Ik moest even lachen bij deze tekstquote:Hoi ( ik ben niet een Oficieellll liddd, leave je elektronische a.drezz ofzo in je berichtje )
- GEEN pedofielen
- BOVEN de 30 op zouten, geen intresse in oude over de datum mensen
- GEEN blanke mannen
val UITSLUITEND op donkere mannen
dus de rest
GOODBYE
en voor de overige leave me a message :-)
Voetbal is grappig om af en toe te kijken, maar ik heb echt wel betere dingen te doen dan bijhouden wat de stand in de Eredivisie is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Dan ben je homo
En het is niet waar ook nog, helaasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:42 schreef love_sharon het volgende:
Weetje, als je op drie hoog woont..
Dan heb je geen last van muggen haha
Oke aparte openingszin
quote:Afzender: hanneke70
Datum: 30/10/2010 19:07
Titel: Ohja
Inhoud:
Ohja: het gaat nog lastig voor je worden Silenus, want echt leuke vrouwen vallen niet op communicatieve betweters die op alle slakken zout gaan leggen.
Ze zit er blijkbaar toch mee, onze 40-jarige mus.quote:Afzender: hanneke70
Datum: 30/10/2010 19:15
Titel: En ohja
Inhoud:
Ohja: mannen die meer dan 80% van hun profiel vullen met afgeven op wat anderen doen, zijn zeker niet aantrekkelijk.
Face it, je bent gewoon en onaantrekkelijke zuurpruimquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:21 schreef Silenus het volgende:
Brak! Ik krijg weer wat meer hatemail de laatste tijd.![]()
[..]
[..]
Ze zit er blijkbaar toch mee, onze 40-jarige mus.Na 8 minuten een tweede mailtje sturen.
Haha, het grappige is dat ik ongeveer voor 75% berichtjes krijg met 'haha leuk profiel, erg gelachen, heb zin om je beter te leren kennen!' en 25% is dan van 'even 'serieus mannetje, denk je dat je óóit zo een vriendin krijgt? wat een arrogant eikeltje ben je blablablabalablaa'.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:30 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Face it, je bent gewoon en onaantrekkelijke zuurpruim
Mja, die 25% zijn zelf nogal zuur, waarom zou je anders reageren. En van de 25% denk ik dat zeker 50% eigenlijk best graag met je wil datenquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:35 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, het grappige is dat ik ongeveer voor 75% berichtjes krijg met 'haha leuk profiel, erg gelachen, heb zin om je beter te leren kennen!' en 25% is dan van 'even 'serieus mannetje, denk je dat je óóit zo een vriendin krijgt? wat een arrogant eikeltje ben je blablablabalablaa'.
Ach, leuk leesvoer.
Neeje neeje!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:33 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Vrouwen hebben daar geen verstand van?
Dus daar gaat het steeds fout.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrouwen moet je dan ook niet begrijpen maar beminnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef picardmike het volgende:
Nou mijn date heeft ook geen vervolg meer, ik heb er maar een punt achter gezet. Tja ze was al niet knap en nu gaat ze net doen alsof ik niet genoeg me best deed om haar te versieren. Ja hehe ze was al niet knap en ik heb vrouwen gehad die er zo uitzagen en bijna de ogen uit mijn ballen willen zuigen(en ja dat is knap) maar ik vond haar wel aardig enzo. Maarja als ze mij al niet onweerstaanbaar vind houdt het op natuurlijk, dan heeft het geen zin om mezelf te verlagen.Als lelijke mensen kritisch worden, is het idd tijd om ze te dumpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:15 schreef picardmike het volgende:
Die heeft niet eens tijd voor een relatie...dat is iemand die alleen maar op reis wil...zo'n foto is voor mij al een afknapper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ze een backpack op heeft?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:13 schreef Thornado het volgende:
[..]
Die heeft niet eens tijd voor een relatie...dat is iemand die alleen maar op reis wil...zo'n foto is voor mij al een afknapper.
Ja ok, ik nuanceer niet snelquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat ze een backpack op heeft?Wat een onzin, misschien is ze gewoon een half jaartje weg geweest.
Dan lees je niet goed, ik heb er deze week al 2 beschreven en Silenus en Love_Sharon ook een aantal...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:28 schreef PersonalAssistant het volgende:
voor een topic over date ervaringen staan hier weinig date's in beschreven....
Ik kan na volgend weekend wel weer wat beschrijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:28 schreef PersonalAssistant het volgende:
voor een topic over date ervaringen staan hier weinig date's in beschreven....
Dat is wel vaker met foto's he. Bovendien weten we niet of dit haar enige profielfoto is, Picardmike kan dit zo van haar facebook afgeplukt hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:26 schreef Thornado het volgende:
En dan met zo'n foto...volgens mij laat iemand graag laten zien wat ze leuk vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |