quote:
Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef VacaLoca het volgende:Hoewel er series bestaan waarbij er voor een rol ineens een andere acteur/actrice werd gebruikt, denk ik niet dat er bij Two and a Half Men het gewoon verder gaat en ineens Ashton in de rol van Charlie daar in het Beach House zit alsof er niets gebeurd is.
Het zal wel verder gaan met dat Charlie eerst vermist is en dat er nog niet te snel paniek is want met zijn lifestyle kan ie overal zijn. En dat dan blijkt dat ie overleden is door iets heel lomps als met zn dronken kop van een hoge brug afgevallen te zijn. Iig een manier tekenend voor zn lifestyle.
En dat er na rouwperiode die kort behandeld wordt in de serie, met een humorvolle begrafenis, er dan een testament opduikt, eentje die ie ooit met een dronken kop heeft opgesteld, waarin hij het beach house nalaat aan een of andere gare neef; Ashton Kutcher.
Alan komt er, direct of na hoop gedoe, nog bij in te wonen met Jake nog geregeld over de vloer.
Zoiets als dit ligt inderdaad voor de hand, ik hoop dat ze wat orgineler kunnen zijn dan dat!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.