heb ik ook een tijdje gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb ik chatten met volslanke mensen in mijn dinges onderin he he he
Beter toch dan die banner die ik te zien krijg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Echt een hele tijd geleden dat ik daar heb gegeten. We hebben het over een jaar of 10 geleden ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zo met vrienden eten bij Maurizio in IJmuiden, alleen de site ligt eruit
We zwaaien & je hoort het welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:45 schreef borisz het volgende:
Echt een hele tijd geleden dat ik daar heb gegeten. We hebben het over een jaar of 10 geleden ofzo.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo verkleed als heks op de Nijverdalse berg limonade uitdelen aan kinderen die wellicht helemaal niet komen![]()
Hopen dat het niet te nat en koud is
aaawquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo verkleed als heks op de Nijverdalse berg limonade uitdelen aan kinderen die wellicht helemaal niet komen![]()
Hopen dat het niet te nat en koud is
Vond het al een erg enthousiaste inschattingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nét iets te enthousiast met het 36/37 slimfit paarse overhemd geweest
Je moet gewoon denken na het taxiën mag je een whisky'tje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond het al een erg enthousiaste inschatting![]()
Taxicentrale TAV is in service vandaag trouwens. Moet mijn ouders ook even naar Nijverdal en terug taxiën, en Sun daardoor ook naar wegbrengen en halen naar een andere plek in hetzelfde dorp, uiteraard op andere tijdstippen. Ik kan dus lekker 4 keer op en neer rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |