Meer aandacht aan M&O en Wiskunde besteden. Zeker wiskunde.quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ga het maar gewoon proberen en dan zie ik het wel!
Zijn er nog mensen die tips hebben? "Had ik dat maar gedaan in VWO6 " dingen?
Mwoa, wisselvallig. Had vier van de zes voorbereid en die gingen ook allemaal erg lekker, maar de twee die ik niet had voorbereid gingen natuurlijk niet zo best (vier uit twaalf goed gegokt). Maar het totaalcijfer is gelukkig dikke prima.quote:
Wiskunde bijhouden. M&O boeit verder niet zo.quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik ga het maar gewoon proberen en dan zie ik het wel!
Zijn er nog mensen die tips hebben? "Had ik dat maar gedaan in VWO6 " dingen?
M&O heeft me wel gered bij inleiding tot accountingquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wiskunde bijhouden. M&O boeit verder niet zo.
Stond tot vandaag op 23 punten en daar komen er denk ik zo'n 4 bij. Ben ik wel tevreden mee in ieder geval. Zou alleen graag nog wel willen weten wat ik fout heb gedaan bij de vorige toetsen, want daar leer je wel veel vanquote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa, wisselvallig. Had vier van de zes voorbereid en die gingen ook allemaal erg lekker, maar de twee die ik niet had voorbereid gingen natuurlijk niet zo best (vier uit twaalf goed gegokt). Maar het totaalcijfer is gelukkig dikke prima.Bij jou?
De vragen mochten niet besproken worden bij de practica. Volgens mijn docent in ieder geval. Dit is omdat ze ieder jaar de zelfde toetsen gebruiken.quote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Kaas- het volgende:
Ja het schijnt dat de antwoorden worden besproken op het werkcollege, maar daar ben ik eigenlijk nooit geweest. Ach ja, staan gelukkig twee oefentoetsjes online en een schat een vragen + antwoorden in het werkboek!
Ja, het had vrijwel niks van doen met de stof, helemaal niets over evenwicht etc in Stackelberg, Cournot en Bertrand /quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Sjappel het volgende:
Visser had weer goed zijn best gedaan met de micro tussentoets..
Inderdaad, hoe zit het trouwens als je naast de EUR ook ergens anders een studie wil gaan doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:50 schreef dennishk het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wat de EUR gaat doen met het collegegeld voor tweede studies.. Spannend, spannend.
Hij heeft dezelfde naaistreek als vorig jaar gedaan. Totaal niet relevante, kleine stukjes stof gepaktquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Sjappel het volgende:
Visser had weer goed zijn best gedaan met de micro tussentoets..
Oké Thanks! Heb je eigenlijk wat aan economie want ik hoorde wel eens dat je daar eigenlijk vrijwel niets aan hebt. Het is natuurlijk ook niet eens vereist.quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Hadiberg het volgende:
[..]
Meer aandacht aan M&O en Wiskunde besteden. Zeker wiskunde.
Dat verbaasde mij ook enorm, je hebt echt helemaal niks aan economie. Misschien dat je dan al voorkennis hebt van wat prijselasticiteit is, maar dat wordt ter plekke ook geleerd. Ik ben nog maar eerstejaars, misschien dat er vakken komen die nog wel verwijzen naar economie.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oké Thanks! Heb je eigenlijk wat aan economie want ik hoorde wel eens dat je daar eigenlijk vrijwel niets aan hebt. Het is natuurlijk ook niet eens vereist.
Die komen er niet kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:33 schreef Hadiberg het volgende:Ik ben nog maar eerstejaars, misschien dat er vakken komen die nog wel verwijzen naar economie.
Bestaan zulke opleidingen eigenlijk wel? Enige andere economische opleiding op WO niveau die ook maar een beetje in de buurt komt is Internationale Economie.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die komen er niet kan ik je vertellen.Althans ik heb het zelf nooit gemist dat ik geen Economie had gedaan op de middelbare school. En aangezien het ook niet onder de toelatingseisen valt is dat denk ik ook niet zo gek.
Vorig jaar ook?quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef Hadiberg het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde naaistreek als vorig jaar gedaan. Totaal niet relevante, kleine stukjes stof gepakt
Toen ik ging kijken waar ik het best Economie kon gaan studeren hadden Utrecht en Tilburg het nog als toelatingseis dat je E&M had gedaan. Maar volgens mij kun je nu overal terecht zonder Economie op de middelbare school.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:38 schreef Hadiberg het volgende:
Bestaan zulke opleidingen eigenlijk wel? Enige andere economische opleiding op WO niveau die ook maar een beetje in de buurt komt is Internationale Economie.
Marcel de Heide?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook?Die oefentoets van 2008 vond ik echt goed te doen, niet alleen qua stof, maar ook qua vraagstelling. Vervolgens krijg je zo'n toets.
Mijn docent heeft meerdere malen aangegeven dat focust gelegd wordt op H9 t/m H12, leuk.
Tweede huiswerkopdracht schijnt ook slecht gemaakt te zijn en die is nagekeken omdat iemand de antwoorden van huiswerkopdracht 3 had gefotografeerd.
Maandag dan maar knallen met het tentamen.
Beiden bieden alleen bedrijfseconomie aan, wel raar dat er geen algemene economie bestaat op WO dan.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:02 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toen ik ging kijken waar ik het best Economie kon gaan studeren hadden Utrecht en Tilburg het nog als toelatingseis dat je E&M had gedaan. Maar volgens mij kun je nu overal terecht zonder Economie op de middelbare school.
Dus omdat één of andere ongeschikte klootzak van een docent zijn antwoordenvelletjes niet goed heeft opgeborgen, telt de derde opdracht niet mee voor het totaal? Wat is het hele Erasmus een kneuzencircus! Ik ga eisen dat die derde mooi wel meetelt, ik heb daar juist mijn best op gedaan omdat ik de eerste opdracht niet helemaal goed had. Het gemak waarmee even bepaals wordt dat drie niet meetelt is universiteitonwaardig...quote:Op woensdag 15 december 2010 13:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook?Die oefentoets van 2008 vond ik echt goed te doen, niet alleen qua stof, maar ook qua vraagstelling. Vervolgens krijg je zo'n toets.
Mijn docent heeft meerdere malen aangegeven dat focust gelegd wordt op H9 t/m H12, leuk.
Tweede huiswerkopdracht schijnt ook slecht gemaakt te zijn en die is nagekeken omdat iemand de antwoorden van huiswerkopdracht 3 had gefotografeerd.
Maandag dan maar knallen met het tentamen.
hetzelfde hier..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:06 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dus omdat één of andere ongeschikte klootzak van een docent zijn antwoordenvelletjes niet goed heeft opgeborgen, telt de derde opdracht niet mee voor het totaal? Wat is het hele Erasmus een kneuzencircus! Ik ga eisen dat die derde mooi wel meetelt, ik heb daar juist mijn best op gedaan omdat ik de eerste opdracht niet helemaal goed had. Het gemak waarmee even bepaals wordt dat drie niet meetelt is universiteitonwaardig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |