quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:39 schreef cablegunmaster het volgende:
ik wil geen koffie.
je UI past niet echt met de tekst erbovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Hoe ist met ferbje?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:38 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hey Enfer![]()
[..]
Ja, da was pas om 5 uur trouwens
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lekkah![]()
ik moet vandaag een beetje m'n best gaan doen om m'n cijfers op te halen, alvast even leren voor proefwerken
Succes dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe ist met ferbje?
[..]
Succes dan!![]()
zeg dat welquote:
Goed, lekker weekendquote:
heey enferquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed, lekker weekenden ik vind de wintertijd in het begin altijd zo lekker, het voelt alsof het later is dan dat het is
![]()
Giertje
Lekker, lekkerquote:
Hoi!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Hehe. Bed verschoond, wasje inde machine, gestofzuigd. EN nog steeds koppijn.
Aha kijk, ik weet nog niet wat ik ga doenquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker, lekkerdagje niks, huis op orde en vanaaf bij schoonfamilie eten
![]()
[..]
Hoi!Had je dat sollicitatiegesprek nou al gehad? Hoe ging 't?
[..]
Goed bezig
Oh, das minder
Lekker niks is ook lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha kijk, ik weet nog niet wat ik ga doen
quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je UI past niet echt met de tekst erboven
*kijkt MPG met wateroogjes aan , goedemorgen , Duwt je een kop koffie in je handen halfwarm.. en rent weer weg *quote:
Hey LLquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
Happy Haloween(gejat vd weblog) Ik vind hem geniaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi Trev![]()
Hoi GF![]()
Ik ga zo even gevaarlijk doen
stopcontacten vervangenJe kan hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |