ja sorry verkeerd gelezen, raarquote:
Komt precies uitquote:2 x nr. 35 Hot choco cakes
3,98 ¤
Subtotaal:
3,98 ¤
+ kosten online betaling
1,00 ¤
Korting voucher sint5
-5,00 ¤
Totaal:
-0,02 ¤
1 X 15. Lahmacun (Turkse pizza's) ¤ 3,50 ¤ 3,50quote:Op zondag 5 december 2010 12:08 schreef Buschetta1 het volgende:
zou je vanavond ook voor 5 euro kunnen bestellen en dan vervolgens niks bijbetalen oftewel gratis eten ?
Niets gezegd danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Niet bewust en niet van mij. Ik kwam deze link ook gewoon ergens tegen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hier ook sinds 17.11!
mijn code is YO7IJ6H5 wat is die van jullie
quote:Sorry, ongeldige code.
Zet je nou echt heus je persoonlijke unieke eigenste code online?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:58 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
hier ook sinds 17.11!
mijn code is YO7IJ6H5 wat is die van jullie
Heb je geen code voor nodig, als je in Utrecht woont krijg je dit voor 5 euro:quote:Op woensdag 2 maart 2011 04:40 schreef Zoheetik het volgende:
Als ik zou bestellen zou ik alleen een pizza van 5 euro bestellen. Zijn daar ook codes voor?
Mooie deals zeg! Pizza + stokbrood met kruidenboter, voor 5 euro!quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef FokFighter het volgende:
Dit is weliswaar alleen voor Utrechters, maar denk ik toch wel interessant.. voor mij in ieder geval wel!Ik kreeg namelijk vandaag dit in me mailbox:
Bestel de hele maand vijf euro deals in Utreg via JustEat.nl
http://news.just-eat.net/assets/NL/news1maart2011.html
Die spare ribs van 5 euro waren dus extra lekker!
De tering he! Jij bent er snel bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:25 schreef skunkasaur het volgende:
50% korting op 10 euro besteltegoed bij MP vandaag:
http://aanbieding.marktpl(...)tegoed-bij-just-eat/
Hoe bedoellu?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De tering he! Jij bent er snel bij.
Kreeg net een mail van MP over die korting.quote:
Oh, ha!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Kreeg net een mail van MP over die korting.
Dat dus..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef tralalala het volgende:
Ik heb er net eentje besteld, maar just-eat kent de code (nog) niet.
Als het werkt gelijk maar weer even voor een groot bedrag aan bonnen bestellen.
Dat werkt ook gewoon? JustEat checkt niet op emailadres?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef tralalala het volgende:
Ik heb er net eentje besteld, maar just-eat kent de code (nog) niet.
Als het werkt gelijk maar weer even voor een groot bedrag aan bonnen bestellen.
dit staat er:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Dat werkt ook gewoon? JustEat checkt niet op emailadres?
quote:Voorwaarden
* Maximaal 1 bon per adres/emailadres
* Tegoedbon is 3 maanden geldig na datum afgifte
* Tegoedbon is alleen inwisselbaar bij uw online bestelling op Justeat.nl
* Niet in combinatie met andere acties
toen bij groupon was er in eerste instantie geen beperking.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef tralalala het volgende:
Die voorwaarden stonden ook op groupon, daar werkte het gewoon.
Maar ik ga niet alvast meer coupons kopen als ze nieteens worden herkend op Just-eat.
Groupons?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef davo1979 het volgende:
Weet iemand of dat ik meerdere groupons voor een bestelling kan gebruiken?
Of je bestelt desserts erbijquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:20 schreef Zoheetik het volgende:
Wat schiet zo'n bon op.
Voor mij in ieder geval niks. 2x pizza van 5 euro = 10 euro. Eentje "gratis" voor 5 euro...
Wat moet ik met meer dan 2 pizza's?
Ik ga mij niet bekeren tot het bestellen van massapizza.
Same here,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:27 schreef skunkasaur het volgende:
Ik krijg die code niet geactiveerd, though.
Hier hetzefde!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:27 schreef skunkasaur het volgende:
Werkt het heus alleen als korting op een bestelling, of is het zoals de aanbieding zegt, besteltegoed? Als ik de code invul geeft JustEat aan "Coupon is (nog) niet geactiveerd".
Nog steeds niet geactiveerdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:44 schreef CrashO het volgende:
[..]
Same here,
Ik denk dat die zooi steeds in batches wordt geactiveerd / aangemeld door marktplaats
Hopen dat hij rond etenstijd werkt![]()
Besteltegoedquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:27 schreef skunkasaur het volgende:
Werkt het heus alleen als korting op een bestelling, of is het zoals de aanbieding zegt, besteltegoed? Als ik de code invul geeft JustEat aan "Coupon is (nog) niet geactiveerd".
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 10:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ja verdorie dan moet ie het toch doen
Same here,quote:Op zondag 6 maart 2011 14:39 schreef skunkasaur het volgende:
Bij mij nog frikking steeds niet. Ik heb d'r ook al achteraan gemaild, trouwens. Verdorie daar gaat mijn pizza van vanavond.
Actie is nog geldig, dus neequote:
http://aanbieding.marktpl(...)tegoed-bij-just-eat/quote:Op zondag 6 maart 2011 15:11 schreef Mishu het volgende:
Wat moet je doen dan? En wat krijg je er voor terug?
Als je vandaag wilt bestellen koop niks op MP, want dat gaat waarschijnlijk niet vandaag meer werken.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef Dhaha het volgende:
[..]
http://aanbieding.marktpl(...)tegoed-bij-just-eat/
Jeetje, dat zijn echt problemen op hetzelfde niveau als andere wereldproblematiek. Doe niet zo dramatischquote:Op zondag 6 maart 2011 15:41 schreef Pisces29 het volgende:
Als je vandaag wilt bestellen koop niks op MP, want dat gaat waarschijnlijk niet vandaag meer werken.
Net gebeld met JustEat en Marktplaats heeft de codes niet geactiveerd, leuk zegVanavond, maar waarschijnlijk morgen (of later deze week) gaan ze het doen.
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jeetje, dat zijn echt problemen op hetzelfde niveau als andere wereldproblematiek. Doe niet zo dramatisch
quote:Geachte meneer CrashO,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij zijn inmiddels op de hoogte van het probleem. Onze technische afdeling is druk bezig om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Wij kunnen u een (tijdelijke) oplossing aanbieden: U kunt een e-mail sturen naar info@justeat.nl. Om de e-mail snel in behandeling te kunnen nemen, dient u "Marktplaats" en de betreffende actiecode in het onderwerp te vermelden. U kunt het beste de actiecode kopiëren vanaf de voucher. Een medewerker zal dan de actiecode alsnog activeren.
*Voorbeeld bericht*
Aan: info@justeat.nl
Onderwerp: Marktplaats 1xxXXX5X
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Marktplaats
Ik zie nergens die actie staan op justeat.nl hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Dhaha het volgende:
Meesterplan: Bij Domino's: 2e pizza gratis. Neem er 2 van 10 euro = 10 euro
Tegoedbon van 10 euro op MP voor 5 euro
dus 2 pizzas voor 5 euro
Ik kon hem ook niet vinden, helaasquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zie nergens die actie staan op justeat.nl hoor.
Gewoon Domino's pizza menukaartquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik zie nergens die actie staan op justeat.nl hoor.
Dan is dat alleen bij die Domino's vestiging. Bij mij geeft hij het namelijk niet aan (apeldoorn):quote:Op maandag 7 maart 2011 16:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Gewoon Domino's pizza menukaart
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 16:13 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dan is dat alleen bij die Domino's vestiging. Bij mij geeft hij het namelijk niet aan (apeldoorn):
http://www.justeat.nl/restaurants-dominospizza-7333/menu
Whahah ik had twee City Deals voor 5 euro, ofwel 2 dagen Chinees!!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:34 schreef Dhaha het volgende:
Meesterplan: Bij Domino's: 2e pizza gratis. Neem er 2 van 10 euro = 10 euro
Tegoedbon van 10 euro op MP voor 5 euro
dus 2 pizzas voor 5 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |