Jep, dan heb je tenminste nog iets van een accentje. Maar eerlijk gezegd vrees ik dat het niet mooi zal staan, zwarte velgen onder die automobiel.quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou ook niet voor zwarte velgen gaan. doe je dat wel neem dan een velg waarbij de rand nog wel metaalkleurig is
ik heb de andere maat doorgegeven... ik verwacht deze avond een prijs..quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:13 schreef nelisb het volgende:
Ja twijfel nog. Misschien toch alleen banden, afhankelijk van de prijs.
Nou, da's wel de ultieme bevestiging nelisquote:
Exactly what I meanquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef nelisb het volgende:
Gezien zijn smaak voor bmw's en mijn smaak denk ik niet dat we hetzelfde denken
quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:28 schreef nelisb het volgende:
Gezien zijn smaak voor bmw's en mijn smaak denk ik niet dat we hetzelfde denken
Waarschijnlijk dat iemand geen 1500 gaat betalen voor zo'n kermisding.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn velgen zijn anders prachtig.. Al zeg ik het zelf..![]()
En ik ben niet de enige.. Dus wat is je punt?
Niet verkeerd, maar ik zou even vragen welk merk en type band het is. En bovendien hoeveel profiel ze nog hebben. Eén winter gebruik kan duiden op 5k of 25k slijtage en dat scheelt natuurlijk nogalquote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Belde ik net de garage waar ik mijn auto heb gekocht.
Hij heeft banden liggen die 1 winter zijn gebruikt inclusief originele BMW M-velg. 750 euro.
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.. Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat iemand geen 1500 gaat betalen voor zo'n kermisding.
Nou joh, dan zegt dit manneke met zijn 325i die een paar keer meer dan 1500 waard is toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.. Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats?Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangen
Geen punt. Smaken verschilen nu eenmaal.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn velgen zijn anders prachtig.. Al zeg ik het zelf..![]()
En ik ben niet de enige.. Dus wat is je punt?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i.
Is dat niet een beetje zonde; M velgen in de pekel?quote:Op dinsdag 9 november 2010 16:59 schreef nelisb het volgende:
Belde ik net de garage waar ik mijn auto heb gekocht.
Hij heeft banden liggen die 1 winter zijn gebruikt inclusief originele BMW M-velg. 750 euro.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet verkeerd, maar ik zou even vragen welk merk en type band het is. En bovendien hoeveel profiel ze nog hebben. Eén winter gebruik kan duiden op 5k of 25k slijtage en dat scheelt natuurlijk nogal.
7-8 mm nog. Merk band is nokian.
Velg hetzelfde als ik nu heb.
Heb nu ook m velgen. Maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje zonde; M velgen in de pekel?
Ik zou op alle auto's zwarte velgen monteren.
Maar wel met white wall banden, of course.
Je overschat mijn levenservaring.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Dat zegt een oud vrouwke van 40 met haar 518i..
De mijne rijdt goed en ziet er goed uit. Beiden zijn bij jouw barrels doorgaans een probleem.quote:Komt dat ding uberhaubt wel van zijn plaats?Het leuke is dat een e34 518i Never nooit voor meer dan 1500 weg kan, terwijl ik met een bumpertje en een kleurtje meer voor kan vangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |