heb ik ook een tijdje gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb ik chatten met volslanke mensen in mijn dinges onderin he he he
Beter toch dan die banner die ik te zien krijg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Echt een hele tijd geleden dat ik daar heb gegeten. We hebben het over een jaar of 10 geleden ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zo met vrienden eten bij Maurizio in IJmuiden, alleen de site ligt eruit
We zwaaien & je hoort het welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:45 schreef borisz het volgende:
Echt een hele tijd geleden dat ik daar heb gegeten. We hebben het over een jaar of 10 geleden ofzo.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo verkleed als heks op de Nijverdalse berg limonade uitdelen aan kinderen die wellicht helemaal niet komen![]()
Hopen dat het niet te nat en koud is
aaawquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo verkleed als heks op de Nijverdalse berg limonade uitdelen aan kinderen die wellicht helemaal niet komen![]()
Vond het al een erg enthousiaste inschattingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nét iets te enthousiast met het 36/37 slimfit paarse overhemd geweest
Je moet gewoon denken na het taxiën mag je een whisky'tje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond het al een erg enthousiaste inschatting![]()
Taxicentrale TAV is in service vandaag trouwens. Moet mijn ouders ook even naar Nijverdal en terug taxiën, en Sun daardoor ook naar wegbrengen en halen naar een andere plek in hetzelfde dorp, uiteraard op andere tijdstippen. Ik kan dus lekker 4 keer op en neer rijden
Gehuil van kinderen gaat me door merg en been en het breekt mijn hartquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
Goedenavond!
Da's lief van je Steer!
En toch is het lief. Sommige mensen meppen het kind, da's niet lief.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:[/b]
[..]
Gehuil van kinderen gaat me door merg en been en het breekt mijn hartdus ik moest wel iets doen.
Heb je je goede daad ook weer gedaanquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh zo lief trouwens vandaag in de Hema. Voor me liep een oma met twee kleinkinderen richting de roltrap. Eén kleinkind had ze aan het handje, en daarmee stapte ze de roltrap op. Het tweede kleinkind liep erachter en durfde niet alleen de roltrap op, zag oma met het andere kindje naar beneden gaan op de roltrap, en begon te huilen
Heb toen hem maar bij de hand gepakt en samen zijn we naar oma de roltrap afgerold. Beneden bij oma huilde het kindje nog maar even verder, en oma: 'ooh, maar oma was je niet vergeten hoor!!'
Dat was je wél, mensdacht ik toen.
Ik zou me óók enorm in de steek gelaten voelen als oma zomaar de roltrap af zou gaan zonder op mij te wachten, dus terecht gehuil.
wat coolquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het iig zacht en droog. Ik hoorde wel dat het in Steenwijk minder mooi was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef MissHobje het volgende:[/b]
[..]
wat cool! heel veel plezier
![]()
Zullen vast wel kiddies komen toch?>
En die moeten we kennen we van...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
moe! Ik heb vnv een 'date' met R.
Rijst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die moeten we kennen we van...
Overtoomquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wow! Mooi doelpunt!
Zag je dat Borisz
Elektrocuteer jezelf niet, Krakkie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Het printerprobleem is trouwens opgelost. Hij krijgt geen stroom meer.
Ja, weet ook niet waarom AZ die weggedaan heeft, speelt uitstekendquote:
Het was het proberen waard toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Net Serranoham van de hema op (15 EUR/kg). Zouhouhout!! De zoutkristallen knisperen tussen de tanden. Niet zo lekker. AH Excellent Serranoham is lekkerder, maar wel 2x zo duur. Hm. Ik zie een verband.
Zeker. Ben een groot fan van proberen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was het proberen waard toch?
En hoe zout het smaakt, kan ook liggen aan het feit of je een tijd ervoor niets hebt gegeten.
Dan smaken alle vleeswaren erg zout.
Dat lijkt me onmogelijk. Het contactje doet helemaal niks meer, ook niet als ik het recht houd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Elektrocuteer jezelf niet, Krakkie.
Ik ook. Laatst toevallig een turkse bakkerij ontdekt met erg lekker bruin vloerbrood.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker. Ben een groot fan van proberen.
Teletekst had het 20 seconden op 101. Is nu weer weg... FOk heeft het nog wel op de FP staan.quote:
Nu ook weg op de FP.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Teletekst had het 20 seconden op 101. Is nu weer weg... FOk heeft het nog wel op de FP staan.
Dat gebeurt vaker idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Vaak hebben ze het verhaal al klaar om het asap te kunnen publiceren. Misschien foutje geweest.
Ondekking vd Hemel kan je wel halveren iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Harry Mulisch een overrated schrijver. Vermakelijke boeken met goede verhaallijnen en karakterontwikkelingen. Maar moet hij echt nou elke keer laten zien hoeveel hij wel niet weet, door sommige alinea's te doorspekken met onnodige details die hij in een encyclopedie of op Google bij elkaar heeft gezocht?
Ik kan me niet herinneren wat ik er toen van vond. Ik vond het boek wel aardig, maar ik heb nooit meer van hem willen lezen. Wel van Bordewijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Harry Mulisch een overrated schrijver. Vermakelijke boeken met goede verhaallijnen en karakterontwikkelingen. Maar moet hij echt nou elke keer laten zien hoeveel hij wel niet weet, door sommige alinea's te doorspekken met onnodige details die hij in een encyclopedie of op Google bij elkaar heeft gezocht?
Blokken, Knorrende Beesten en Bintquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wat ik er toen van vond. Ik vond het boek wel aardig, maar ik heb nooit meer van hem willen lezen. Wel van Bordewijk.
En ik vond die boekenlijst een ellende, hoewel ik dol op lezen ben.
Waarom mag je dan niet zeuren?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik moet niet zeuren. Ik ben fan van Leon de Winter.
Ik ben ook geen fan, alleen de Aanslag met plezier uitgelezen, rest waar ik aan begonnen ben pakte me niet erg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Leon de Winterquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom mag je dan niet zeuren?
Oh leuk LieLie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:06 schreef LieLie het volgende:
De pizza was lekker!![]()
Nog beter dan donderdag![]()
Nu even gezellig doen nog met schoonouders
Zijn karakters zijn allemaal Joods, behalve in zijn debuutroman, De verwording van de jongere Dürer. Veel Joodse thema's, waarin de hoofdpersoon vaak ook worstelt met het Joods zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Help eens, wat heeft hij geschreven? Was dat ook niet iets over WO II?
Ik denk dat ik ooit iets van hem gelezen heb. Of ik heb er op school over gehoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn karakters zijn allemaal Joods, behalve in zijn debuutroman, De verwording van de jongere Dürer. Veel Joodse thema's, waarin de hoofdpersoon vaak ook worstelt met het Joods zijn.
Toverdrank! Spannend ja!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Heks is weer thuis![]()
Er waren totaal iets van 65 kinderen, dus best een aardige opkomst, verdeeld in 3 groepen, dus hoefde niet heel lang te staan.
Bij de 1e groep hoorde ik vrijwel meteen 'dat is juf Sonja!' fluisterenHeeft mijn vermelding in de activiteitenagenda in de schoolkrant toch nut gehad
Was een gemengde groep.
2e groep was een verjaardagsfeestje met echt jonge kinderen, dat was leuk! Daar heb ik er echt een verhaal bij gemaakt ook, over de toverdrank en zo.. Vonden ze best spannend stiekem![]()
Laatste groep bestond voornamelijk uit padvindertjes. Wist niet dat dat tegenwoordig een criminele organisatie isbijdehand en ze hebben lampjes gejat. Maar ik moest wel met de welpjes op de foto
nou vooruit dan maar
![]()
Anyway, nu lekker een wijntje om op te warmen en een kippepootje omdat ik honger heb
Heb de kinderen wijs gemaakt dat de heks die ze in het bos tegen waren gekomen helmaaaaal niet zo lief was als ze dachten!! Dat die ze stiekem, tijdens het vertellen van het verhaal, de kinderen betoverde. En mijn drankje was om dat weer tegen te gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toverdrank! Spannend ja!
En gewoon de leiding van de scouting aanspreken!
Leuk dat je er niet voor niks was en een verhaal kon vertellen!
LOL!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb de kinderen wijs gemaakt dat de heks die ze in het bos tegen waren gekomen helmaaaaal niet zo lief was als ze dachten!! Dat die ze stiekem, tijdens het vertellen van het verhaal, de kinderen betoverde. En mijn drankje was om dat weer tegen te gaanEn voor de zekerheid moesten ze een muisje en een vleermuisje eten om te voorkomen dat die sterke betoveringen ook niet gedaan konden worden
![]()
Moest wel lachen stiekem toen een vroeg 'moeten we dat écht opeten??
'
![]()
Mijn meneer is daar ook groot fan vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
kinderen voor de gek houden is soms zoo leuk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn meneer is daar ook groot fan van
Laatst in de pannenkoekenboot vroeg de serveerster wat mijn neefje voor pannenkoek wilde.
Hij schreeuwde keihard "Ik wil spruitjes! Pannenkoeken zijn vies!"
Vertel! Wie is R!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
wat leuk Sun! Dus de limo ging op
Was heerlijk. Chinees Kantonees Specialiteiten restaurant. Ossehaas met groenten, gefrituurde kip in deeg met mango en zoetzure saus enne... peking eend in Sichuan saus. Ja, 3 hoofdgerechten met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
tuurlijk was ze hem niet vergeten Steer! maar eenmaal op de trap kun je niet makkelijk omhoog, zeker oma niet meer..
btw.. eet smakelijk Kahlie en Bluezz! hoop dat het smaakt
Nou nee, niet bepaald. We hebben ingekocht op 200-250 kinderen. Je weet tevoren gewoon echt niet wat er komt. De publiciteit is erg slecht geweest dus we vreesden al voor weinig opkomst. Er zijn dus nog heel veel muizen en vleermuizen overquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
wat leuk Sun! Dus de limo ging op
Oh leuk kahlie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Was heerlijk. Chinees Kantonees Specialiteiten restaurant. Ossehaas met groenten, gefrituurde kip in deeg met mango en zoetzure saus enne... peking eend in Sichuan saus. Ja, 3 hoofdgerechten met z'n tweetjesVerder mihoen en nasi. Vriendlief was erg blij met z'n eend. Had nog nooit sichuan saus op, leek me wel wat voor hem.
Nu lekker relaxen.
haha. Paar maanden geleden zei ik dat ik 2 dates had. Nr 1 was J. 2 was R. Laatste heb ik al hele tijd niet gezien. Zal niks worden tussen ons want hij heeft t te druk en geen zin in relatie maar hij zegt wel iedere keer dat ik de enige vrouw in zn leven ben. Hijs gekquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel! Wie is R!
Anders kan ik niet slapen!
Da's jammer!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald. We hebben ingekocht op 200-250 kinderen. Je weet tevoren gewoon echt niet wat er komt. De publiciteit is erg slecht geweest dus we vreesden al voor weinig opkomst. Er zijn dus nog heel veel muizen en vleermuizen over
Dus het is gewoon gezellig. Da's geen date, dat is een afspraak.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. Paar maanden geleden zei ik dat ik 2 dates had. Nr 1 was J. 2 was R. Laatste heb ik al hele tijd niet gezien. Zal niks worden tussen ons want hij heeft t te druk en geen zin in relatie maar hij zegt wel iedere keer dat ik de enige vrouw in zn leven ben. Hijs gekik geloof t wel want hij is ook eerlijk over niets willen. Van mij mag hij best meerdere dates haha. Maar goed, alles luchtig dus
we gaan gezellig bijkletsen met n drankje ergens
oh en J. is jaloers volgens mij haha
Ja, vond ik ookquote:
Ja maar dat vind ik leuk, dat hij vindt dat hij wat kan leren en dat hij je vertrouwt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookVriendlief vond dat ik het verdiend had en ik mocht kiezen. Zegt ie: "Aw, met jou ga ik altijd naar de beste restaurants". Ik heb hem al geintroduceerd bij vele lekkere restaurants in de regio en andere concepten zoals Rodizio. Ben benieuwd wat hij van Zwetheul vindt volgende week!
lekker mmm! Hou niet van eendenborst maar de eerste 2 gerechten klinken heerlijk! Sezchuan is een peper. Kregen jullie t op? Gefrituurd eten in veel saus bij de Chinees lukt me nooit.. Die porties..poehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Was heerlijk. Chinees Kantonees Specialiteiten restaurant. Ossehaas met groenten, gefrituurde kip in deeg met mango en zoetzure saus enne... peking eend in Sichuan saus. Ja, 3 hoofdgerechten met z'n tweetjesVerder mihoen en nasi. Vriendlief was erg blij met z'n eend. Had nog nooit sichuan saus op, leek me wel wat voor hem.
Nu lekker relaxen.
van die witte muizen? Die zijn vie-hiesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald. We hebben ingekocht op 200-250 kinderen. Je weet tevoren gewoon echt niet wat er komt. De publiciteit is erg slecht geweest dus we vreesden al voor weinig opkomst. Er zijn dus nog heel veel muizen en vleermuizen over
Yep, ik had er eentje gepikt, en ik heb nu nog dorstquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van die witte muizen? Die zijn vie-hies![]()
afspraak ja haha. J. zou bellen of hij vnv kon maar wist vantevoren dat hij niet zou gaan. Hij belde om 21u en zei dat hij niet veel meer ging doen. Toen zei ik dat ik had afgesproken met iemand om wat te drinken. Hij vroeg wie en ik zei in zijn vage termen dat hij die toch niet kende. Toen zei hij ineens dat hij ging ophangen want hij ging douchen en stappen hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus het is gewoon gezellig. Da's geen date, dat is een afspraak.![]()
Evengoed, veel plezier gewenst!
En jaloers is zijn eigen schuld.
was dit vnv een sterren Chinees?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookVriendlief vond dat ik het verdiend had en ik mocht kiezen. Zegt ie: "Aw, met jou ga ik altijd naar de beste restaurants". Ik heb hem al geintroduceerd bij vele lekkere restaurants in de regio en andere concepten zoals Rodizio. Ben benieuwd wat hij van Zwetheul vindt volgende week!
quote:
Hahaha! Wat een stommerd!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
afspraak ja haha. J. zou bellen of hij vnv kon maar wist vantevoren dat hij niet zou gaan. Hij belde om 21u en zei dat hij niet veel meer ging doen. Toen zei ik dat ik had afgesproken met iemand om wat te drinken. Hij vroeg wie en ik zei in zijn vage termen dat hij die toch niet kende. Toen zei hij ineens dat hij ging ophangen want hij ging douchen en stappen haha
ik sliep heel slecht!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Oh FFT, sorry dat ik je laatst niet kon instoppen.
Hij ligt inderdaad op sterven en ze hebben het nieuwsbericht al klaar staan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
jeetje... wat een raar nieuws
En of het nu een foutje was?
Die foutjes gebeuren vaker.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
jeetje... wat een raar nieuws
En of het nu een foutje was?
Ik slaap altijd slecht, maar ik was er gewoon even niet.quote:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:59 schreef Bluezz het volgende:
Dat overhemd kan je toch wel ruilen Steer?
fotooosquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:56 schreef golfer het volgende:
*burb*
Italiaans gegeten in een onooglijk zaakje in IJmuiden waarvan de inrichting en het servies sinds 1970 niet meer veranderd is.
Goede kok, maar lekkere eenvoudige gerechten.
Idd, heb en keer een dikke kras boven mijn oog gehad toen ik een speld over het hoofd gezien had en hem over mijn hoofd wilde aantrekken omdat ik de lui was om alle knopen open te makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Overhemden zitten altijd zo uitgebreid ingepakt. 8 spelden, veel papier, kartonnetjes, etc.
Maar heb bonnetje nog.
Rundermaag.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:47 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik weet dat je het druk hebt.
Maar ik zou ooit weleens in dat restaurant willen eten waar ze kwal en runderlong serveren. Idee voor een CUL-meet?
Jep, net ook schram over m'n pols opgelopen door speld in de mouw.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Idd, heb en keer een dikke kras boven mijn oog gehad toen ik een speld over het hoofd gezien had en hem over mijn hoofd wilde aantrekken omdat ik de lui was om alle knopen open te maken
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, net ook schram over m'n pols opgelopen door speld in de mouw.
We kunnen een mens op de maan zetten, waarom kunnen we geen overhemden zonder spelden vastmaken?
Er is nog geen meet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rundermaag.
En ik heb geen idee wanneer er weer een meet is, maar als er na de sushi meet in november waar ik niet heen gaer weer een meet is dan kunnen we dat wel bij een chinees houden als lunch ja
Daar betaal je voor. Bij goedkopere overhemden zit er een tierip ofzo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, net ook schram over m'n pols opgelopen door speld in de mouw.
We kunnen een mens op de maan zetten, waarom kunnen we geen overhemden zonder spelden vastmaken?
Deze niet, dit zijn van die hele dunne zonder echte kop.. irritante dingen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Oh en voor zover ik weet hebben die spelden allemaal rode koppen. Gewoon opletten dus.
Ja. Maar je kan ze wel op bepaalde plekken verwachten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Deze niet, dit zijn van die hele dunne zonder echte kop.. irritante dingen.
Neuk ze!quote:
Te ver en ik durf niet alleen met jou te meetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Er is nog geen meet.![]()
Ik stel voor 11 februari.
Terecht rood.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
PSV rood voor gevaarlijk spel.
Huhquote:
Waar is Boschker tegenwoordig? 2e keeper? Verdorie 2e keeper van Oranje man.quote:
Ik stel een CUL meet voor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te ver en ik durf niet alleen met jou te meeten
Ben altijd zeer snel met kutten omdat ik de juiste plekjes raak.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ben altijd zeer snel met kutten omdat ik de juiste plekjes raak.
Downtownquote:
Omdat er niks tussenkomt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Downtown![]()
Ik luister onder the bridge met santana, my god, het is bijna een oororgasme in mijn koptel
Waarom is met koptel muzak altijd beter
Toch fijn dat je over je grenzen bent gegaan jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondApocalyptica was tof
![]()
![]()
![]()
Megatoffe show, maar voor de fotografen een verschrikking volgens mij
Allemaal stroboscopen en snel veranderende lichten
Ja,omdat je koptelefoon op hebt en je beter kan concentreren.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook, maar je hoort ook elk instrument of zo.
Fijn dat je gegaan ben en dat het zo leuk was P!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
GoeieavondApocalyptica was tof
![]()
![]()
![]()
Megatoffe show, maar voor de fotografen een verschrikking volgens mij
Allemaal stroboscopen en snel veranderende lichten
Klopt en de geluidstrillingen komen direct het oor binnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja,omdat je koptelefoon op hebt en je beter kan concentreren.
Fijne winterslaap gewenst! Wanneer moeten we je wakker maken?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Naar bed toe voor m'n winterslaap. Lees het allemaal morgen weer.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
Ja,omdat je koptelefoon op hebt en je beter kan concentreren.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
Tof @ Pee
Stroboscopen, ik kan er niet tegen
In dit geval wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toch fijn dat je over je grenzen bent gegaan ja?
Prettig is anders jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof @ Pee
Gister waren er wel erg veel stroboscopen...Imho had het wel minder gekund.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tof @ Pee
Saaaaaaaaaaaaarabietjequote:
+ omdraaien, hoofd naar beneden, handen voor de ogen.. anders helpt het vaak niet veelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Prettig is anders jaMaar ach...ff ogen dicht.
Daar had ik geen last van hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+ omdraaien, hoofd naar beneden, handen voor de ogen.. anders helpt het vaak niet veel
Dat lijkt me een goed idee ja. Als je je in het weekend duizelig en naar voelt....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval wel jaMaar misschien moet ik toch rustiger aan doen door de weeks en vooral meer slapen
Checkquote:
Ik vaak wel.. inmiddels minder, maar in mijn migraine tijd kreeg ik acuut een aanval van stroboscopen. Nu vooral duizelig, orientatie kwijt, misselijk.. echt klote..quote:
Ja TAV speelt niet mee dan gaat het mis natuurlijkquote:ALMERE - Het Europees kampioenschap 2012 is na twee kwalificatiewedstrijden heel ver weg voor het Nederlands mannenhandbalteam. Op de nederlaag woensdag tegen Noorwegen volgde zaterdag een vette verliesbeurt tegen Tsjechië.
© ANP
Oranje was in het Topsportcentrum van Almere niet opgewassen tegen de fysiek sterke Oost-Europeanen: 25-33. In de eerste helft kon het team van bondscoach Harrie Weerman nog aardig mee in het duel, maar in de tweede speelhelft was het klasseverschil overduidelijk.
Tsjechië liet zien dat het een Europees topland is in handbal. Bovendien beschikte de ploeg over een absolute vedette met Filip Jirich, topscorer van de Duitse Bundesliga en de Champions League. Hij nam tegen Nederland genoegen met 8 treffers, één meer dan Bartek Konitz, met zeven doelpunten topschutter aan Nederlandse kant.
Buitenlandse competities
De Nederlandse handbalinternationals spelen bijna allemaal bij clubs in sterke buitenlandse competities, maar als ploeg slagen ze er maar niet in de eindronde van een groot kampioenschap te bereiken. Na de zoveelste mislukte kwalificatie eerder dit jaar voor het WK in 2011 is de opdracht voor Weerman veranderd. Hij krijgt de komende jaren de tijd om jonge spelers te laten rijpen, zodat er in 2016 een topteam staat dat internationaal meetelt.
Volgens de bondscoach is er genoeg talent in Nederland. Hij zag er één zaterdag al uitblinken in het duel met de Tsjechen. De 19-jarige Iso Sluijters durfde de strijd aan en wierp met branie de ballen hard op het doel van de tegenstander. ''Die jongen is zo explosief. Met een paar jaar krachttraining erbij kan hij een absolute topspeler worden.''
Jicha
Sluijters toonde zijn kwaliteiten bij vlagen. Anders dan icoon Jicha, de 28-jarige opbouwspeler van de Duitse kampioen THW Kiel en eigenlijk iedere wedstrijd wel goed voor tien treffers. Hij verenigde alle kenmerken van het Tsjechische spel in zich: sterk, snel en doeltreffend.
''Hij was niet af te stoppen'', erkende Weerman: ''Dat is ook het verschil. Wij zijn afgetroefd op fysieke kracht, niet zozeer op handbaltechnisch vlak. Die lichamen van de Tsjechen zijn veel sterker, zij missen veel minder ballen dan wij.''
Discipline
Bij rust leidde de ploeg van bondscoach Jiri Mika met 18-14, in de tweede helft liep de ploeg al snel uit naar 23-15. Die marge bleef zo tot het einde van de wedstrijd ''We namen het iets te makkelijk. De discipline viel uit de ploeg'', zei Weerman. Dat vond ook hoekspeler Tim Remer. ''Ze hadden gewoon meer klasse.''
In maart 2011 is de volgende kwalificatiewedstrijd, dan tegen Griekenland. Alleen de eerste twee uit de poule plaatsen zich voor het EK van 2012 in Servië. Met 0 punten uit 2 duels staat Oranje vooralsnog laatste.
Letterlijk kótsmisselijk wordt ik er vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
+ omdraaien, hoofd naar beneden, handen voor de ogen.. anders helpt het vaak niet veel
Tja, ik wil nu eenmaal niet zoveel tijd meer opofferen aan mijn sport. Je moet soms keuzes maken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja TAV speelt niet mee dan gaat het mis natuurlijk
Hoi!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Tof dat het leuk was, P!
En hoihoiWeer op mijn werk, uurtje langer werken vannacht.
Je had morgen nog de hele dag om het te ontdekken of om gewoon in ontkenning de zomer verder te vieren.quote:
Hoi!quote:
Doen jullie niet sam/sam? Jij een half uur langer en de dagdienst een half uurtje eerder? Zo deden wij het vroegahquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Tof dat het leuk was, P!
En hoihoiWeer op mijn werk, uurtje langer werken vannacht.
Ik wist het gewoon echt niet. Heb Arty er ook niet over gehoord (en dat is toch de klokkenluider hier. Ik snap al die electronica niet!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had morgen nog de hele dag om het te ontdekken of om gewoon in ontkenning de zomer verder te vieren.
Wat een collegiale oplossing!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
Doen jullie niet sam/sam? Jij een half uur langer en de dagdienst een half uurtje eerder? Zo deden wij het vroegah
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:13 schreef LieLie het volgende:
Ik werd niet echt misselijk van migraine.
ik miste dan ineens een stukje beeld, dat werd groter en groter tot ik iemand die voor me stond niet meer kon zien (maar de omgeving nog wel)Dan gingen er miertjes door het beeld kruipen. dan trok dat weg en tegelijkertijd begon de hoofdpijn.. Maar was een jaar, met 8 aanvallen, daarna niet meer gehad.
Bijna slapen hier
Ik voelde me echt als een tijdbom in die periode. Een tijdbom met een hersenbeschadigingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef Duderella het volgende:
Jeetje, wat maf, die migraine. Ik ken het (gelukkig) niet. Ik vind het altijd van die wonderlijke verhalen. Echt kortsluiting is het hè? Lijkt me verschrikkelijk en zo onontkoombaar.
Het is echt het slechtst dat onze lieve heer heeft bedacht tijdens het hersens knedenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef Duderella het volgende:
Jeetje, wat maf, die migraine. Ik ken het (gelukkig) niet. Ik vind het altijd van die wonderlijke verhalen. Echt kortsluiting is het hè? Lijkt me verschrikkelijk en zo onontkoombaar.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zal ik je eens wat grappigs vertellen
3x raden
![]()
Maar dan dus met misselijkheid en maar een half jaar met iedere 2 weken en aanval.
Had jij ook dat dingen eerst raar gingen smaken? Daarmee wist ik dat het er aan zat te komen.
Nee, dat niet. Maar wel in aanloop naar relatie crisisquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook na de burn-out periode dan? Toen had ik het. Lichaam helemaal op de hobbel waarschijnlijk.
Niet zo koud! Echt dik ingepakt bovenop de verwarming in de bus zat ik te bibberen van de kou toen ik een keer naar Groningen onderweg was. En ik stak bij het Gr Museum de brug over en ik merkte al dat ik een stukje beeld mistte.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jij hebt het altijd koud
Is eigenlijk ooit aangetoond waar het misgaat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik voel me een paar uur daarvoor op de toppen van mijn kunnen.
As in Ik kan de hele wereld aan.
Tot de kortsluiting volgt
Ook wel link met geestelijk en stress dus. Typisch hoor, wat je lichaam allemaal met je kan doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel in aanloop naar relatie crisis
Wat ik heb gelezen: de bloedvaten in je hersenen knijpen dicht en gaan vervolgens weer wijd open, of andersom?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Is eigenlijk ooit aangetoond waar het misgaat?
Het klinkt als een soort bad trip.
Of juist je geest met je lichaam?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ook wel link met geestelijk en stress dus. Typisch hoor, wat je lichaam allemaal met je kan doen.
Re kan het goed uitleggen, maar wat de trigger is, is voor ieder verschillend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Is eigenlijk ooit aangetoond waar het misgaat?
Het klinkt als een soort bad trip.
Ja, dat bedoel ik denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Of juist je geest met je lichaam?
En niets tegen te doen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Re kan het goed uitleggen, maar wat de trigger is, is voor ieder verschillend.
Neurologisch defect.
Preventief medicatie, tijdens medicatie of achteraf medicatie.quote:
Ik prijs me dus maar (weer eens) gelukkig. Er kan zo veel loos zijn met een mens en migraine lijkt me inderdaad één van de grootste foutjes bij het hersenkneden, Bluezz.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Preventief medicatie, tijdens medicatie of achteraf medicatie.
Allemaal prachtig maar absoluut niet afdoende omdat ook die medicatie rare dingen in je hoofd doet. Het beste is meegaan in de bad trip.
Oh.. misschien is het daarom wel over gegaan bij mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Voordeel dude, dat het (bij vrouwen althans, bij de auramigraine variant) tijdens de overgang significant vermindert![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. misschien is het daarom wel over gegaan bij me![]()
Mooie simpele machine.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
Het wordt waarschijnlijk de Saeco Syntia. (espresso-machine). Vandaag nog even op pad geweest om e.e.a. te bekijken. Jouw tip van die site heeft ons een hele goede aanzet gegeven om alvast de opties te beperken!
ja, jeetjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:31 schreef LieLie het volgende:
Ik heb het in ongeveer een jaar 8x gehad. En sindsdien nooit meer.
Was direct na de burn-out periode, dus echt op de hobbel
Klinkt heel erg als psychosomatisch en niet medisch ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb het een half jaar lang gehad, eens in de 2 weken een aanval. Kon de klok er op gelijk zetten..
Ging weg toen ik de beslissing had genomen uit mijn relatie te stappen..
Ik zelf ben erg fan van mijn simpele Siemens Surpressa.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm is dat wat? Wij willen tzt ook eens over op een automaat..
ik vind het nog steeds vreemd dat een hersenbeschadiging (wat het feitelijk is) zo tijdelijk kan zijn..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Jullie hebben het wel relatief kort gehad, het is een raar fenomeen he?
Tja, en toch had ik klassieke migraine wat een medische aandoening is. Maar stress kan het wel triggeren schijnt (want uiteraard is het door psychische oorzaken ontstaan bij mij). Raar fenomeen.. En 'men' weet er geloof ik ook nog steeds niet alles van..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als psychosomatisch en niet medisch ?
Ten eerste is het met name een probleem van het samenspel tussen bloedvaten en zenuwcellen en ten tweede kan ons lijf zich vaak goed herstellenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
ik vind het nog steeds vreemd dat een hersenbeschadiging (wat het feitelijk is) zo tijdelijk kan zijn..
Primaquote:
Ja, erfelijkheid is ook een deel. En daar heb je niets over te zeggen natuurlijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:41 schreef Bluezz het volgende:
Erfelijk, Hormonaal & Stress is mij verteld.
Ooit dacht ik dat ik een hersenbloeding kreeg... en mijn ouders ook toen ze het voor het eerst bij me zagen.
Heb ik een pm van je gehad?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:42 schreef Den_Haag het volgende:
tof zoals altijd
Met jou al iets beter Isa?
Zie trouwens ook nog ff pm
Die verschijnselen heb ik nog regelmatigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, erfelijkheid is ook een deel. En daar heb je niets over te zeggen natuurlijk
Ik heb een tijdje auraverschijnselen gehad zonder hoofdpijn en dat schijnt best zeldzaam te zijn. Al een paar jaar niet meer gehad gelukkig, want ik was elke keer weer bang dat ik toch een hoofdpijnmigraine aanval zou krijgen
Aurequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:44 schreef Aure het volgende:
Hoi
Ik heb ong. 1 keer in t half jaar migraine, begonnen rond mn 16e. Is kut op t moment dat t is, maar tis zo weinig dat ik er makkelijk mee kan levenik heb er 2 dagen last van. Dan lig ik lekker zielig te zijn in mn kamer met de gordijnen dicht
Ach, gewoon normaalquote:
Thijs had het als kind. Schijnt idd dat het bij mannen veel minder voor komt en dan voornamelijk tijdens de jeugd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Maar heeft het ook met vrouwelijke hormonen te maken?
Ik ken nauwelijks mannen met migraine.
Ben je dan ook niet elke keer bang dat je toch hoofdpijn gaat krijgen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Die verschijnselen heb ik nog regelmatigWist niet dat dat zeldzaam was eigenlijk.. vond het wel een logisch overblijfsel van mijn aanvallen. Net als soms lichtelijk afasie, maar dat is inmidels wel al heel lang gelede gelukkig..
In het begin wel ja. Maar kreeg al snel door dat het daar blij bleef. Duurt ook niet heel lang gelukkig en alle andere verschijnselen blijven weg. Maar de eerste paar keer dacht ik dat het terug was ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je dan ook niet elke keer bang dat je toch hoofdpijn gaat krijgen?
2 Neven van me.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:46 schreef golfer het volgende:
Maar heeft het ook met vrouwelijke hormonen te maken?
Ik ken nauwelijks mannen met migraine.
Eerlijk gezeit vind ik de hoofdpijn die er overblijft na de hele voorafgaande toestand het minst erge, omdat je daar iets tegen kan slikken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Ben je dan ook niet elke keer bang dat je toch hoofdpijn gaat krijgen?
Ja, leek ons ook. En het mechaniek schijnt degelijk te zijn en de Italianen zelf zijn er wel tevreden over. Dus maar als instapmodel (best wel treurig als je bij espressomachines over instapmodellen praat, maar zo gaat datquote:
Jep, Philips heeft het fabriekje opgekocht. De boel wordt nog wel gewoon daar en naar beproefd 'recept' gemaakt, naar het schijnt. Philips kreeg zelf geen vaste voet aan de espresso-grond en besloot dus maar ergens haar naam op te plakken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
Ik zie nou trouwens dat Saeco tegenwoordig van Philips is.
De eerste keer was ik alleen thuis en had Sascha de Boer ineens 1 oog. Ik wist niet wat me overkwam! Uur lang door de kamer lopen, lichtelijk in paniekquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eerlijk gezeit vind ik de hoofdpijn die er overblijft na de hele voorafgaande toestand het minst erge, omdat je daar iets tegen kan slikken.
Keramische maalschijf is inderdaad wel belangrijk, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:52 schreef Duderella het volgende:
Ja, leek ons ook. En het mechaniek schijnt degelijk te zijn en de Italianen zelf zijn er wel tevreden over. Dus maar als instapmodel (best wel treurig als je bij espressomachines over instapmodellen praat, maar zo gaat dat) nemen.
O god, als Sasha de Boer nog maar één oog had, zou ik hemel en aarde bijeen schreien en bij alle buren aanbellen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
De eerste keer was ik alleen thuis en had Sascha de Boer ineens 1 oog. Ik wist niet wat me overkwam! Uur lang door de kamer lopen, lichtelijk in paniektoen trok het weg en begon de hoofdpijn en kon ik de link leggen met migraine wat ik aan t begin van de puberteit 1x had gehsd.
Ja precies. Zo is het ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Keramische maalschijf is inderdaad wel belangrijk, geloof ik.
En vooral het makkelijk instelbare gedeelte qua fijnmaling en sterkte.
Verder moeten er wat mij betreft niet te veel toeters en bellen aan zitten en moet er gewoon lekkere espresso of koffie uitkomen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god, als Sasha de Boer nog maar één oog had, zou ik hemel en aarde bijeen schreien en bij alle buren aanbellen.
Dacht je niet dat je een hersenbloeding had of zo?
Dat zou ik denken.
Ja, maar toen moest je lichaam nog kiezen of jouw vrouwelijke of mannelijke hormonen de overhand zouden krijgen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:59 schreef TAV74 het volgende:
Migraine, ik heb het van mijn 9e tot mijn 13e heel intens gehad, daarna is het gelukkig zo goed als weg getrokken. Zeker in de laatste jaren van mijn lagere school was het heel erg, wat een helse hoofdpijnen waren dat (en ik ben in tegenstelling tot veel mannen echt niet kleinzerig op dit gebied). I
Moest dat een anti-cursus zijn dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
Waar heb jij je anti-slipcursus gedaan D_H ?
Klopt helemaalquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar toen moest je lichaam nog kiezen of jouw vrouwelijke of mannelijke hormonen de overhand zouden krijgen.
In jouw geval is het nog steeds een beetje twijfelachtig.
Ja, zo heette het toen ik het deed in 1975 bij Rob Slotemaker en Jantje Lammers. Het is toch een cursus om te voorkomen dat je in de slip raakt en om als het gebeurd er weer uit te komen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Moest dat een anti-cursus zijn dan?
ik zie het gewoon als een dagje spelenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo heette het toen ik het deed in 1975 bij Rob Slotemaker en Jantje Lammers. Het is toch een cursus om te voorkomen dat je in de slip raakt en om als het gebeurd er weer uit te komen?
Maar waar dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:06 schreef Den_Haag het volgende:
ik zie het gewoon als een dagje spelen
Erg leuk om te doen, ik heb er een paar jaar geleden een gedaan, ergens bij Emmen als ik me goed herinner.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zo heette het toen ik het deed in 1975 bij Rob Slotemaker en Jantje Lammers. Het is toch een cursus om te voorkomen dat je in de slip raakt en om als het gebeurd er weer uit te komen?
Ik moest het toen verplicht van mijn werkgever doen omdat ik toen mijn eerste lease-auto kreeg.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:07 schreef TAV74 het volgende:
Erg leuk om te doen, ik heb er een paar jaar geleden een gedaan, ergens bij Emmen als ik me goed herinner.
was een nuttig leuk uitstapje met het management team. Vooral leuk dat het grotendeels in je eigen auto kon.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest het toen verplicht van mijn werkgever doen omdat ik toen mijn eerste lease-auto kreeg.
Ik had echt geen idee! ben nog naar de buren gelopen om te vragen of ze wilden kijken of ik iets op mn oog had. maar de moeder ven de buurman paste op en die wikde ik niet laten schrikkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
O god, als Sasha de Boer nog maar één oog had, zou ik hemel en aarde bijeen schreien en bij alle buren aanbellen.
Dacht je niet dat je een hersenbloeding had of zo?
Dat zou ik denken.
Hoi! Ik lees weinig terug, ga nog even bankhangen met mr. Lover.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Het is echt het slechtst dat onze lieve heer heeft bedacht tijdens het hersens kneden
Ehm ja? Wat wil je hiermee zeggenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi! Ik lees weinig terug, ga nog even bankhangen met mr. Lover.
Maar deze kon ik niet laten schieten. Lieve lieve Bluezz, er is nog veel meer akeligheid die niet goed ingeprogrammeerd zijn in het menselijk brein. Helaas. Migraine is absoluut verschrikkelijk klote, maar jammer genoeg niet de enige programmeerfout.
Nu een dikke kus voor jullie allemaal, ik smeer hem weer
Ik kom schat, nog ff piessequote:Op zondag 31 oktober 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even koken kijken met een aflevering van The River Cottage.
Dat die lieve heer jullie dames zoveel gebreken heeft gegeven. Een rare flubberige snee i.p.v. een gewone slang enzo.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:12 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even koken kijken met een aflevering van The River Cottage.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
Dat die lieve heer jullie dames zoveel gebreken heeft gegeven. Een rare flubberige snee i.p.v. een gewone slang enzo.
Thanks for sharing this random information.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi! Ik lees weinig terug, ga nog even bankhangen met mr. Lover.
Maar deze kon ik niet laten schieten. Lieve lieve Bluezz, er is nog veel meer akeligheid die niet goed ingeprogrammeerd zijn in het menselijk brein. Helaas. Migraine is absoluut verschrikkelijk klote, maar jammer genoeg niet de enige programmeerfout.
Nu een dikke kus voor jullie allemaal, ik smeer hem weer
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef Duderella het volgende:
Thanks for sharing this random information.
![]()
Of gewoon dat je het niet met B eens bent dat migraine het slechtste is dat onze lieve heer heeft bedacht tijdens het hersens knedenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Da bedoel ik niet
En bluezz, kweet ei'k ook niet wat ik ermee wil zeggen. Nouja, misschien wel dat we gewoon slecht gebouwd zijn ofzo?
Epileptie is ook niet best.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of gewoon dat je het niet met B eens bent dat migraine het slechtste is dat onze lieve heer heeft bedacht tijdens het hersens kneden
quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Epileptie is ook niet best.
* Dit wordt echt verjaardagspraat. Met zijn allen op de Hartman-stoelen. "Mijn buurman heeft gal-aanvallen." -"Nou moar bloas-stenen bint anders ok nie best!"
Echt te herkenbaar, kamer vol net iets te hard (en Twents) pratende senioren die bij elke borrel meer groteske ziektes in de aanbieding hebbenquote:
Ik verzin dan altijd een genitale kwab bij mijn buurman. Dan doe ik er ook pus bij en iets met stank die door de muren kwam lekken.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt te herkenbaar, kamer vol net iets te hard (en Twents) pratende senioren die bij elke borrel meer groteske ziektes in de aanbieding hebben
In mijn familie bieden ze met afslankmethodes. Echt, de vreemdste dingen komen langs. Van het afvallen met stroomschokjes tot bizarre kruidenkuren. Ik zwijg maar gewoon, dat lijkt me altijd de beste strategie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehe Dude. Herkenbaar ja, dat opbieden. Wie ken iemand met de ergste kwaal..
Dat is het andere type gesprek op verjaardagen. De oom of tante die niet gehinderd door enige kennis van zaken overal verstand van meent te hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn familie bieden ze met afslankmethodes. Echt, de vreemdste dingen komen langs. Van het afvallen met stroomschokjes tot bizarre kruidenkuren. Ik zwijg maar gewoon, dat lijkt me altijd de beste strategie.
Ik zou lekker niet meer gaan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In mijn familie bieden ze met afslankmethodes. Echt, de vreemdste dingen komen langs. Van het afvallen met stroomschokjes tot bizarre kruidenkuren. Ik zwijg maar gewoon, dat lijkt me altijd de beste strategie.
De verplichte familieverjaardagen zijn inmiddels gereduceerd tot 2 per jaar: mijn oudersquote:Op zondag 31 oktober 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
Ik zou lekker niet meer gaan.
Maargoed, ik ga nu al een substantieel aantal jaren niet meer naar feestjes waar ik niet énorm zin in heb.Maar het scheelt dat ik geen familieverplichtingen meer heb, denk ik.
Ja dat is waar. Je kan er ook wel weer lol aan beleven.quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De verplichte familieverjaardagen zijn inmiddels gereduceerd tot 2 per jaar: mijn ouders
En er zit wel degelijk een entertainment element in dat soort gesprekken. Ik heb er op mijn eigen manier dan best lol in.
Nee. Nieuw voor mij. Ik hoor opeens Fool on the hill.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:33 schreef Duderella het volgende:
Ik zit zo'n rare Beatles-zender te luisteren. Kent iemand dit? http://www.shoutcast.com/(...)_status=1&stn=181.FM - The Beatles Channel
Maar dat is zo 2009 die Beatles. Het schijnt dat er tegenwoordig een nieuw groepje is dat ook wel populair is: Rollende Stenen ofzo.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:33 schreef Duderella het volgende:
Ik zit zo'n rare Beatles-zender te luisteren. Kent iemand dit? http://www.shoutcast.com/(...)_status=1&stn=181.FM - The Beatles Channel
Gaat wel, gaat wel.quote:
De Strand Jongens zijn beterquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is zo 2009 die Beatles. Het schijnt dat er tegenwoordig een nieuw groepje is dat ook wel populair is: Rollende Stenen ofzo.
Ja absoluutquote:Op zondag 31 oktober 2010 07:40 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Bente en ik konden niet meer slapen. We zijn te enthousiast om de nieuwe slaapkamer in te gaan richten, hihi! Twee stuiterende dames hier beneden dus....
Ik vind 8.00 uur wel een geschikt tijdstip om de stofzuiger aan te kunnen slingeren boven, toch?? Manlief moet zijn oren maar dicht doen dan.....
quote:Op zondag 31 oktober 2010 07:40 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Bente en ik konden niet meer slapen. We zijn te enthousiast om de nieuwe slaapkamer in te gaan richten, hihi! Twee stuiterende dames hier beneden dus....
Ik vind 8.00 uur wel een geschikt tijdstip om de stofzuiger aan te kunnen slingeren boven, toch?? Manlief moet zijn oren maar dicht doen dan.....
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |