Als je iets terugleest, dan zie je dat er drie mensen iets hebben ingezonden. Maar ik heb natuurlijk wel de volgorde veranderdquote:
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.quote:
Nummer 4?quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.
Succes met raden !![]()
Ik denk de volgende.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, probeer maar te raden welke van mij is. Ik geef één hint : ik heb niets ingezonden. Ik herhaal : ik heb niets ingezonden.
Succes met raden !![]()
Doe der dan eens wat aan.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Succes met raden !![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |