Okeeej.. wat moet ik nou voorstellen van hyves dan?quote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Magneet het volgende:
mogguh, Telegraag koopt Hyves, eindelijk einde hyves dus.
ik kijk altijd op tv, espn americaquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:06 schreef kepler het volgende:
@Magneet, kan ik ergens live NFL kijken (streams ofzo?)
zogenaamd gaat er niks veranderen, ik denk alleen dat het nu alleen maar harder bergafwaarts gaat.quote:Op maandag 1 november 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Okeeej.. wat moet ik nou voorstellen van hyves dan?
quote:Op maandag 1 november 2010 10:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
zogenaamd gaat er niks veranderen, ik denk alleen dat het nu alleen maar harder bergafwaarts gaat.
Jaa daaaaaaag Gijs. Dit kan echt niet!quote:Op maandag 1 november 2010 11:37 schreef Wessiej het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=53233
....
Zou best kunnen, hij gaat 2x in de week ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 11:08 schreef kepler het volgende:
Ging Strol vandaag naar Japan eigenlijk? Ik zit namelijk ook op Schiphol
Vanmiddag pas Gijs. Jammer. Anders hadden we kopje koffie kunnen drinken.quote:Op maandag 1 november 2010 11:08 schreef kepler het volgende:
Ging Strol vandaag naar Japan eigenlijk? Ik zit namelijk ook op Schiphol
Echt of niet, ik moest wel lachen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef Chocobo het volgende:
Jaa daaaaaaag Gijs. Dit kan echt niet!
Binnenkort de blutGijsquote:
Te druk denk ik!quote:Op maandag 1 november 2010 18:41 schreef gijsje79 het volgende:
Krijg de update niet eens binnen.Telkens een foutmelding.
te strak en recht.quote:Op maandag 1 november 2010 18:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Oh dit weer, is iedereen hier bang van een update ofzo? Wat is er mis mee dan?
van 4chan.quote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef Chocobo het volgende:
Weet iemand eigenlijk het verhaal achter dat fuuuuuucccckkkkk paint plaatje
Oh is dat het,... dacht een Kinect iets ofzo! Hoe hoog staat jullie brightness danquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:34 schreef Bastard het volgende:
Zit nog te lachen om die rageguy ook... dat had ik dus ook.. damm wat is het helder en wit nuZo goed uitgedrukt gewoon
Alsof ik dat uit mn hoofd weet ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh is dat het,... dacht een Kinect iets ofzo! Hoe hoog staat jullie brightness danIk vind het wel meevallen. Zal vanavond nog eens goed kijken
Ja en ze zijn gegeven aan het duitse merk volkswagenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snel, we moeten een auto kopen!
http://nos.nl/artikel/195(...)n-teruggeroepen.html
Op de foto staat VDDquote:Op dinsdag 2 november 2010 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja en ze zijn gegeven aan het duitse merk volkswagen
Maar goed, toen de PVV in opmars kwam wisten ze niet hoe snel ze dat er af moesten laten, zoals je kan zien rijdt er wel VVD rond.. en NSB is gewoon niet aan gedacht.
WAT EEN PRUTSERS!
quote:Blauwe slipjes dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |