abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93958121
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:54 schreef DaveyY het volgende:
How many drugs did Charlie Sheen use?
Enough to kill Two and a Half men.

hihi
Wooeeehahhahaha :')

stiekem wel goed, hihi
  Redactie Frontpage vrijdag 11 maart 2011 @ 15:14:38 #227
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_93958978
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:53 schreef Tegan het volgende:
Ik ga het iig wel proberen, als het dan niets is dan kan ik altijd nog stoppen :).
Dat zei Charlie ook toen hij voor het eerst coke nam.
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  maandag 21 maart 2011 @ 16:02:21 #228
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_94423287
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Houniet het volgende:

CBS zou Sheen terug willen

Goed nieuws voor Charlie #winning Sheen. Televisiestudio CBS zou hem terug willen voor de serie Two and a Half Men. Dat meldt de entertainmentwebsite RadarOnline.com.

Volgens een bron bij CBS zouden de bazen alle incidenten van de laatste tijd willen vergeven en vergeten. De hoogste baas van CBS zou direct met de bazen van Warner Bros., de producent van de serie, hebben gesproken over een mogelijke terugkeer van de acteur. Ook zijn er gesprekken geweest met Chuck Lorre, de producent die meermaals door Charlie #Tigerblood Sheen onder vuur werd genomen.

Het grootste probleem is het conflict tussen Chuck Lorre en Sheen. Er wordt hard gewerkt om beide heren met elkaar te laten spreken. Charlie noemde eerder iedereen die met Two and a Half Men te maken had een troll. Hij klaagde Chuck Lorre en Warner Bros. ook aan voor 100 miljoen dollar wegens zijn ontslag.

http://www.spitsnieuws.nl(...)en_terug_willen.html

#winning
pi_94459548
Als het weer terug op de buis komt, zal het wel een flinke boost krijgen in kijkers denk ik.
There's a frood who really knows where his towel is.
pi_94461491
Ik zou het opzich wel leuk vinden als hij terug komt, alleen ik hoop ook wel dat Chuck Lorre dit allemaal niet pikt en gewoon er niet mee door wil gaan met Charlie Sheen erbij. Dus liever een seizoen zonder Charlie dan dat Chuck hem vergeeft.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:34:53 #231
270981 DrSmoke
that's awesome!!
pi_94461677
Wat is eigenlijk de rol van Chuck Lorre? Is hij (intellectueel) eigenaar van de karakters/serie of is hij gewoon degene met de supervisie over de opnames?? Want een andere producer of zo is natuurlijk zo gevonden, terwijl Charlie Sheen onvervangbaar is.
pi_94461799
Hij heeft het samen met Lee Aronsohn bedacht. Dus ik neem aan dat alle rechten bij ze samen liggen. Dus Lorre kan gewoon alles meenemen als ze hem ontslaan.

Andere schrijvers zijn idd zo gevonden, maar dat is denk ik niet het probleem.
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:50:10 #233
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_94527336
Misschien een stomme vraag hier, maar heeft iemand interesse in seizoen 1 t/m 3 van Two and a half men? :D
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_95101676
quote:
Question: Any idea what’s gonna happen to Two and a Half Men? Are they gonna make another season or not? —Latifah
Ausiello: Mark my words: Men will be back this fall in some configuration. I’d bet my Smurf collection on it.
Bron: http://www.tvline.com/201(...)llville-glee-castle/

Als Ausiello het zegt, dan is het waar :9 .
pi_95109879
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Bron: http://www.tvline.com/201(...)llville-glee-castle/

Als Ausiello het zegt, dan is het waar :9 .
Zal het dan toch zijn dat ze dit seizoen niet zo goed vonden en daardoor deze rel hebben gemaakt, om volgend seizoen gewoon vrolijk verder te gaan?

Ik heb ook nergens nog interviews gezien van de andere hoofdrolspelers.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  woensdag 6 april 2011 @ 10:31:41 #236
251119 Rainesz
flets outz
pi_95110341
Sheen werd 2 weken terug al weer bij CBS gespot.
Dus who is Winning now. Ben benieuwd,hij zal best wat loon in hebben moeten leveren ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_95142187
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:31 schreef Rainesz het volgende:
Sheen werd 2 weken terug al weer bij CBS gespot.
Dus who is Winning now. Ben benieuwd,hij zal best wat loon in hebben moeten leveren ;)
Let's hope so :P.
  donderdag 7 april 2011 @ 14:09:29 #238
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_95166760
Ze zijn ook niet gek daar; hij zegt zelf dat er in zijn contract staat dat als ze met de show verder gaan met een andere acteur, ze hem moeten doorbetalen.....

So who's winning?
Charlie is _O_ _O_
pi_95166916
Volgens mij is dat gewoon bullshit.
pi_95172459
ik vond het een leuke serie die ik volgde.. ze mogen wel weer eens beginnen met openen.. al dat gezeik met die sheen is iedereen toch al weer vergeten?
pi_95272842
quote:
Looks like Charlie Sheen is ready to make amends with his old boss. At least, that’s what he claimed during Friday night’s Violent Torpedo of Truth show at Radio City Music Hall in New York City. During the show, Sheen told the audience that he wants to work it out with Chuck Lorre — who he famously called a “clown” and “maggot” before being fired from Two and a Half Men — on stage at his next showing on Sunday in New York City. “Of course, I want my job back so you guys can keep watching the best f—ing sitcom in the world,” Sheen said at the show. We’ll have to wait and see if Lorre does indeed take up Sheen on his offer (his camp is not commenting on Sheen’s invite) — but, for the time being, we can only imagine what Lorre’s vanity card will read after this Thursday’s Big Bang Theory.
Bron: http://insidetv.ew.com/2011/04/08/charlie-sheen-tour-nyc-torpedo/

Who's winning now :P ?
pi_95514950
quote:
WB Lawyers to Charlie Sheen: Stop Pretending You're In Talks to Return to Two and a Half Men

Sorry, Charlie — it just ain’t happening, so stop pretending like it might. So goes a letter from attorneys for Warner Bros. TV to Charlie Sheen, in the wake of the winning warlock assassin’s intimations that he is in talks to return to CBS’ Two and a Half Men, where he reigned as TV’s highest-paid sitcom star.

Specifically, the letter to Sheen’s camp (as cited by The Hollywood Reporter) says: “As you know, there have been no discussions, there are no discussions, and there will be no discussions, regarding his returning to or having any involvement in the series.”

Most recently, Sheen claimed to a Boston radio station, “There’s been discussions, but I was asked not to divulge anything.”

But as the WBTV legal team said above: Dude – stop fronting.
Bron: http://www.tvline.com/201(...)heen-no-discussions/

:P .
  vrijdag 29 april 2011 @ 11:25:02 #243
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96130270
quote:
'Two and a Half Men verder zonder Charlie Sheen'
Chuck Lorre zou Two and a Half Men nieuw leven willen inblazen zonder Charlie Sheen. De acteur werd in maart ontslagen uit de populaire serie.
Reageer
Je beveelt dit aan3%Je beveelt dit niet aan97%Deel dit(Novum) - Chuck Lorre zou Two and a Half Men nieuw leven willen inblazen zonder Charlie Sheen. De acteur werd in maart ontslagen uit de serie na publiekelijk moddergooien. Voor producent Lorre lijkt dat geen reden te zijn om te stoppen met de populaire show.

Twee weken geleden laaiden er geruchten op dat Sheen weer in gesprek was met de makers van de serie over een mogelijk terugkeer. Lorre lijkt dat nu tegen te spreken. Hij heeft zijn nieuwe plannen, vertellen ingewijden aan de website The Hollywood Reporter, al voorgelegd aan nauwe betrokkenen en Sheens tegenspeler Jon Cryer.

Sheen gaf al vaker aan open te staan voor een terugkeer in de komedieshow. Hij zou al diverse keren naar de set zijn gekomen om te kijken of er iets te lijmen viel. Lorre zou echter totaal geen interesse hebben. Het is nog onbekend wanneer Two and a Half Men weer terug zou moeten keren op televisie.
http://entertainment.nl.m(...)zonder-charlie-sheen
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_96130554
Lijkt me idd de beste optie. Ik blijf gewoon kijken dan :P ben benieuwd.
Facts don't care about your feelings
pi_96130573
Ik ook.
  vrijdag 29 april 2011 @ 12:56:33 #246
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_96134913
Hahahahah flikker op :D. Dat is als Jurrasic Park zonder dino's en Free Willy zonder orca _O- .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_96135155
Niet.
pi_96135442
Ik ga dan alleen die eerste aflevering kijken wegens nieuwsgierigheid.
pi_96135809
Ja en als het toch gewoon leuk blijkt ga je de tweede ook kijken dus wees niet zo voorbarig.
  vrijdag 29 april 2011 @ 13:14:55 #250
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96135863
quote:
11s.gif Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Houniet het volgende:
Hahahahah flikker op :D. Dat is als Jurrasic Park zonder dino's en Free Willy zonder orca _O- .
Precies, hier ben ik in ieder geval wel bang voor. Zal wel kijken, maar verwacht er niet veel van..
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')