Jammiequote:Op maandag 1 november 2010 18:39 schreef larry_flynt het volgende:
1 x nr. 36 Pizza americana
8,50¤
1 x nr. 98 Caramel chew chew 500ml
6,25¤
Subtotaal:
14,75¤
+ bezorgkosten
0,00¤
Totaal:
14,75
Eet smakelijk, als hij nog niet op isquote:
Deze had ik gemist omdat ik weg was... de vorige keer omdat ik niet had verwacht dat ze na half 8(was het toch?) nog kon doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Flows het volgende:
Waarom ben ik altijd net te laat bij dit soort dingen:O Vorig jaar met TB moest ik precies om 7 uur naar voetbal training-.- Ik dacht kan nog wel ff bestelle maar de site had zon harde lag dat ik niks kon
En dit x had ik problemen met internet-.-
Een aantal keer per week? Lol dat is een duur grapje lijkt mij? Wordt je daar niet fucking dik vanquote:Op woensdag 3 november 2010 06:14 schreef Feestkabouter het volgende:
niet om te spammen, maar gewoon voor de regelmatige just-eat klanten:
bij Groupon (voorheen MyCityDeal) kun je vandaag 10 euro tegoed kopen voor 5 euro.
je moet dan de dagaanbieding van Amsterdam kiezen, maar het tegoed is wel gewoon in heel NL geldig (6 maanden lang).
aangezien ik een aantal keer per week afhaaleten bestel, heb ik maar meteen 30 keer de korting besteld
echt? ik zat mij net te bedenken hoe ranzig vet en onaantrekkelijk alles eruit zietquote:
Wat een zinvolle bijdrage aan dit topicquote:Op woensdag 3 november 2010 10:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
echt? ik zat mij net te bedenken hoe ranzig vet en onaantrekkelijk alles eruit ziet
Ik heb het ook besteld... Just eat is lekker(!) bezig met kortingen ed.quote:Op woensdag 3 november 2010 06:14 schreef Feestkabouter het volgende:
bij Groupon (voorheen MyCityDeal) kun je vandaag 10 euro tegoed kopen voor 5 euro.
je moet dan de dagaanbieding van Amsterdam kiezen, maar het tegoed is wel gewoon in heel NL geldig (6 maanden lang).
aangezien ik een aantal keer per week afhaaleten bestel, heb ik maar meteen 30 keer de korting besteld
alleen thais en indiaas, daar word ik niet dik van.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:20 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Een aantal keer per week? Lol dat is een duur grapje lijkt mij? Wordt je daar niet fucking dik van
niet meer of minder dan: wat een hoop lekkers weer!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een zinvolle bijdrage aan dit topic
Voorwaardenquote:Op woensdag 3 november 2010 06:14 schreef Feestkabouter het volgende:
dat staat er nu bij inderdaad!quote:Op woensdag 3 november 2010 13:16 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Voorwaarden
•De voucher is op alle dagen van de week te gebruiken en 6 maanden geldig, vanaf 5 november 2010 t/m 4 mei 2011
•Niet i.c.m. andere acties
•Betaal je menu online en maak gebruik van het besteltegoed met je Groupon-voucher
•Maximaal 1 voucher per persoon
ja, maar niet nu.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:55 schreef Loontjah het volgende:
jij hebt nu 300 euro aan tegoed besteld ?
Zal vanavond ook eens kijken, een Italiaans restaurant schijnt hier ook te bezorgenquote:Op woensdag 3 november 2010 06:14 schreef Feestkabouter het volgende:
en met de 150 euro die ik bespaar ga ik toch maar gewoon dat duurdere snowboard kopen!!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:00 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ja, maar niet nu.
ja ik heb vanmorgen toen er nog geen beperking was van maximaal 1 voucher per persoon (dus niet nu) inderdaad voor 300 euro aan tegoed gekocht voor 150 euro.
dat ga ik in die 6 maanden makkelijk opmaken!
Het was lekkerquote:1 X 22. Double tasty (35cm NY Style) (Double Tasty) 0 ¤ 0 ¤
+ New york ¤ 7,63
+ Barbecue chicken ¤ 7,63
1 X 22. Double tasty (35cm NY Style) (Double Tasty) 0 ¤ 0 ¤
+ East side shoarma ¤ 7,63
+ Mexican hot and spicy ¤ 7,63
Je bespaart geen ¤ 150,-. Je had ook gewoon een duurdere snowboard van die ¤ 300,- kunnen kopen.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:26 schreef Feestkabouter het volgende:
en met de 150 euro die ik bespaar ga ik toch maar gewoon dat duurdere snowboard kopen!!
30, en ik heb ze inmiddels netjes binnenquote:Op donderdag 4 november 2010 00:40 schreef Fireblast het volgende:
[..]
daar sta je dan met je 50 codes
geen shoarma of pizza, alleen thais en indiaasquote:Op donderdag 4 november 2010 03:31 schreef Loontjah het volgende:
Ja echt he, mensen die voor 300 euro aan fastfood kopen. Ik ben gemiddeld 25 euro per jaar kwijt aan thuisbezorgdingen..
ik ken mezelf: met of zonder die vouchers zou ik het komende halfjaar ruim 300 euro uitgeven aan thais en indiaas eten.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bespaart geen ¤ 150,-. Je had ook gewoon een duurdere snowboard van die ¤ 300,- kunnen kopen.
en vandaag 5 november weer, maar dan in de dagaanbieding voor Utrecht.quote:Op woensdag 3 november 2010 06:14 schreef Feestkabouter het volgende:
en inmiddels ook probleemloos ingevoerd bij just-eat.quote:Op donderdag 4 november 2010 05:17 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
30, en ik heb ze inmiddels netjes binnen
Yep dat kan.Ik heb 6 vouches binnengekregen gisterquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:56 schreef Maraca het volgende:
Kun je ook meerdere bestellen met andere e-mail adressen (maar wel dezelfde bankrekeningnummer)?
aanmelden bij www.groupon.nl utrecht selecteren en kopen voor 5e per stuk.Na afloop van de actie krijg je een vouchercode per email opgestuurd waar je voor 10 e van kan bestellenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:48 schreef wolferl het volgende:
JustEatNL
Zometeen de volgende voucher... Game starts @ 14.00 uur
Wat houdt dit in?
Hoe kom ik aan die vouchers?
Ja, precies 15 euro.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dit 15 euro of...?
Vlees ziet er wel smakelijk uit![]()
Daarom betaalde just-eat het ookquote:Op zondag 7 november 2010 02:40 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
ik ben 15 kilo aangekomen alleen maar van naar de foto's te zien, bah wat een vettige drets eten jullie zegen het is dan nog zo duur
Je moet ook bewegen, dan kun je dat soort eten makkelijk hebben.quote:Op zondag 7 november 2010 02:40 schreef vlaamsche_deerne het volgende:
ik ben 15 kilo aangekomen alleen maar van naar de foto's te zien, bah wat een vettige drets eten jullie zegen het is dan nog zo duur
EATCHIP15 15% kortingquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:22 schreef Mandal het volgende:
[..]
Vandaag10 3 euro
Movie3 3 euro
Uniek10 10% korting
*hand opsteektquote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb nog de eerste code van 15 euro gratis bestellen maar ik kan in mijn dorp niks bestellen. Er is simpelweg geen enkel restaurant dat bij Justeat aangesloten is
. Iemand interesse in de code
?
Yes.quote:Op maandag 8 november 2010 14:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Had je eerder al een code weten te bemachtigen?
Ik had er gewoon éénquote:Op maandag 8 november 2010 14:30 schreef Michelle.v het volgende:
[..]
Yes.Zal vandaag later trouwens nog even foto posten met voedsel.
Jij had al 30 euro aan code's toch?
Ik bied 5 euro!quote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb nog de eerste code van 15 euro gratis bestellen maar ik kan in mijn dorp niks bestellen. Er is simpelweg geen enkel restaurant dat bij Justeat aangesloten is
?
Geef hem aan iemand die geen code heeft gehad omdat hij/zij het te laat had gezien, maar die het de anderen wel heeft gegund om gratis eten te kunnen bestellen.quote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef thijs1994 het volgende:
?
Hetzelfde hier, maar haal het wel een keertje op als ik daar in de buurt ben..quote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb nog de eerste code van 15 euro gratis bestellen maar ik kan in mijn dorp niks bestellen. Er is simpelweg geen enkel restaurant dat bij Justeaett aangesloten is
?
Ik heb er 1 gevonden!quote:Op maandag 8 november 2010 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef hem aan iemand die geen code heeft gehad omdat hij/zij het te laat had gezien, maar die het de anderen wel heeft gegund om gratis eten te kunnen bestellen.
Volgens mij waren dat er niet zo veel
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 19:22 schreef Lfj het volgende:
Bleeech volg je 3 weken lang iedere dag het topic van thuisbezorgd ben je een dag niet online mis ik dit
Nja eet smakelijk voor de mensen die wel een code hebben kunnen krijgen
10 procent korting slechtsquote:Op woensdag 10 november 2010 17:44 schreef Mellow_ het volgende:
Nog een! Kortingscode: MINUTES10 voor 3 euro korting
Zucht, uit de OP:quote:Op woensdag 10 november 2010 20:54 schreef Mr.DD het volgende:
Ik snap dit topic niet 100%, betalen jullie voor coupons met kortingen en sparen die dan op? Of vinden jullie coupons waarvan jullie gratis voedsel bestellen?
Dit is je kans mr. DDquote:Op maandag 8 november 2010 16:45 schreef thijs1994 het volgende:
Het geld gaat naar deze actie:
[GEZ][GRATIS] Alle knuffels, spelletjes, puzzels, speelgoed
Dus bied niet te laag. Eet lekker voor een goed doel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |