Zeg, ik ken jou niet toevallig hèquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik ben benieuwd! Meeste auto's staan wel al enkele jaren stil. De auto's die recent zijn, hebben vaak weer geen papieren erbij dus dat is wel jammer.
Ik zou wel interesse hebben in die 240 GLT. Die heb ik laatst ook 1 bij gekocht voor weinig (240 GLT sedan uit 1989), moest wel een hoop aan gebeuren (99% optisch, met name het interieur maar dat is nu voor 80% al opgelost inmiddels). Nu nog een paar dingen fixen en APK laten keuren (keuring verloopt in april). Zat eerst eraan te denken om de auto als donor te gebruiken voor mijn witte 240 uit 1986 die nog op stalling staat, maar daar bleek de GLT te goed voor te zijn (het is een nette auto verder alleen veel kapjes en klepjes onbraken in het interieur, maar nu niet meer ). Denk wel dat ik 'm verkoop en anders hou ik hem als auto voor klassiekerritjes enzo.
Euhm, eens denken. Die grijze 244 is toevallig geen GLE? Of is die importbak een 740 toevallig?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:05 schreef IrishBastard het volgende:
Nou, een huisgenoot van mij heeft exact dezelfde situatie met een witte 240 en een nieuwere importbak
Gaaf man, wat voor een precies?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef SvenM het volgende:
Aankomende zaterdag voor een 850 kijken .
Waar/hoe/welke/wat gekauft?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:56 schreef Hyman het volgende:
maandag heb ik mn white wall ringen+sierringen binnen. Ik zal wel wat plaatjes maken dan
scandcarquote:
Stond er nog wat bij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Pinkerton het volgende:
Ga morgen ff kijken bij die veiling. Dongen is hier 10 minuutjes vandaan.
Goed zo meester. Nog gehobbied aan de auto?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
scandcar
http://volvoonderdelen.co(...)glans-gepolijst-928/
en dan deze erbij
http://volvoonderdelen.co(...)3702-15-inch--28099/
Je ziet eronder ook gelijk wat ik nog meer heb gekocht
Niet echt veel nog te koud, en wanneer ik thuis ben is het donker.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Goed zo meester. Nog gehobbied aan de auto?
Het mooist is de 240 van begin jaren 80 met de hoge neus. En dan de 240 GLi. 2,3 liter, 136 pk. Gaat nog zeer redeijk vooruit en heeft mooie velours bekledingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Bart-Willem het volgende:
Ik ben benieuwd! Meeste auto's staan wel al enkele jaren stil. De auto's die recent zijn, hebben vaak weer geen papieren erbij dus dat is wel jammer.
Ik zou wel interesse hebben in die 240 GLT. Die heb ik laatst ook 1 bij gekocht voor weinig (240 GLT sedan uit 1989), moest wel een hoop aan gebeuren (99% optisch, met name het interieur maar dat is nu voor 80% al opgelost inmiddels). Nu nog een paar dingen fixen en APK laten keuren (keuring verloopt in april). Zat eerst eraan te denken om de auto als donor te gebruiken voor mijn witte 240 uit 1986 die nog op stalling staat, maar daar bleek de GLT te goed voor te zijn (het is een nette auto verder alleen veel kapjes en klepjes onbraken in het interieur, maar nu niet meer ). Denk wel dat ik 'm verkoop en anders hou ik hem als auto voor klassiekerritjes enzo.
Heb je ruimte om een pijp op je kleine ratel te zetten zodat je wat meer kracht kan zetten??quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Charged het volgende:
Vraagje voor de 850 sleutelaars.
Bij een 5cylinder benzine de dynamo loshalen..is dat altijd zo'n gen**k?
De onderste bout is bijna niet bij te komen..heeft iemand een tip hoe ik dat het beste kan doen?
Stuurbekrachtigingsreservoir ligt al aan de kant,alles is los op de onderste bout na..met een kleine ratel kan ik niet genoeg kracht zetten en voor een grote heb ik te weinig ruimte.
Op het 850forum kom ik ook al niet veel wijzer uit..
Alvast bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |