,.....................................quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis een beetje een rare pose wel he?
Ik keek op twitter via de phone.. even makkelijk een postje doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
B, je kunt beter op Feestboek reageren dan via TwitterTussen de updates van verschillende mensen zie ik je reacties bijna niet
zelf fixxenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ga je hem in onderdelen verkopen.
Godver, hij doet het gewoon weerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
zelf fixxenNog 10 minuten en dan weer in elkaar zetten
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:00 schreef Ker_Plunk het volgende:
Had geen schoonmaak alcohol om de cpu pasta mee weg te halen…
Zit ik met een vieze vaatdoek een 8-core cpu schoon te maken
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:59 schreef Wessiej het volgende:
http://www.dejeugdvantegenwoordig.com/
Liedje is voor koningen
Bas Bron, producent en beatmaker. Hij shined nu ookquote:Op woensdag 3 november 2010 08:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wie is die vierde
dude eigenlijk?
Volgende week halen ze de servers offline, het duurt 20 minuten voordat je iemand hebt gevonden.quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 09:16 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Volgende week halen ze de servers offline, het duurt 20 minuten voordat je iemand hebt gevonden.
Speel nu alleen nog tegen bots.
De meeste mensen spelen Halo 3. Lees dat een hoop mensen Halo Reach vinden tegenvallen. Ik vind hem wel cool eigenlijk. Vond de SP van 3 wel beter overigens.quote:
hihiquote:
.................................................gijs........quote:Op woensdag 3 november 2010 14:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?
Ik heb nog nooit tegen bots hoeven spelen!
Al sinds zaterdag binnen....zo aan het genieten.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:44 schreef Scarface2004 het volgende:
RB3 al binnen?
29 Oktober shipped, hier nog niets
[FB]'Vind ik leuk'[/FB]quote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me iPhone teruggezet naar iOS3: al me nummers kwijt
Waarom terug gezet?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Me iPhone teruggezet naar iOS3: al me nummers kwijt
Ik heb wel nummers op een nokia staan… maar hoe ik dat op een iphone zet??quote:
Oplezen, intoetsen, opslaan. Repeat.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik heb wel nummers op een nokia staan… maar hoe ik dat op een iphone zet??
quote:Op woensdag 3 november 2010 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oplezen, intoetsen, opslaan. Repeat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |