Jenny McCarthy niet? Zat in best wel een aantal eps..zij was de dochter van een kerel die met Charlie's moeder ging trouwen. Uiteindelijk kreeg zij ook iets met Charlie en na een hoop gedoe werd die kerel dood gevonden op de wedding day en bleken ze met zijn tweeën oplichters te zijn...quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
In welke aflevering speelde zij nog meer? Ik herinner me haar niet.
Oh, volgens mij ben ik dat allemaal vergeten danquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:37 schreef Tim86 het volgende:
Jenny McCarthy niet? Zat in best wel een aantal eps..zij was de dochter van een kerel die met Charlie's moeder ging trouwen. Uiteindelijk kreeg zij ook iets met Charlie en na een hoop gedoe werd die kerel dood gevonden op de wedding day en bleken ze met zijn tweeën oplichters te zijn...
Zo'n posts snap ik echt niet. Eerst impliceren dat je het een leuke ep vond, en dan zeggen dat je hoopt dat het na dit seizoen stoptquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef luckass het volgende:
Alan was weer goed. Hopelijk wel het laatste seizoen, het wordt er niet echt beter op.
Ik zeg dat ik Alan goed vond die EP, maar het is gewoon veel van hetzelfde nu.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Zo'n posts snap ik echt niet. Eerst impliceren dat je het een leuke ep vond, en dan zeggen dat je hoopt dat het na dit seizoen stopt![]()
Wat maakt 't nu uit dat het misschien niet zo leuk meer is als de eerste seizoenen? Het blijft vermakelijk, voor mij is het dan onbegrijpelijk om te zeggen dat men ermee moet stoppen.
Ja, zat vandaag ook al rond te kijken. Jammer, want begint toch zo'n beetje bij mijn wekelijkse routine te behoren :pquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Weer geen afleveringtot 3 januari maar weer dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |