heb ik ook een tijdje gehadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Waarom heb ik chatten met volslanke mensen in mijn dinges onderin he he he
Beter toch dan die banner die ik te zien krijg:quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Bluezz het volgende:
Echt een hele tijd geleden dat ik daar heb gegeten. We hebben het over een jaar of 10 geleden ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:36 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan zo met vrienden eten bij Maurizio in IJmuiden, alleen de site ligt eruit
We zwaaien & je hoort het welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:45 schreef borisz het volgende:
Echt een hele tijd geleden dat ik daar heb gegeten. We hebben het over een jaar of 10 geleden ofzo.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo verkleed als heks op de Nijverdalse berg limonade uitdelen aan kinderen die wellicht helemaal niet komen![]()
Hopen dat het niet te nat en koud is
aaawquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo verkleed als heks op de Nijverdalse berg limonade uitdelen aan kinderen die wellicht helemaal niet komen![]()
Vond het al een erg enthousiaste inschattingquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
Nét iets te enthousiast met het 36/37 slimfit paarse overhemd geweest
Je moet gewoon denken na het taxiën mag je een whisky'tje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond het al een erg enthousiaste inschatting![]()
Taxicentrale TAV is in service vandaag trouwens. Moet mijn ouders ook even naar Nijverdal en terug taxiën, en Sun daardoor ook naar wegbrengen en halen naar een andere plek in hetzelfde dorp, uiteraard op andere tijdstippen. Ik kan dus lekker 4 keer op en neer rijden
Gehuil van kinderen gaat me door merg en been en het breekt mijn hartquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
Goedenavond!
Da's lief van je Steer!
En toch is het lief. Sommige mensen meppen het kind, da's niet lief.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:[/b]
[..]
Gehuil van kinderen gaat me door merg en been en het breekt mijn hartdus ik moest wel iets doen.
Heb je je goede daad ook weer gedaanquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh zo lief trouwens vandaag in de Hema. Voor me liep een oma met twee kleinkinderen richting de roltrap. Eén kleinkind had ze aan het handje, en daarmee stapte ze de roltrap op. Het tweede kleinkind liep erachter en durfde niet alleen de roltrap op, zag oma met het andere kindje naar beneden gaan op de roltrap, en begon te huilen
Heb toen hem maar bij de hand gepakt en samen zijn we naar oma de roltrap afgerold. Beneden bij oma huilde het kindje nog maar even verder, en oma: 'ooh, maar oma was je niet vergeten hoor!!'
Dat was je wél, mensdacht ik toen.
Ik zou me óók enorm in de steek gelaten voelen als oma zomaar de roltrap af zou gaan zonder op mij te wachten, dus terecht gehuil.
wat coolquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier is het iig zacht en droog. Ik hoorde wel dat het in Steenwijk minder mooi was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef MissHobje het volgende:[/b]
[..]
wat cool! heel veel plezier
![]()
Zullen vast wel kiddies komen toch?>
En die moeten we kennen we van...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
moe! Ik heb vnv een 'date' met R.
Rijst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En die moeten we kennen we van...
Overtoomquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wow! Mooi doelpunt!
Zag je dat Borisz
Elektrocuteer jezelf niet, Krakkie.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef krakkemieke het volgende:
Het printerprobleem is trouwens opgelost. Hij krijgt geen stroom meer.
Ja, weet ook niet waarom AZ die weggedaan heeft, speelt uitstekendquote:
Het was het proberen waard toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Net Serranoham van de hema op (15 EUR/kg). Zouhouhout!! De zoutkristallen knisperen tussen de tanden. Niet zo lekker. AH Excellent Serranoham is lekkerder, maar wel 2x zo duur. Hm. Ik zie een verband.
Zeker. Ben een groot fan van proberen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was het proberen waard toch?
En hoe zout het smaakt, kan ook liggen aan het feit of je een tijd ervoor niets hebt gegeten.
Dan smaken alle vleeswaren erg zout.
Dat lijkt me onmogelijk. Het contactje doet helemaal niks meer, ook niet als ik het recht houd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Elektrocuteer jezelf niet, Krakkie.
Ik ook. Laatst toevallig een turkse bakkerij ontdekt met erg lekker bruin vloerbrood.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker. Ben een groot fan van proberen.
Teletekst had het 20 seconden op 101. Is nu weer weg... FOk heeft het nog wel op de FP staan.quote:
Nu ook weg op de FP.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Teletekst had het 20 seconden op 101. Is nu weer weg... FOk heeft het nog wel op de FP staan.
Dat gebeurt vaker idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Vaak hebben ze het verhaal al klaar om het asap te kunnen publiceren. Misschien foutje geweest.
Ondekking vd Hemel kan je wel halveren iddquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Harry Mulisch een overrated schrijver. Vermakelijke boeken met goede verhaallijnen en karakterontwikkelingen. Maar moet hij echt nou elke keer laten zien hoeveel hij wel niet weet, door sommige alinea's te doorspekken met onnodige details die hij in een encyclopedie of op Google bij elkaar heeft gezocht?
Ik kan me niet herinneren wat ik er toen van vond. Ik vond het boek wel aardig, maar ik heb nooit meer van hem willen lezen. Wel van Bordewijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Harry Mulisch een overrated schrijver. Vermakelijke boeken met goede verhaallijnen en karakterontwikkelingen. Maar moet hij echt nou elke keer laten zien hoeveel hij wel niet weet, door sommige alinea's te doorspekken met onnodige details die hij in een encyclopedie of op Google bij elkaar heeft gezocht?
Blokken, Knorrende Beesten en Bintquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wat ik er toen van vond. Ik vond het boek wel aardig, maar ik heb nooit meer van hem willen lezen. Wel van Bordewijk.
En ik vond die boekenlijst een ellende, hoewel ik dol op lezen ben.
Waarom mag je dan niet zeuren?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Maar ik moet niet zeuren. Ik ben fan van Leon de Winter.
Ik ben ook geen fan, alleen de Aanslag met plezier uitgelezen, rest waar ik aan begonnen ben pakte me niet erg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Leon de Winterquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom mag je dan niet zeuren?
Oh leuk LieLie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:06 schreef LieLie het volgende:
De pizza was lekker!![]()
Nog beter dan donderdag![]()
Nu even gezellig doen nog met schoonouders
Zijn karakters zijn allemaal Joods, behalve in zijn debuutroman, De verwording van de jongere Dürer. Veel Joodse thema's, waarin de hoofdpersoon vaak ook worstelt met het Joods zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Help eens, wat heeft hij geschreven? Was dat ook niet iets over WO II?
Ik denk dat ik ooit iets van hem gelezen heb. Of ik heb er op school over gehoord.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn karakters zijn allemaal Joods, behalve in zijn debuutroman, De verwording van de jongere Dürer. Veel Joodse thema's, waarin de hoofdpersoon vaak ook worstelt met het Joods zijn.
Toverdrank! Spannend ja!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Heks is weer thuis![]()
Er waren totaal iets van 65 kinderen, dus best een aardige opkomst, verdeeld in 3 groepen, dus hoefde niet heel lang te staan.
Bij de 1e groep hoorde ik vrijwel meteen 'dat is juf Sonja!' fluisterenHeeft mijn vermelding in de activiteitenagenda in de schoolkrant toch nut gehad
Was een gemengde groep.
2e groep was een verjaardagsfeestje met echt jonge kinderen, dat was leuk! Daar heb ik er echt een verhaal bij gemaakt ook, over de toverdrank en zo.. Vonden ze best spannend stiekem![]()
Laatste groep bestond voornamelijk uit padvindertjes. Wist niet dat dat tegenwoordig een criminele organisatie isbijdehand en ze hebben lampjes gejat. Maar ik moest wel met de welpjes op de foto
nou vooruit dan maar
![]()
Anyway, nu lekker een wijntje om op te warmen en een kippepootje omdat ik honger heb
Heb de kinderen wijs gemaakt dat de heks die ze in het bos tegen waren gekomen helmaaaaal niet zo lief was als ze dachten!! Dat die ze stiekem, tijdens het vertellen van het verhaal, de kinderen betoverde. En mijn drankje was om dat weer tegen te gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toverdrank! Spannend ja!
En gewoon de leiding van de scouting aanspreken!
Leuk dat je er niet voor niks was en een verhaal kon vertellen!
LOL!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb de kinderen wijs gemaakt dat de heks die ze in het bos tegen waren gekomen helmaaaaal niet zo lief was als ze dachten!! Dat die ze stiekem, tijdens het vertellen van het verhaal, de kinderen betoverde. En mijn drankje was om dat weer tegen te gaanEn voor de zekerheid moesten ze een muisje en een vleermuisje eten om te voorkomen dat die sterke betoveringen ook niet gedaan konden worden
![]()
Moest wel lachen stiekem toen een vroeg 'moeten we dat écht opeten??
'
![]()
Mijn meneer is daar ook groot fan vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
kinderen voor de gek houden is soms zoo leuk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn meneer is daar ook groot fan van
Laatst in de pannenkoekenboot vroeg de serveerster wat mijn neefje voor pannenkoek wilde.
Hij schreeuwde keihard "Ik wil spruitjes! Pannenkoeken zijn vies!"
Vertel! Wie is R!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
wat leuk Sun! Dus de limo ging op
Was heerlijk. Chinees Kantonees Specialiteiten restaurant. Ossehaas met groenten, gefrituurde kip in deeg met mango en zoetzure saus enne... peking eend in Sichuan saus. Ja, 3 hoofdgerechten met z'n tweetjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:16 schreef FutureFairytale het volgende:
tuurlijk was ze hem niet vergeten Steer! maar eenmaal op de trap kun je niet makkelijk omhoog, zeker oma niet meer..
btw.. eet smakelijk Kahlie en Bluezz! hoop dat het smaakt
Nou nee, niet bepaald. We hebben ingekocht op 200-250 kinderen. Je weet tevoren gewoon echt niet wat er komt. De publiciteit is erg slecht geweest dus we vreesden al voor weinig opkomst. Er zijn dus nog heel veel muizen en vleermuizen overquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
wat leuk Sun! Dus de limo ging op
Oh leuk kahlie!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Was heerlijk. Chinees Kantonees Specialiteiten restaurant. Ossehaas met groenten, gefrituurde kip in deeg met mango en zoetzure saus enne... peking eend in Sichuan saus. Ja, 3 hoofdgerechten met z'n tweetjesVerder mihoen en nasi. Vriendlief was erg blij met z'n eend. Had nog nooit sichuan saus op, leek me wel wat voor hem.
Nu lekker relaxen.
haha. Paar maanden geleden zei ik dat ik 2 dates had. Nr 1 was J. 2 was R. Laatste heb ik al hele tijd niet gezien. Zal niks worden tussen ons want hij heeft t te druk en geen zin in relatie maar hij zegt wel iedere keer dat ik de enige vrouw in zn leven ben. Hijs gekquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vertel! Wie is R!
Anders kan ik niet slapen!
Da's jammer!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald. We hebben ingekocht op 200-250 kinderen. Je weet tevoren gewoon echt niet wat er komt. De publiciteit is erg slecht geweest dus we vreesden al voor weinig opkomst. Er zijn dus nog heel veel muizen en vleermuizen over
Dus het is gewoon gezellig. Da's geen date, dat is een afspraak.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. Paar maanden geleden zei ik dat ik 2 dates had. Nr 1 was J. 2 was R. Laatste heb ik al hele tijd niet gezien. Zal niks worden tussen ons want hij heeft t te druk en geen zin in relatie maar hij zegt wel iedere keer dat ik de enige vrouw in zn leven ben. Hijs gekik geloof t wel want hij is ook eerlijk over niets willen. Van mij mag hij best meerdere dates haha. Maar goed, alles luchtig dus
we gaan gezellig bijkletsen met n drankje ergens
oh en J. is jaloers volgens mij haha
Ja, vond ik ookquote:
Ja maar dat vind ik leuk, dat hij vindt dat hij wat kan leren en dat hij je vertrouwt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookVriendlief vond dat ik het verdiend had en ik mocht kiezen. Zegt ie: "Aw, met jou ga ik altijd naar de beste restaurants". Ik heb hem al geintroduceerd bij vele lekkere restaurants in de regio en andere concepten zoals Rodizio. Ben benieuwd wat hij van Zwetheul vindt volgende week!
lekker mmm! Hou niet van eendenborst maar de eerste 2 gerechten klinken heerlijk! Sezchuan is een peper. Kregen jullie t op? Gefrituurd eten in veel saus bij de Chinees lukt me nooit.. Die porties..poehquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:30 schreef kahlie het volgende:
[..]
Was heerlijk. Chinees Kantonees Specialiteiten restaurant. Ossehaas met groenten, gefrituurde kip in deeg met mango en zoetzure saus enne... peking eend in Sichuan saus. Ja, 3 hoofdgerechten met z'n tweetjesVerder mihoen en nasi. Vriendlief was erg blij met z'n eend. Had nog nooit sichuan saus op, leek me wel wat voor hem.
Nu lekker relaxen.
van die witte muizen? Die zijn vie-hiesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald. We hebben ingekocht op 200-250 kinderen. Je weet tevoren gewoon echt niet wat er komt. De publiciteit is erg slecht geweest dus we vreesden al voor weinig opkomst. Er zijn dus nog heel veel muizen en vleermuizen over
Yep, ik had er eentje gepikt, en ik heb nu nog dorstquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van die witte muizen? Die zijn vie-hies![]()
afspraak ja haha. J. zou bellen of hij vnv kon maar wist vantevoren dat hij niet zou gaan. Hij belde om 21u en zei dat hij niet veel meer ging doen. Toen zei ik dat ik had afgesproken met iemand om wat te drinken. Hij vroeg wie en ik zei in zijn vage termen dat hij die toch niet kende. Toen zei hij ineens dat hij ging ophangen want hij ging douchen en stappen hahaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus het is gewoon gezellig. Da's geen date, dat is een afspraak.![]()
Evengoed, veel plezier gewenst!
En jaloers is zijn eigen schuld.
was dit vnv een sterren Chinees?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:39 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ja, vond ik ookVriendlief vond dat ik het verdiend had en ik mocht kiezen. Zegt ie: "Aw, met jou ga ik altijd naar de beste restaurants". Ik heb hem al geintroduceerd bij vele lekkere restaurants in de regio en andere concepten zoals Rodizio. Ben benieuwd wat hij van Zwetheul vindt volgende week!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |