quote:dat wel..maar hallootjes....
quote:ja, ik ben een engeltje...maar dat hoeft niet iedereen te wetenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Beter lezen, ze zei niet "hallootjes", ze had het over "HALO"tjes
quote:Ik had toch wel verwacht dat jij een xbox had, of iig zou weten wat ik met HALO bedoelde...Op zaterdag 30 oktober 2010 01:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik ben een engeltje...maar dat hoeft niet iedereen te weten
quote:dank je, dan blijf ik zekers meedoenOp zaterdag 30 oktober 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welkom....maar de beste datingsite is dit topic
quote:zeker omdat ik een bril heb?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij een xbox had, of iig zou weten wat ik met HALO bedoelde...
maar het zou ook nog "Ha, lootjes" kunnen zijn. die tijd komt er ook weer aan
quote:Ik heb geen bril en mensen verwachten ook van mij dat ik het ken...Op zaterdag 30 oktober 2010 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zeker omdat ik een bril heb?
ik heb hier alleen een pc en een half kapotte psx1......ben niet zo'n gamer
quote:Ik vind het wel meevallen met het daten in dit topicOp zaterdag 30 oktober 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welkom....maar de beste datingsite is dit topic
quote:Hoe bedoel je?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:25 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met het daten in dit topic
quote:ik ken het ook wel hoor, maar heb er verder nooit iets mee gedaan. de verfilming zal waarschijnlijk mijn eerste kennismaking zijnOp zaterdag 30 oktober 2010 01:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb geen bril en mensen verwachten ook van mij dat ik het ken...
Maar HALO is toch niet zo idioot onbekend? Volgens mij gingen ze er zelfs een film over maken..
quote:Hij doelde toch op dat er in het topic onder elkaar ook aardig wat dates worden geregeld, tenminste dacht ik.
quote:Je moest eens weten, de hoeveelheid PM verkeer is de laatste tijd gigantisch toegenomen.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Nou ik vind dat wel meevallen zoverre ik van de dates dan afweet
quote:t gebeurt idd niet allemaal in t openbaar in dit topic nee. dit is vaak hooguit een aanzetjeOp zaterdag 30 oktober 2010 01:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten, de hoeveelheid PM verkeer is de laatste tijd gigantisch toegenomen.
quote:En toen zat je inbox vol?Op zaterdag 30 oktober 2010 01:33 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hij doelde toch op dat er in het topic onder elkaar ook aardig wat dates worden geregeld, tenminste dacht ik.
Nou ik vind dat wel meevallen zoverre ik van de dates dan afweet
quote:Dát is het geval...Op zaterdag 30 oktober 2010 09:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het komt misschien ook omdat de dates niet meer zo aangekondigd worden. Het Lijstje is begraven en wordt niet meer naar omgekeken
quote:Moi?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
En toen zat je inbox vol?
Het komt misschien ook omdat de dates niet meer zo aangekondigd worden. Het Lijstje is begraven en wordt niet meer naar omgekeken
quote:ja, met pm's van fokkers die je dolgraag willen daten.....
quote:Dan weet je meer dan ikOp zaterdag 30 oktober 2010 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met pm's van fokkers die je dolgraag willen daten.....
quote:nja, ik kreeg net anders al een melding dat je pm-box volzat.....
quote:Nee hoor ik word altijd overgeslagenOp zaterdag 30 oktober 2010 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kreeg net anders al een melding dat je pm-box volzat.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |