Ik denk dat hij aan het uiteinde van je arm zit. Beweeg je vingers eens, wss voel je zn huig wel.quote:
Gelukkig maarquote:
In mijn hoofd wel jaquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Annnet het volgende:
Enige goede aan steven is dat hij voor Ajax is. En heb je flippings geraakt?
Zijn er dan mensen die Flippings níet geraakt hebben?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:19 schreef Annnet het volgende:
Enige goede aan steven is dat hij voor Ajax is. En heb je flippings geraakt?
Ja, ik. Net niet.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zijn er dan mensen die Flippings níet geraakt hebben?
Jij zal nooit blauw wordenquote:
Voor dat de maand oktober eindigt heb jij volledige controle over het foks serverpark. Alles veranderen en alles beter maken, jij zal het.quote:
Jij staat meteen op de ban-nominatiequote:
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij en mod . Nou nee he .
Met je gescheld met kanker de hele tijd
Ik zie het voor mequote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.
Ik deed gewoon wat ik moest doen man, iedereen had het gedaan!quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet weten hoe stevenmac26 in Alaska drie jonge kinderen redde van een roedel wolven door met kanker te schelden.
Iedereen zou het doen, maar niet iedereen kón het doen. Rond de bevende kinderen lagen de verscheurde resten van minstens vier hele generaties dorpelingen die hen te hulp waren geschoten. En toen was daar stevenmac26, met zijn vocabulaire. Hij liet de wolven zien wat vechten was en werd de nieuwe leider van de groep. Vervolgens heeft hij de wolven een voor een gedrogeerd en doodgetrapt. Met zijn blote voeten. Een man, stevenmac26 is het.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik deed gewoon wat ik moest doen man, iedereen had het gedaan!
xonerzo, mensenquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:35 schreef larzzzman het volgende:
[..]
mensen die dit soort zinnen gebruiken
Hoe de neuk is dit OT?quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:47 schreef Stokstaart het volgende:
OT en serieus denk ik wel dat Pezu mod kan worden . En anders Ensaf![]()
Okay.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Zo, even een shitload aan bagger verwijderd.
Lief doen tegen elkaar of wegblijven. En dit is geen verkapte SC.
Even Bio vragen, ik denk dat hij het vergeten is.quote:
Heb jij nou net je 10.000e post in dit topic geplaatst?quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
Ik weet nog goed waar ik was toen mijn vrouw haar eerste kind kreeg. Bij stevenmac26, bier drinken. Sommige dingen gaan gewoon voor.
Lijkt me lichtelijk logisch.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn Hyvesnaam is vanaf nu <naam>&&stevenmac26:hearteyes:
Ik had hem eigenlijk voorbehouden aan de Nachtserenade. Maar ja, hij is hier geplaatst als het goed is. Braddie's linkdumptopic was ook een kandidaat geweest. Maar sommige dingen gaan gewoon voor.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heb jij nou net je 10.000e post in dit topic geplaatst?
Ik heb sex met haar gehadquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:15 schreef aight1 het volgende:
stevenmac26 is de reden dat Myraela gestopt is met modden.
Met wie heb jij dat niet?quote:
Scooter,quote:Op maandag 1 november 2010 22:15 schreef Lurk_Kloon het volgende:
iedereen die scooter de shit vind mag mod worden
nee nog nietquote:
Die gaat in mijn foboquote:Op maandag 1 november 2010 22:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met wie heb jij dat niet?
stevenmac26, de man die plant welke kinderen er geboren worden en ze versneld laat opgroeien om als paarmaatjes te dienen. De een groeit wat sneller op dan de ander, maar daar draait hij zijn hand niet voor om. Hij maakt alle meisjes groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |