaar zijn? Ik ben altijd pas na 0:30 buiten, en wij hebben dezelfde openingstijden

Yannick kom er maar inquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Best aardig, al moeten de managers zowat van de vloer zijn mocht het echt gezellig worden

Als het kan doen wij hetzelfde, alleen moeten we elke avond ook rondje buiten doen. Dat kost toch al gauw 10 min extra.. Daarom zijn wij meestal rond 0:20 buiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Om 9 uur zetten we al het inpakmateriaal (keuken) al in een kar. dat kan om 12 uur het magazijn in.
Om 10 uur is de drestafel al leeg (alles wat eronder ligt) en de saus zitten al in bakjes etc. 1 bob vriezer is al uit en alles zit in kratjes in de vriezer. Dat kan om 12 de grote vriezer in.
En bij de counter moeten we al het apparatuur doorspoelen en schoonmaken
Dus om 12 uur alles in de koelkast, vriezers leegmaken en alles in het magazijn zetten.
Soms zetten we om 23:45 het brood en vriesinhoud al weg
Dus 00.15 is ruim genomen:+

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |