Vleugels werken ook goed, maar dan is er altijd een stuk of drie van zijn familie leden in de buurt.quote:
Boven 7 moet je eigenlijk nooit doen, er zijn altijd kleren die t tijdelijk omhoog kunnen zetten als je t even nodig hebt voor iets.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
S 5
P 6
E 6
C 3
I 4
A 9
L 7
Dit is het voor mij geworden. Goed gebalanceerd en kan hiermee praktisch iedere perk krijgen die ik wil hebben. Nu nog even kijken of ik ergens vroeg in het spel al aardige wapens kan krijgen
Ik ben begonnen met 10 int, geeft met perk 17 skillpoints per level. Is wel aardigquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
S 5
P 6
E 6
C 3
I 4
A 9
L 7
Dit is het voor mij geworden. Goed gebalanceerd en kan hiermee praktisch iedere perk krijgen die ik wil hebben. Nu nog even kijken of ik ergens vroeg in het spel al aardige wapens kan krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
Ik heb mn charisma op 1 gezet en in Endurance gepropt zodat ik al die implants kan.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
S 5
P 6
E 6
C 3
I 4
A 9
L 7
die perk is iig wel de moeite om aan te zettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:47 schreef RedDevil085 het volgende:
Damn die Cazadors... die opgefokte muggen zijn behoorlijk overpowered :S Enige creatures waar ik echt moeite mee heb gehad (en natuurlijk mamma en pappa Deathclaw).
Heeft iemand trouwens de Perk "Wild Wasteland" aangezet?
Fallout is ook geen FPS. Nooit geweest, zal het gelukkig ook nooit worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Als gehoopt dat het FPS gedeelte toch wat minder zuigend zou zijn dan in FallOut 3, helaas.
Slaat toch nergens op
Heb hem meteen in het begin aangezet maar zie neit wat er anders is....quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef sk888er het volgende:
[..]
die perk is iig wel de moeite om aan te zettengebeuren leuke dingen mee (was ook al in FO3)
Zonde van de perk, de veranderingen zijn echt minimaal, kan nauwelijks wat op youtube vinden behalve een paar vreemde lijken en 3 granaten.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb hem meteen in het begin aangezet maar zie neit wat er anders is....
Het speelt als een First Person en het is een Shooter dus volgens mij voldoet het wel aan de voorwaarden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Fallout is ook geen FPS. Nooit geweest, zal het gelukkig ook nooit worden.
Af en toe kom je wat vreemde dingen tegen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Heb hem meteen in het begin aangezet maar zie neit wat er anders is....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Dat kom ik ook wel eens tegen inderdaad.quote:Op maandag 1 november 2010 08:17 schreef staticdata het volgende:
Heb het ook wel gehad dat de vijand nog maar 1 streepje health heeft en in 1x weer full health. Kan de enemy nu ook stimpaks etc innemen of is het een bug?
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Wel dat in VATS het balkje leeg is, maar hij zonder VATS nog full health heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 08:17 schreef staticdata het volgende:
Ik vind het jammer dat mannetjes die je neerknalt niet altijd blijven liggen. Als je net iemand neernalt en je gaat een pand in en er uit, dan zijn ze verdwenen. Bij het laden gaat het dan mis.
Heb het ook wel gehad dat de vijand nog maar 1 streepje health heeft en in 1x weer full health. Kan de enemy nu ook stimpaks etc innemen of is het een bug?
Jawel, een heule vette, waar je ook nog eens AL je companions in kan bewarenquote:Op maandag 1 november 2010 09:46 schreef Keltie het volgende:
Een huis heb je niet meer (zoals in Fallout 3) of wel?
Waar dan?quote:Op maandag 1 november 2010 09:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel, een heule vette, waar je ook nog eens AL je companions in kan bewaren
Vind Fallout 3 sowieso wat beter dan New Vegas..quote:Op maandag 1 november 2010 09:50 schreef staticdata het volgende:
Met new vegas heb je wel met weinig moeite al beter wapens. Waar je bij fallout 3 tijden rondliep met een 9mm had ik hier al snel een diversiteit aan wapens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |