abonnement Unibet Coolblue
pi_88148860
In één van de laatste posts een linkje naar alle nummers die op The Promise zullen staan:

http://ecard.mds.sonymusi(...)0C-6AFD-AA59241E0459

Rock on!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88149756
Jaa! Nieuw topic!

Een nieuw topic is altijd een goed moment voor lijstjes tijd! :D Beste Bruce albums, nummers en concerten doen? Ik kom zo! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:48:53 #3
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88149894
Goed, dit is dan wel niet alleen the boss....maar ik vind het vet:

.
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:56:03 #4
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88150146
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:45 schreef Norrage het volgende:
Jaa! Nieuw topic!

Een nieuw topic is altijd een goed moment voor lijstjes tijd! :D Beste Bruce albums, nummers en concerten doen? Ik kom zo! :)
Even over nadenken, maar dit blijft wel een van mijn favorieten:

.
pi_88150251
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef Yankee het volgende:
Goed, dit is dan wel niet alleen the boss....maar ik vind het vet:

Southside Johnny _O_ Een van de serieus beste youtubeclips die ik ooit gezien heb (MET Bruce erbij natuurlijk 8-) ):
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88150677
Mijn lijstjes *O* *O* (had ik redelijk snel paraat, ondertussen weet ik mijn volgorde wel...alhoewel ik nooit weet of ik BTR of WIESS op #1 moet zeggen en ook nooit weet of ik Serenade of River op #1 moet zetten...Ach, het zijn allemaal #1s! *O*

Top 10 nummers
1. New York City Serenade
2. The River
3. Kitty's Back
4. Racing in the Street
5. Lost in the Flood
6. Thunder Road
7. Spirit in the Night
8. Backstreets
9. This Hard Land
10. Jungleland

Top 5 albums
1. The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle
2. Born To Run
3. Darkness on the Edge of Town
4. The River
5. Greetings from Asbury Park, NY

Top 5 Live
1. Hammersmith
2. Capitol Passaic
3. Winterland
4. Live in Dublin
5. 1984 Roses in the Kansas Rain
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88165192
Lees ik nu dat er binnenkort nog meer unreleased darkness materiaal uit gaat komen, naast deze box? Ik kreeg wat vage nieuwsmeldingen maar lijkt me heel sterk.
pi_88165706
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 09:03 schreef Monco10 het volgende:
Lees ik nu dat er binnenkort nog meer unreleased darkness materiaal uit gaat komen, naast deze box? Ik kreeg wat vage nieuwsmeldingen maar lijkt me heel sterk.
nee, er komt niets nieuws uit behalve de darkness box. lijkt me ook wel genoeg kijk- en luisterplezier voor een tijdje.

de link naar de stream doet het jammer genoeg niet meer :'(
pi_88170927
The Promise staat inmiddels ook op bekende plaatsen.

Ain't Good Enough For You _O_

[ Bericht 100% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 31-10-2010 15:02:09 ]
  zondag 31 oktober 2010 @ 13:59:15 #10
287850 RikKer93
Serious shit
pi_88172080
Beste Bruce Springsteen liedje

Naatje_1 : Het is toch wat met die rikker
Men denkt van hem, hij is een pennenlikker
Maar hij zit gewoon achter fok
en niet in een ambtenaarshok
pi_88181340
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 20:10 schreef Norrage het volgende:
Mijn lijstjes *O* *O* (had ik redelijk snel paraat, ondertussen weet ik mijn volgorde wel...alhoewel ik nooit weet of ik BTR of WIESS op #1 moet zeggen en ook nooit weet of ik Serenade of River op #1 moet zetten...Ach, het zijn allemaal #1s! *O*

Top 10 nummers
1. New York City Serenade
2. The River
3. Kitty's Back
4. Racing in the Street
5. Lost in the Flood
6. Thunder Road
7. Spirit in the Night
8. Backstreets
9. This Hard Land
10. Jungleland

Top 5 albums
1. The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle
2. Born To Run
3. Darkness on the Edge of Town
4. The River
5. Greetings from Asbury Park, NY

Top 5 Live
1. Hammersmith
2. Capitol Passaic
3. Winterland
4. Live in Dublin
5. 1984 Roses in the Kansas Rain
Ik heb laatst WIIES op mn mp3 speler gezet _O_ wat een album. Luister hm nu elke dag 2 keer ofzo. NYC serenade is echt _O_ _O_

Een minpunt van hammersmith is voor mij echt dat de e-street shuffle echt niet lekker uitgevoerd is...
pi_88182092
E-street shuffle niet lekker op Hammersmith?? :o Ik vind juist van wel! Ok, er zit een beetje veel gepraat tussen en het nummer wordt af en toe wat abrupt onderbroken maar ik vind het een heerlijk spannende uitvoering :) Maar het had wel ietsje minder mogen zijn inderdaad..

En New York City Serenade is echt een all-time classic, maar een van de minst bekende nummers van Bruce :( Net als Racing in the Street trouwens, alhoewel die al wel wat bekender is. Serenade heeft echt werkelijk alles wat een nummer nodig heeft. Iedereen zweert altijd bij the River (en terecht) maar er zijn genoeg andere fantastische ballads van Bruce. En dan sla ik voor het gemak even BTR over, want Jungleland en Thunder Road, en Backstreets....zucht...al die epische nummers van Bruce toch.. 8-)

[ Bericht 43% gewijzigd door Norrage op 31-10-2010 19:29:45 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88182466
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:22 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
The Promise staat inmiddels ook op bekende plaatsen.

Ain't Good Enough For You _O_
En ik ben aan het luisteren *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88186334
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 19:24 schreef Norrage het volgende:
E-street shuffle niet lekker op Hammersmith?? :o Ik vind juist van wel! Ok, er zit een beetje veel gepraat tussen en het nummer wordt af en toe wat abrupt onderbroken maar ik vind het een heerlijk spannende uitvoering :) Maar het had wel ietsje minder mogen zijn inderdaad..

En New York City Serenade is echt een all-time classic, maar een van de minst bekende nummers van Bruce :( Net als Racing in the Street trouwens, alhoewel die al wel wat bekender is. Serenade heeft echt werkelijk alles wat een nummer nodig heeft. Iedereen zweert altijd bij the River (en terecht) maar er zijn genoeg andere fantastische ballads van Bruce. En dan sla ik voor het gemak even BTR over, want Jungleland en Thunder Road, en Backstreets....zucht...al die epische nummers van Bruce toch.. 8-)
Ik vind het jammer dat e-street shuffle niet op de 'gewone' manier wordt uitgevoerd, zoals op t album :)
pi_88186689
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat e-street shuffle niet op de 'gewone' manier wordt uitgevoerd, zoals op t album :)
Ohok, daar kan ik inkomen. Maar waarom Hammersmith op #1 staat bij mij komt dat juist door de lange uitvoeringen van Shuffle en Kitty's Back (vooral daardoor staat Kitty ook zo hoog in mijn nummers top 10) ...Ik hou van dat jazzy met extended jams, vooral als de E-street band het doet :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88195480
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 13:22 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
The Promise staat inmiddels ook op bekende plaatsen.

Ain't Good Enough For You _O_
Umm, die staat er bij mij niet op?
En bovendien..misschien ligt het aan mijn versie die ik gedownload heb ofzo hoor, en het zijn natuurlijk outtakes en al, maar de kwaliteit vind ik toch behoorlijk slecht. Klinkt als een matige bootleg...Maar er zitten wel hele mooie dingetjes tussen, dat wel! Spanish Eyes _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88196774
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 23:35 schreef Norrage het volgende:

[..]


Umm, die staat er bij mij niet op?
En bovendien..misschien ligt het aan mijn versie die ik gedownload heb ofzo hoor, en het zijn natuurlijk outtakes en al, maar de kwaliteit vind ik toch behoorlijk slecht. Klinkt als een matige bootleg...Maar er zitten wel hele mooie dingetjes tussen, dat wel! Spanish Eyes _O_ _O_
Ik heb een andere versie geloof ik :@ gewoon de outtakes...op Jungleland stond die als "The Promise" dus..tsja :P Maar Spanish Keys _O_ en zeker ook wat leuke versies van andere nummers! En uiteraard wat overlap met de echte Promise, zie ik nu ook...

[ Bericht 12% gewijzigd door krioro op 01-11-2010 03:15:26 (nee, niet op FOK!) ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88200732
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef Norrage het volgende:

[..]


Ohok, daar kan ik inkomen. Maar waarom Hammersmith op #1 staat bij mij komt dat juist door de lange uitvoeringen van Shuffle en Kitty's Back (vooral daardoor staat Kitty ook zo hoog in mijn nummers top 10) ...Ik hou van dat jazzy met extended jams, vooral als de E-street band het doet :)
Na het horen van kitty's back knal ik vaak gelijk pink floyd aan :D
Als waters/gilmour/floyd 1 nummer van bruce coveren moeten ze kitty's back doen.
pi_88202279
quote:
Op maandag 1 november 2010 00:15 schreef Norrage het volgende:

[..]


Ik heb een andere versie geloof ik :@ gewoon de outtakes...op Jungleland stond die als "The Promise" dus..tsja :P Maar Spanish Keys _O_ en zeker ook wat leuke versies van andere nummers! En uiteraard wat overlap met de echte Promise, zie ik nu ook...
Officiële releases komen nooit op jungleland. Je moet maar is kijken op de algemene sites ;)

The Promise kun je ook legaal hier beluisteren:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=130858856

[ Bericht 9% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 01-11-2010 13:03:05 ]
pi_88206973
mijn favorieten na een aantal luisterbeurten
- Gotta Get That Feelin'
- Talk To Me
- Racing '78
- Ain't Good Enough For You
- Wrong Side Of The Street
- Outside Lookin' In

nummers die me voorlopig (nog) helemaal niks doen
- Breakaway
- Someday (We'll Be Together)
- Come On (Let's Go Tonight)
- Fire
- Because The Night
pi_88214793
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 09:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Na het horen van kitty's back knal ik vaak gelijk pink floyd aan :D
Als waters/gilmour/floyd 1 nummer van bruce coveren moeten ze kitty's back doen.
Ik moet er niet aan denken :X Van die trage PF solo's bij zo'n opzwepend heerlijk jazzy Bruce nummer :{w

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Officiële releases komen nooit op jungleland. Je moet maar is kijken op de algemene sites ;)

The Promise kun je ook legaal hier beluisteren:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=130858856
Normaal kan ik officiele releases dan ook gewoon op de normale manier downloaden O-) Maar ik zal eens kijken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88254549
De videoclip voor Save My Love:
pi_88310799
Hey waar zijn jullie Bruce lijstjes??? O-)

En er is geen topic van ze, dus misschien is het leuk om het hier over ze te hebben aangezien ik denk dat de meeste ze wel kennen: Southside Johnny & Asbury Jukes. Ik heb hun muziek al vrij lang, maar ben het nu weer even wat luisterbeurten aan het geven *O* Wat vinden jullie ervan? Heerlijke blije, opzwepende muziek met lekker veel blaasinstrumenten _O_ Heb maar eens het live-album gehaald, Reach Up and Touch the Sky...Net als Bruce zijn ze live gewoon ongelooflijk.

Wel jammer, ze traden een maand of twee geloof ik in NL op..Maar goed, ik zit nu dus in Amerika...kon er niet bij zijn. Zou ze graag nog eens live willen zien!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88311255
Mijn lijstje

Top 10 nummers (willekeurige volgorde)
1. Jungleland
2. Lost In The Flood
3. Frankie
4. Racing in the Street
5. Thunder Road
6. Born To Run
7. Incident On 57th Street
8. Walk Like A Man
9. Losin' Kind
10. American Skin (41 Shots)

Top 5 albums
1. Tunnel Of Love
2. Magic
3. Born To Run
4. The River
5. Darkness On The Edge Of Town

Top 5 bezochte concerten
1. Turijn 21/7/09
2. Philadelphia 14/10/09
3. Barcelona 20/7/08
4. Frankfurt 3/7/09
5. Antwerpen 21/6/08
  woensdag 3 november 2010 @ 23:53:29 #25
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88311422
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:38 schreef Norrage het volgende:
Hey waar zijn jullie Bruce lijstjes??? O-)

En er is geen topic van ze, dus misschien is het leuk om het hier over ze te hebben aangezien ik denk dat de meeste ze wel kennen: Southside Johnny & Asbury Jukes. Ik heb hun muziek al vrij lang, maar ben het nu weer even wat luisterbeurten aan het geven *O* Wat vinden jullie ervan? Heerlijke blije, opzwepende muziek met lekker veel blaasinstrumenten _O_ Heb maar eens het live-album gehaald, Reach Up and Touch the Sky...Net als Bruce zijn ze live gewoon ongelooflijk.

Wel jammer, ze traden een maand of twee geloof ik in NL op..Maar goed, ik zit nu dus in Amerika...kon er niet bij zijn. Zou ze graag nog eens live willen zien!
traden vorige week ofzo op in Groningen, alleen was ik zo dom om geen kaartjes te halen 8)7

Lijstje doe ik morgen wel even
.
pi_88311697
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 23:53 schreef Yankee het volgende:

[..]



traden vorige week ofzo op in Groningen, alleen was ik zo dom om geen kaartjes te halen 8)7

Lijstje doe ik morgen wel even
Aah, nog onlangser dus! :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88320266
quote:
Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef Norrage het volgende:

[..]


Ik moet er niet aan denken :X Van die trage PF solo's bij zo'n opzwepend heerlijk jazzy Bruce nummer :{w

nah, vind van wel :6

Hier is mijn lijstje

Top 10 nummers willekeurige volgorde:
1. New York City Serenade
2. Jungleland
3. Thunder Road
4. Racing in the Street
5. Lost in the Flood
6. Incident
7. Land of Hope and Dreams
8. Trapped
9. Born to Run
10. Darkness

Top 5 albums
1. The Wild, The Innocent & The E-Street Shuffle
2. Born To Run
3. Darkness on the Edge of Town
4. The Rising
5. Magic

Top 5 Live
1. Live in NYC
2. Hammersmith
3. Passaic
4. Prodigal Son In The City Of Angels
5. Hyde Park
pi_88320645
Mijn lijstje:

Top 10 nummers
1. Thunder Road
2. Born To Run
3. No Surrender
4. Jungleland
5. The Rising
6. Backstreets
7. Long Walk Home
8. Racing In The Street
9. The Promised Land
10. The Promise (niet die van 18 tracks maar de 'nieuwe' versie)

Top 5 albums (kan morgen weer anders zijn :P )
1. Born To Run
2. The Rising
3. Magic
4. Darkness On The Edge Of Town
5. The Wild, The Innocent & The E Street Shuffle

Top 5 bezochte concerten
1. Frankfurt 3-7-2009
2. Amsterdam 18-6-2008
3. Pinkpop 30-5-2009
4. Arnhem 30-11-20071-12-2007
5. Rotterdam 13-10-2006
  donderdag 4 november 2010 @ 12:08:04 #29
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88321102
Mijn lijstje:
Top 10 nummers - in willekeurige volgorde:

1. Reason To Believe
2. Working On The Highway
3. The River
4. You Can Look (But you better not touch)
5. The Rising
6. Jackson Cage
7. Johnny Bye-Bye
8. Trapped
9. Further On (Up the Road) - Live in Dublin
10. Waitin' On A Sunny Day

Top 5 albums: Ik kijk nooit op welk album bepaalde nummers staan, dus geen idee.
1.
2.
3.
4.
5.

Top 5 bezochte concerten
1. Amsterdam 18-6-2008
2. Pinkpop 30-5-2009
3. Helaas stopt het bij 2 op dit moment
4.
5.
.
pi_88323654
quote:
Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef Yankee het volgende:
Mijn lijstje:
Top 10 nummers - in willekeurige volgorde:

1. Reason To Believe
2. Working On The Highway
3. The River
4. You Can Look (But you better not touch)
5. The Rising
6. Jackson Cage
7. Johnny Bye-Bye
8. Trapped
9. Further On (Up the Road) - Live in Dublin
10. Waitin' On A Sunny Day

Zeer verrassend lijstje Yankee
pi_88330624
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:43 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

nah, vind van wel :6

Hier is mijn lijstje

7. Land of Hope and Dreams

Land of Hope and Dreams _O_
Ooit een van de nummers die ik haatte...geen idee waarom...want het is geweldig! *O*

En inderdaad interessant/origineel lijstje van Yankee! Maar wel hele goede nummers! Het is niet alsof hij ineens WOAD of BIUSA nummers erin heeft staan :D (behalve working dan, maar dat is sowieso andere koek)
Die Further Up van Dublin is inderdaad fenomenaal. Dat hele optreden sowieso.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88330843
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef Norrage het volgende:

[..]


Land of Hope and Dreams _O_
Ooit een van de nummers die ik haatte...geen idee waarom...want het is geweldig! *O*

En inderdaad interessant/origineel lijstje van Yankee! Maar wel hele goede nummers! Het is niet alsof hij ineens WOAD of BIUSA nummers erin heeft staan :D (behalve working dan, maar dat is sowieso andere koek)
Die Further Up van Dublin is inderdaad fenomenaal. Dat hele optreden sowieso.
Dat Banjo riedeltje heeft Springsteen ook gebruikt op het album American Babylon (producer van dit album en speelt/zingt mee op een paar nummers) van Joe Grushecky bij het nummer Labor Of Love.
Te verkrijgen op itunes. Aanrader!
pi_88331965
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:29 schreef Norrage het volgende:

[..]


Land of Hope and Dreams _O_
Ooit een van de nummers die ik haatte...geen idee waarom...want het is geweldig! *O*

Tijdens pinkpop live gehoord :7 _O_ :D
pi_88332548
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 17:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Tijdens pinkpop live gehoord :7 _O_ :D
Koning! Ik heb het live gehoord op de live-dvd van NYC :@

Ben benieuwd of ik ooit nog naar een concert ga van hem...zo'n gelredome ofzo is gewoon veels te groot. Alle stadionconcerten staan regelrecht onderaan mijn lijstje van concerten, zelfs een Bruce concert :( ...Als het nou niet zo duur was dan zou ik nog wel willen gaan :(

Ik hoop dat ie gewoon zoals de Seeger Sessions tour in Ahoy staat ofzo, dat kan ik nog net aan...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88352198
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Officiële releases komen nooit op jungleland. Je moet maar is kijken op de algemene sites ;)

The Promise kun je ook legaal hier beluisteren:
http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=130858856
Ik heb hem nu eindelijk (dat plaatje van de cover is precies het plaatje dat ik al jaren zoek :o, dus vandaar mijn nieuwe usericon :P ), en ik ben het dus nu aan het luisteren! begint met een alternatieve versie van Racing :o dacht dat er alleen een live versie van op stond :o

Even 2 vraagjes:

DND, zou je misschien de OP kunnen aanpassen met de link naar het vorige topic? Dat is toch altijd wel handig als je eens topics wilt teruglezen ver in de toekomst :P

Die Promise deluxe edition...kan je hem nou ondertussen ook in Europa bestellen? Heb geen zin in die 22 euro aan extra verzendkosten.....had nog steeds niet ge-preordered denkende dat er vast nog wel eens goedkopers zou komen....
edit: Oh ik zie dat je hem op Amazon gewoon voor 85 dollar (zelfs goedkoper) kunt bestellen, en dan vallen die verzendkosten ietsje lager uit...

quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:16 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
mijn favorieten na een aantal luisterbeurten
- Gotta Get That Feelin'
- Talk To Me
- Racing '78
- Ain't Good Enough For You
- Wrong Side Of The Street
- Outside Lookin' In

nummers die me voorlopig (nog) helemaal niks doen
- Breakaway
- Someday (We'll Be Together)
- Come On (Let's Go Tonight)
- Fire
- Because The Night
En ben het hier helemaal mee eens! Alhoewel ik de Because The Night en die Fire versie hier toch wel alleraardigst vind...
Die Racing versie is geniaal. En Ain't Good Enough For You is heerlijk *O*

[ Bericht 9% gewijzigd door Norrage op 05-11-2010 05:43:01 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88357571
Afgelopen nacht heeft Bruce samen opgetreden met Joe Grushecky and the Houserockers tijdens een concert in Pittsburgh. Daarbij heeft hij de allereerste live uitvoering gespeeld van Save My love :9 + de tweede uitvoering ooit van A Good Man Is Hard To Find van Tracks
De verdere setlist
Setlist 4-11:
Solo: A Good Man Is Hard to Find / For You / This Hard Land
Joe Grushecky and the Houserockers: American Babylon / East Carson Street
Bruce en Joe Grushecky: Another Thin Line / Atlantic City / Never Be Enough Time / What Did You Do In The War / Adam Raised A Cain / Homestead / Darkness on the Edge of Town / I'm Not Sleeping / Save My Love / Talking to the King / Murder Incorporated / Fire / Code of Silence / Down the Road Apiece - Wipe Out // Pumpin’ Iron / The Promised Land / Twist and Shout - La Bamba
Solo: Thunder Road
pi_88361017
quote:
Op donderdag 4 november 2010 17:17 schreef Norrage het volgende:

[..]


Koning! Ik heb het live gehoord op de live-dvd van NYC :@

Ben benieuwd of ik ooit nog naar een concert ga van hem...zo'n gelredome ofzo is gewoon veels te groot. Alle stadionconcerten staan regelrecht onderaan mijn lijstje van concerten, zelfs een Bruce concert :( ...Als het nou niet zo duur was dan zou ik nog wel willen gaan :(
Hoezo is het veel te groot? waarom zou je niet naar een stadionconcert gaan?
pi_88365835
Paar filmpjes van gisteren:
Save My Love
Never Be Enough Time:
pi_88369568
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hoezo is het veel te groot? waarom zou je niet naar een stadionconcert gaan?
Omdat het geluid kut is, de sfeer niet tot mij doordringt en het duur is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88369644
Ik zou een moord doen voor een concert van Springsteen, in een stadion of niet. :D

(Verkapte TVP en herinnering aan mezelf om hier vanavond een lijstje te plaatsen. Vorig topic ook al vergeten).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_88369780
Ach als puntje bij paaltje komt zou ik wel weer gaan ja...Dat Geldredome concert destijds was misschien ook wel slechte timing..werd een dag verzet omdat ie ziek was en hij was daardoor niet goed bij stem etc...En voor een Bruce concert was het ongelooflijk kort. Ook mijn enige ervaring hoor. Maar ondertussen heb ik meerdere grote arena/stadion concerten meegemaakt en ik vond het elke keer kut :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88370726
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Norrage het volgende:
Ach als puntje bij paaltje komt zou ik wel weer gaan ja...Dat Geldredome concert destijds was misschien ook wel slechte timing..werd een dag verzet omdat ie ziek was en hij was daardoor niet goed bij stem etc...En voor een Bruce concert was het ongelooflijk kort. Ook mijn enige ervaring hoor. Maar ondertussen heb ik meerdere grote arena/stadion concerten meegemaakt en ik vond het elke keer kut :(
Gelredome was idd kut.. ik was toen iemand die last had van zn rug (kon niet zo lang staan) en we hadden zitplaatsen op zuid, heel hoog. de meest slechte plek in heel dat gelredome :') Hiernaast was hij natuurlijk ook ziek....

Half jaar later in amsterdam stond ik vooraan, was echt ongelooflijk goed _O_ Bruce was fit en ging er 100% voor _O_
pi_88370765
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Norrage het volgende:
Ach als puntje bij paaltje komt zou ik wel weer gaan ja...Dat Geldredome concert destijds was misschien ook wel slechte timing..werd een dag verzet omdat ie ziek was en hij was daardoor niet goed bij stem etc...En voor een Bruce concert was het ongelooflijk kort. Ook mijn enige ervaring hoor. Maar ondertussen heb ik meerdere grote arena/stadion concerten meegemaakt en ik vond het elke keer kut :(
In 2007 waren alle concerten zo kort qua setlist :P . In 2008 is dat pas veranderd. Het concert in de Arena het jaar erop was erg goed evenals het geluid. De grote Arena werd een bar/club die avond.
pi_88370871
Ja als ik er nu aan terug denk was alles pech destijds met dat concert in de geldredome...We hadden zitplaatsne, wel goede, maar de akoestiek is daar toch vaak slechter. Bruce was niet in vorm...en de setlist was bovendien (voor mij) kut...Het enige nummer van BTR was volgens mij She's the One (ja, ok ook BTR zelf) en dat (nu wel) was toen niet echt mijn favo nummer. Van WIESS speelde ie uberhaupt niks, om over DOTEOT maar niet te spreken...

Ach, ik moet nog maar een keer mijn portemonnee (en de ochtend waarop je kaartjes moet halen) opofferen om hem te zien *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88371340
Volgens mij speelde hij van Darkness Badlands, Candy's Room en The Promised Land ;)
En de tourpremiere van Sinterklaas Is Coming To Town _O_

Een heel mooi filmpje van The Promise vanuit de studio:
http://pitchfork.com/tv/#(...)the-promise-columbia
pi_88371512
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 17:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

En de tourpremiere van Sinterklaas Is Coming To Town _O_
Klopt :D
Iedreen uit z'n stekker toen the big man ging zingen :)
pi_88371851
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Volgens mij speelde hij van Darkness Badlands, Candy's Room en The Promised Land ;)
En de tourpremiere van Sinterklaas Is Coming To Town _O_

Een heel mooi filmpje van The Promise vanuit de studio:
http://pitchfork.com/tv/#(...)the-promise-columbia
Ohja, Promised Land was samen met Reason to Believe en Magic het hoogtepunt voor mij :)

En ik vind Badlands zo'n kut nummer weet je :X

Kan iemand trouwens nog even mijn vragen over the Promise Deluxe edition beantwoorden??
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88380124
EEN BRUCE SPRINGSTEEN IPHONE APP!! HEBBUH HEBBUH! _O_

http://itunes.apple.com/us/app/brucefanatic/id400266662?mt=8

(edit: zucht...het is 5 dollar..wat een afzetterij voor een setlist app :P )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88381822
Ik zie Bruce liever in een stadion dan in een HMH of Ahoy. Hoe groter hoe beter maar waarschijnlijk ben ik hierin alleen. Heb hem in 2008 2x in een uitverkocht Nou Camp (85.000 man ) gezien en dat was echt machtig mooi. En behalve in '99 (Gelredome) heb ik nog nooit echt slecht geluid gehad in een stadion maar daarom kies ik ook altijd staanplaatsen dan heb je het nog enigzins in eigen hand.
pi_88382077
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 04:52 schreef Norrage het volgende:

Die Promise deluxe edition...kan je hem nou ondertussen ook in Europa bestellen? Heb geen zin in die 22 euro aan extra verzendkosten.....had nog steeds niet ge-preordered denkende dat er vast nog wel eens goedkopers zou komen....

:@
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88382160
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:01 schreef Norrage het volgende:

[..]


:@
denk niet dat hij in Europa te bestellen is. be true had een stuk of 25 van deze deluxe boxen maar die zijn allemaal uitverkocht
pi_88382202
Nou ok, dan geef ik die extra 22 euro wel uit :P Alhoewel het dus via amazon al heel wat goedkoper is...

Edit: 90 dollar inclusief verzendkosten *O*
Krijg er wss geen t-shirt bij, maar ach :P

[ Bericht 42% gewijzigd door Norrage op 05-11-2010 22:09:40 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88394975
Avond nr 2 in Pittsburgh

Setlist:
Bruce Springsteen solo acoustic
Your Own Worst enemy
Bobby Jean
I'm on Fire
This Hard Land

Joe Grushecky and the Houserockers
American Babylon
East Carson Street

Grushecky and the Houserockers with Springsteen
Another Thin Line
Atlantic City
Never Be Enough Time
Johnny 99
What Did You Do In The War?
Adam Raised A Cain
Homestead
Darkness on the Edge of Town
I'm Not Sleeping
Save My Love
Talking to the King
Murder Incorporated
Pink Cadillac
Code of Silence
Light of Day
Glory Days
* * *
Burning Love
Pumpin' Iron
The Promised Land
Twist And Shout

Springsteen solo acoustic
Thunder Road
pi_88407284
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2010 13:16 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
mijn favorieten na een aantal luisterbeurten
- Gotta Get That Feelin'
- Talk To Me
- Racing '78
- Ain't Good Enough For You
- Wrong Side Of The Street
- Outside Lookin' In

nummers die me voorlopig (nog) helemaal niks doen
- Breakaway
- Someday (We'll Be Together)
- Come On (Let's Go Tonight)
- Fire
- Because The Night
Ben erg blij met the Promise. Staan erg leuke nummers op! Is weer eens wat leuker dan WOAD...

Maar geen nummer is zo goed als de extended Spanish Eyes die ik per ongeluk had gedownload met de verkeerde Promise :o *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88485465
http://www.rollingstone.com/music/news/51942/232004

Candy's Room van de Asbury Park DVD
pi_88514962
En een nieuwe trailer met beelden van het hele pakket!

En Because The Night van Houston:
http://www.spinner.com/20(...)he-night-live-video/

Was het maar vrijdag!

[ Bericht 20% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 10-11-2010 18:50:24 ]
pi_88600321
De box is al te koop bij de mediamarkt!
pi_88600710
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 16:56 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
De box is al te koop bij de mediamarkt!
Goede zaak
pi_88601136
Ik twijfel echt ontzettend of ik 'm wel ga halen... Denk dat ik 'm op m'n verjaardag vraag en anders in ieder geval voorlopig maar niet. Arme student. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88603674
Te koop bij mediamarkt? Wtf? Wat moet ik daarvan denken?? Nou ik heb hem besteld en komt hopelijk volgende week! Niks arme student, dit moet!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88603833
Heb hem ook gehaald bij Free Record Shop. Ik was net te laat want voor me stond iemand die ik kon van het liggen bij het postkantoor en hij had volgens mij de laatste 4 stuks gekocht en de box was dus al uitverkocht. Gelukkig mocht ik er eentje overkopen van hem :P
pi_88604250
Ik kreeg net een mailtje van bol.com dat hij verzonden is. *O*
pi_88609810
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:49 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van bol.com dat hij verzonden is. *O*
Wow nu al?? had je hem megavroeg ge-preordered ofzo?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88610580
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:39 schreef Norrage het volgende:

[..]


Wow nu al?? had je hem megavroeg ge-preordered ofzo?
3 weken geleden ofzo
pi_88610715
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:53 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]


3 weken geleden ofzo
Is toch rond de ¤80 op bol.com?
pi_88611421
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]


Is toch rond de ¤80 op bol.com?
ik moest ¤87 incl verzendkosten betalen maar ik heb de box vandaag in de winkel gekocht omdat ik niet langer kon wachten. had de box vandaag snel geannuleerd maar was net te laat want hij is al verzonden per post.
pi_88611550
Dan hoop ik dat mijne ook snel verzonden wordt, wel via amazon dus...Ze zeggen dat ie pas de 16e geshipped wordt :(
Maar, heb niet zo heel veel haast maar ik snap ondertussen niet meer wat nou de releasedate was..de 11e? de 16e? de 12e? :? :?
Ach, ik wacht wel tot mijn bestelling binnenkomt! Als jullie maar niet te vervelend doen door te zeggen hoe geweldig die boxset wel niet is :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88611784
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:13 schreef Norrage het volgende:
Dan hoop ik dat mijne ook snel verzonden wordt, wel via amazon dus...Ze zeggen dat ie pas de 16e geshipped wordt :(
Maar, heb niet zo heel veel haast maar ik snap ondertussen niet meer wat nou de releasedate was..de 11e? de 16e? de 12e? :? :?
Ach, ik wacht wel tot mijn bestelling binnenkomt! Als jullie maar niet te vervelend doen door te zeggen hoe geweldig die boxset wel niet is :P
16de is de release in de US en vaak is Europa een dag of wat eerder. In dit geval dus de 12de.
pi_88612177
Maat ik dacht dat je hem in Europa helemaal niet kon bestellen en dat het allemaal vanuit de vs geshipped werd! En waarom is het in godsnaam eerder in Europa? Bruce is een Amerikaan!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88612557
Ik begrijp er ook geen fuck meer van, Norrage.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88627614
quote:
11s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:26 schreef Norrage het volgende:
Maat ik dacht dat je hem in Europa helemaal niet kon bestellen en dat het allemaal vanuit de vs geshipped werd! En waarom is het in godsnaam eerder in Europa? Bruce is een Amerikaan!!
Deluxe box = met t-shirt -> amazon/sony een US only maar wel te bestellen voor Europeanen.
'gewone' box= zonder t-shirt -> overal te bestellen en te leveren.

Zo iets duidelijker
pi_88627923
Iemand al het concert gezien van Houston? Hoe is de geluidskwaliteit (ben lekker benieuwd) :)
pi_88634220
De postbode kwam de box net brengen wat ziet het ding er gaaf uit zeg!
*O* _O_
pi_88634853
Jaloers! Gvd, ik vroeg nog aan jullie hoe het zat met die bestelling !! :p niemand antwoordde daarop! dat tshirt kan me niks schelen!! Nu wachten tot volgende week ergens:(

[ Bericht 8% gewijzigd door Norrage op 12-11-2010 14:42:00 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88669697
Zag hem ook bij MM en FRS, bij MM had men alleen de blu ray versie.
pi_88669886
Niemand post meer hier, volgens mij is dat een teken dat de box heel goed is :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88671118
Ik ken niet zo veel nummers van artiesten zo ver ik weet, Maar ik hoor zat mooie nummers op de radio, zo dus ook van bruce springsteen. Één nummer die ik wel goed ken is born in the u.s.a, dat ik wel een mooi nummer vind.
pi_88671368
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:43 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:
Ik ken niet zo veel nummers van artiesten zo ver ik weet, Maar ik hoor zat mooie nummers op de radio, zo dus ook van bruce springsteen. Één nummer die ik wel goed ken is born in the u.s.a, dat ik wel een mooi nummer vind.
Misschien moet je eens wat minder crystalmethhardrugs nemen als je forumposts maakt....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88671907
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:54 schreef Norrage het volgende:

[..]


Misschien moet je eens wat minder crystalmethhardrugs nemen als je forumposts maakt....
:D

Geen fan van Born in the USA?

offopic: terug in Nederland, gezien je posttijd?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_88671986
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:16 schreef Felagund het volgende:

[..]



:D

Geen fan van Born in the USA?

offopic: terug in Nederland, gezien je posttijd?
Ik reageerde meer op zijn geweldige taalgebruik :')

offtopic: ja, ik ben weer in Nederland, en daarom baal ik dat je kennelijk die box gewoon in de winkel had kunnen halen!!!! Want ik had het zo mooi besteld en zo denkende dat ik pech had dat ik net 7 dagen te vroeg terug ging naar NL...anders had ik hem zo in Amerika kunnen laten bezorgen/kopen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88672325
Norrage zit toch niet zo te zeuren man, ik ben hier niet om comentaar te krijgen en vooral niet als als je gelijk zo raar reageert, Bovendien ken ik dat soort figuren wel die gelijk dit soort comentaar hebben. Kijk naar je eigen fouten.
pi_88693259
Weet iemand hier een site waar je het complete overzicht kan vinden van UNRELEASED bsides, demo's, outtakes en ander zeldzaam materiaal dat er bekend is van Bruce? Ik denk telkens dat ik ik ver compleet ben maar steeds duikt er weer "nieuw" oud materiaal op. Het gaat dus om al die tracks die niet officieel zijn uitgebracht maar wel rondslingeren.

Met the lost masters 1-19, a tear must fall the river outtakes, the born is the usa rare masters, definitive darkness outtakes, definitive river outtakes, missing traks vol 1 and 2, outtakes born in the usa, outtakes born to run, how nebraska was born zou je denken dat je toch aardig compleet bent... niet dus.
pi_88694623
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 10:38 schreef Monco10 het volgende:
Weet iemand hier een site waar je het complete overzicht kan vinden van UNRELEASED bsides, demo's, outtakes en ander zeldzaam materiaal dat er bekend is van Bruce? Ik denk telkens dat ik ik ver compleet ben maar steeds duikt er weer "nieuw" oud materiaal op. Het gaat dus om al die tracks die niet officieel zijn uitgebracht maar wel rondslingeren.

Met the lost masters 1-19, a tear must fall the river outtakes, the born is the usa rare masters, definitive darkness outtakes, definitive river outtakes, missing traks vol 1 and 2, outtakes born in the usa, outtakes born to run, how nebraska was born zou je denken dat je toch aardig compleet bent... niet dus.
Ik denk dat je hier wel wat kunt vinden:
http://www.brucebase.org.uk/
pi_88695758
Goeie base, tx!
pi_88695778
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:33 schreef Crystalmethharddrugs het volgende:
Norrage zit toch niet zo te zeuren man, ik ben hier niet om comentaar te krijgen en vooral niet als als je gelijk zo raar reageert, Bovendien ken ik dat soort figuren wel die gelijk dit soort comentaar hebben. Kijk naar je eigen fouten.
Ok ik zal lief zijn :P Maar als je zo'n forumnaam hebt dan vraag je erom....

Maar mensen, mensen, waar blijven de meningen over de box? wat is dit nou? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88704667
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Norrage het volgende:

[..]


Ok ik zal lief zijn :P Maar als je zo'n forumnaam hebt dan vraag je erom....

Maar mensen, mensen, waar blijven de meningen over de box? wat is dit nou? :D
Ben te druk met kijken (ook Formule 1 dit weekend) :P
Zal van de week mijn beoordeling geven.
pi_88769550
De mijne is ook geshipped *O*
Maar amazon zegt dat ie dan 25 december aankomt :?

Ik neem aan (hoop) dat dat een foutje is :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88770006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:44 schreef Norrage het volgende:
De mijne is ook geshipped *O*
Maar amazon zegt dat ie dan 25 december aankomt :?

Ik neem aan (hoop) dat dat een foutje is :P
kerstcadeautje ;)
pi_88770099
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 10:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]


kerstcadeautje ;)
Verjaardagskadootje! *O* (de 28e :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88770314
zit momenteel wat krap bij kas maar wil de box wel heel graag zien en luisteren. jammer dat tie nog niet te vinden is via de bekende wegen ;(
pi_88771749
De box is binnen, en wat istie mooi. _O_
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88772040
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Gelredome was idd kut.. ik was toen iemand die last had van zn rug (kon niet zo lang staan) en we hadden zitplaatsen op zuid, heel hoog. de meest slechte plek in heel dat gelredome :') Hiernaast was hij natuurlijk ook ziek....

Half jaar later in amsterdam stond ik vooraan, was echt ongelooflijk goed _O_ Bruce was fit en ging er 100% voor _O_
Dat was echt top inderdaad, en hij was ook goed op dreef met de Seeger Sessions de 2e keer in Ahoy. Alhoewel Bruce in de Kuip op 08-05-03 toch wel het beste stadion concert was van hem waar ik bij was. God wat ging hij tekeer toen, hij hing zelfs op zijn kop in de microfoonstandaard. :D Mijn meest intieme Bruce moment was wel in Dusseldorf tijdens de Devils and Dust tour. Dat was zo dichtbij, bij vlagen hadden we echt het gevoel dat hij alleen voor ons speelde. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88772180
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef fruityloop het volgende:

[..]



Dat was echt top inderdaad, en hij was ook goed op dreef met de Seeger Sessions de 2e keer in Ahoy. Alhoewel Bruce in de Kuip op 08-05-03 toch wel het beste stadion concert was van hem waar ik bij was. God wat ging hij tekeer toen, hij hing zelfs op zijn kop in de microfoonstandaard. :D Mijn meest intieme Bruce moment was wel in Dusseldorf tijdens de Devils and Dust tour. Dat was zo dichtbij, bij vlagen hadden we echt het gevoel dat hij alleen voor ons speelde. :Y
Dan wil ik zeker weer eens naar Bruce. Bruce akoestisch in een kleine zaal _O_ Zal wel leuk zijn als hij weer zo'n album uitbrengt! Vind zijn band-muziek van de laatste 20 jaar eigenlijk maar niks, maar Devils & Dust, Seeger Sessions, Tom Joad en zo zijn echt pareltjes en ook al de andere akoestische nummers op zijn albums zijn fantastisch als hij ze live speelt. Als oude lieve man is het misschien nog geloofwaardiger als hij zo speelt :) voor mij dan
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88772610
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Norrage het volgende:

[..]


Dan wil ik zeker weer eens naar Bruce. Bruce akoestisch in een kleine zaal _O_ Zal wel leuk zijn als hij weer zo'n album uitbrengt! Vind zijn band-muziek van de laatste 20 jaar eigenlijk maar niks, maar Devils & Dust, Seeger Sessions, Tom Joad en zo zijn echt pareltjes en ook al de andere akoestische nummers op zijn albums zijn fantastisch als hij ze live speelt. Als oude lieve man is het misschien nog geloofwaardiger als hij zo speelt :) voor mij dan
Zo lief was hij bij D&D bij vlagen niet hoor, daar zat af en toe heel wat bitterheid in de nummers en uitvoering. Maar zijn Incident on 57th street uitvoering daar maakt mijn ogen nog steeds vochtig, zo gevoelig als hij dat bracht. Gelukkig is die bootleg ook 1 v/d betere van die tour qua kwaliteit, dus die luister ik nog regelmatig. Aan de andere kant, als je vooraan op het veld staat in een stadion, en hij zet Badlands in, dan krijg ik die grijns ook zeker een week niet van mijn gezicht.

Wat mij zo aan hem boeit zijn de vele facetten in zijn muziek, en hoe je hem daar in ziet (op)groeien. Plus het feit dat je bij zijn concerten gewoon waar voor je geld krijgt, ook al istie grieperig.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88772772
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]



Zo lief was hij bij D&D bij vlagen niet hoor, daar zat af en toe heel wat bitterheid in de nummers en uitvoering. Maar zijn Incident on 57th street uitvoering daar maakt mijn ogen nog steeds vochtig, zo gevoelig als hij dat bracht. Gelukkig is die bootleg ook 1 v/d betere van die tour qua kwaliteit, dus die luister ik nog regelmatig. Aan de andere kant, als je vooraan op het veld staat in een stadion, en hij zet Badlands in, dan krijg ik die grijns ook zeker een week niet van mijn gezicht.

Wat mij zo aan hem boeit zijn de vele facetten in zijn muziek, en hoe je hem daar in ziet (op)groeien. Plus het feit dat je bij zijn concerten gewoon waar voor je geld krijgt, ook al istie grieperig.
Badlands :r ik vind het zijn kutste nummer zo ongeveer.. :(

Maar met lief bedoelde ik inderdaad eerder "gevoelig". Ghost of Tom Joad is bijvoorbeeld nou niet bepaald lief, net als D&D. Seeger (uiteraard eigenlijk niet akoestisch maar wel anders dan Estreet band) is uiteraard wel weer vrij blij! *O* (paar uitzonderingen daargelaten)

Bij mij is het ook zijn veelzijdigheid en de verandering die hij door de jaren heen heeft doorgemaakt wat hem zo bijzonder maakt. Die eerste albums zijn gewoon heerlijk vrij en jazzy, daarna komt het serieuze en intieme werk...Om vervolgens naar mijn mening gewoon een paar leuke maar simpele albums als Born in the USA maar vooral Lucky Town en Human Touch te maken...Fantastisch. Vond the Rising trouwens ook erg fijn hoor (was lange tijd mijn favo van hem zelfs), en hoewel ik Magic nooit meer luister is dat ook nog wel te pruimen...maar WOAD? :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88776799
WOAD is idd :r
Al vind ik outlaw pete live echt toooop, zie het glastonbury concert :D
pi_88776944
En THE wrestler! Maar dat was niet officieel van het album natuurlijk...enne ja hoor, akoestisch! _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88777302
als ik eerlijk ben vind ik het album tgotj geen reet aan als ik t luister. wat is er zo goed aan? kan iemand t uitleggen?
pi_88777583
Nou ten eerste het titelnummer! Voor de rest staan er niet echt uitschieters op maar het thema van het album is zo mooi over de vluchtelingen die de grens over willen etc. En voor mij heeft het verder ook nog wat emotionele waarde, of eerder nostalgische. Verder zijn nummers als youngstown en dry lightning ook erg mooi en ontroerend.
Zet het album eens op op een donkere avond als het keihard regent O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88777965
titelnummer is idd erg goed. youngstown vind ik elektrisch super maar de rest... ik zal t binnenkort maar weer eens een luisterbeurt geven :)
pi_88778112
Heb het zelf ook niet vaak echt goed geluisterd hoor, naar tekst en zo. Ik gebruik het vooral echt als sfeeralbum op dus zon donkere avond. Het is namelijk op zich best eentonig, en dat is nou ook eigenlijk weer net het nadeel van akoestische albums...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88796185
Gelukkig was ik ten tijde van de GOTJ tour nog geen fan, anders was ik tijdens een concert spontaan in slaap gevallen. Echt een slaapverwekkend album met maar enkele hoogtepunten zoals het titelnummer, Sinaloa Cowboys en The Line.
pi_88796258
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:13 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Gelukkig was ik ten tijde van de GOTJ tour nog geen fan, anders was ik tijdens een concert spontaan in slaap gevallen. Echt een slaapverwekkend album met maar enkele hoogtepunten zoals het titelnummer, Sinaloa Cowboys en The Line.
:{w :{w
Ga eens weg uit dit topic :(

Maaruh, ik heb nog steeds geen uitgesproken meningen gehoord over de box!!!! MENSEN IK WIL HET WETEN! ik moet nog tot 25 december wachten.. :P (nou, echt niet hopelijk :( )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88797154
de box is echt toppie. design van de box is echt onovertroffen. echt een schoonheidje. documentaire is leuk om eens te zien maar niet meer dan dat. wel mooi hoe ze op het eind van de documentaire de bandleden laten zien hoe ze er in 1978 uitzagen en tegenwoordig.
had van te voren weinig verwachtingen van de Darkness registratie uit Asbury Park maar is erg mooi gefilmd met fantastische uitvoeringen van Promised Land en Prove It. De Thrill Hill Vault is erg leuk om te zien. Hoogtepunt voor mij is de clip van Don't Look Back en de 5 live clips van Phoenix. Jammer dat Phoenix niet compleet gefilmd is. Hoogtepunt van de box voor mij is de live dvd van Houston. Ook al is het beeldmateriaal niet te vergelijken met andere dvd's van Bruce, het enthousiasme spat echt van het scherm af. was nooit echt fan van Candy's Room maar is toch een van de hoogtepunten van de show voor mij. Af en toe is het beeld erg donker maar dat duurt nooit echt lang. Luister nooit studio albums van Bruce dus ik kan niet zeggen of de Darkness Remaster een verbetering is, maar volgens de reviews is het een duidelijke verbetering.
pi_88809153
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:14 schreef Norrage het volgende:

[..]


:{w :{w
Ga eens weg uit dit topic :(

Maaruh, ik heb nog steeds geen uitgesproken meningen gehoord over de box!!!! MENSEN IK WIL HET WETEN! ik moet nog tot 25 december wachten.. :P (nou, echt niet hopelijk :( )
Echt top, de documentaire geeft een heel mooi inzicht in zijn leven in die tijd, en je ziet de moeite die ze hebben gedaan om uiteindelijk dit album te maken. Ze hebben zelfs max met zijn drumstel in de lift gezet om het goede drum geluid te vinden. _O-

De concert opnames zijn wat ik tot zover heb gezien echte klassiekers, en je ziet een meer zelfverzekerde Bruce op het podium dan bij het concert van de BTR jubileum box.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_88818945
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:05 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Bruce bij Jimmy Fallon:
Deze is wel echt geniaal _O- zoals Bruce daar ineens komt...en dat met zo'n nummer _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88823098
bah stond in de winkel en de Darkness box stond zo voor mijn neus :( :( Meerdere boxen zelfs....en ik moet gewoon fucking op mijn amazon bestelling wachten...Help me!! :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88831585
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:59 schreef Norrage het volgende:
bah stond in de winkel en de Darkness box stond zo voor mijn neus :( :( Meerdere boxen zelfs....en ik moet gewoon fucking op mijn amazon bestelling wachten...Help me!! :(
die kan je toch gewoon annuleren via internet
pi_88831764
quote:
Op woensdag 17 november 2010 19:14 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:

[..]



die kan je toch gewoon annuleren via internet
Nee want hij is al geshipped ondanks dat ze zeggen dat ie 23 december hier is....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88863732
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:10 schreef Norrage het volgende:

[..]


Deze is wel echt geniaal _O- zoals Bruce daar ineens komt...en dat met zo'n nummer _O-
:Y
  donderdag 18 november 2010 @ 15:25:08 #113
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_88864345
Whip My Hair mogen ze zo uitbrengen! Heb ook even het 'origineel' gezien, maar deze is toch stukken beter :)
pi_88944797
Dacht eerst dat het de echte Neil Young was, bleek het dus Jimmy Fallon te zijn 8)7
pi_88960818
Zojuist de box gekocht voor 59,99 euro op de jaarbeurs :)
pi_88980102
Wat zijn jullie favoriete nummers van Tracks??

Mijne:
This Hard Land
Thundercrack
Sad Eyes
So Young and in Love
Frankie
acoustic Saint in the City
Pink Cadillac
Hearts of Stone (alhoewel die van Southside Johnny toch beter is :))
Stolen Car (veel beter dan die op the River)
Brothers under the Bridges
Seven Angels

En nog wel wat hoor..maar ik vraag dit omdat ik eigenlijk nog nooit echt uitvoerig naar Tracks geluisterd heb omdat er toch wel best wat troep tussen zit.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89004457
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:15 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete nummers van Tracks??

Mijne:
This Hard Land
Thundercrack
Sad Eyes
So Young and in Love
Frankie
acoustic Saint in the City
Pink Cadillac
Hearts of Stone (alhoewel die van Southside Johnny toch beter is :))
Stolen Car (veel beter dan die op the River)
Brothers under the Bridges
Seven Angels

En nog wel wat hoor..maar ik vraag dit omdat ik eigenlijk nog nooit echt uitvoerig naar Tracks geluisterd heb omdat er toch wel best wat troep tussen zit.
Luister ook nooit echt naar tracks. Ik vind my love will not let you down en janey dont lose your heart wel vet :) alleen volgens mij is dat 18 tracks...
pi_89021219
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 10:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]


Luister ook nooit echt naar tracks. Ik vind my love will not let you down en janey dont lose your heart wel vet :) alleen volgens mij is dat 18 tracks...
Ook op de gewone Tracks staan die nummers :P
Mijn Toppers van Tracks:
CD1
Zero And Blind Terry
So Young And In Love
Seaside Bar Song
Give The Girl A Kiss
Iceman
Thundercrack

CD2
Where The Bands Are
Loose Ends
Be True
Take 'Em As They Come
I Wanna Be With You
Stolen Car
Shut Out The Light

CD3:
Cynthia
My Love Will Not Let You Down
Frankie
This Hard Land
Brothers Under The Bridges ('83)
The Wish
Stand on It
Rockaway The Days
Janey Don't You Lose Heart

CD4:
Sad Eyes
Back In Your Arms
Brothers Under The Bridge

Op Itunes is Tracks nu voor 20,- te koop, mocht je hem nog niet hebben zeker kopen! ^O^
  donderdag 25 november 2010 @ 12:57:39 #119
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_89132161
Heb even de Hyde park dvd op de achtergrond aan, dit is eigenlijk best een lekker nummer:

.
pi_89274060
[quote]1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:15 schreef Norrage het volgende:
Wat zijn jullie favoriete nummers van Tracks??

- zero and blind terry
- don't look back
- i wanna be with you
- loose ends
- stolen car
- frankie
- when you need me
- my lover man
- trouble in paradise
- back in your arms
pi_89289051
Ik heb The Promise op m'n verjaardag gekregen. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89289218
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb The Promise op m'n verjaardag gekregen. O+.
De cd of de box?? :)

Ik krijg hem nu denk ik ook echt op mijn verjaardag, en dat is in mijn geval geen goed teken...Kut amazon..het wordt dus gewoon echt pas rond kerst geleverd!!! Hoe kunnen ze er zo lang over doen??????
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89289278
Ik heb nu geen (niet genoeg) geld. :(

Maar misschien dat ik hem in januari kan kopen, als ik weet hoeveel ik geld over heb na volgende maand. Want ik wil wel de dvd versie hebben.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_89289414
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

De cd of de box?? :)

Ik krijg hem nu denk ik ook echt op mijn verjaardag, en dat is in mijn geval geen goed teken...Kut amazon..het wordt dus gewoon echt pas rond kerst geleverd!!! Hoe kunnen ze er zo lang over doen??????
De box! Ik heb echt gegild toen ik het papier eraf scheurde en Bruce tevoorschijn kwam. :P.

Wat onwijs balen dat dat zo lang duurt... Denk je vooraf te bestellen om 'm vroeg te hebben, moet je alsnog zo lang wachten!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89289505
Ik kan hem natuurlijk retourneren als ik hem binnen krijg (en geld terugkrijgen,) en dan nu gewoon de box kopen...maar ach, ik wacht nu wel gewoon...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89292298
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

De box! Ik heb echt gegild toen ik het papier eraf scheurde en Bruce tevoorschijn kwam. :P.

Wat onwijs balen dat dat zo lang duurt... Denk je vooraf te bestellen om 'm vroeg te hebben, moet je alsnog zo lang wachten!
Goh, dat gillen deed mijn moeder ook toen zij haar box uitpakte v/h weekend. Zal wel iets vrouwelijks zijn. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89302306
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Goh, dat gillen deed mijn moeder ook toen zij haar box uitpakte v/h weekend. Zal wel iets vrouwelijks zijn. ;)
Haha ja, ik denk het. Ik heb ook nog geroepen: "Nee man, dat is een veel te duur cadeau!" Met direct erachteraan: "Maar ik wil 'm wel!"

:').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_89331466
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Haha ja, ik denk het. Ik heb ook nog geroepen: "Nee man, dat is een veel te duur cadeau!" Met direct erachteraan: "Maar ik wil 'm wel!"

:').
Ik koop ook wel eens 12" singles of albums van Bruce op vinyl, die ik dan bij mijn moeder in bewaring geef, aangezien ik zelf geen platenspeler heb.. :P Dus mijn collectie = haar collectie eigenlijk, maar op de één of andere reden moet ik altijd in de rij liggen voor kaartjes.. :?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89523571
Nog maar 2 weken!!!!!! ....en ik krijg mijn Darkness Box :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89555091
Aanstaande Dinsdag gaan Springsteen & The E Street Band optreden ergens in New Jersey:

quote:
On Tuesday, December 7, Bruce will be convening the E Street Band on the Jersey Shore to play tracks from The Promise for a special future webcast. And unlike the Darkness '09 film, they don't want to play to nobody... so we've got the chance to send a small number of fans to be extras for the filming.

Bear in mind, this won't be a concert, exactly -- it's a shoot, with all the stops and starts that usually entails. And it's likely gonna be a cold, windy December afternoon, not in the cozy confines of previous Shore venues like the Paramount Theatre or Convention Hall. But it'll also be a unique opportunity to see Bruce and the Band in action and up close, working up performance debuts of songs from The Promise, and to be part of the small crowd in an intimate space when they capture it on film.

We'll be selecting a handful of fans by random drawing to be part of the audience, each able to bring one guest. To enter the drawing, all you need to do is send us an email (see details below). Please only enter IF:

· You're able to get yourself and your guest to the Jersey Shore on Tuesday, December 7, in the mid-afternoon.

· You're sure you can be there -- we want to get as many fans in as possible and may not be able to adjust for no-shows.

· You can make it on short notice -- all winners may not be notified until late Monday evening.

· You can stand the weather!

If that's you and you'd like to enter for a chance to be there, please send an email to thepromise@backstreets.com with the following information.

For the subject line, type the name of the musician (a longtime Jackson Browne associate) who played violin on The Promise's version of "Racing in the Street."

In the body of the email, include your name and address (as it appears on your picture ID), as well as your cell phone (or other contact number) and preferred email address, for any and all notifications about Tuesday.

Entries must be received by Sunday, December 5, at 2 p.m. ET to be eligible for the drawing. One entry per email address, please. Those selected to attend (plus one guest) will be contacted by email as soon as possible (but again, it could be up to Monday night) with full details. We'll post a notice on the News page to let you know when all notifications have gone out.

Good luck, we'll hope to see you there!
Via de backstreets mail.

Ben benieuwd wat ze gaan spelen! Hopelijk is er een taper bij!
  zondag 5 december 2010 @ 23:04:10 #131
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_89570141
Ik was vorige week in de VS en ben vergeten The Darkness Box te kopen :|W
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_89577510
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:04 schreef Pistol_Pete het volgende:
Ik was vorige week in de VS en ben vergeten The Darkness Box te kopen :|W
Blij plato staan er genoeg op de plank kwam ik achter, dus als er eentje in de buurt is, kan je daar even langs lopen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89674863
De setlist van gisteren:
Racing in the Street (’78 versie) (met David Lindley) / Gotta Get that Feeling / Outside Lookin’ In / One Way Street / Come On (Let’s Go Tonight) (met David Lindley) / Save My Love / The Brokenhearted / Ain’t Good Enough for You / The Promise / Talk to Me (met David Lindley) / Blue Christmas (met David Lindley)

Voor de kerst wordt dit concert uitgezonden als webcast!!!!!

En verder vertelde Bruce nog:
“We’ll be seeing you soon and we’ll see you down the road”

En Blue Christmas van gisterenavond:
pi_89727400
IK HEB MIJN BOX!!! hij is 2 weken te vroeg! jeej! :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89728555
nice :)
pi_89728660
En hij is mooi O+
Staat nu mooi te pronken naast mijn BTR box :D

Dit weekend maar eens even al die dvds kijken _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89734362
Die Paramount Darkness (hele album) uitvoering is echt fantastisch zeg _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89751618
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Badlands :r ik vind het zijn kutste nummer zo ongeveer.. :(
Een Springsteen "fan" die Badlands een kutnummer vindt? Niet een matig nummer of één van zijn mindere, nee, een KUTnummer? Ik denk dat ik je niet meer serieus kan nemen. Sterker nog: ik weet het heel zeker.
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_89751657
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:55 schreef Simpleton het volgende:

[..]

Een Springsteen "fan" die Badlands een kutnummer vindt? Niet een matig nummer of één van zijn mindere, nee, een KUTnummer? Ik denk dat ik je niet meer serieus kan nemen. Sterker nog: ik weet het heel zeker.
Wat is er zo goed aan dan?? Behalve het "meezing" gedeelte wat ik wel cool vind :) Ik vind het een nikszeggend, hyperactief doorrockend rotnummer..Het enige wat er nog goed aan is is de tekst eigenlijk, maar alleen de tekst kan voor mij een nummer niet goed maken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89753720
als de eerste drums van badlands klinken springt heel het stadion. wat een heerlijk gevoel is dat :D
pi_89835819
Badlands, een instant classic.
pi_89836288
:N :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89844897
Zijn de dvds van the box ook als mp3lijst te downloaden eigenlijk? Ok die bootleg van Houston is wel te vinden, maar de Paramount opnames in goede kwaliteit, is die ergens te vinden?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89864410
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef Norrage het volgende:
Zijn de dvds van the box ook als mp3lijst te downloaden eigenlijk? Ok die bootleg van Houston is wel te vinden, maar de Paramount opnames in goede kwaliteit, is die ergens te vinden?
waar is die van houston te vinden ;)
pi_89864466
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 09:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

waar is die van houston te vinden ;)
Dacht dat ik die wel eens heb zien staan, maar die hoef ik niet perse te hebben..is dezelfde stijl als Capitol, Cleveland, Winterland en nog een paar anderen haha...Maar is ie niet te vinden dan? Ach, dan resteert mijn vraag. Het is iig makkelijk voor iemand anders dan ikzelf om het geluid van zo'n dvd te rippen...
Maar besides, Hammersmith bijvoorbeeld had ook een cd-versie...die luister ik uiteindelijk meer dan de dvd :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89864925
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 09:36 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dacht dat ik die wel eens heb zien staan, maar die hoef ik niet perse te hebben..is dezelfde stijl als Capitol, Cleveland, Winterland en nog een paar anderen haha...Maar is ie niet te vinden dan? Ach, dan resteert mijn vraag. Het is iig makkelijk voor iemand anders dan ikzelf om het geluid van zo'n dvd te rippen...
Maar besides, Hammersmith bijvoorbeeld had ook een cd-versie...die luister ik uiteindelijk meer dan de dvd :)
kan iig niets vinden op usenet.. verwacht wel dat de kwaliteit beter is dan capital etc :)
en idd, ik luister ook altijd naar de cd van hammersmith, kijk het eigenlijk nooit.
pi_89926787
-weg-

[ Bericht 96% gewijzigd door krioro op 14-12-2010 21:26:24 (geen links naar onofficiële downloads op FOK!) ]
pi_89926888
-reactie op edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door krioro op 14-12-2010 21:26:35 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89927356
-reactie op edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door krioro op 14-12-2010 21:26:51 ]
pi_89927462
Het wordt weer een decembermaand=brucemaand voor mij geloof ik *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89932308
Heerlijke kwaliteit deze "bootleg" _O_ Rosalita & Serenade...en de rest... _O_ _O_

En ik wil nog even kwijt dat ik de Houston DVD bij de Box een beetje vind tegenvallen..tsja, je kan heel Capitol ook al zien op youtube dus het was gewoon niet echt nieuw...maar dat die Paramount DVD echt voor mij al bijna die 75 euro waard is _O_ Wat een geweldige uitvoeringen, wat een glashelder geluid....Dankzij die dvd denk ik dat Darkness wellicht weer mijn favoriete Bruce album wordt :)

[ Bericht 13% gewijzigd door Norrage op 14-12-2010 20:41:34 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89935840
Fucking hell, ik vond de slechte kwaliteit bootleg al goed, maar dit is helemaal fantastisch zeg...jezus.... Die Serenade..echt :o als die drums los gaan aan het einde _O_
En die BTR integraal is ook fantastisch....

Morgen zeker BIUSA downloaden, ga ik dat album misschien ook nog echt goed vinden!!! Zetten ze de integrale performance van the River er ook nog ergens op? :@
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89936296
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Norrage het volgende:
Fucking hell, ik vond de slechte kwaliteit bootleg al goed, maar dit is helemaal fantastisch zeg...jezus.... Die Serenade..echt :o als die drums los gaan aan het einde _O_
En die BTR integraal is ook fantastisch....

Morgen zeker BIUSA downloaden, ga ik dat album misschien ook nog echt goed vinden!!! Zetten ze de integrale performance van the River er ook nog ergens op? :@
die van de the river is er al een paar maanden :) daar is de hele show van. te vinden op jungleland etc.
pi_89944472
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

die van de the river is er al een paar maanden :) daar is de hele show van. te vinden op jungleland etc.
Maar de goede kwaliteit? Ik heb die bootleg namelijk ook al lang, maar net als die van WIESS, BTR en Asbury niet echt van die kwaliteit als de bootlegs die er nu op die site stonden...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89952371
Born in the USA staat er ook op :)
pi_89952449
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:19 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar de goede kwaliteit? Ik heb die bootleg namelijk ook al lang, maar net als die van WIESS, BTR en Asbury niet echt van die kwaliteit als de bootlegs die er nu op die site stonden...
In dezelfde kwaliteit als waar we nu over praten :)
pi_89954233
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

In dezelfde kwaliteit als waar we nu over praten :)
hmm...die heb ik dan al, want ik zie dat de versies die ik heb dezelfde zijn als die ik op die site kan vinden...kwaliteit vind ik toch echt minder...beetje vaag, toch misschien andere.,
ik kan het niet zo direct vinden en aangezien er kennelijk veel versies in omloop zijn...

[ Bericht 5% gewijzigd door krioro op 15-12-2010 13:04:10 (warezrequest) ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89959457
Dat einde van Kitty's Back met al die toeters blijft geweldig!

[ Bericht 96% gewijzigd door krioro op 15-12-2010 17:12:31 (geen links naar onofficiële downloads op FOK!) ]
pi_89967142
"Bruce Springsteen & The E Street Band: "Songs From The Promise" To Stream Internationally Today

Five Song Concert Event Features Live Premieres Of Previously Unreleased Tracks From 'The Promise'

Bruce Springsteen and the E Street Band performed a rare concert event last week in Asbury Park, New Jersey's historic Carousel House, playing never-before performed songs live from the new 2-CD set, 'The Promise.' Beginning today, five songs from the show will stream online, with North American viewers able to tune in exclusively across VEVO platforms, including VEVO.com (http://www.VEVO.com) starting at 10am EST. The concert will be available on VEVO until January 1. See below for a complete list of international streams.

Filmed before an audience of approximately sixty fans, "Songs From The Promise" was directed and edited by Grammy- and Emmy-winning filmmaker Thom Zimny and mixed by Emmy-winner Bob Clearmountain. The concert features the world premiere E Street Band performances of four tracks from 'The Promise,' plus "Blue Christmas."

"Songs From The Promise" Setlist:

"Racing in the Street ('78)
"Gotta Get That Feeling"
"Ain't Good Enough For You"
"The Promise"
"Blue Christmas"

For this one-time concert event, Springsteen and members of the E Street Band lineupClarence Clemons, Stevie Van Zandt, Max Weinberg, Roy Bittan, and Gary Tallentwere joined by keyboardist Charles Giordano, a full horn section Ed Manion, Barry Danielian, Curt Ramm, Clark Gayton and Stan Harrisonand special guest David Lindley, who played violin during the original recording sessions.

'The Promise' 2-CD set contains 21 never-before-released tracks from the 1976-78 'Darkness on The Edge of Town' sessions. 'The Promise: The Darkness On The Edge Of Town Story,' a 6-disc deluxe set (including 3 CDs and 3 DVDs), features eight hours and 33 minutes of audio and video and contains the internationally celebrated documentary "The Promise: The Making of Darkness on the Edge of Town" (as seen on HBO) as well as the complete 'The Promise' 2-CD set.

The concert will be available on VEVO, including VEVO.com, VEVO Mobile (iPhone, iPod touch), VEVO connected devices (Google TV, Boxee) and VEVO syndication partners (YouTube, AOL, BET, CBS Interactive Music Group including Last.fm and Univision) until January 1.

http://brucespringsteen.net

http://shorefire.com

De webcast staat online op VEVO en binnen nu en... op deze sites:

Worldwide Streaming Information:
USA/Canada VEVO (http://www.VEVO.com)
Australia Australia YouTube (http://www.youtube.c...?gl=AU&hl=en-GB)
Ireland Irish Times (http://www.irishtimes.com)
UK The Guardian (http://www.guardian.co.uk)
Germany Rolling Stone (http://www.rollingstone.de) and Yahoo! (http://www.yahoo.de)
France Deezer (http://www.deezer.com)
Spain El Mundo (http://www.elmundo.es) and Marca (http://www.marca.com)
Denmark - Politiken (http://www.pol.dk)
Holland Nu (http://www.nu.nl)
Switzerland Teleboy (http://www.Teleboy.ch) and Le Matin
(http://www.lematin.ch)
Italy Repubblica (http://www.repubblica.it)
Israel Walla (http://www.walla.co.il)

[ Bericht 45% gewijzigd door Earl_J_Hickey op 15-12-2010 18:26:56 ]
pi_89975255
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:08 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Dat einde van Kitty's Back met al die toeters blijft geweldig!
Ik ken veel goede Kitty's Backs...maar dit is zeker ook een geweldige...vooral dat einde..ongelooflijk..... _O_

Ik ben echt volledig overdonderd weer door Bruce nu hoor deze week...Eerst die box met dat geweldige Paramount...en dan deze opnames...fantastisch _O_ echt té goed, en ik ben niet echt snel met superlatieven meestal...

Nu staat Darkness er trouwens ook op, die van Meadowlands...hopelijk is die net zo goed :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89979067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:17 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
"Bruce Springsteen & The E Street Band: "Songs From The Promise" To Stream Internationally Today

Five Song Concert Event Features Live Premieres Of Previously Unreleased Tracks From 'The Promise'

Bruce Springsteen and the E Street Band performed a rare concert event last week in Asbury Park, New Jersey's historic Carousel House, playing never-before performed songs live from the new 2-CD set, 'The Promise.' Beginning today, five songs from the show will stream online, with North American viewers able to tune in exclusively across VEVO platforms, including VEVO.com (http://www.VEVO.com) starting at 10am EST. The concert will be available on VEVO until January 1. See below for a complete list of international streams.

Filmed before an audience of approximately sixty fans, "Songs From The Promise" was directed and edited by Grammy- and Emmy-winning filmmaker Thom Zimny and mixed by Emmy-winner Bob Clearmountain. The concert features the world premiere E Street Band performances of four tracks from 'The Promise,' plus "Blue Christmas."

"Songs From The Promise" Setlist:

"Racing in the Street ('78)
"Gotta Get That Feeling"
"Ain't Good Enough For You"
"The Promise"
"Blue Christmas"

For this one-time concert event, Springsteen and members of the E Street Band lineupClarence Clemons, Stevie Van Zandt, Max Weinberg, Roy Bittan, and Gary Tallentwere joined by keyboardist Charles Giordano, a full horn section Ed Manion, Barry Danielian, Curt Ramm, Clark Gayton and Stan Harrisonand special guest David Lindley, who played violin during the original recording sessions.

'The Promise' 2-CD set contains 21 never-before-released tracks from the 1976-78 'Darkness on The Edge of Town' sessions. 'The Promise: The Darkness On The Edge Of Town Story,' a 6-disc deluxe set (including 3 CDs and 3 DVDs), features eight hours and 33 minutes of audio and video and contains the internationally celebrated documentary "The Promise: The Making of Darkness on the Edge of Town" (as seen on HBO) as well as the complete 'The Promise' 2-CD set.

The concert will be available on VEVO, including VEVO.com, VEVO Mobile (iPhone, iPod touch), VEVO connected devices (Google TV, Boxee) and VEVO syndication partners (YouTube, AOL, BET, CBS Interactive Music Group including Last.fm and Univision) until January 1.

http://brucespringsteen.net

http://shorefire.com

De webcast staat online op VEVO en binnen nu en... op deze sites:

Worldwide Streaming Information:
USA/Canada VEVO (http://www.VEVO.com)
Australia Australia YouTube (http://www.youtube.c...?gl=AU&hl=en-GB)
Ireland Irish Times (http://www.irishtimes.com)
UK The Guardian (http://www.guardian.co.uk)
Germany Rolling Stone (http://www.rollingstone.de) and Yahoo! (http://www.yahoo.de)
France Deezer (http://www.deezer.com)
Spain El Mundo (http://www.elmundo.es) and Marca (http://www.marca.com)
Denmark - Politiken (http://www.pol.dk)
Holland Nu (http://www.nu.nl)
Switzerland Teleboy (http://www.Teleboy.ch) and Le Matin
(http://www.lematin.ch)
Italy Repubblica (http://www.repubblica.it)
Israel Walla (http://www.walla.co.il)
Zouden ze al online moeten staan? op nu.nl kan ik niks vinden, en de meeste andere sites zeggen dat ik het niet mag bekijken vanuit NL :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89983548
darkness nu ook :D

kan geen genoeg krijgen van new york serenade _O_ _O_ _O_
pi_89984120
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Ranja_Ranja het volgende:
darkness nu ook :D

kan geen genoeg krijgen van new york serenade _O_ _O_ _O_
Ja, darkness heb ik ook al _O_

Maar die WIESS topt alles....Estreet Shuffle ook _O_ Incident _O_ Kitty's Back...zelfs Wild Billy is goed!!! En die Rosalita versie....echt...

Maar dan die Serenade inderdaad..wow...is pas de eerste fatsoenlijke live versie die ik er van heb, en hoe! _O_ Wat een nummer is het toch.

Heb the River (ik had toch een andere, deze is idd goede kwaliteit!) nu ook trouwens, daar zijn de 3 laatste nummers ook weer een heerlijk trio. Price You Pay (wat een underrated nummer) met Drive All Night en Wreck erachteraan _O_

Wat leuk om nu bijna alle albums in fantastische live uitvoeringen, integraal, te hebben....Het is nog wachten op de Asbury bootleg...maar die zal vast niet achterblijven nu! :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89984248
pm mij voor de webcast ;)
de webcast is ook goud _O_
pi_89988774
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
pm mij voor de webcast ;)
de webcast is ook goud _O_
Jij hebt het mailtje van betrue al gelezen dus?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89990036
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:59 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Jij hebt het mailtje van betrue al gelezen dus?
nee, vertel? ik krijg van hun geen mail... ;)
pi_89990474
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

nee, vertel? ik krijg van hun geen mail... ;)
Daar zat een megaupload linkje in. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_89991067
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
pm mij voor de webcast ;)
de webcast is ook goud _O_
Waarom is die andere Racing in the Street ook al zo verschrikkelijk goed? ZIt het in de titel ofzo? :@ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89991080
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:16 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daar zat een megaupload linkje in. ;)
die had ik ook gevonden op backstreets ;)
pi_89991292
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:39 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

die had ik ook gevonden op backstreets ;)
Dat zal dan wel dezelfde zijn, heb net stiekum op de zaak even wat gekeken, en hij is leuk!
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_90004187
Vanaf vanmorgen 11 uur al die megaupload link aan het downloaden duurt het nog 2 uur....... :(
pi_90033663
Kitty's Back _O_ _O_ _O_

En van die webcast: die feestvreugde bij Ain't Good Enough For You...wat een geniaal blij nummer *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90039505
Inmiddels staat er ook een dvd op dat ene lange liedje van Born To Run met die sax solo.
Ook zijn er mp3tjes verschenen.

Het mooiste kwam aan het einde van Blue Christmas : 'We'll be seeing you soon!'
pi_90513573
Merry Christmas...ik bedoel, dat is al voorbij...allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar he!!! :) Dat we maar veel Bruce mogen gaan luisteren dan ;)
De kerstman heeft de Darkness box uiteraard voor me onder de kerstboom gelegd :( Die had ik uiteraard al, en dat wist je als je mijn fantastische amazon avontuur hebt gevolgd in dit topic, maar desalniettemin erg aardig van de kerstman! Gelukkig vond de kerstman de box zelf ook wel leuk dus houd deze hem ;)

Maar net de docu gekeken, toch een hele leuke docu! :) Bruce _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90624731
Lekker veel Bruce op 3FM ^O^
pi_90624874
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Luni het volgende:
Lekker veel Bruce op 3FM ^O^
Ik heb vanmorgen mijn liedje gemist. :(

Nochtans voorgenomen om op tijd op te staan, vergeet ik de radio aan te zetten.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_90624904
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:20 schreef Felagund het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen mijn liedje gemist. :(

Nochtans voorgenomen om op tijd op te staan, vergeet ik de radio aan te zetten.
van de top 2000 of wat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90624993
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:21 schreef Norrage het volgende:

[..]

van de top 2000 of wat?
Nee, van Top serious request, ik had een liedje aangevraagd. Top 2000 trouwens ook Working on a dream gemist, maar dat vond ik minder erg.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_90625009
nm

[ Bericht 98% gewijzigd door Roel_Jewel op 30-12-2010 13:23:52 ]
pi_90625059
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nee, van Top serious request, ik had een liedje aangevraagd. Top 2000 trouwens ook Working on a dream gemist, maar dat vond ik minder erg.
Staat Working on a Dream in de top 2000? :')
Echt, die lijst wordt gedomineerd door jaren 60 en 70, maar als er dan iets van de laatste jaren in moet is het meteen zo verschrikkelijk...ach..tenminste wel bruce :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90625206
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:24 schreef Norrage het volgende:

[..]

Staat Working on a Dream in de top 2000? :')
Echt, die lijst wordt gedomineerd door jaren 60 en 70, maar als er dan iets van de laatste jaren in moet is het meteen zo verschrikkelijk...ach..tenminste wel bruce :P
Nog vrij hoog iets van 450. Volgens mij staat streets of Philadelphia het hoogst. :X
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_90625223
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
nm
:?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_90625801
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

:?
Ik vergiste me :).
  donderdag 30 december 2010 @ 13:42:38 #185
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90625840
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:28 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nog vrij hoog iets van 450. Volgens mij staat streets of Philadelphia het hoogst. :X
the river
.
pi_90625981
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:42 schreef Yankee het volgende:

[..]

the river
Gelukkig wel zeg _O_
En BTR en Thunder Road staan gelukkig ook hoog..En Philadelphia mag ook wel van mij hoor, maar goed...als er iets een top 2000 nummer is van Bruce is het dat nummer dan wel weer....

Maar WOAD in de top 500, wtf? :? Komt zeker door Obama ofzo...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90626295
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Maar WOAD in de top 500, wtf? :? Komt zeker door Obama ofzo...
Kampioenschap van Twente :P

Sinds gisteren heb ik The Promise ook in mijn bezit, wat fantastisch! _O_
Nu
pi_90626534
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef ChiefBigFoot het volgende:

[..]

Kampioenschap van Twente :P

Sinds gisteren heb ik The Promise ook in mijn bezit, wat fantastisch! _O_
_O_ O+

Het enige wat me een beetje tegenvalt is de Houston bootleg...De energie is echt veel minder dan bij Capitol Passaic en Winterland (en nog wat andere 1978 bootlegs)..de setlist is bovendien ook minder en de Prove it All Night versie is ook minder intens...En dan is er nog de mindere geluidskwaliteit, maar goed...het is dan ook een echte bootleg...

Maar de Paramount performance, de documentaire, the Promise zelf (CD2 vooral...) en de geremasterde Darkness _O_ _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 30 december 2010 @ 14:03:16 #189
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90626870
quote:
11s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:51 schreef ChiefBigFoot het volgende:

[..]

Kampioenschap van Twente :P

Sinds gisteren heb ik The Promise ook in mijn bezit, wat fantastisch! _O_
Toch jammer dat die pauperclub een nummer van the boss misbruikt
.
pi_90629828
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:03 schreef Yankee het volgende:

[..]

Toch jammer dat die pauperclub een nummer van the boss misbruikt
Ze hebben zelfs een brief gestuurd naar Springsteen dat ze dit nummer altijd gebruikten bij de opkomst van de spelers (zie de VI van 2 weken geleden in het interview met Joop Munsterman)

En FC Twente _O_ _O_

Morgen weer luisteren naar deze show:
31/12/80 - NASSAU COLISEUM, UNIONDALE, NY

NIGHT / PROVE IT ALL NIGHT / SPIRIT IN THE NIGHT / DARKNESS ON THE EDGE OF TOWN / INDEPENDENCE DAY / WHO'LL STOP THE RAIN / THIS LAND IS YOUR LAND / THE PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / RACING IN THE STREET / THE RIVER / BADLANDS / THUNDER ROAD / CADILLAC RANCH / SHERRY DARLING / HUNGRY HEART / MERRY CHRISTMAS BABY / FIRE / CANDYS ROOM / BECAUSE THE NIGHT / 4TH JULY ASBURY PARK (SANDY) / RENDEZVOUS / FADE AWAY / THE PRICE YOU PAY / WRECK ON THE HIGHWAY / TWO HEARTS / RAMROD / YOU CAN LOOK / HELD UP WITHOUT A GUN / IN THE MIDNIGHT HOUR / AULD LANG SYNE / ROSALITA / SANTA CLAUS IS COMIN' TO TOWN / JUNGLELAND / BORN TO RUN / DETROIT MEDLEY / TWIST AND SHOUT / RAISE YOUR HAND

Wordt een beetje een oudejaars traditie!
  donderdag 30 december 2010 @ 15:10:36 #191
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90630133
even klieren he :7
.
pi_90630283
quote:
6s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:10 schreef Yankee het volgende:
even klieren he :7
Dat zeg je nu :P
  donderdag 30 december 2010 @ 15:17:09 #193
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_90630455
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:13 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Dat zeg je nu :P
wat jij wilt
.
pi_90631357
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:17 schreef Yankee het volgende:

[..]

wat jij wilt
haha
Allemaal een goed 2011!
Met hopelijk (de geruchten zijn er) een tour van Springsteen met The E Streeters.
Verder mag Tracks 2 ook wel verschijnen!
pi_90665056
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 13:16 schreef Luni het volgende:
Lekker veel Bruce op 3FM ^O^
Net de liveversie van Trapped _O_
pi_90665112
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 08:46 schreef Luni het volgende:

[..]

Net de liveversie van Trapped _O_
Idd. Ik ben wel es minder goed wakker geworden _O_.
pi_90681487
Ik heb de box ook eindelijk :) jammer dat er geen show was met een betere geluid/beeld-kwaliteit. jammer dat er geen audio-only versie is van een show met perfecte kwaliteit. verder is t natuurlijk een soort bootleg dus het valt niet tegen.
maar de phoenix extra's en paramount zijn heerlijk :D
pi_90681512
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Ze hebben zelfs een brief gestuurd naar Springsteen dat ze dit nummer altijd gebruikten bij de opkomst van de spelers (zie de VI van 2 weken geleden in het interview met Joop Munsterman)

En FC Twente _O_ _O_

Morgen weer luisteren naar deze show:
31/12/80 - NASSAU COLISEUM, UNIONDALE, NY

NIGHT / PROVE IT ALL NIGHT / SPIRIT IN THE NIGHT / DARKNESS ON THE EDGE OF TOWN / INDEPENDENCE DAY / WHO'LL STOP THE RAIN / THIS LAND IS YOUR LAND / THE PROMISED LAND / OUT IN THE STREET / RACING IN THE STREET / THE RIVER / BADLANDS / THUNDER ROAD / CADILLAC RANCH / SHERRY DARLING / HUNGRY HEART / MERRY CHRISTMAS BABY / FIRE / CANDYS ROOM / BECAUSE THE NIGHT / 4TH JULY ASBURY PARK (SANDY) / RENDEZVOUS / FADE AWAY / THE PRICE YOU PAY / WRECK ON THE HIGHWAY / TWO HEARTS / RAMROD / YOU CAN LOOK / HELD UP WITHOUT A GUN / IN THE MIDNIGHT HOUR / AULD LANG SYNE / ROSALITA / SANTA CLAUS IS COMIN' TO TOWN / JUNGLELAND / BORN TO RUN / DETROIT MEDLEY / TWIST AND SHOUT / RAISE YOUR HAND

Wordt een beetje een oudejaars traditie!
op een een of andere manier vind ik deze show toch tegenvallen. denk dat ik gewoon niet zo'n river fan ben ;)
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:16:20 #199
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_91699455
Net eens wat opnamen zitten te kijken van Light of Day concert, en moet zeggen, het lijkt of de rust, Bruce zijn stem erg goed heeft gedaan. Zijn stem lijkt stukken beter als tijdens de WOAD tour.

Voorbeeldje: You're Own Worst Enemy:

Premiere : One Way Street (vocaal ook geweldig):
pi_91703549
Wat een boxset !!!
pi_91714708
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 11:44 schreef Razer het volgende:
Net eens wat opnamen zitten te kijken van Light of Day concert, en moet zeggen, het lijkt of de rust, Bruce zijn stem erg goed heeft gedaan. Zijn stem lijkt stukken beter als tijdens de WOAD tour.

Voorbeeldje: You're Own Worst Enemy:

Premiere : One Way Street (vocaal ook geweldig):
Op de bekende plekken staat er ook weer een mooie bootleg van deze show:
De setlist van de bootleg:
Bruce Springsteen with Joe Grushecky & The Houserockers
Light Of Day Benefit, Paramount Theater
Asbury Park, NJ
January 15, 20

Heaven help the Lonely (Willie Nile)
Always a Friend (Alejandro Escovedo)
Broken Radio (Jesse Malin)

intro
Your Own Worst Enemy
This Hard Land
Another Thin Line
Atlantic City
Never Be Enough Time _O_
Adam Raised A Cain
Wrong Way Street
I'm Not Sleeping
Save My Love
Talkin' To The King
Pink Cadillac
Darkness On The Edge Of Town
The Promised Land
Light Of Day
Twist And Shout
Thunder Road
pi_91732721
Heel even een stomme vraag, maar bestaat de kans dat Bruce ooit nog eens naar Nederland komt?
pi_91756571
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Heel even een stomme vraag, maar bestaat de kans dat Bruce ooit nog eens naar Nederland komt?
Misschien dit jaar en anders volgend jaar... :)
pi_91786457
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Misschien dit jaar en anders volgend jaar... :)
Er zijn nog geen geruchten over nieuwe sessies in een studio etc, dus ik denk eind v/h jaar een nieuw album, en dan een tour die volgend jaar begint in Amerika, en dan in de zomer naar Europa komt. Volgens mij kan Feyenoord wel wat geld gebruiken, dus die kuip moet te boeken zijn. :Y :9~
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91786517
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Op de bekende plekken staat er ook weer een mooie bootleg van deze show:
De setlist van de bootleg:
Bruce Springsteen with Joe Grushecky & The Houserockers
Light Of Day Benefit, Paramount Theater
Asbury Park, NJ
January 15, 20

Heaven help the Lonely (Willie Nile)
Always a Friend (Alejandro Escovedo)
Broken Radio (Jesse Malin)

intro
Your Own Worst Enemy
This Hard Land
Another Thin Line
Atlantic City
Never Be Enough Time _O_
Adam Raised A Cain
Wrong Way Street
I'm Not Sleeping
Save My Love
Talkin' To The King
Pink Cadillac
Darkness On The Edge Of Town
The Promised Land
Light Of Day
Twist And Shout
Thunder Road
Jezus ik blijf bezig met 'bootlegs' downloaden _O- ik wil wel eens een live versie van This Hard Land bijvoorbeeld, en hier staan nog wel meer "nieuwe" nummers op.... zucht
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_91792207
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 08:55 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Er zijn nog geen geruchten over nieuwe sessies in een studio etc, dus ik denk eind v/h jaar een nieuw album, en dan een tour die volgend jaar begint in Amerika, en dan in de zomer naar Europa komt. Volgens mij kan Feyenoord wel wat geld gebruiken, dus die kuip moet te boeken zijn. :Y :9~
t geld gaat niet naar feyenoord maar naar t stadion ;)
pi_91818074
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:00 schreef Norrage het volgende:

[..]

Jezus ik blijf bezig met 'bootlegs' downloaden _O- ik wil wel eens een live versie van This Hard Land bijvoorbeeld, en hier staan nog wel meer "nieuwe" nummers op.... zucht
Live versies van This Hard Land
13-10-2009 Philly eerste avond
en ook de crystal cat cd's van het concert van Frankfurt staat bij de bonus nummers een hele gave This Hard Land. Waarbij Clarence ook nog een stukje meeblaast.
pi_91846628
waaar blijft mijn box set!!!!
Heb em in december al besteld/betaald en hij wordt telkens maar uitgesteld omdat sony niet leverd.
Hopelijk een dezer dagen bij de mail w/
pi_93460627
Vanmiddag bracht de post deze litho, een ideetje van mijn lief.. *;

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:44:07 #211
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_93470879

Dropkick Murphys vind ik geweldig! Dus dit is echt genieten :)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_93471368
Oeeeeh een hele maand niet gepost hier!!!!

bovenstaande filmpje doet me alleen niet zoveel..Wie of wat is Dropkick murphy?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_93478052
Ik snap ook even niet wat die in een Bruce Springsteen topic doen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 09:05:13 #214
332671 crew  indiaantje89
pi_93478611
The Boss mag wel eens weer naar Nederland komen
pi_93478930
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:05 schreef indiaantje89 het volgende:
The Boss mag wel eens weer naar Nederland komen
Volgens the big man komt er wel weer een tour als hij weer wat opgelapt is, maar die wordt al 70, en is volgens mij aan zijn 2e set heupen toe inmiddels. :D
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 09:36:25 #216
332671 crew  indiaantje89
pi_93479241
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens the big man komt er wel weer een tour als hij weer wat opgelapt is, maar die wordt al 70, en is volgens mij aan zijn 2e set heupen toe inmiddels. :D
Hehe klopt maar ik ben sinds een Jaar Bruce aan het waarderen. Dus heb hem helaas nooit gezien :(. Staat erg hoog op 1
pi_93479838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:23 schreef fruityloop het volgende:
Ik snap ook even niet wat die in een Bruce Springsteen topic doen?
filmpje doet het wel bij mij en bruce zingt mee :P
pi_93479868
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 09:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hehe klopt maar ik ben sinds een Jaar Bruce aan het waarderen. Dus heb hem helaas nooit gezien :(. Staat erg hoog op 1
Er komt vast nog wel 1 tour, en dat is de moeite van een nachtje in de kou voor het postkantoor liggen voor kaarten zeker wel waard. ^O^ Overigens is Duitsland ook een goede optie voor een concertbezoek, bij eventim.de kan je vaak wél online fatsoenlijk kaarten kopen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93480055
Vind de 'nieuwe' versie van racing zo lekker van de carosel house _O_
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:00:58 #220
67174 Dos37
Come on Twente
pi_93961341
Verdomme wat is Bobby Jean toch een geniaal relatief onbekend nummer. Het enige minpunt is dat ie zo kort is.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_93961634
De box is al te koop bij de mediamarkt!
pi_93961676
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:00 schreef Dos37 het volgende:
Verdomme wat is Bobby Jean toch een geniaal relatief onbekend nummer. Het enige minpunt is dat ie zo kort is.
Is eigenlijk mijn favoriete van de "lekkere" nummers waarbij je niet hoeft na te denken ^O^ Samen met Waiting on a sunny day :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_93966341
Laatst wat cd's van Bruce Springsteen gekocht (o.a. Greatest Hits) en kom er nu pas achter hoe geweldig deze man is. Nog enige aanraders aan liedjes/albums?
Hoi
pi_93966374
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef Henkiepsv het volgende:
Laatst wat cd's van Bruce Springsteen gekocht (o.a. Greatest Hits) en kom er nu pas achter hoe geweldig deze man is. Nog enige aanraders aan liedjes/albums?
Alles :P maar vooral alles t/m Born In the USA.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:09:27 #225
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_93966384
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:08 schreef Henkiepsv het volgende:
Laatst wat cd's van Bruce Springsteen gekocht (o.a. Greatest Hits) en kom er nu pas achter hoe geweldig deze man is. Nog enige aanraders aan liedjes/albums?
teveel ;)
.
pi_93968770
Ok, bedankt :) . Zal eerst alles beluisteren op Spotify en daarna kijken wat ik ga aanschaffen :s)
Hoi
pi_93995739
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Henkiepsv het volgende:
Ok, bedankt :) . Zal eerst alles beluisteren op Spotify en daarna kijken wat ik ga aanschaffen :s)
Begin maar met de live cd's, de live dvd's en de tracks box, om een écht goed beeld van hem te krijgen.

Dit is wel een leuke box. voor niet al te veel geld. Heb je meteen alle albums tot Born in the USA voor 23 euro..

Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93996308
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Begin maar met de live cd's, de live dvd's en de tracks box, om een écht goed beeld van hem te krijgen.

Dit is wel een leuke box. voor niet al te veel geld. Heb je meteen alle albums tot Born in the USA voor 23 euro..

[ [url=http://991.com/NewGallery/Bruce-Springsteen-The-Collection-19-521205.jpg]afbeelding
][/url]
Op zich is de live 1975'1985 3cd ook wel een goed startpunt ^O^
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94004509
Plus The Rising & Magic

Er komt ook weer wat 'nieuws' van Springsteen:
quote:
COLUMBIA RECORDS TO RELEASE BRUCE SPRINGSTEEN'S "THE PROMISE: THE MAKING OF DARKNESS ON THE EDGE OF TOWN" DOCUMENTARY FROM ACCLAIMED BOX SET AS SINGLE DVD/BLU-RAY WITH BONUS MATERIAL MAY 3

INCLUDES ADDITIONAL VIDEOS "SONGS FROM THE PROMISE" CONCERT EVENT FILMED IN ASBURY PARK, NJ AND INTIMATE Q&A SESSION "A CONVERSATION WITH HIS FANS"

Columbia Records will release Bruce Springsteen's "The Promise: The Making of Darkness On The Edge of Town" documentary on DVD and Blu-Ray May 3. The award-winning film will be accompanied by the bonus features "Songs From the Promise," a five-song concert event filmed in Asbury Park, NJ, and "A Conversation With His Fans," an intimate question-and-answer session.

"The Promise: The Making of Darkness On The Edge of Town" was directed by Grammy- and Emmy Award-winning filmmaker Thom Zimny. The film premiered on HBO and received a rapturous critical response around the world, including as an official selection, Toronto International Film Festival, The BFI London Film Festival, and The International Rome Film Festival. The Los Angeles Times gave 'The Promise' five stars, while Variety called it "thrilling--a vivid portrait."

The ninety-minute documentary combines never-before-seen footage of Springsteen and the E Street Band shot between 1976 and 1978including home rehearsals and studio sessionswith new interviews with Springsteen, E Street Band members, manager Jon Landau, former-manager Mike Appel, and others closely involved in the making of the record.

The film was also included in the 2010 box set 'The Promise: The Darkness on the Edge of Town Story,' which Rolling Stone called "extraordinary [and] fascinating" and The Washington Post described as "a revelation."

"Songs From The Promise" was filmed before an audience of approximately sixty fans in December, 2010, in Asbury Park, NJ's historic carousel house. For this one-time concert event, Springsteen and members of the E Street Band lineupClarence Clemons, Stevie Van Zandt, Max Weinberg, Roy Bittan, and Gary Tallentwere joined by keyboardist Charles Giordano, a full horn sectionEd Manion, Barry Danielian, Curt Ramm, Clark Gayton and Stan Harrisonand special guest David Lindley, who played violin during the original recording sessions. Directed and edited by Zimny and mixed by Emmy-winner Bob Clearmountain, the concert features the only live E Street Band performances of four tracks from 'The Promise' plus "Blue Christmas."

"Songs From The Promise" Tracklist:
1. "Racing in the Street ('78)
2. "Gotta Get That Feeling"
3. "Ain't Good Enough For You"
4. "The Promise"
5, "Blue Christmas"

Hosted by music critic and Springsteen biographer Dave Marsh, "A Conversation With His Fans" is an intimate, 22-minute question-and-answer session featuring Springsteen at his most candid. Before a small audience in the studios of Sirius XM's E Street Radio channel, Springsteen discusses the writing and recording of 'Darkness on the Edge of Town' and the decision to release the extensive collection of songs that didn't make the record. "We worked hard on the music that we didn't put out," Springsteen tells one fan. "The nice thing about it is it's still there, it hasn't gone anywhere--and I think we're at a point where it's nice to have the stuff sufficiently see the light of day." Questions are intercut with highlights from the 'The Promise' box set, including the Paramount Theater concert and rare archival footage from 1978.

The DVD and Blu-Ray are available for preorder at Amazon.com {DVD | Blu-Ray} and brucespringsteen.net.
Rond de 10 euro gaat het schijfje kosten, beetje geldklopperij naar mijn mening. In iedergeval voor de mensen die de Darkness box al hebben gekocht.
pi_94006860
Dat is gewoon de webcast die de meeste mensen al hebben :)
pi_94083387
Ik zeg het niet snel, maar die ga ik niet kopen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_94182633
Mm ik moet hem wel kopen om de collectie compleet te houden, alleen beetje jammer dat ze daar nu zo na de box mee komen. Had er dan wat leuks van gemaakt, misschien met een leuke live DVD van de Magic tour, want die mis ik helaas wel =(
pi_94381593
Kitty's Back: You’ve scrobbled this track 115 times. You first scrobbled it on 18 Sep 2006.
You love this track.
O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94454162
Mensen! Ik ben op zoek naar iets.
Op de cd-box Live/1975–85 staat een prachtige versie van The River. Het mooiste aan deze versie vind ik de intro speech.

Hier is een compilatie-filmpje met het nummer eronder gezet:

Ik weet 100% zeker dat ik ooit videobeelden hierbij gezien heb, ik geloof ook op youtube. Maar het is nu nergens meer te bekennen.

Is er iemand die weet waar ik het over heb, en misschien in bezit is van dit filmpje?
Hé hallo hoogmoed, hier de val.
pi_94458072
Volgens mij is er nooit een filmpje geweest van precies die speech, maar die hele tour deed ie natuurlijk praktisch dezelfde speech elke keer voor the River. Dus wellicht als je zoekt op the River versie van de Born in the USA tour 1984, dan vind je wellicht bijna de volledige speech.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94667593
Gisteravond naar Ilse de Lange geweest, en ze speelden Born to Run als uitsmijter, goede keus al zeg ik het zelf. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:28:20 #237
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_94668268
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:49 schreef fruityloop het volgende:
Gisteravond naar Ilse de Lange geweest, en ze speelden Born to Run als uitsmijter, goede keus al zeg ik het zelf. ^O^
Ben benieuwd naar haar versie, dus mijn vraag werden er opnames gemaakt voor een DVD release??

Edit er is al een filmpje van:
pi_94719357
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:28 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar haar versie, dus mijn vraag werden er opnames gemaakt voor een DVD release??

Edit er is al een filmpje van:
Ze riep wel wat over "dat knippen we er voor de DVD wel uit" dus er zal een officiële DVD van uit komen. Ik moet eerlijk bekennen dat dit toch ook wel het hoogtepunt was qua de show, en qua interactie met het publiek. Stadions zijn niet echt haar ding volgens mij. Ze was goed bij stem, haar nummers mankeert ook niks aan, maar ik had bij vlagen het gevoel dat zij lol aan het maken was, en wij slechte toekeken. Bruce neemt je dan als publiek meer mee op een muzikale reis zogezegd.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:37:08 #239
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_94724718
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:38 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze riep wel wat over "dat knippen we er voor de DVD wel uit" dus er zal een officiële DVD van uit komen. Ik moet eerlijk bekennen dat dit toch ook wel het hoogtepunt was qua de show, en qua interactie met het publiek. Stadions zijn niet echt haar ding volgens mij. Ze was goed bij stem, haar nummers mankeert ook niks aan, maar ik had bij vlagen het gevoel dat zij lol aan het maken was, en wij slechte toekeken. Bruce neemt je dan als publiek meer mee op een muzikale reis zogezegd.
Ik ben in 2009 bij haar concert in Ahoy' geweest, en daar was het hetzelfde als wat jij schetst.

Hier nog een betere versie van BTR:
Dat einde vind ik wel mooi met dat verlengde ohohoh gedeelte.
Ik krijg hierdoor wel weer ontzettend zin in een nieuwe tour van Springsteen. :Y
pi_94766419
Belangrijk nieuws voor de geruchten!!!

quote:
Drummer Matt Chamberlain heeft via Twitter laten doorschemeren dat hij is opgeroepen door een Boss uit New Jersey om aan diens album mee te werken. Op 25 maart twitterde Chamberlain: "When the Boss calls you got to go!" Twee dagen later plaatste hij de volgende tweet: "Today i'm heading out to NJ to record with that guy from there,so excited."
pi_94798354
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 16:40 schreef Razer het volgende:
Belangrijk nieuws voor de geruchten!!!

[..]

Dat kan ook Southside Johnny zijn natuurlijk. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_94864169
Nieuw liedje van Patti, met nog beetje Bruce er in =)

http://www1.rollingstone.com/hearitnow/player/pattiscialfa.html
  vrijdag 1 april 2011 @ 11:35:57 #243
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_94895939
http://www.backstreets.com/news.html

Wat een nieuws allemaal :P
pi_94896096
quote:
CHAMBERLAIN'S TWITTER ACCOUNT SUSPENDED LITERALLY
When drummer Matt Chamberlain recently posted a pair of tweets about heading to New Jersey to play with The Boss, the buzz quickly spread to Springsteen fans everywhere about recording sessions underway. Within hours Chamberlain's Twitter account (@Chamberdrums) could no longer be viewed, new visitors being greeted with the message "Sorry, that page doesnt exist!"

The page did, however, continue to exist as authorities discovered earlier today when they forcibly entered Jon Landau's basement. Responding to a neighbor's reports of faint cries for help (in 140 characters or fewer) coming from somewhere the behind the twisted, wrought-iron gates, local police expedited a warrant and soon discovered Matt Chamberlain's Twitter Account being held against its will in the vast, dank, lead-lined underground "dungeon" of the Landau compound. Matt Chamberlain's Twitter Account was soon freed from the cramped birdcage where it had spent a grueling 48 hours, but its ordeal felt far from over.

"I'm not sure I'll ever get over it," Matt Chamberlain's Twitter Account told Backstreets in an exclusive interview. "I mean, the food was great, and he's got some amazing wine, but oh, the horror, I mean... hang on..."

"Okay, new tweet. You wouldn't believe what else I wasn't alone down there. He's also got the Electric Nebraska tapes locked up... wait..."

"I'm back," Matt Chamberlain's Twitter Account continues. "So those tapes have been down there for who knows how long, practically falling apart, plus Bruce's hip-hop record, and all of his bandanas!"

Though police will neither confirm nor deny, Matt Chamberlain's Twitter Account also purports to have witnessed Arthur Baker remixes for "I'm on Fire," "Glory Days," "I'm Goin' Down" and "My Hometown" shackled to a stone wall, alongside drummer Zach Alford.
- April 1, 2011
Nu
pi_94896743
_O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_94957213
Ben nu bezig met het hele oeuvre van The Boss te beluisteren in chronologische volgorde.
Ik was al bekend met zijn bekendste platen (Born to Run, Darkness, Born in the USA) en zijn 2 meest recente uitgekomen albums, Magic en Working on a Dream, maar ben toch nog op zoek gegaan naar meer verborgen pareltjes.
Bij Greetings en TWTIATESS had ik van te voren niet al te hoge verwachingen aangezien ik meer een liefhebber ben van de serieuze kant van Bruce i.p.v. de "feest nummers", en dacht ik op een of andere manier dat deze 2 albums juist vol zouden staan met vrolijke zomerse feestnummers.
Nou klopt dit natuurlijk voor een deel wel, maar er staat zeker ook genoeg serieuze nummers op waar mijn voorkeur meer naar uitgaat.

En natuurlijk zat ik weer eens helemaal fout want wat zijn dit toch 2 dijken van albums.
Zelfs de nummers die normaal niet zo mijn ding zijn zoals het eerder genoemde Spirit in the Night, draai ik met plezier mijn volume knop omhoog.
Ik ben nu pas bij The wild & the innocent maar heb nu al een nummer ontdekt wat potentie heeft om mijn favoriete Bruce nummer te worden: New York City Serenade! _O_
Wat een geweldig, bloed mooi nummer is dit toch. Ik schaam me eigenlijk dat ik na 2 jaar liefhebber te zijn van zijn muziek, nu pas dit juweeltje hebt ontdekt.

Ik hoop dat ik de komende tijd nog veel meer moois ga ontdekken...
pi_94965118
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 22:13 schreef Shadow_NL het volgende:
Ben nu bezig met het hele oeuvre van The Boss te beluisteren in chronologische volgorde.
Ik was al bekend met zijn bekendste platen (Born to Run, Darkness, Born in the USA) en zijn 2 meest recente uitgekomen albums, Magic en Working on a Dream, maar ben toch nog op zoek gegaan naar meer verborgen pareltjes.
Bij Greetings en TWTIATESS had ik van te voren niet al te hoge verwachingen aangezien ik meer een liefhebber ben van de serieuze kant van Bruce i.p.v. de "feest nummers", en dacht ik op een of andere manier dat deze 2 albums juist vol zouden staan met vrolijke zomerse feestnummers.
Nou klopt dit natuurlijk voor een deel wel, maar er staat zeker ook genoeg serieuze nummers op waar mijn voorkeur meer naar uitgaat.

En natuurlijk zat ik weer eens helemaal fout want wat zijn dit toch 2 dijken van albums.
Zelfs de nummers die normaal niet zo mijn ding zijn zoals het eerder genoemde Spirit in the Night, draai ik met plezier mijn volume knop omhoog.
Ik ben nu pas bij The wild & the innocent maar heb nu al een nummer ontdekt wat potentie heeft om mijn favoriete Bruce nummer te worden: New York City Serenade! _O_
Wat een geweldig, bloed mooi nummer is dit toch. Ik schaam me eigenlijk dat ik na 2 jaar liefhebber te zijn van zijn muziek, nu pas dit juweeltje hebt ontdekt.

Ik hoop dat ik de komende tijd nog veel meer moois ga ontdekken...
WIESS is het allerbeste album :D En New York City Serenade is inderdaad het allerallerbeste Bruce nummer, fantastisch...Mooi dat je ook juist Spirit in the Night ook goed vind, je hebt een goede Bruce smaak ;) Luister vooral ook een paar extra keer naar Lost in the Flood...Ook fenomenaal (en serieus) en een van mijn favorieten.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 7 april 2011 @ 12:04:02 #248
67174 Dos37
Come on Twente
pi_95161896
Is er eigenlijk zicht op een nieuw album? Of doet de Boss het nog lekker rustig aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_95163332
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Is er eigenlijk zicht op een nieuw album? Of doet de Boss het nog lekker rustig aan.
Van mij hoeft ie nooit meer een nieuw album uit te brengen, als ie maar blijft touren :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95163555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Norrage het volgende:

[..]

Van mij hoeft ie nooit meer een nieuw album uit te brengen, als ie maar blijft touren :)
Van mij mag hij wel weer een D&D achtig album maken, dat intieme had ook wel wat. En dan nog 1 laatste ESB album met full-blown stadion-tour. Tegen die tijd is Feyenoord gedegradeerd en zo ver in geldnood dat men weer concerten in de Kuip mag geven, dus dan komtie in het enige echt goed klinkende stadion van Nederland. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95163693
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Van mij mag hij wel weer een D&D achtig album maken, dat intieme had ook wel wat. En dan nog 1 laatste ESB album met full-blown stadion-tour. Tegen die tijd is Feyenoord gedegradeerd en zo ver in geldnood dat men weer concerten in de Kuip mag geven, dus dan komtie in het enige echt goed klinkende stadion van Nederland. ^O^
Ja hij mag op zich wel weer een D&D album maken inderdaad. Tegenwoordig zijn alleen zijn rustige en akoestische nummers goed :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_95163722
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:48 schreef fruityloop het volgende:
Tegen die tijd is Feyenoord gedegradeerd en zo ver in geldnood dat men weer concerten in de Kuip mag geven, dus dan komtie in het enige echt goed klinkende stadion van Nederland. ^O^
Dat zouden ze nu ook graag willen, maar Live Nation hè...................
pi_95165905
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat zouden ze nu ook graag willen, maar Live Nation hè...................
Hij heeft ze wel eens terug in het gareel geslagen toen bleek dat ze op hun (Amerikaanse) site mensen doorsluisden van de frontpage naar een andere site van ze waar kaarten tegen opbod verkocht werden, terwijl er op de officiele site nog normale kaarten te koop waren. :r

Was the boss niet echt blij mee, en toen hebben ze veel, snel en hard excuses mogen maken. :Y

Hij krijgt vaker zijn zin dan je denkt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95166076
In Jerseyboy Hero speelt Springsteen weer een cameo!
De trailer:

Eerder deed hij dat al in High Fidelity:
En hij is er ook Auf Deutsch:
_O- _O-
  maandag 18 april 2011 @ 17:49:13 #255
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_95675663
Op de bekende kanalen is nu een zeer mooie bootleg te downloaden een iem/soundboard opname van het laatste WOAD concert:

quote:
GREETINGS FROM BUFFALO DREAM NIGHT
Crystal Cat
3CD
IEM Version
22.09.2009

CD 1
101 Intro
102 Wrecking Ball (w Curt Ramm)
103 The Ties That Bind
104 Hungry Heart
105 Working On A Dream
106 "GREETINGS FROM ASBURY PARK Intro"
107 Blinded By The Light
108 Growin' Up
109 Mary Queen Of Arkansas
110 Does This Bus Stop At 82nd Street
111 Lost In The Flood
112 The Angel
113 For You
114 Spirit In The Night
115 It's Hard To Be A Saint In The City

CD 2
201 Waitin' On A Sunny Day
202 The Promised Land
203 Restless Nights
204 Surprise Surprise
205 Green Onions (Instrumental)
206 Merry Christmas Baby (w Curt Ramm)
207 Santa Claus Is Coming To Town (w Curt Ramm)
208 (I Don't Want To) Hang Up My Rock And Roll Shoes
209 Boom Boom
210 My Love Will Not Let You Down
211 Long Walk Home
212 The Rising
213 Born To Run
214 Tenth Avenue Freeze-Out (w Curt Ramm)

CD 3
301 Intro
302 I'll Work For Your Love
303 Thunder Road
304 American Land (w Curt Ramm)
305 Dancing In The Dark
306 Rosalita (Come Out Tonight) (w Curt Ramm)
307 Higher And Higher (w Curt Ramm And Willie Nile)
308 Rockin' All Over The World

08.05.2009
309 My Generation
310 The Wrestler
311 This Life
312 Detroit Medley
313 Wooly Bully
Restless Nights is briljant op deze bootleg en My Generation is ook noemenswaardig door de mooie bass loopjes van Garry.
Al met al een must have! En die 2 kerst nummers moet je met dit weer maar even skippen :P
pi_95679291
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:49 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Op de bekende kanalen is nu een zeer mooie bootleg te downloaden een iem/soundboard opname van het laatste WOAD concert:

[..]

Restless Nights is briljant op deze bootleg en My Generation is ook noemenswaardig door de mooie bass loopjes van Garry.
Al met al een must have! En die 2 kerst nummers moet je met dit weer maar even skippen :P
Dankje voor deze tip! Downloading! =)
Had al tijdje niet meer gekeken aangezien er niet meer echt interessant materiaal naar boven was gekomen.
pi_95682426
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:05 schreef Razer het volgende:

[..]

Dankje voor deze tip! Downloading! =)
Had al tijdje niet meer gekeken aangezien er niet meer echt interessant materiaal naar boven was gekomen.
De laatste tijd juist wel. LA1 en LA2 zijn er, MSG1 (WIESS) en MSG2 (The River)zijn er + born in the usa, born to run en darkness is live te downloaden. Nu dus de laatste show met Greetings....
pi_95696056
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

De laatste tijd juist wel. LA1 en LA2 zijn er, MSG1 (WIESS) en MSG2 (The River)zijn er + born in the usa, born to run en darkness is live te downloaden. Nu dus de laatste show met Greetings....
Toevallig nog de namen van al deze torrents? :P
Dan kan ik eens gaan rondsnuffelen op Jungleland haha
Ben de laatste tijd niet zo op de hoogte gebleven van leuke releases, zou leuk zijn weer wat nieuwe CDtjes voor in de auto te maken. Dus als je de namen toevallig nog hebt, zou erg helpen tussen alle torrents :)

[ Bericht 17% gewijzigd door Razer op 19-04-2011 13:13:33 ]
pi_95736510
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:21 schreef Razer het volgende:

[..]

Toevallig nog de namen van al deze torrents? :P
Dan kan ik eens gaan rondsnuffelen op Jungleland haha
Ben de laatste tijd niet zo op de hoogte gebleven van leuke releases, zou leuk zijn weer wat nieuwe CDtjes voor in de auto te maken. Dus als je de namen toevallig nog hebt, zou erg helpen tussen alle torrents :)
Anyone, Ranja_Ranja misschien? ;)
pi_95738132
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Razer het volgende:

[..]

Anyone, Ranja_Ranja misschien? ;)
Denk dat je meer aan de data heb ;)

2009-04-15 = LA1
2009-11-08 = MSG2
22.11.2009 = greetings

Denk dat je zo wel een eindje op gang komt ;)
pi_95740283
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Denk dat je meer aan de data heb ;)

2009-04-15 = LA1
2009-11-08 = MSG2
22.11.2009 = greetings

Denk dat je zo wel een eindje op gang komt ;)
Dank u!
Nu downloading LA1 en LA2, volgens mij heb ik die ooit al eens gedownload of in elk geval één van de twee. Kijken hoe de kwaliteit van de laatst geuploade is.
Greetings volgens mij deze maand pas gereleased, dus dat is super, en MSG2 ook aan het downloaden.

Dankje Ranja_Ranja, toevallig ook nog de linkjes naar de goede recordigns van Darkness, Born to Run en Born in the USA? Er zijn zoveel shows, geen idee welke de goede zijn =(

Dan heb ik gevoel dat de collectie weer compleet is en de goede kant op gaat =D
  Moderator vrijdag 22 april 2011 @ 14:00:39 #262
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_95849821
Dit topic is nu ook verreekst.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:57:33 #263
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_95985384
Op bol.com is de Record Store Day uitgave van Springsteen te koop:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)011341078/index.html
Racing In The Street ('78) en Gotta Get That Feeling allebei van de Carousel Show die eind van deze week ook op dvd verschijnt.
pi_95985491
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 09:57 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Op bol.com is de Record Store Day uitgave van Springsteen te koop:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)011341078/index.html
Racing In The Street ('78) en Gotta Get That Feeling allebei van de Carousel Show die eind van deze week ook op dvd verschijnt.
Die heb ik hier bij Plato gekocht, voor dezelfde prijs. Volgens mij was het ook het idee van "International Record Store day" dat je deze in een fysieke winkel kocht. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:13:21 #265
134538 chansadres
Black & White
pi_95985777
Deze afgelopen week gekocht voor 20 euro. Niet te duur. Heb ik meteen alles wat ik van Bruce wil hebben:


Deze box bevat de volgende albums:
* Greetings From Asbury Park, N.J.
* The Wild, The Innocent And The E Street Shuffle
* Born To Run
* Darkness On The Edge Of Town
* The River (2cd)
* Nebreska
* Born In The USA

Verpakking: De originele albums in mini LP slipcases, met originele covers.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_95986201
Die is leuk inderdaad, en een betaalbare optie om zijn oudere werk te verzamelen. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95986253
Als ik niet 4 van de 7 albums zou hebben, dan had ik hem ook gekocht.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  dinsdag 26 april 2011 @ 10:31:17 #268
134538 chansadres
Black & White
pi_95986297
Zelf had ik nog niks van Meneer Bruce. Ik was al van plan om Born to Run, Darkness en Born in the USA te kopen en daar ben je al snel tegen de 25 euro kwijt. En deze boxsetjes van Michael Jackson, Simon & Garfunkel en Echo & the Bunnymen bevallen me ook erg. Ze nemen ook niet zo veel plaats op de cd plank.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_95986301
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:29 schreef Felagund het volgende:
Als ik niet 4 van de 7 albums zou hebben, dan had ik hem ook gekocht.
Ik had ze alle 7 al. :@ Maar het is wel een leuke voor de verzameling. :Y
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_95987188
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:13 schreef chansadres het volgende:
Deze afgelopen week gekocht voor 20 euro. Niet te duur. Heb ik meteen alles wat ik van Bruce wil hebben:

[ afbeelding ]
Deze box bevat de volgende albums:
* Greetings From Asbury Park, N.J.
* The Wild, The Innocent And The E Street Shuffle
* Born To Run
* Darkness On The Edge Of Town
* The River (2cd)
* Nebreska
* Born In The USA

Verpakking: De originele albums in mini LP slipcases, met originele covers.

Ga ik denk ik ook halen ^O^
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:47:32 #271
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_96005469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 10:01 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die heb ik hier bij Plato gekocht, voor dezelfde prijs. Volgens mij was het ook het idee van "International Record Store day" dat je deze in een fysieke winkel kocht. ;)
Als er hier op het platteland in de verre omtrek geen fatsoenlijke cd winkel is moet je toch wat :P
pi_96325823
RYM zegt dat de Main Point 1975 bootleg als album verschijnt binnenkort? Weet iemand daar mee van? Is er een nieuwe release van dit geweldige concert? :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:34:51 #273
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_96332343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Norrage het volgende:
RYM zegt dat de Main Point 1975 bootleg als album verschijnt binnenkort? Weet iemand daar mee van? Is er een nieuwe release van dit geweldige concert? :)
Het is gewoon de bootleg maar dan op een cdtje geknalt niets meer niets minder. En geen officiële Bruce release.
pi_96332530
Er zijn wel meer van dat soort CD's en DVD's in omloop, er is ook een DVD van Toronto op die manier "uitgebracht" meen ik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:51:49 #275
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_98103681
Clarence Clemons getroffen door beroerte 13-06-2011

Clarence Clemons is gisteren getroffen door een beroerte en ligt in een ziekenhuis in Florida.
Dit nieuws is eerst door 411showbizz.com gemeld, maar daarna door verschillende bronnen, waaronder Rolling Stone, bevestigd.
Het is nog niet bekend hoe ernstig de beroerte was en wat de huidige toestand van Clarence is.

Springsteens saxofonist, inmiddels 69 jaar oud, was herstellende van een operatie aan zijn wervelkolom.
Eerder al zijn beide heupen en knieën van de Big Man vervangen, waarna hij ook moest revalideren.
Steeds kwam Clarence er weer bovenop.
Zijn fysieke conditie was wel aan het verbeteren, pas geleden heeft hij met Lady Gaga enkele nummers opgenomen en opgetreden bij American Idol.
De geruchten voor een nieuwe Springsteen-tour met de E Street Band voor volgend jaar deden al een tijdje de ronde, maar uiteraard zal de conditie van Clarence een bepalende factor in dit geheel zijn.

bron:betrue.nl
  maandag 13 juni 2011 @ 15:07:48 #276
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_98113272
Erg triest nieuws, hopelijk komt het goed met 'The Big Man'!!
pi_98116304
Ik zag ook ergens een bericht dat gevraagd was of de E Street Band leden naar Florida wilden komen, maar dat lijkt voorlopig onbevestigd.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98117901
Volgens backstreets heeft hij 2 hersenoperaties ondergaan, reageert hij op prikkels en is hij stabiel. Maar hij vecht nog steeds voor zijn leven..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98118491
Fox zegt dat hij aan de linkerkant is verlamd. :{
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:59:39 #280
186614 Earl_J_Hickey
My name is...
pi_98123297
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:10 schreef fruityloop het volgende:
Fox zegt dat hij aan de linkerkant is verlamd. :{
Fox he, ik vertrouw Backstreets het meest in dit soort dingen:
quote:
"MIRACLES ARE HAPPENING"
The latest out of Florida has Clarence Clemons in better condition than anyone expected, a close friend tells Backstreets: "Yesterday, it did not look good at all. Today... miracles are happening. His vital signs are improving. He's responsive. His eyes are welling up when we're talking to him. He was paralyzed on his left side, but now he's squeezing with his left hand. This is the best news we've heard since [the stroke] happened — it's nothing short of miraculous. The next five days will still be critical. But he's a fighter."

Please join us in continuing to send prayers, love, and light to the Big Man.
- June 13, 2011
pi_98126692
Slecht nieuws over The Big Man dus...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_98126977
Jeetje. Hoop dat het goed komt!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_98127138
:(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98129488
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Earl_J_Hickey het volgende:

[..]

Fox he, ik vertrouw Backstreets het meest in dit soort dingen:

[..]

Mwoa, toen ze dat schreven gisteren op de 12e was er geen beter/ander nieuws natuurlijk. Nu hebben ze de titel en inhoud van dat stukje al aangepast gelukkig. Zelfs lady gaga tweet over hem, maar oftie daar nou beter van zal worden, ik weet het niet hoor.

Gelukkig begint er al wat gevoel en actie terug te komen in de linkerkant van zijn lichaam, dat gaat de goede kant op. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98225873
Triest nieuws, maar even iets anders: Weet iemand of ik ergens het hele Pinkpop optreden van 2009 kan bekijken?
Hoi
pi_98225904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Henkiepsv het volgende:
Triest nieuws, maar even iets anders: Weet iemand of ik ergens het hele Pinkpop optreden van 2009 kan bekijken?
Kan niet ;(
pi_98241649
http://www.nettwerk.com/producer/ron-aniello

Bruce Springsteen
forthcoming album
Columbia
Producer

*O*
pi_98241687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:23 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
http://www.nettwerk.com/producer/ron-aniello

Bruce Springsteen
forthcoming album
Columbia
Producer

*O*
Ik heb geen zin in een nieuw album :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98241789
Als het beter is dan zijn laatste heb ik er wel zin in. :P
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_98243159
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef Henkiepsv het volgende:
Triest nieuws, maar even iets anders: Weet iemand of ik ergens het hele Pinkpop optreden van 2009 kan bekijken?
Er is bij mijn weten alleen een DVD met de drie uitgezonden 3 nummers in omloop.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98244066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:00 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Er is bij mijn weten alleen een DVD met de drie uitgezonden 3 nummers in omloop.
En iam on fire had hij op zijn website gezet ;)
pi_98248687
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

En iam on fire had hij op zijn website gezet ;)
Heb je daar ook al eens zijn halloween grapje, "A night with the jersey devil" op bekeken?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_98298330
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:35 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Heb je daar ook al eens zijn halloween grapje, "A night with the jersey devil" op bekeken?
die staat ook op een dvd, weet zp gauw niet welke volgens mij the making of working on a dream..
  zondag 19 juni 2011 @ 06:25:08 #294
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_98362313
R.I.P. Big Man ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
---------------------------
Bruce's statement about Clarence Clemons' passing on June 18, 2011.
---------------------------
It is with overwhelming sadness that we inform our friends and fans that at 7:00 tonight, Saturday, June 18, our beloved friend and bandmate, Clarence Clemons passed away. The cause was complications from his stroke of last Sunday, June 12th.

Bruce Springsteen said of Clarence: Clarence lived a wonderful life. He carried within him a love of people that made them love him. He created a wondrous and extended family. He loved the saxophone, loved our fans and gave everything he had every night he stepped on stage. His loss is immeasurable and we are honored and thankful to have known him and had the opportunity to stand beside him for nearly forty years. He was my great friend, my partner, and with Clarence at my side, my band and I were able to tell a story far deeper than those simply contained in our music. His life, his memory, and his love will live on in that story and in our band.
  zondag 19 juni 2011 @ 06:59:09 #295
191019 Benigoi
--FR1908--
pi_98362348
  zondag 19 juni 2011 @ 07:05:53 #296
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_98362361
Clarence is no more. ;( 69, had nog wat langer gemogen ....

quote:
Musician Clarence Clemons dies at age 69. Clemons, whose saxophone was immediately recognizable, was an original member of the legendary E street Band.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 19 juni 2011 @ 07:43:56 #297
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_98362417
Verdomme ;( :'(.

R.I.P. Big Man.
pi_98362971
Godverdomme :( :( Het zat er al jaren een beetje aan te komen maar het is toch wel heel erg :( wtf :( ik dacht ie deze nog wel zou overleven :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98362982
RIP Clarence
pi_98362992
Die Clarence in deze clip, zo blij met een tamborine :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98363376
Nooit meer Jungleland... R.i.p. Big Man.


Ik zit mobiel, kan iemand een nieuw deel openen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')