Zie ook die satelliet foto bij the Colbert Reportquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef JamieC het volgende:
[..]
er waren ook heel veel mensen die wel naar washington waren gekomen, maar er niet meer bij pasten. misschien tellen ze die niet mee.
en met de wedstrijd duitsland - argentinie was ik in berlijn (ik weet het.. landverraad) bij de brandburger tor, waar ook 400.000 mensen waren. maar dat voelde echt niet zo druk.
waarschijnlijk ziet het er vanuit de lucht gewoon veel indrukwekkender uit.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:40 schreef PiRANiA het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)ly-to-restore-sanity
bronquote:Cabaretier Jan-Jaap van der Wal presenteert vanaf februari een Nederlandse versie van het satirische programma The Daily Show op Comedy Central
Hij moet er wel z'n eigen draai aan geven, en dan kan het inderdaad best nog wat worden. Maar ze moeten niet te rigide in het format blijven hangen. Zowel de nederlandse politiek als de Nederlanders zelf zitten anders in elkaar en moeten ook anders worden behandeld om het leuk te houden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Woodpecker het volgende:
Kijk es aan!
[..]
bron
Ben benieuwd hoeveel schrijvers/researchers mee zullen doen, daar valt of staat zo'n programma mee. Jan-Jaap heeft denk ik wel de diepgang en de humor om zo'n programma te kunnen dragen.
Heb liever dat ze een dag later Daily Show uit Amerika hier uitzenden, maar trekt natuurlijk te weinig kijkers.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef Woodpecker het volgende:
Kijk es aan!
[..]
bron
Ben benieuwd hoeveel schrijvers/researchers mee zullen doen, daar valt of staat zo'n programma mee. Jan-Jaap heeft denk ik wel de diepgang en de humor om zo'n programma te kunnen dragen.
Cadeaus op kerstochtendquote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef pberends het volgende:
http://www.colbertnation.(...)riday-interpretation
Colbert over Sint en zwarte piet.
die van de 17e, that is?quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand afgelopen uitzending gezien over de 9/11 responders
Die republikeinen zijn echt fucking gestoord
Dat gedoe van de 'tax-cuts' voor de rijkere Amerikanen gaat ook nergens over. Die hele 'trickle-down economics' stimuleert de economie amper. Echt, republikeinen sporen voor geen meter..quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:04 schreef MagicIsland1 het volgende:
Iemand afgelopen uitzending gezien over de 9/11 responders
Die republikeinen zijn echt fucking gestoord
Onbeschrijfelijk inderdaad, hoe iemand niet door kan hebben wat ze zegt. Maar ik stond ook versteld van de mate waarin de journalist haar naar de mond praatte. Sowieso valt het me bij The Daily Show vaak op in de segmenten uit Fox News en dergelijke hoe bizar vooringenomen de interviewers zijn. Idem met het stuk van enkele dagen geleden over de naam van de gezondheidsverzekeringswet. De Republikein mocht de wet inhoudelijk aanvallen, de Democraat mocht slechts iets zeggen over de naam. Dat Amerikanen in de pulp trappen...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Rookert het volgende:
Ik vond het stuk van Palin dinsdag (dacht ik) sterk, wat zij allemaal niet zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |