abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88262449
Wie weet dat daar wel echt het verschil in zit. Supersonische spijsvertering :D Of ze neemt voedingsstoffen juist niet goed op. Maar ze groeit wel als een speer. Maar ja, ook weer 8 voedingen op een dag... Hellup :P
Gelukkig geen last van een putlucht, maar knetteren kan ze wel _O-

Ik wil eigenlijk omwille van de lucht alleen borstvoeding blijven geven tot ze zelf d'r reet af kan vegen :')
Nu ruikt ze nog net niet naar roosjes O+
pi_88262669
Ik heb me ook voorgenomen dat als iemand nog durft te beweren dat borstvoedingpoep niet stinkt die iemand een lekkere ochtendluier van Leyla op te sturen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88262795
Ik moet zeggen dat als ze stinkt, ze NIET gepoept heeft :') dan zijn het scheten :P Soms rekt ze zich uit, benen de lucht in en dan hebben we een orkest :D :')
Maar, haar luiers zijn ook niet echt heel fijn, maar dat komt omdat ze zo weinig komen natuurlijk!
pi_88262879
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb me ook voorgenomen dat als iemand nog durft te beweren dat borstvoedingpoep niet stinkt die iemand een lekkere ochtendluier van Leyla op te sturen.
vergeleken met zn poep nu rook dat lekker :D

ik zit samen met mn zoon achter de pc.
hij houdt zich vast aan mn bureau O+
pi_88263036
Mijn vent is Leia's luier aan het doen en er komt een ge-gatver van boven :D Geen poepbroek, maar weer scheten _O-

Arm kind...
pi_88263570
:D Orea! Ik kreeg vanmiddag ook een verse windvlaag :D

Borstvoedingspoep vind ik ook lekkerder ruiken ;)

Oh, en ik wil in onze nieuwe badkamer ook een bad!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_88277201
:O ik ga toch eens kijken of ik wat tijden kan verschuiven.. 21:00, 1.15, 4;00 en 6.00 voeden is wat overdreven :O
pi_88279338
Oef Orea, dat klinkt wel als een gebroken nacht inderdaad!
Anne heeft weer keurig geslapen van 22.30 tot ik haar om 8.00 wakker maakte, ik kan me zó weinig voorstellen bij die slechte nachten...

Dit trof ik zojuist in de box aan... O+

pi_88279404
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 10:40 schreef Fannetje het volgende:
Oef Orea, dat klinkt wel als een gebroken nacht inderdaad!
Anne heeft weer keurig geslapen van 22.30 tot ik haar om 8.00 wakker maakte, ik kan me zó weinig voorstellen bij die slechte nachten...

Dit trof ik zojuist in de box aan... O+

[ afbeelding ]
O+ O+ O+ heerlijk om dat gewoon bij je te hebben! O+ O+ O+
pi_88280002
dat is een gebroken nacht zeg Orea... :*

Wat 'n plaatje zeg fannetje. O+ O+

Ilse heeft na de regeldag van gisteren uitgevonden hoe langer slapen werkt. Had haar gisteren om 23.30 voor t laatst gevoed en om 5.10 kwam ze zelf weer. Heerlijk zeg!!
*poef* nu is het weg
pi_88280467
Wat een scheetje zeg, Anne ! (letterlijk en figuurlijk ;)

Rosanne heeft sinds een lange tijd ook weer goed geslapen van 19.00 tot 04.00 uur. Wat fijn om toch op tijd je bed in te kunnen en nog doorslapen ook. Kom je toch heerlijk van bij.

Enn Rosanne eet al iets uit een potje.. ze slurpt het naar binnen en geen last van buikje of poepluiers. Helemaal super dus !!
  woensdag 3 november 2010 @ 11:31:52 #212
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88280850
Wat een passend truitje! Zo'n lieve lach, daar smeltje toch gewoon van!
pi_88281036
anne O+

orea, dat zijn geen fijne nachten nee...

hier heeft ie weer doorgeslapen, van 22.30 tot 9.30
  woensdag 3 november 2010 @ 12:06:01 #214
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_88281924
Refro welkom met Stan! Wat een prachtig mannetje!

Fannetje wat een heerlijk meisje is Anne.

KJ, heerlijk he, doorslapen! Kom je zelf ook even aan nachtrust toe!

Orea, jammer, slechte nacht.

CP, ook ik vraag me net als iemand eerder al zei af of truus wel achtermelk krijgt. Truus is volgens mij al ruim 4 maanden (toch?). Misschien een LK bellen?

Tico, hoe gaat het nu?

Ik ben met Nathan naar het cb geweest, zn gewichtslijntje begint wat af te buigen, lengte gaat wel giga goed! Ze schatten dat hij 1.90 meter gaat worden. Heb verteld dat me dat een minimum lijkt omdat hij de bouw van mn broers heeft en die zijn allemaal langer dan 1.90.

Ze willen dat ik hem vaker aanleg, dus denk dat ik maar maximaal 3.5 uur tussen voeding aan ga houden. Op zich leg ik hem 6 tot 8 keer per dag aan. Nou ja, volgens mij hoef ik me er geen zorgen over te maken, ga sowieso tussendoor nog even met hem wegen.

De arts heeft in zn oortjes gekeken en ze zien er goed uit. Ik was bang dat hij last van zn oortjes had maar dat valt dus allemaal mee!

Curves:

[ Bericht 0% gewijzigd door pessie op 03-11-2010 21:02:37 ]
  woensdag 3 november 2010 @ 12:07:07 #215
259886 pessie
pi_88281961
Oh ja, Orea, je mag me voor gek verklaren maar ik ken iemand wiens dochter veel last had van constipatie die haar dochter 2 druppels roosvicee laxo gaf per dag.
pi_88282222
Of olijfolie
pi_88282236
Oh, hier is het kolven, drinken, kolven, drinken, kolven... Ben dus ff druk bezig.
  woensdag 3 november 2010 @ 12:47:29 #218
259886 pessie
pi_88283189
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 12:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh, hier is het kolven, drinken, kolven, drinken, kolven... Ben dus ff druk bezig.
Oef, sterkte he. Is zwaar...

En waar zijn de emoticons te vinden in de nieuwe look van Fok!?
pi_88283897
naast het blokje "invoeren" zie je een smiley, en als je daarop drukt, dan krijg je alle emoticons. :)
pi_88283923
eerste keer consultatiebureau overleefd, wat een gedoe hoor, maar helemaal goedgekeurd! Hij is alleen 4 cm gekrompen, knap he ;)
Meet hem zelf wel weer thuis..

Die scheten vind ik zo grappig, keiharde geluiden uit die kleine baby's,haha
  woensdag 3 november 2010 @ 13:56:16 #221
259886 pessie
pi_88285536
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 13:10 schreef Troeta het volgende:
eerste keer consultatiebureau overleefd, wat een gedoe hoor, maar helemaal goedgekeurd! Hij is alleen 4 cm gekrompen, knap he ;)
Meet hem zelf wel weer thuis..

Die scheten vind ik zo grappig, keiharde geluiden uit die kleine baby's,haha
*O*
(ik heb de emotions gevonden!)

4 cm krimpen :o wat doe je met je kind? ;)
pi_88285826
Oh héérlijk, zo'n lachend poppetje he Fannetje? Fijn dat ze ook zo goed slaapt. Ik heb er ook zo een. :)

Orea, dat klinkt inderdaad wel wat veel, zeker voor haar leeftijd en gewicht. Neemt ze om 4 uur bijv. geen genoegen met haar speentje?

Pessie, je hebt een lange slungel! O+

Tico sterkte joh :*
pi_88286270
Fijn dat het slapen bij de meeste baby's weer in is!

Pessie, wat wordt Nathan lang! Dat wordt een slanke, lange jongen denk ik! :Y

kaatjejannie, wat knap van Ilse! En hopelijk houdt ze dit vol!

Troeta, hoe krijgt Mex het voor elkaar om 4 cm te krimpen? :D Anne was bij het CB één cm korter dan de dag ervoor bij de kinderarts, maar 4 cm is wel een erg groot verschil. Wat hadden ze dan bij de geboorte gemeten?

Oh Tico, dat klinkt vermoeiend :{

Mijn kind heeft haar overdagslaapknopje weer gevonden. Om kwart over elf was ze enorm aan het brullen, dus de fles gegeven. Aan het einde van de fles viel ze als een blok in slaap en ze slaapt nog steeds! Terwijl ze de afgelopen week overdag niet meer dan drie kwartier achter elkaar wilde slapen! Zometeen krijg ik mijn collega's op kraamvisite. Gezellig :)
pi_88286321
Nee, speentje kan ik vergeten... dan lig ik net en kan ik weer opdraven ;)

Maaar zojuist wikkelde ik haar in de doek en hoorde letterlijk een knal... luier vol! Echt dikke klei (zaterdag was voor het laatst..) nu twijfel ik om haar extra vocht te geven dmv meer aanleggen, maar plasluiers heeft ze als de beste... dus daar zal het ook niet aan liggen...
pi_88287629
Oooh Elise O+ Mooi hè, Cantare? Die lach zo vol overgave, en die geluidjes O+

En gek genoeg heb jij een stem, waarvan ik ook dacht dat jij er zo één zou hebben :D zo'n lieve zachte stem O+ :Y
pi_88291244
Wat een lief filmpje!!

Nou, ze deden niet eens een poging om de beentjes te strekken, hij lag helemaal opgekruld, dan is het al snel 4 cm.
Bij de geboorte hebben ze niet gemeten, maar 2 weken later was hij 54 cm en nu 50.

had ze verde rgeen last van die explosie orea? Of was ze daarna lekker opgelucht.
pi_88291778
O+ Ahh, Elisa!

Troeta, volgende maand is meten veel makkelijker, omdat ze van zichzelf dan meer strekken. Hij is nu nog zo klein dat ze het met veel moeite, en dus ongemak voor hem, zouden moeten doen..

Fannetje, fijn dat ze het overdagslaapknopje ook weer gevonden heeft. ^O^

Orea, lastig dat ze zo verstopt zit af en toe. Geen tips, sorry..

Tico, heftig hoor, dat kolven voeden-ritme wat je nu even moet aanhouden. Sterkte!

Pessie, istie qua gewicht niet wat minder hard gegroeid omdat hij in de lengte meer gegroeid is?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_88292141
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef Morretje het volgende:
O+ Ahh, Elisa!

Troeta, volgende maand is meten veel makkelijker, omdat ze van zichzelf dan meer strekken. Hij is nu nog zo klein dat ze het met veel moeite, en dus ongemak voor hem, zouden moeten doen..

Weet ik wel, maar daarvoor lag hij wel met zijn benen gestrekt en er was niemand achter me, nu was het meten gewoon nutteloos.
Geeft niet verder, maar ik vertelde dat hij langer was, maar ze zetten hem dan toch op 50 cm in het boekje, beetje vreemd.

Hoe vonden jullie trouwens dat testje dat ze de baby aan zijn armen optilt en dat het hoofdje dan zo naar achter hangt? Zag er apart uit en had niet gedacht dat baby's zo sterk waren al.
pi_88294389
Inderdaad erg vreemd dat ze die 50 cm dan opschrijven.

Anne mag morgen weer naar het CB (extra afspraak ivm haar ogen omdat we twee weken geleden zo twijfelden of ze ons wel zag, daar twijfelen we inmiddels trouwens al niet meer over, maar we laten de afspraak toch maar doorgaan :')), ben benieuwd of ze ook gekrompen is ;)
  woensdag 3 november 2010 @ 21:06:14 #231
259886 pessie
pi_88302850
Ik heb even een nieuwe upload gemaakt van Nathan zn gewicht, zag dat deze onzichtbaar was.

Troeta, Ik vind het ook raar dat ze dat opschrijven. Dan kunnen ze volgens mij beter niets opschrijven.

Fannetje, fijn dat jullie nu wel het idee hebben dat ze jullie ziet! Morgen ook weer meten en wegen?

Cantare, Elise is zo'n heerlijk meidje!

En Nathan is inderdaad slank. Ze schatten nu zn toekomstig gewicht op 1.90. Ik denk dat ie langer wordt, hij heeft de bouw van mn broers :Y , wordt minimaal 2 meter ;) .

Troeta wat betreft dat testje: Nathan heeft nooit zn hoofd laten hangen. Maar baby's zijn inderdaad sterker dan je denkt!
pi_88303282
Ilse had gister een regeldagje maar heeft vandaag moeite om zelf in slaap te vallen. Ze valt tijdens het drinken al bijna in slaap, maar eenmaal in bed lukt t niet meer. Ze gaat na een half uurtje hartverscheurend huilen. Als we dr dan oppakken dan is het goed en valt ze binnen een paar minuutjes op de arm in slaap. Dan kunnen we haar zo slapend wegleggen.
Is dat nou kwalijk? Dat ze zo in slaap leert te vallen? Ze is natuurlijk nog maar erg jong (12 daagjes)
*poef* nu is het weg
pi_88303609
niet te druk nog om maken kj, ze is nog zo klein.
eigenlijk pas sinds floris de fles krijgt valt ie s avonds in zn bed in slaap. daarvoor altijd aan de borst.
overdag lukte t m wel na een tijdje.

als je t zelf een probleem vindt is t wat anders natuurlijk :)
pi_88303767
ik vind het helemaal geen probleem, ik geniet er eigenlijk wel van. Dat ze dus blijkbaar bij een van ons wel de rust vind om zo in slaap te vallen. O+

Hoor in mijn achterhoofd mijn moeder al zeuren dat ik toch moet stoppen met de bv, als ik dit tegen dr vertel zal dat ook wel weer naar voren komen.
Ik vertel dus maar lekker niks ;)
*poef* nu is het weg
pi_88303795
Kaatjejannie, Ik weet niet of dat erg is. Isabelle valt ook vaak slapend bij me op de arm, omdat ze anders helemaal overstuur is. Ze is nog hartstikke jong he, het lijkt me niet erg iig. Als ze wat ouder wordt, gaat het vast beter.

Orea, heeft ze ook last van het feit dat ze zo weinig poepluiers heeft? Het klinkt wel sneu iig!

Hier is Isabelle vanaf vrijdagavond aan de Zantac tegen de eventuele verborgen reflux. Zaterdag leek het te helpen, weinig huilen en bijna de hele nacht doorslapen. Zondag en maandag was het weer een ramp. Dinsdag en vandaag leek het ietsje beter te gaan. Volgens de ha kan het wel een week duren voordat het werkt. Ik hoop maar dat dit het is :{

Maakt het bij jullie eigenlijk nog veel uit of je baby overdag en 's avonds slaapt, i.v.m 's nachts doorslapen?
pi_88304031
kaatjejannie, dat lijkt me geen probleem hoor! Ze is nog zo klein!
Noa, wat vervelend dat de resultaten van de Zantac nog wisselvallig zijn. Ik hoop dat het snel echt aanslaat.

Wat betreft het doorslapen, vooralsnog heb ik niet gemerkt of het overdag slapen effect heeft. Maar de afgelopen week was ze voornamelijk veel wakker overdag en vandaag slaapt ze weer vrij veel, dus morgenvroeg kan ik er meer over zeggen ;)

Ze lag net zo'n beetje in coma bij mij op schoot, maar ik moest naar de wc en besloot haar toch maar even in de kinderwagen te leggen. Mja, en daar werd ze natuurlijk wakker van, dus nu is ze aan het brullen. Ik pluk haar er maar weer even uit :)
pi_88304397
haha dat herken ik. Slaapt ze eindelijk..bij je op schoot en dan moet je toch echt naar de wc of aan het koken en dan wordt ze wakker.

Hoeveel spelen jullie eigenlijk? Isabelle is bijna 7 weken en ik probeer toch wel met dr te spelen als ze wakker is, vindt het ook zo sneu om haar maar een beetje voor zich uit te laten staren. (als ze niet huilt). Maar ergens ben ik dan ook wel weer bang dat ze dan weer te veel prikkels heeft...hmm lastig al die vragen als kersverse ouder 8)7
pi_88304634
Pf, ben kapot. Ik moet straks nog 1x kolven en dan ff rust. Elke 2 uur kolven, ik heb er nu 8 x opzitten. Ik krijg niet alles wat ik kolf ook weer terug in Leyla, het vingervoeden gaat moeizaam, en ze spuugt net een hoop weer uit. Van vandaag heb ik nu 80cc over, dus die heb ik maar in de vriezer gezet. Net had ze flink gedronken en kolfde ik direct na de voeding ook nog 20cc. Daarmee zit ik vandaag op 310cc. Dat zou 60cc te weinig zijn om de helft via de fles te geven. Ik heb alleen maar 125cc terug kunnen geven.
Ik hoop morgen op wat stuwing, dan doe ik het in elk geval niet voor niets.
pi_88308382
Dat geeft toch niks kaatjejannie! Opvoeden hoef je nu nog niet mee te beginnen. Als ze straks haar omgeving om zich heen wat beter snapt lukt het bedje heus wel.
En vooral als je zelf geniet is het alleen maar leuk zo toch:D
  donderdag 4 november 2010 @ 09:19:46 #240
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88315976
Noa, heel herkenbaar, van dat spelen. Het lijkt erop dat Neve gewoon heel veel slaapt, zeker nu ze wat meer gewend is aan het 'schema'. Tegen de tijd dat ze gevoed is en een nieuwe luier heeft is ze soms alweer aan het eind van haar attentiespan. Gisteren kwam de dokter en mijn vader en was ze dus wat meer 'op' en dat lijk je daarna gelijk aan haar te merken: toch een beetje overprikkeld ofzo.
Gevolg is dat ze nu vooral boven is: slapen en voeden op haar eigen kamertje en zo nu en dan liggen we gezellig samen een poosje in ons bed, maar ook dan doen we niet heel veel. Vorige keer hebben we haar een stukje voorgelezen :') maar halverwege was het alweer gapen en huilen. Blijkbaar heeft ze gewoon haar vaders lust voor slaap. :P
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88316090
Kaatje, dat ga je vanzelf merken :Y Gewoon doen wat je gevoel je ingeeft en als dat voor nu is: lekker dicht bij je of op je in slaap vallen doen! Leia sliep de eerste maand bijna alleen maar in op mijn borst ;) en vanaf dat ze een week of 9 was ben ik eens gaan proberen of ze ook zo in slaap kon vallen... Verwennen kan je echt nog niet, wennen wel. Maar nu heeft Ilse jou nog veel te hard nodig :Y

Noa ik hoop dat ze meds snel werken :Y hier is het wel zo: slaapt ze overdag goed, dan slaapt ze 's nachts ook goed (doorslapen dan niet echt.. alhoewel van 19:00 tot 02:00 best doorslapen is :P maar op het verkeerde moment..)

En spelen is al met haar op je schoot zitten en tegen haar kletsen, haar naar je gezichtsuitdrukkingen laten kijken. Een lachje loskrijgen. Een liedje voor haar zingen.. Denk nog niet aan grote dingen hoor, dat gaat stapje voor stapje.. Toen Leia wat meer wakker werd keek ze vooral om zich heen. En dat werd steeds meer lachen, lachen met geluid, brabbelen, armen gebruiken! Als je teveel prikkels geeft merk je dat gauw genoeg (wegkijken, beginnen te brullen ;) etc.)

Hik (en ook Noa) verwacht nog niet teveel van jullie kleintjes ;) dat spelen komt vanzelf :Y de eerste tijd slapen ze gewoon mega veel! Dat trekt echt vanzelf bij :Y (en dan hoop je dat ze even haar slaapje doet :P)

Hier denk ik toch dat we een regeldag(jes) én een sprong hebben :o Leia is 2 weken te vroeg geboren dus de 3 maanden sprong zou nu pas komen en dat klopt ook wel.. Huilen, niks is goed (behalve op de arm als mama rondloopt, want dan kun je alles zien :{w ) tv kijken is de bomb :o :o maar zitten, liggen alles resulteert in vreselijk krijsen! Daarbij kreeg ik haar gisteren alleen stil met de boob, waardoor ze gisterenmiddag alleen al 6 keer (!!) heeft gedronken..

Vannacht ging het redelijk, 20:00 voor het laatst gevoed, toen stortte ze echt in (niet gek na een dag amper slapen en voornamelijk huilen) en werd rond 1.30 wakker. Speen gevrot en toen kwam ze om 3.15 :Y gevoed, teruggelegd en toen om 6. Prima dus :Y

Leia heeft overigens wél last van haar buikje.. best nog wel wat krampjes (maar de 'standaard' krampjes kunnen ook nog eens tot 4 maanden duren) en vaak na een scheet heeft ze veel pijn ;( ik denk soms ook dat dat is waarom ze niet opnieuw kan inslapen...

Dus heb ik contact opgenomen met mijn LK en ik ga mijn eetgedrag echt drastisch omgooien. Maar eens een poosje back to basic (ook goed voor de calorieën :+) en kijken of we verbetering zien. Want als het ligt aan iets wat ik eet dan is het zo opgelost natuurlijk. Ook ga ik even een Osteopaat bellen en misschien maar een keer heen. Baat het niet enzo... :)

Oh en goeiemorgen allen c_/
pi_88316573
Grappig dat tv kijken he :)
Floris vind dat ook leuk, met drinken gaat ie dan naar de tv kijken en drinkt niet meer :')
Gisteren moest ik naar mijn werkcoach dus mijn moeder ging oppassen. Was ie daar aan t huilen geweest tot ze de tv aanzette. (deed ze voor zichzelf).
Zit ie echt met open mond te kijken.
Vannacht heeft ie van 8 tot half 2 geslapen (das trouwens best een lekkere tijd, als ie later komt ben ik altijd zo moe 's ochtends) en van na de fles tot uh hij slaapt nog steeds :P

Enne verder heeft Orea alles al gezegd :P
pi_88316911
Zo gebeld met Osteopaat, kan maandag al terecht! Noa, je woont zeker niet hier in de buurt hè? (Almere?) want die wachttijd bij jou vind ik echt best lang!

Floris ook al zo'n tv junk :D gisteren had ik haar eindelijk even stil over mijn schouder heen, kijk ik: was ze gewoon via de spiegel tv aan het kijken :o :D
  donderdag 4 november 2010 @ 10:02:39 #244
259886 pessie
pi_88317169
Oh ja tv kijken is ook hier Ge-Wel-Dig! Het liefst hangt ie dan bij zn papa op schoot over het voedingskussen heen en dan met zn mond open. Het is dat ie niet bij de chipszak kan anders zou hij daar ook al van geproeft hebben.

Tico, :*

Noa, spelen gaat op een gegeven moment vanzelf. Nathan vond bij 7 weken vooral rondlopen en om zich heen kijken super! Nu nog steeds trouwens...
Ik hoop dat het snel beter gaat met je kleintje.

KJ: heeft je moeder een reden waarom ze vind dat je beter geen borstvoeding kan geven? Vind het namelijk een beetje vreemde reactie. Mijn moeder heeft mij geen borstvoeding gegeven en staat te juichen over het feit dat ik Nathan wel zelf voed, en dat al ruim 3 maanden *O* .
En wat betreft dat in slaap vallen. Tsja, gewoon doen wat je hart je ingeeft.

Orea regeldagen -O- . En ik weet niet of wij al een 3 maanden sprong hebben gehad. Dan had dat al plaats moeten vinden, hij is wel een paar keer wat jengelig geweest maar dacht dat ie ergens last van had.

Gisteravond hadden manlief en ik een gezellig avondje met zn tweetjes op de bank :o . Nathan heeft iets nieuws: Hij is om 8 uur doodmoe en valt in slaap, en we proberen hem nu net voordat ie echt in slaap valt in zn bed te leggen en dat gaat goed! Om 10 uur hebben we hem gewekt, zn pyama aangedaan en zn laatste voeding gegeven en toen heeft ie geslapen van 10.45 tot 6.15! *O*
  donderdag 4 november 2010 @ 10:05:22 #245
259886 pessie
pi_88317241
TV-kijken met papa:

pi_88317296
Die halve hand ook zijn mond in :D

Hier komt er soms een bijzonder geluid uit de babyfoon, en gisteren zag ik nou wat het precies was.. Gooi Leia op bed, dan trekt ze haar speen eruit, en propt haar duim en wijsvinger erin :') ze begint nu te ontdekken dat ze haar vingers kan strekken zodat ze er ook wat lekkerder op kan sabbelen :D tis dus gewoon echt gesmak wat ik hoor!
pi_88317356
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 09:53 schreef Orea het volgende:
Zo gebeld met Osteopaat, kan maandag al terecht! Noa, je woont zeker niet hier in de buurt hè? (Almere?) want die wachttijd bij jou vind ik echt best lang!

Floris ook al zo'n tv junk :D gisteren had ik haar eindelijk even stil over mijn schouder heen, kijk ik: was ze gewoon via de spiegel tv aan het kijken :o :D
fijn dat je zo snel bij de ostheopaat terecht kan!

ja, mja ook niet zo gek met een moeder als ik :')
wij hebben 5 kanalen die we kunnen opnemen, en das soms nog te weinig...ik kijk best veel tv geloof ik..

Nathan en papa, gezellig tv kijken haha
pi_88317453
Hier gaat de tv meestal pas aan als M. thuis komt :D ik kijk echt amper tv... (al heb ik me gisteren wel rot gelachen met groeten uit de rimboe, met dat 'kleine stel' :D )
pi_88317528
dat kijk ik niet, dat vind ik stom hehe
pi_88317571
Ik normaal ook, maar deze mensen zijn geniaal!! :D heb dubbel gelegen...

De dame hier slaapt gewoon nog :{w in mijn bed! :D ik dacht om 8.45 de bel te horen (wat ik ws in mijn slaap heb gehoord, want er stond niemand :')) en ben er maar uitgegaan.. Maar ze ligt nog! Boefje, misschien moet ik maar een 2-persoonsbed voor haar kopen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')