http://fallout.wikia.com/wiki/Lucky_38_Presidential_Suitequote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar dan?
Ben het nl niet tegengekomen (of heb ik per ongeluk iets doorgeklikt wat ik niet moest doorklikken)?
http://fallout.wikia.com/wiki/Lucky_38_Presidential_Suitequote:Op maandag 1 november 2010 09:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Waar dan?
Ben het nl niet tegengekomen (of heb ik per ongeluk iets doorgeklikt wat ik niet moest doorklikken)?
Eens is ook voor mij iets teveel van het goedequote:Op maandag 1 november 2010 09:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Fallout 3 sowieso wat beter dan New Vegas..
Heb niet zoveel met die Weapon Mods en die verschillende soorten ammo, maar goed.. Er zullen vast mensen zijn die het wel tof vinden
Ik vind het juist geweldig.quote:Op maandag 1 november 2010 09:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Vind Fallout 3 sowieso wat beter dan New Vegas..
Heb niet zoveel met die Weapon Mods en die verschillende soorten ammo, maar goed.. Er zullen vast mensen zijn die het wel tof vinden
Het is "te" voor mij. Had van mij bij de Hardcore Mode mogen zitten (zodat de normal mode gewoon een FA3 vervolg was geweestquote:
Genoeg caps hebben, paspoort hebben of via de NCR monorail vanaf Camp McCarenquote:Op maandag 1 november 2010 10:03 schreef Keltie het volgende:
Ah, ik ben nog niet op The Strip geweest.. Was een beetje aan het zoeken hoe daar te komen.
Had nl. van, ik meen, Boyd van de NCR een kaartje gekregen voor een show op The Strip (na het helpen van het uithoren van een CL gevangene).
Ik zou je vrienden gedag zeggen dat je ze voorlopig niet zietquote:Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef ry4life het volgende:
Game binnen voor de PC, vanmiddag maar even spelen
Nog iets wat ik moet weten voor ik begin?
scavengen, scavengen, scavengenquote:Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef ry4life het volgende:
Je hebt wel meer dan 'even' nodig om dit te spelenquote:Op maandag 1 november 2010 11:19 schreef ry4life het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2010 11:21 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik zou je vrienden gedag zeggen dat je ze voorlopig niet ziet
Natuurlijk wil ik er de tijd voor nemen, als het spel wat voor me is tenminste, wat ik wel verwacht.quote:Op maandag 1 november 2010 12:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt wel meer dan 'even' nodig om dit te spelen...neem er de tijd voor als dit mogelijk is. En probeer geduldig te zijn met evt bugs/crashes, want dit spel is echt de moeite waard.
Grappig, voor mij geldt juist precies het tegenovergestelde. Hangt waarschijnlijk af van wat je als eerste doet, welke kant je opgaat enz.quote:Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef staticdata het volgende:
Met new vegas heb je wel met weinig moeite al beter wapens. Waar je bij fallout 3 tijden rondliep met een 9mm had ik hier al snel een diversiteit aan wapens.
200/5000.quote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef 67Impala het volgende:
Kan het niet vinden, maar ik dacht zojuist te lezen dat er een patch beschikbaar komt / is die zo'n 200 bugs moet verhelpen. Mja er waren er nog wel iets meer dacht ik zo
Je hebt gelijk, neemquote:
Bron?quote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef 67Impala het volgende:
Kan het niet vinden, maar ik dacht zojuist te lezen dat er een patch beschikbaar komt / is die zo'n 200 bugs moet verhelpen. Mja er waren er nog wel iets meer dacht ik zo
gewoon in het plaatsje waar je wakker wordt. daar al een stuk of 4 wapens gevondenquote:Op maandag 1 november 2010 12:58 schreef HenkPel het volgende:
[..]
Grappig, voor mij geldt juist precies het tegenovergestelde. Hangt waarschijnlijk af van wat je als eerste doet, welke kant je opgaat enz.
In Fallout 3 was het ook iets eenvoudiger om even van de ene naar de andere plaats te lopen om daar een wapen te halen. Nu wordt je gelijk aangevallen door een berg gemuteerde beesten als je een beetje pech hebt. Daarnaast wist ik in Fallout 3 alle goede wapens ook wel zo ongeveer te vindenquote:Op maandag 1 november 2010 13:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
gewoon in het plaatjes waar je wakker wordt. daar al een stuk of 4 wapens gevonden
En dat zonder te stelenanders kan je helemaal los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |