Oh dat zeker.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Je kunt veel van Graus zeggen, maar op zich geloof ik wel dat hij echt hart voor de zaak heeft...
Absoluut. Daar kan hij zich echt kwaad overmaken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Je kunt veel van Graus zeggen, maar op zich geloof ik wel dat hij echt hart voor de zaak heeft...
Moest alleen gekookt op z'n rug hangen, net hoog genoeg dat de honden erbij kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:17 schreef marcodej het volgende:
Precies. Allemaal leuk die plannen van Femke, maar ze zal waarschijnlijk nooit regeren om haar plannen waar te maken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Femke moet 't gesprek weer naar zich toetrekken.
Of wat poema's.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Tem het volgende:
Moest alleen gekookt op z'n rug hangen, net hoog genoeg dat de honden erbij kunnen.
Dus had z'n zwangere vrouw een dier geschopt, en werd daarom door dhr. Graus aangepakt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Absoluut. Daar kan hij zich echt kwaad overmaken.
Nee Graus is een lichtpunt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Allemaal leuk die plannen van Femke, maar ze zal waarschijnlijk nooit regeren om haar plannen waar te maken.
Het lukte Halsema in ieder geval nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee Graus is een lichtpunt.die man lul je zo in de hoek. De zwakste schakel van de PVV.
Haha het is andersom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Femke wordt eventjes op haar plaats gezet door Dion.
Volgens mij haal jij de namen door elkaarquote:
Nou Graus gaf weer eens geen antwoord. Hij begreep het punt niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het lukte Halsema in ieder geval niet
Wat bedoelde je dan concreet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Volgens mij haal jij de namen door elkaarof zit je een ander programma te kijken.
Interessant ja, erg herkenbaar wat hij zegt (ik zit in het wereldje). Heb ook zowel "de prooi" en "het drama ahold" in de kast staan.quote:
Wat op zich weer niet zo verbazingwekkend is gezien de partij waar hij bij hoort.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou Graus gaf weer eens geen antwoord. Hij begreep het punt niet.
Ze deed een poging met een globaal verhaal over die bio-industrie, maar ze zat duidelijk niet diep genoeg in de stof, waarna Graus haar met dat motie-detail haar om de oren sloeg. Dat was mijn waarneming van het gesprekjequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nou Graus gaf weer eens geen antwoord. Hij begreep het punt niet.
Neequote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Zehra het volgende:
[..]
Wat op zich weer niet zo verbazingwekkend is gezien de partij waar hij bij hoort.
Graus ontliep haar verder ook. Bv over steun aan regering mbt bio industrie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze deed een poging met een globaal verhaal over die bio-industrie, maar ze zat duidelijk niet diep genoeg in de stof, waarna Graus haar met dat motie-detail haar om de oren sloeg. Dat was mijn waarneming van het gesprekje
Zo ging het ook.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze deed een poging met een globaal verhaal over die bio-industrie, maar ze zat duidelijk niet diep genoeg in de stof, waarna Graus haar met dat motie-detail haar om de oren sloeg. Dat was mijn waarneming van het gesprekje
Mij nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Lijkt mij een interessant serie over Leiderschap.
GMTAquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Drama Ahold moet ik nog een keer lezen, De Prooi was iig een eye opener.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Interessant ja, erg herkenbaar wat hij zegt (ik zit in het wereldje). Heb ook zowel "de prooi" en "het drama ahold" in de kast staan.
Ze zijn nog niet eens begonnen. Verder vind ik het wel een sympathiek idee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:25 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
die dierenpolitie is toch ook een lachertje?
Haha ja het moet voor hem niet te ingewikkeld wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Grausje kijkt geinteresseerd, maar snapt er geen kak van.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
Hij is schaapjes aan het tellenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Eye opener wil ik niet zeggen, maar wat wel interessant was dat andere boeken die ik daarvoor had gelezen erop "aansloten. O.a. de vastgoedfraude, omdat ABN Amro daar ook met een sub-divisie inzat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Drama Ahold moet ik nog een keer lezen, De Prooi was iig een eye opener.
En Halsema zit erbij te glunderen, dat vrouwen zo geprezen worden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:29 schreef marcodej het volgende:
Als je echt om dieren geeft pak je de bio industrie aan.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:28 schreef Nipples het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet eens begonnen. Verder vind ik het wel een sympathiek idee.
Maar het stemvolk wil goedkoop vlees dus dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Als je echt om dieren geeft pak je de bio industrie aan.
Zijn partij had de kans maar komt met een Henk&Ingrid plan...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef MilaNL het volgende:
Vinden jullie nou echt allemaal dat Graus een punt had? Hij windt zich op over dat we het over circusdieren hebben en niet over de echt grootschalige dierenmishandeling, maar als het over de bio-industrie gaat is het ineens de schuld van de consument en hoeven die animal cops er niets aan te doen..?
Dan geeft het stemvolk dus geen ruk om dieren en is een stem op Graus omdat je "zo van dieren houdt" pure hypocrisie.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Maar het stemvolk wil goedkoop vlees dus dat kan niet.
Voornamelijk interessant voor middenkader management pygmeeën die dromen om aan te schuiven bij de grote heren.quote:
Plofkippen zijn goedkoop voer voor de PVV stemmer.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef TUFKAL het volgende:
Als je echt om dieren geeft pak je de bio industrie aan.
Ja Ingrid koopt natuurlijk een kiloknallerquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Prcies...Henk & Ingrid willen wel gewoon een kilo kipfilet voor 4 euro bij de C1000 halen...quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
Eyeopener als in een goed leesbaar verhaal van binnenuit ipv een zakelijk verhaal. Hoe het hele ABN-verhaal zich heeft ontwikkeld heeft hij goed gereconstrueerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eye opener wil ik niet zeggen, maar wat wel interessant was dat andere boeken die ik daarvoor had gelezen erop "aansloten. O.a. de vastgoedfraude, omdat ABN Amro daar ook met een sub-divisie inzat.
+ dat enkele dingen (studentenverenigingen) toch ook heel dicht bij mij in de buurt kwamen.
Kwestie van aanbodquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:35 schreef Baszh het volgende:
[..]
En daarom is de dierenpolitie onzin.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:36 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dan geeft het stemvolk dus geen ruk om dieren en is een stem op Graus omdat je "zo van dieren houdt" pure hypocrisie.
Geldt dat ook voor de piepkuikens?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Plofkippen zijn goedkoop voer voor de PVV stemmer.
Wij lachen hem hier ook al een tijdje massaal uit.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens niet netjes dat Halsema Graus gewoon uitlachte.
Een eend schoppen? Bel animal cop. Maar ik loop wel door naar de C1000, Henkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Prcies...Henk & Ingrid willen wel gewoon een kilo kipfilet voor 4 euro bij de C1000 halen...
Logisch gezien jouw signatuur, en misschien wel terecht, maar ik vind het bij een debat niet heel netjes hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij lachen hem hier ook al een tijdje massaal uit.
Redelijk oud filmpje van twee Zweedse meisjes, die onder invloed van drugs waren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand enig idee waar dat filmpje van was?
Die man kan je gewoon niet serieus nemenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de piepkuikens?
Overigens niet netjes dat Halsema Graus gewoon uitlachte.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Een eend schoppen? Bel animal cop. Maar ik loop wel door naar de C1000, Henk
Dat klopt ja, het verhaal is heel tastbaar geschreven, je kan je goed inleven in de situatie die erin is beschreven. Ook bij "het drama ahold" is dat zo, dat opent al met een briljante beschrijving van hoe het bijna mis is gegaan. Zeker ook een aanrader!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eyeopener als in een goed leesbaar verhaal van binnenuit ipv een zakelijk verhaal.
Wat mijn signatuur ermee te maken heeft is mij dan weer niet helemaal duidelijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:40 schreef Omnifacer het volgende:
Logisch gezien jouw signatuur, en misschien wel terecht, maar ik vind het bij een debat niet heel netjes hoor.
Heb de hele docu gezien die er over hen gemaakt is, bizar.quote:
Wat voor docu is dat, heb je een titel, of eventueel een link?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb de hele docu gezien die er over hun gemaakt is, bizar.
http://documentairenet.nl/2010/09/madness-in-the-fast-lane/quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat voor docu is dat, heb je een titel, of eventueel een link?
Is toch logisch als je geen PVV-liefhebber bemt dat je eerder Graus afkeurt/uitlacht/iets in die trant.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mijn signatuur ermee te maken heeft is mij dan weer niet helemaal duidelijk
Ja, maar nogmaals: wat heeft dat met mijn signatuur te makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:47 schreef Omnifacer het volgende:
Is toch logisch als je geen PVV-liefhebber bemt dat je eerder Graus afkeurt/uitlacht/iets in die trant.
Dank!quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://documentairenet.nl/2010/09/madness-in-the-fast-lane/
Jij bent niet bepaald van PVV-signatuur toch, of wel?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar nogmaals: wat heeft dat met mijn signatuur te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |