Aan de ene kant wel, aan de andere kant is Rain Dogs door de critici wel het best gevonden...wat mij betreftquote:Op woensdag 3 november 2010 00:16 schreef thettes het volgende:
[..]
Ah ja het had net zo goed Rain Dogs kunnen zijn eigenlijk. Of Swordfishtrombones. Of Blue Valentines..... of of of
Maarre dacht eigenlijk dat Closing Time wel de bekendste (en meest toegangkelijke) Waits was?Hoe dan ook, geniet ervan
Dit zegt acclaimedmusic.net ervan:quote:Op woensdag 3 november 2010 00:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is Rain Dogs door de critici wel het best gevonden...wat mij betreftDus dat was het eerste wat ik ooit van hem checkte. Rain Dogs staat iig wel veel meer in alle top 100s hier dan Closing Time, alhoewel ik Closing Time nu al bijna net zo goed vind!
Leuke websitequote:Op woensdag 3 november 2010 09:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dit zegt acclaimedmusic.net ervan:
Leuk album inderdaad, thanks voor de tipquote:Op maandag 1 november 2010 22:16 schreef Pink_Floyd het volgende:
Trouwens als je van Damien Jurado en Port O'Brien houdt, dan vind je Devastations - Coal ook vast mooi. Het beetje combi tussen Jurado en Morphine. Zo donker als roet, maar (of juist daardoor) o zo heerlijk.
zie OP, om je lijst te laten meetellen moet je 1 van de Stones vervangen.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:32 schreef ThaTim het volgende:
1. Exile on Main Street The Rolling Stones
10. Let it Bleed The Rolling Stones
Oke, ik dacht dat ik 'm goed gelezen hadquote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef ranja het volgende:
[..]
zie OP, om je lijst te laten meetellen moet je 1 van de Stones vervangen.
ligt het aan mij of heb je nou bij je nr.10 de artiest en titel omgedraaid?quote:Op woensdag 3 november 2010 19:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat ik 'm goed gelezen hadIk zal 'm even vervangen.
Dat ligt niet aan jouquote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef cafca het volgende:
[..]
ligt het aan mij of heb je nou bij je nr.10 de artiest en titel omgedraaid?
of bij de eerste 9quote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef cafca het volgende:
ligt het aan mij of heb je nou bij je nr.10 de artiest en titel omgedraaid?
Tevreden met de lijst?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:12 schreef ranja het volgende:
[..]
of bij de eerste 9
maar goed, al verwerktdat was lijstje 85
nee ik heb die van mij al neergezetquote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Norrage het volgende:
Zijn er nog stoere mensen waar we er nog een van missen die we moeten spammen?
Heb dat met deze inderdaad ook meer dan met Tidal, terwijl ik die eigenlijk beter vind.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef Grobbel het volgende:
Kan die plaat van Fiona Apple ook van begin tot einde meeblèren. Heerlijke plaat. Als ook die van The Zombies.
Tidal 'sleept' wat meer, als dat enigszins logisch klinkt. Vind stiekem dat er bij de meeste nummers van die plaat wel een minuutje geschrapt kan worden, maar slechte platen heeft Fiona sowieso nooit uitgebracht.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb dat met deze inderdaad ook meer dan met Tidal, terwijl ik die eigenlijk beter vind.
Is emokid al langs gekomen?quote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Norrage het volgende:
85 lijstjes
Ja, Krioro.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:15 schreef Norrage het volgende:
85 lijstjes
Sorry.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
iig verzwijgen aan de Radiohead- en Pink Floydfans.
Maarja, dan heb je het sowieso niet echt over stoere mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |