Maar je wist toen nog niet dat het jullie spion was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:48 schreef Harajuku. het volgende:
c_a was mijn keuze, dus door mij hebben we gelijk onze eigen spion vermoord
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Een extra rol ala busdriver lijkt me ook wel leuk. Ik zit nog even te denken wat ik precies bedoel, maar in ieder geval ook dat er een verkeerd iemand vermoord wordt of dat de hints naar iemand anders verwijzen.
Een maffia-advocaat of zo. Die mag de schuld van een moord in de schoenen van een willekeurige dorpeling schuiven, maximaal 1x per maffialid en per dorpeling. De hints verwijzen die nacht dus niet naar de moordenaar.
Beetje te machtig vrees ik ..
Kut mobiel
Ik kan niet lager typen.
Lijkt dat jullie wat?
Ik ben geen voorstander van hints naar anderen, de hints leiden nu al zo goed als naar iedereen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:00 schreef 08gnoT. het volgende:
Een extra rol ala busdriver lijkt me ook wel leuk. Ik zit nog even te denken wat ik precies bedoel, maar in ieder geval ook dat er een verkeerd iemand vermoord wordt of dat de hints naar iemand anders verwijzen.
Een maffia-advocaat of zo. Die mag de schuld van een moord in de schoenen van een willekeurige dorpeling schuiven, maximaal 1x per maffialid en per dorpeling. De hints verwijzen die nacht dus niet naar de moordenaar.
Lijkt dat jullie wat?
Whehe BM zijn is juist leuk.. Actief hints zoeken en vrij kunnen plaatsenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe dan ook, ik hoef niet per se de volgende ronde BM te zijn. Want een ondankbare hondetaak is dat
.
Ja, het was ook beduidend leuker toen ik wel actief mee kon doen (ipv de eerste twee dagen ofzo), maar ik had in het begin moeite met die beschuldigingenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Whehe BM zijn is juist leuk.. Actief hints zoeken en vrij kunnen plaatsen
Tja..quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het was ook beduidend leuker toen ik wel actief mee kon doen (ipv de eerste twee dagen ofzo), maar ik had in het begin moeite met die beschuldigingen. Ook omdat ze klopten
.
1 |
en terecht!quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:39 schreef StijnDa het volgende:
Ladidadida wilde wel, maar alleen bij 24 uur dag 24 uur nacht...
quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:41 schreef StijnDa het volgende:
Kijk hoe de links van de andere spelers zijn, en plaats je eigen accountnummer erin.
[ code verwijderd ]
Dat is jouw profiel, en jouw accountnummer.
Lukt dat?
Lukt dat echt niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |