De grootste diaspora van Circassiėrs (Ēerkezler) woont in Turkije.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Zeg, kennen jullie eigenlijk Cicassiers? in de zin van... zijn jullie bekend met het volk? dus zonder het raadplegen van Wikipedia
Dit nav het Polderturk topic, vroeg ik mij dus af of wij enige bekendheid genieten of dat men ons over het hoofd ziet
Zelf ben ik er dus deels eentje.
is die gast echt turks? is ie daarnaast heel jong of heel dom? iemand?quote:
Hij is getrouwd, dus zo jong zal hij ook wel weer niet zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
is die gast echt turks? is ie daarnaast heel jong of heel dom? iemand?
Dit is dus veel beter:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:46 schreef zarGon het volgende:
Mountain Dew drinken en door de stad wandelen is geen goed idee. Ik zou bijna de vrouwen in mijn omgeving bespringen. #coolstory #sugarrush
dan gaan we voor de tweede optie, is ie eigenlijk hier wel eens geweest?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij is getrouwd, dus zo jong zal hij ook wel weer niet zijn.
A troubled teenager is plagued by visions of a large bunny rabbit that manipulates him to commit a series of crimes, after narrowly escaping a bizarre accident.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Slayage het volgende:
straks een van de beste films ooit op rtl7 donnie darko
Is zeker een goeie film, maar een van de beste ooit?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef Slayage het volgende:
straks een van de beste films ooit op rtl7 donnie darko
Agressief mennekequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:52 schreef zarGon het volgende:
Wik, je maakt me echt kwaad met die PI.
je hebt m niet gezien, dan moet em zeker zien, niet verder info zoeken en laat je verrassenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef Ayca het volgende:
[..]
A troubled teenager is plagued by visions of a large bunny rabbit that manipulates him to commit a series of crimes, after narrowly escaping a bizarre accident.
Klinkt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |