abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 16:36:48 #76
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88176735
Au. :{
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88177076
Maar als ze een jaar of 14 zijn gaat het wel beter, dan moet je ze wakker maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 31 oktober 2010 @ 17:01:00 #78
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88177451
:D nou, dan wachten we daar maar op!
Hoe dan ook: Neve slaapt 's nachts nog steeds heel ok, met intervals van 4-6 uur. Dus meer dan een cyclus maken gaat wel. Houd-er-de-moed-maar-in! ;)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_88179888
Hik, Isabel heeft eigenlijk nooit langer dan een uur geslapen overdag. Bij hooooooooge uitzondering (ik denk 3 keer in totaal, en ze is nu 5,5 maand) 3 uurtjes achter elkaar. Maar, daarentegen maakt ze nu nachten van 10 - 12 uur aan 1 stuk, dus ik klaag niet. Kom niet altijd aan mijn dagplanning toe op deze manier, maar goed, ik slaap wel als een roos. Vind ik ook wat waard. ;)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_88182408
Ik kreeg net een hartverlamming..pff.. Ik hoorde wat op de achtergrond, dus ik kijken in Rosanne's slaapkamertje. Zie ik Rosanne liggen met een deken over haar hoofd. Ze heeft deze waarschijnlijk losgetrokken en over haar hoofd gehaald.
Ben ik blij dat ik ben wezen kijken..ik moet er niet aan denken als ik niks had gehoord !! :'(
pi_88186927
Wow, heftig Dolphin :o gelukkig was je er op tijd bij :o :*

Hier kreeg het muppetje rond 4 uur wéér een huilbui met verkrampingen ;( dus na 1,5 uur dat toch een zetpil gegegeven.. Weer aan de borst gelegd en sinds 18:00 slaapt ze.. Gelukkig heeft ze geen pijn meer, echt dat gaat door merg en been ;( vind dat nog wel het meest lastige!
pi_88187024
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:01 schreef Orea het volgende:
Wow, heftig Dolphin :o gelukkig was je er op tijd bij :o :*

Hier kreeg het muppetje rond 4 uur wéér een huilbui met verkrampingen ;( dus na 1,5 uur dat toch een zetpil gegegeven.. Weer aan de borst gelegd en sinds 18:00 slaapt ze.. Gelukkig heeft ze geen pijn meer, echt dat gaat door merg en been ;( vind dat nog wel het meest lastige!
Ik vind dat ze wel vaak last heeft van krampjes Orea... Leyla heeft helemaal geen krampjes.
pi_88189229
Anna heeft ook heel veel last van darmkrampjes, zo zielig is dat! We geven haar nu cinebaby druppeltjes, en we hebben zo'n cosibag gekocht, dat helpt wel iets, maar ik vind het zo sneu voor haar!
Slapen gaat hier over het algemeen best wel goed tot nu toe :) Vannacht heeft ze van half 1 tot 7 uur (nieuwe tijd) geslapen, en daarna van half 8 tot half 11. En Graeme sliep ook uit, dus wij zijn allemaal lekker uitgeslapen vandaag :z
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:35:53 #84
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_88189272
Wat zielig Orea. Als ze zo klein zijn....

Neve ligt alweer uren als een blok te slapen. Lief, die er de hele ochtend niet was, presteerde het net om te zeggen "dat het toch een stuk beter gaat dan gisteren" :')
pi_88189330
Hm Isabel had dat ook, en vooral rond een maand of 3 idd. Drie tot 4 weken later had ze er nauwelijks meer last van. Kun je ook iets aanwijzen van jouw menu waar ze misschien last van heeft? Hier was het altijd ui/prei/knoflook/ iets anders gasopwekkends.. :+ Dat waar je zelf ook wel eens last van hebt zeg maar.
Nu heeft ze het nooit meer trouwens.

We hebben ook wel eens 's avonds haar broek met elastieken band die op d'r buikje strak stond, uitgedaan en een warme, rubberen kruik op d'r buikje gelegd terwijl ze bij ons lag.. Om idd maar niet elke dag pcm te moeten geven. Met wisselend resultaat trouwens.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_88189870
ah leia die vervelende krampjes toch ook! wordt ook echt niet minder he? :*

Dolphin ik zou me ook rot geschrokken zijn, gelukkig was je er op tijd bij!

ik duik er maar eens vroeg in ben nog kapot van gister!
pi_88189941
Vind ik ook Tico.. Ik hou het nog even in de gaten, maar anders ga ik stappen ondernemen.. Osteopaat ofzo.. Eens kijken of dat werkt..

Het is wel minder dan het was, maar verplaatst naar einde van de middag, 1.5 uur..Ipv over de hele dag./nacht...
pi_88190161
Waardeloos die krampjes -O-
Hier hebben we er amper last van gehad, vooral in de kraamweek eigenlijk.

Floris wil niet slapen en hijs wel moe, schiet niet op :)
En dan ga k bij m kijken en dan ligt ie naar me te lachen O+

Dolphinqueen wat eng zeg! Maar goed dat je ging kijken!
pi_88190253
Oh, als Leyla echt moe is en blijft pruttelen dan heeft ze pech. Door er steeds heen te lopen hou ik haar wakker ben ik achter.
pi_88190294
Tes,wat fijn O+ en wat heerlijk dat jullie uitgeslapen zijn! :Y
Mor, ik let idd op wat ik eet, maar het schijnt tegenwoordig zelfs dat wat je eet niet meer zo heel veel uitmaakt.. Vanavond heb ik een wijntje op maar muppetje een voeding uit de vriezer..

Vraag me soms ook wel af of ze niet een allergie heeft ofzo, maar ik drink bijv. niet elke dag melk :) of melkproducten, maar ze heeft er wel praktisch elke dag last van.. Dus ik wijt het aan de slechte stoelgang.. :?

Nou ja, ik hou het in de gaten in elk geval :)
pi_88190336
Floris blijft dan net zolang huilen tot uh ja geen idee, maar lang iig ;)
en tis ook geen pruttelen bij m :)
pi_88190454
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris blijft dan net zolang huilen tot uh ja geen idee, maar lang iig ;)
en tis ook geen pruttelen bij m :)
Bij echt huilen laat ik haar ook niet hoor. Dan blijft ze er bijna in.
pi_88190692
Ilse is vanavond ook wat mopperig. Vanmiddag mijn ouders op bezoek gehad en die zijn toch wat te druk voor dr. Hopelijk heeft ze er vannacht niet te veel last van.

Vanmiddag is ze weer gewogen, ze is sinds gisteren 120 gram aangekomen. Ik hoef niet meer te twijfelen of ze voldoende heeft aan mijn bv. Ze is nu ruim boven geboortegewicht. Morgen is de kraam voor t laatst. Aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant ook heerlijk. We gaan t wel redden met zijn drietjes.
*poef* nu is het weg
pi_88191236
Oooh Kaatje, pas maar op :P Leia kwam amper aan, en ineens 800 gram in 2 weken, en toen nog een keer :P en nu is ze een micheln baby :D

Wel fijn dat ze zo aankomt :Y
pi_88191428
Leyla zat tot haar laatste weging netjes op 200gr per week. Ik ben heel benieuwd dinsdag. Ik heb het gevoel dat ze best wat gegroeid is, 62 zit nu echt goed. Rompers maat 67 zit ook al aardig, wel ruim, maar ondergoed hoort ruim vind ik.
pi_88191464
Barbabientje slaapt gelukkig al de hele avond, was nog helemaal op van de voeding dus ik laat ze lekker liggen. Krijg alleen Jasmijn niet echt in slaap, beetje half nu in het wippertje als ik licht blijf wippen anders is ze zo weer wakker. Heeft eerst van een uur of half acht tot half negen in haar eigen bedje gelegen continu paar minuten stil en daarna echt huilen. Luier verschoond en voor het eerst niet meer die zwarte pek en daarna maar mee naar beneden genomen in het wippertje.

Over drie kwartier moeders maar eens wakker maken en rustig laten voeden, hopen dat we de nacht rustig doorkomen :D
pi_88191637
En rondlopen met jasmijn? Dat deed hier de truuk toen Leyla nog heel mini was.
pi_88191727
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:05 schreef Orea het volgende:
Oooh Kaatje, pas maar op :P Leia kwam amper aan, en ineens 800 gram in 2 weken, en toen nog een keer :P en nu is ze een micheln baby :D

Wel fijn dat ze zo aankomt :Y
Ze viel eerst zo ontzettend af dat we moesten bijvoeden. Mijn man moest van de vk maar kv halen. Maar ik wilde niet dat dat nodig was. Gelukkig hebben we het kunnen redden met mijn gekolfde melk. Nu loopt de bv dus goed! Een hele opluchting..

In het ziekenhuis huilde Ilse wel veel, hielp alleen een pink. Maar nu blijkt dat ze gewoon honger had. Ik heb mijn kind daar honger laten lijden. :'(
*poef* nu is het weg
pi_88191799
Kj, dat kon je toch niet weten... Voel je daar niet al te schuldig over.
pi_88191925
Anne had in het ziekenhuis ook enorme honger omdat mijn BV dus helemaal niet op gang kwam, op haar derde dag heeft ze enorm veel gehuild. Wij zijn dus uiteindelijk wel gaan bijvoeden met kunstvoeding, want er kwam helemaal niks als ik ging kolven :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')