Het is nu anders. Je spreekt af wat te gaan drinken (en evt eten), en je hebt hoge verwachtingen met grote kans op grote tegenvaller (ik maandag) of lage verwachtingen met bijna zekerheidje dat het niets gaat worden (ik donderdag).quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:17 schreef PersonalAssistant het volgende:
Hoe zit dat met degenen die al een (wat langere) relatie achter de rug hebben?
"vroeger" raakte je verliefd, zenuwachtig, vlinders, kriebels.... je komt niet uit je woorden, je ziet hem (of haar) in het café aan de bar zitten waar jij net naar binnen wil gaan en struikelt over de drempel, je wangetjes hebben geen blusher nodig, want die gloeien vanzelf al... een hoop gedoe.
Hebben jullie daar nog wel zin in?
of verloopt één en ander nu anders en is het wat killer allemaal?
Als kerel moet je bij relatieplanet betalen inderdaad. Dan stuur je een berichtje naar een vrouw met je mail en daar verder.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:26 schreef dynamiet het volgende:
Ik dacht; laat ik mij ook is aanmelden voor een date site door de aankomende tentamens kon ik wel wat afleiding gebruiken.
Dus ik had mij aangemeld voor Relatieplanet en kreeg direct al de eerste avond 2 interesse boodschappen. Maar tot mijn grote verbazing kon ik er gewoon helemaal niks mee zonder te betalen. Dus ik heb direct maar mijn account op non-actief gezet.
Wat kunnen jullie Fokkers aanraden als gratis dating site? Paiq heb ik al geprobeerd maar vind ik niks omdat ik niet eerst een foto kan zien:(
Okcupid.com is gratis, wel internationaal dus minder NL aanbod dan op bv. rpquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:26 schreef dynamiet het volgende:
Wat kunnen jullie Fokkers aanraden als gratis dating site? Paiq heb ik al geprobeerd maar vind ik niks omdat ik niet eerst een foto kan zien:(
Ik heb niet altijd even veel geluk met vrouwen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Als kerel moet je bij relatieplanet betalen inderdaad. Dan stuur je een berichtje naar een vrouw met je mail en daar verder.
Gratis dating sites? Knuz is voor tokkies en Spirit, en Paiq is verder best oke als je dates zoekt. Maar als je studeert moet het toch zonder datingsites ook een makkie zijn - want je gaat nog met veel vrouwen om toch?
-Of ze vinden jou maar niets. Je zou het bijna vergeten, maar dat kan ook nog.quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:25 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik heb niet altijd even veel geluk met vrouwen.
-Of ik vind ze leuk en ze hebben al een relatie.
-Of ik vind ze maar niks.
-Of ze willen alleen een one-nightstand.
Dus ik dacht ik probeer het is op een andere manier.
Idd, dat komt voorquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:53 schreef macondo het volgende:
[..]
-Of ze vinden jou maar niets. Je zou het bijna vergeten, maar dat kan ook nog.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Silenus het volgende:
In de categorie 'korte battledates':
Aram zegt: hoi
heey
laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen: hai
haha![]()
wat is jullie reactie op het overlijden van harry mulisch?
wie
is
dat?![]()
*je hebt de battledate geannuleerd*
Serieus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Silenus het volgende:
heey
haha![]()
wie
is
dat?![]()
Wat is dat nou voor een kansloos onderwerp voor een battledate....je zet meteen een flinke grafstemming.quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:32 schreef Silenus het volgende:
heey
haha![]()
wie
is
dat?![]()
Ik ook van jou schatquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Als kerel moet je bij relatieplanet betalen inderdaad. Dan stuur je een berichtje naar een vrouw met je mail en daar verder.
Gratis dating sites? Knuz is voor tokkies en Spirit, en Paiq is verder best oke als je dates zoekt. Maar als je studeert moet het toch zonder datingsites ook een makkie zijn - want je gaat nog met veel vrouwen om toch?
Dat dus.quote:Op zondag 31 oktober 2010 12:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een kansloos onderwerp voor een battledate....je zet meteen een flinke grafstemming.
Dat dus. Ik zeg altijd dat mijn hobby eten is. En ik daarom al twee jaar niet meer buiten ben geweest, omdat mijn scootmobiel niet de trap af kan. En mijn gewrichten die 190 kg niet kunnen dragen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:00 schreef Silenus het volgende:
Alsof ik serieus wil weten wat hun mening daarover is.Ikl was gewoon benieuwd of iemand er ad rem op in wist te gaan, dan krijg je een veel leuker gesprek dan de 'en wat doen jullie zoal in het dagelijks leven'-kutgesprekjes.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:25 schreef love_sharon het volgende:
Net terug van een afspraak.
Ik vond zijn haar altijd een groot pluspunt heeft die het kaalgeschoren![]()
Daardoor liep ik hem ook voorbij en toen die mij aantikte dacht ik eerst welke vreemde gast is dat nou weer.Hij bleek ook zo'n iemand te zijn die op msn de grootste praatjes heeft maar in het echt je alles er zowat uit moet trekken.
Conclusie: geen succes.
Hij heeft al zijn praatjes kruit reeds verschoten op MSNquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:25 schreef love_sharon het volgende:
Net terug van een afspraak.
Ik vond zijn haar altijd een groot pluspunt heeft die het kaalgeschoren![]()
Daardoor liep ik hem ook voorbij en toen die mij aantikte dacht ik eerst welke vreemde gast is dat nou weer.Hij bleek ook zo'n iemand te zijn die op msn de grootste praatjes heeft maar in het echt je alles er zowat uit moet trekken.
Conclusie: geen succes.
Haha, toen was het vast ook wel duidelijk voor hemquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:33 schreef love_sharon het volgende:
Naar twee drankjes, snel, op te hebben gedronken vond ik wel dat ik met een smoes weg kon gaan
Maar schatje, zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik dacht je mij echt begreep..quote:Op zondag 31 oktober 2010 16:53 schreef kieskleurig het volgende:
Misschien moet ik dat maar doen, maar ik vind mezelf dan wel behoorlijk asociaal..
Eerste berichtjes eerder deze week waren gewoon leuk, maar dit irriteert me echt mateloos.
Ik ga het blokkeerknopje zoeken.
Te laatquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar schatje, zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik dacht je mij echt begreep..
Vanavond dus weer iemand voor de trein.quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Te laat![]()
Blokkeerknopje is inmiddels gevonden.
Precies. Kieskleurig, er kleeft bloed aan je handenquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vanavond dus weer iemand voor de trein.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:42 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vanavond dus weer iemand voor de trein.
quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:45 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Kieskleurig, er kleeft bloed aan je handen
Dankjequote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef PersonalAssistant het volgende:
Nee hoor meid!
Als iemand op zo'n manier zwelgt in zelfmedelijden dan heeft hij (op dit moment) waarschijnlijk behoefte aan drama. Geblokkeerd worden doet hem niets en als dat wel het geval is.l..., dan heb je hem een dienst bewezen want kan hij zichzelf en zijn omgeving weer verder in twijfel trekken en er voor zichzelf nog een schepje drama bij bovenop doen.![]()
Heel vervelend als iemand vervelende dingen heeft meegemaakt, maar daar verander je niets aan.
Iemand wil of opstaan en verder gaan (en dat wil helemaal niet zeggen dat als je elkaar leert kennen er niet over de narigheid gesproken mag worden...juist wel = deel van iemand, maar dan is het niet de basis waarméé het contact gemaakt en uitgebreid wordt) of iemand heeft een zwelgperiode nodig. Nou gun hem die, maar even niet bij jou als jij op zoek bent naar iets anders.
Het leven sucks af en toe best, maar is zeker ook uitdagend, verassend en af en toe heerlijk onvoorspelbaar![]()
![]()
Verdoe je tijd niet met mensen die in een hoekje op de grond zijn gaan zitten en daar niet uit opstaan.
Ik heb wel gekkere dingen meegemaakt op Internet ...quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
DankjeJe hebt ook helemaal gelijk.
Het is gewoon raar dat iemand die je helemaal niet kent, zo zijn hele leven in een paar berichtjes gooit.
Ik ook. Vrouwen die compleet doordraaien als ik een date afzeg. "IS DIT WAT JE WIL? DAT IK HIER NU ZIT TE JANKEN?? JE WEET DAT IK VERLATINGSANGST HEB, WAT EEN LUL BEN JE ZEG!!!!"quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik heb wel gekkere dingen meegemaakt op Internet ...
Jammer dat dat waarschijnlijk compleet offtopic is, want ben natuurlijk wel nieuwsgierigquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:58 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Ik heb wel gekkere dingen meegemaakt op Internet ...
Te ergquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Vrouwen die compleet doordraaien als ik een date afzeg. "IS DIT WAT JE WIL? DAT IK HIER NU ZIT TE JANKEN?? JE WEET DAT IK VERLATINGSANGST HEB, WAT EEN LUL BEN JE ZEG!!!!"
Mannen kunnen eng en creepy zijn, maar vrouwen minstens zo erg.
daar zeg je watquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:46 schreef love_sharon het volgende:
Bij Paiq moet je gewoon iets meer geduld hebben ik vind een kwartiertje niet te lang om op een foto te wachten.
Ik heb zelf een tijdje op lexa gestaan maar daar kan je eigenlijk ook bijna niks zien. Sommige berichtjes wel maar dat zou als man waarschijnlijk niet veel gebeuren.
Hm verder kan ik eigenlijk niet heel veel verzinnen maar heb dan ook niet veel uitgeprobeerd. Sommige vinden het topic ook een goeie Date zoeker
Ik had haar nog nooit gezien! Was weer een klassieke fout, soms weet je meteen dat iemand niks voor je is maar ze is zo aandoenlijk schattig en onzeker dat ik haar een beetje moed in wil praten. Dus ja, ze zat onzeker/overspannen thuis, had slechte ervaringen met foute mannen, etc.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Te erg![]()
Red aub mijn laatste restje vertrouwen door te zeggen dat dat wel na minimaal een paar maanden daten was
Of hou het gewoon binnen dit topic.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
nu weet ik zeker dat mijn startpunt voor het aftasten van het internetdaten, dit topic, tevens mijn eindpunt is en dat het internetdaten zelf er helemaal niet gaat komen
hmm..., zou dat niet hetzelfde zijn als je collega daten?quote:
Dit zijn de uitzonderingen, er zijn genoeg positieve verhalen, don't worry.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:14 schreef PersonalAssistant het volgende:
![]()
nu weet ik zeker dat mijn startpunt voor het aftasten van het internetdaten, dit topic, tevens mijn eindpunt is en dat het internetdaten zelf er helemaal niet gaat komen
Nee, want we krijgen niet betaaldquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:17 schreef PersonalAssistant het volgende:
[..]
hmm..., zou dat niet hetzelfde zijn als je collega daten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |