Artiest + titel?quote:The sky isn't always blue
The sun doesn't always shine
It's alright to fall apart sometimes
I am not always you
And you are not always mine
It's alright to fall apart sometimes
Oh shit, had de url erbij staan. Veranderd..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Flitspaal het volgende:
Ik klikte op de foto in de hoop hem groter te krijgen....
Maar ik weet daardoor het antwoord....quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:57 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Oh shit, had de url erbij staan. Veranderd..
Is misschien wel zo eerlijk. Ik dacht dat ik misschien een groter beeld kreeg bij er op klikken, dan kon ik misschien iets op de gitaar lezen. Ik had hem niet herkend, maar evt. met hints wel geraden.quote:
Je kunt natuurlijk ook gewoon even wachten totdat iemand deze vraag goed heeftquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Is misschien wel zo eerlijk. Ik dacht dat ik misschien een groter beeld kreeg bij er op klikken, dan kon ik misschien iets op de gitaar lezen. Ik had hem niet herkend, maar evt. met hints wel geraden.
Dat je dat zo paraat hebt...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:05 schreef Flitspaal het volgende:
Amsterdam
Rotterdam
Den Haag
UJtrecht
Eindhoven
Tilburg
Groningen
Almere
Breda
Nijmegen
Altijd de verkiezingsuitslagen per gemeente doornemenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:06 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat je dat zo paraat hebt...
Stand # 2080
4 nightcowboy
6 Flitspaal
2 banaantjeEE
2 Aalbers
Stand # 2080quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Grolsch Veste, Parkstad Limburg Stadion, Euroborg, Goffert, Rat Verlegh Stadion, Vijverberg, Polman Stadion, De Koel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |