Oh dat zeker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Je kunt veel van Graus zeggen, maar op zich geloof ik wel dat hij echt hart voor de zaak heeft...
Absoluut. Daar kan hij zich echt kwaad overmaken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Je kunt veel van Graus zeggen, maar op zich geloof ik wel dat hij echt hart voor de zaak heeft...
Moest alleen gekookt op z'n rug hangen, net hoog genoeg dat de honden erbij kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Precies. Allemaal leuk die plannen van Femke, maar ze zal waarschijnlijk nooit regeren om haar plannen waar te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Femke moet 't gesprek weer naar zich toetrekken.
Of wat poema's.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Tem het volgende:
Moest alleen gekookt op z'n rug hangen, net hoog genoeg dat de honden erbij kunnen.
Dus had z'n zwangere vrouw een dier geschopt, en werd daarom door dhr. Graus aangepakt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. Daar kan hij zich echt kwaad overmaken.
Nee Graus is een lichtpunt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Allemaal leuk die plannen van Femke, maar ze zal waarschijnlijk nooit regeren om haar plannen waar te maken.
Het lukte Halsema in ieder geval nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee Graus is een lichtpunt.die man lul je zo in de hoek. De zwakste schakel van de PVV.
Haha het is andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Femke wordt eventjes op haar plaats gezet door Dion.
Volgens mij haal jij de namen door elkaarquote:
Nou Graus gaf weer eens geen antwoord. Hij begreep het punt niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lukte Halsema in ieder geval niet
Wat bedoelde je dan concreet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij de namen door elkaarof zit je een ander programma te kijken.
Interessant ja, erg herkenbaar wat hij zegt (ik zit in het wereldje). Heb ook zowel "de prooi" en "het drama ahold" in de kast staan.quote:
Wat op zich weer niet zo verbazingwekkend is gezien de partij waar hij bij hoort.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou Graus gaf weer eens geen antwoord. Hij begreep het punt niet.
Ze deed een poging met een globaal verhaal over die bio-industrie, maar ze zat duidelijk niet diep genoeg in de stof, waarna Graus haar met dat motie-detail haar om de oren sloeg. Dat was mijn waarneming van het gesprekjequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou Graus gaf weer eens geen antwoord. Hij begreep het punt niet.
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet zo verbazingwekkend is gezien de partij waar hij bij hoort.
Graus ontliep haar verder ook. Bv over steun aan regering mbt bio industrie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze deed een poging met een globaal verhaal over die bio-industrie, maar ze zat duidelijk niet diep genoeg in de stof, waarna Graus haar met dat motie-detail haar om de oren sloeg. Dat was mijn waarneming van het gesprekje
Zo ging het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze deed een poging met een globaal verhaal over die bio-industrie, maar ze zat duidelijk niet diep genoeg in de stof, waarna Graus haar met dat motie-detail haar om de oren sloeg. Dat was mijn waarneming van het gesprekje
Mij nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een interessant serie over Leiderschap.
GMTAquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Drama Ahold moet ik nog een keer lezen, De Prooi was iig een eye opener.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Interessant ja, erg herkenbaar wat hij zegt (ik zit in het wereldje). Heb ook zowel "de prooi" en "het drama ahold" in de kast staan.
Ze zijn nog niet eens begonnen. Verder vind ik het wel een sympathiek idee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
die dierenpolitie is toch ook een lachertje?
Haha ja het moet voor hem niet te ingewikkeld wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Grausje kijkt geinteresseerd, maar snapt er geen kak van.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |