quote:Ik voel me vereerdOp zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef Michhas het volgende:
What the.. 7 stemmen op honkey?alsjeblieft niet, toffe gast, maar zeer ongeschikt als mod
quote:9 zelfs. En ik heb niet op HT gestemd.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef Michhas het volgende:
What the.. 7 stemmen op honkey?alsjeblieft niet, toffe gast, maar zeer ongeschikt als mod
quote:Ik heb om mijzelf gestemd, maar dat telt dus niet, dus er moet 1 vanafOp zaterdag 30 oktober 2010 11:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
9 zelfs. En ik heb niet op HT gestemd.
quote:Nee echt, HT, je bent aardig man, maar jij als mod? Dat kan niet heOp zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb om mijzelf gestemd, maar dat telt dus niet, dus er moet 1 vanaf
quote:Ik heb op jou gestemd hihiOp zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef PeZu het volgende:
Paul of porsche als mod_!
Dat is net zoiets als een annorexia op een dieet van laxeermiddel.
quote:Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ej, ik zit hier op een computer, die een half ram heeft, een 5 inch beeldscherm, en windows xp. Mijn computer kan dat niet eens aan
quote:Heb een beetje vertrouwenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee echt, HT, je bent aardig man, maar jij als mod? Dat kan niet he
quote:de rest vd stemmen er ook af dan want stemt via proxiesOp zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb om mijzelf gestemd, maar dat telt dus niet, dus er moet 1 vanaf
quote:Zodra ik een 2e tablad erbij opent loopt hij vastOp zaterdag 30 oktober 2010 11:03 schreef Longcat. het volgende:
[..]Je weet absoluut niks van computers
.
quote:Ik ben diep teleurgesteld.
quote:Dat ligt niet aan je RAMOp zaterdag 30 oktober 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zodra ik een 2e tablad erbij opent loopt hij vast
quote:Ik trek de stekker er uit, en daar moet ik de helpdesk voor bellen.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zodra ik een 2e tablad erbij opent loopt hij vast
quote:Oké, maar weet ik veel. Ik weet amper van computers. Is dat erg dan? Mijn specialiteiten liggen dan weer ergens anders
quote:Dan moet je toch neit zeggen ddat het aan de ram ligt als je er toch niks van weet?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, maar weet ik veel. Ik weet amper van computers. Is dat erg dan? Mijn specialiteiten liggen dan weer ergens anders
quote:Dat zou ik ook hebben gedaan
quote:Wel als ik in de veronderstelling was dat het aan mijn RAM lag.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:06 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Dan moet je toch neit zeggen ddat het aan de ram ligt als je er toch niks van weet?__!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:07 schreef RickoKun het volgende:
Oh dit ís ONZniks gezegd hoor matties
quote:Ik hield me in, maakt PD hem.
quote:Dat is gemeenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga gelijk mijn veto-recht inzetten hier.
quote:Je hebt geen vetorechtOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Technisch gezien zou dat kunnen, maar natuurkunde leraren hebben geen veto's om uit te sprekenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op wie?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:09 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Inderdaad.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jah, dat zal lekker goed werken joh. Alle topics dicht, behalve die van hem
quote:Ik zal haar wel missenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hield me in, maakt PD hem.
Maar Myraela is nog blauw hoor, misschien eerst eens wachten tot ze goed en wel weg is.
quote:Ploertendoder staat er ook niet bijOp zaterdag 30 oktober 2010 11:11 schreef 9611Niels het volgende:
Een stem op "Iemand anders..." is een stem op stevenmac.
quote:Gestemd.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:11 schreef 9611Niels het volgende:
Een stem op "Iemand anders..." is een stem op stevenmac.
quote:Ik wil en zal nooit blauw wordenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ploertendoder staat er ook niet bij
quote:Ja, ik heb een backstage-pasOp zaterdag 30 oktober 2010 11:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En jij denkt dat te weten, want je komt vaker 'achter de schermen'?
quote:En Lutte staat er ook niet bijOp zaterdag 30 oktober 2010 11:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wil en zal nooit blauw worden
quote:Inderdaad, daarom heb ik op 'iemand anders' gestemd.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ploertendoder staat er ook niet bij
quote:JaOp zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje van tante vonne zeker?
quote:Ik heb zelfs een meet&greet gekregenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje van tante vonne zeker?
quote:Niet op mij?Op zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom heb ik op 'iemand anders' gestemd.
quote:Met vonne? Arme jijOp zaterdag 30 oktober 2010 11:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een meet&greet gekregen
quote:BlijkbaarOp zaterdag 30 oktober 2010 11:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen, sorry. Jij kreeg al genoeg stemmen.
quote:NiceOp zaterdag 30 oktober 2010 11:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
T was anders heel gezellig hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |