Hij is schaapjes aan het tellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Grausje kijkt geinteresseerd, maar snapt er geen kak van.
Eye opener wil ik niet zeggen, maar wat wel interessant was dat andere boeken die ik daarvoor had gelezen erop "aansloten. O.a. de vastgoedfraude, omdat ABN Amro daar ook met een sub-divisie inzat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Drama Ahold moet ik nog een keer lezen, De Prooi was iig een eye opener.
En Halsema zit erbij te glunderen, dat vrouwen zo geprezen worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Grausje kijkt geinteresseerd, maar snapt er geen kak van.
Als je echt om dieren geeft pak je de bio industrie aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef Nipples het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens begonnen. Verder vind ik het wel een sympathiek idee.
Maar het stemvolk wil goedkoop vlees dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je echt om dieren geeft pak je de bio industrie aan.
Zijn partij had de kans maar komt met een Henk&Ingrid plan...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef MilaNL het volgende:
Vinden jullie nou echt allemaal dat Graus een punt had? Hij windt zich op over dat we het over circusdieren hebben en niet over de echt grootschalige dierenmishandeling, maar als het over de bio-industrie gaat is het ineens de schuld van de consument en hoeven die animal cops er niets aan te doen..?
Dan geeft het stemvolk dus geen ruk om dieren en is een stem op Graus omdat je "zo van dieren houdt" pure hypocrisie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar het stemvolk wil goedkoop vlees dus dat kan niet.
Voornamelijk interessant voor middenkader management pygmeeën die dromen om aan te schuiven bij de grote heren.quote:
Plofkippen zijn goedkoop voer voor de PVV stemmer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
Als je echt om dieren geeft pak je de bio industrie aan.
Ja Ingrid koopt natuurlijk een kiloknallerquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Prcies...Henk & Ingrid willen wel gewoon een kilo kipfilet voor 4 euro bij de C1000 halen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Eyeopener als in een goed leesbaar verhaal van binnenuit ipv een zakelijk verhaal. Hoe het hele ABN-verhaal zich heeft ontwikkeld heeft hij goed gereconstrueerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eye opener wil ik niet zeggen, maar wat wel interessant was dat andere boeken die ik daarvoor had gelezen erop "aansloten. O.a. de vastgoedfraude, omdat ABN Amro daar ook met een sub-divisie inzat.
+ dat enkele dingen (studentenverenigingen) toch ook heel dicht bij mij in de buurt kwamen.
Kwestie van aanbodquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
En daarom is de dierenpolitie onzin.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:36 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dan geeft het stemvolk dus geen ruk om dieren en is een stem op Graus omdat je "zo van dieren houdt" pure hypocrisie.
Geldt dat ook voor de piepkuikens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Plofkippen zijn goedkoop voer voor de PVV stemmer.
Wij lachen hem hier ook al een tijdje massaal uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens niet netjes dat Halsema Graus gewoon uitlachte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |