quote:Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille (Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef TAV74 het volgende:
Ik verwacht minimaal werkervaring op niveau op een beetje maatschappelijk relevant terrein inderdaad.
quote:Een dinges ?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
Een dinges van fijngesneden tomaat met mascarpone erop. Geen recept, ik heb het ooit gegeten.
B&G wortelsoep met ongezoete slagroom
Navarin, lamssstoofpot
Kaas
Daarna wordt het een grand dessert want ik kan niet kiezen.
Ik denk perzik met bitterkoekjes en amarettorroom, chocolade meringue met frambozen en nog iets wat ik vannacht bedacht.
quote:Ah! Vergeten mijn jeugd-EHBO diploma te vermelden op mijn CV.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dus.
[..]
Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille () zet haar cursus sondevoeding op haar CV. Séreius
Doe dan ook ff je strikdiploma erbij
quote:Trusten!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Sarabi het volgende:
ik ga zo maar eens naar bedje toemijn fles wijn is bijna op
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:34 schreef ColdFeet het volgende:
Dus.
[..]
Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille () zet haar cursus sondevoeding op haar CV. Sérieus
Doe dan ook ff je strikdiploma erbij
quote:Zeker een prima achtergrond, maar als je in de tweede kamer zit is het wel mooi als je toch ook een beetje bestuurlijke of management ervaring hebt. Anders verzuip je er toch in lijkt me, een zeker abstractieniveau in denken is wel een must.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook).
quote:Cursus conflicthantering, *check. Cursus werken met takels en hijskranen, *check.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ah! Vergeten mijn jeugd-EHBO diploma te vermelden op mijn CV.
* krakkemieke ijverig typt
quote:Ja precies. Je weet dan goed hoe de zorg werkt, maar kun je ook debatteren?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zeker een prima achtergrond, maar als je in de tweede kamer zit is het wel mooi als je toch ook een beetje bestuurlijke of management ervaring hebt. Anders verzuip je er toch in lijkt me, een zeker abstractieniveau in denken is wel een must.
quote:Kleine blokjes tomaat, soort salade.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een dinges ?![]()
En de wortelsoep
Lam is wat minder, maar je bent goed bezig. Krijg je veel pieps?
quote:Ik zit met open mond te luisterenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Die Bosma![]()
Echt.. ik snap het gewoon echt niet.. het ontgaat me totaal..
quote:Doe mij V&W maarOp vrijdag 29 oktober 2010 23:40 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb ooit een certificaat gekregen voor een of andere calamiteitentraining, die moet ook maar op mijn CV, voor het ministerie van Defensie of Justitie draai ik mijn hand niet om
quote:En belangrijker, kun je ook de vertaalslag naar uitvoerbaar beleid maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja precies. Je weet dan goed hoe de zorg werkt, maar kun je ook debatteren?
quote:Which reminds me......Op vrijdag 29 oktober 2010 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cursus conflicthantering, *check. Cursus werken met takels en hijskranen, *check.
Ik kan zo de politiek in
quote:ik vind dit soort types echt eng
quote:Ik krijg een flashback van een scene uit een film die ik ooit zag. Setting is zuidelijk VS, KKK-familie die naar Seamstraat kijken en de opmerking wordt gemaakt: 'Dat moeten we de kinderen maar niet meer laten zien met al die negerkinderen in beeld.'
quote:volksdansen bindt mensenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Which reminds me......
3 maanden Spaans, volksdansen, cursus verkoopster (niks van geleerd na 6 jaar praktijk)
Hmmm, gemeenteraadslid is al in zicht.
quote:Lees dat artikel wat Bor poste in het linkje. Dat vat het aardig samen zegmaar..Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wat zegt hij dahaaan? *geen NL-TV
quote:Bang voor de Islamisering van NL.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
Maar wat zegt hij dahaaan? *geen NL-TV
quote:LOL! Je hebt helemaal gelijk!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:49 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind gereformeerden erg aardig, Maar ze hangen een religie aan die dit land en vooral alle niet gereformeerden zijn wil op wil leggen en vernietigen, en als ze zich voordoen alsof ze gematigd gereformeerd zijn dan is dat een tactiek om ons om de tuin te leiden.
Maar nogmaals, gereformeerden vind ik verder erg aardig.
Hmm, als ik het zo intik klinkt het toch niet geloofwaardig
quote:Blijkbaar is het niet erg als Koekeloere aandacht aan Diwali, Joods pasen en de christelijke feesten besteedt, maar het suikerfeest!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Bang voor de Islamisering van NL.
Sinterklaas besteedt aandacht aan het suikerfeest en dan is Bosma daar boos over.
quote:Nee Ideologie.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet erg als Koekeloere aandacht aan Diwali, Joods pasen en de christelijke feesten besteedt, maar het suikerfeest!En dat van belastinggeld
Schande om onze hollandsche kindertjes iets te leren over
andere godsdienstendie ene godsdienst!![]()
quote:En dan nog wel bij de staatsomroep op kosten van onze belastingcenten van hardwerkende Henk en Ingrid.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Blijkbaar is het niet erg als Koekeloere aandacht aan Diwali, Joods pasen en de christelijke feesten besteedt, maar het suikerfeest!En dat van belastinggeld
quote:Ongelooflijk hè? Ik ben wat dat betreft echt een linkse hippie: ik vond de multiculturele samenleving van vóór 9-11 echt helemaal leukOp vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Nou, ik heb slecht nieuws voor je....Op vrijdag 29 oktober 2010 23:52 schreef golfer het volgende:
Kan ik met mijn 18 jaar lagere school nog carrière maken in de politiek?
Veel slechter dan die clowns van de PVV kan ik het toch niet doen
quote:Ik ook! Maar blijkbaar hebben we het altijd helemaal verkeerd gezienOp vrijdag 29 oktober 2010 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ongelooflijk hè? Ik ben wat dat betreft echt een linkse hippie: ik vond de multiculturele samenleving van vóór 9-11 echt helemaal leuk
quote:In Oude Pekela deed ik het best goed hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef krakkemieke het volgende:
Want naast priesters zijn ook clowns berucht.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
In Oude Pekela deed ik het best goed hoor.
quote:Slachtoffermoslima bedoelt ze. Pff.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook! Maar blijkbaar hebben we het altijd helemaal verkeerd gezien![]()
De Turkse dame aan tafel verwoordde het mooi: ze was ooit 'anti-islam' in die zin dat ze tegen hoofddoeken e.d was zoals in Turkije alles seculier is en dergelijke. Maar door al deze aanvallen en dat ze zich steeds 'moet' verantwoorden is ze nu in de rol van 'protestmoslima' geduwd! Selffulfilling prophecy.. En ik denk dat ze daar een groot punt maakte!
quote:Oh ja, zeker!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Je kijkt niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slachtoffermoslima bedoelt ze. Pff.
quote:je kunt het met een paar bier op wel lekker lallend uitsprekenOp zaterdag 30 oktober 2010 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Selffulfilling
Wat een woord eigenlijk he
quote:Dan snap ik niet dat je zo kan reageren.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had het hier aan staan hoor.
Slachtofferallochtonen
quote:Neuh. Als ik eens denk aan overgewicht en hoe mensen daarop reageren. Dan krijg ik ook de neiging om expres lekkere vette dingen te eten, ipv het alsmaar uit te leggen.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slachtoffermoslima bedoelt ze. Pff.
quote:Protestmoslima was het gebezigde woord.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef Stereotomy het volgende:
Had het hier aan staan hoor.
Slachtofferallochtonen
quote:In Bloesdaal zal je geen zetels krijgen denk ikOp vrijdag 29 oktober 2010 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:'k Heb ze op vakantie alledrie gelezen. Wta dat betreft is zo'n treinreis heerlijk: nog voor de Mongoolse grens had ik ze uit. Eigenlijk is vooral deel een leuk, deel twee is ook wel aardig maar dan móet je ook deel drie lezen en dat gaat echt nergens over.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens aan de millennium trilogie beginnen. Vanmiddag bij de appie mee gepikt aangezien ik mijn boek uitgelezen heb gister en het vervolg van die serie nog niet in huis heb.. Moet toch wat he
quote:Had het gehoord ja.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Protestmoslima was het gebezigde woord.
quote:Hij heeft zijn nick wel mee. Speel je bridge Golfer?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
In Bloesdaal zal je geen zetels krijgen denk ik.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'k Heb ze op vakantie alledrie gelezen. Wta dat betreft is zo'n treinreis heerlijk: nog voor de Mongoolse grens had ik ze uit. Eigenlijk is vooral deel een leuk, deel twee is ook wel aardig maar dan móet je ook deel drie lezen en dat gaat echt nergens over.
quote:Tenzij ik meedoe voor D66, want dat zijn per definitie allemaal clowns.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:05 schreef borisz het volgende:
In Bloesdaal zal je geen zetels krijgen denk ik.
quote:Nee. Ik hou niet van kaartspelletjes.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef krakkemieke het volgende:
Hij heeft zijn nick wel mee. Speel je bridge Golfer?
quote:Deel een heeft wel een goed plot, zij het wat bizar. Ik wilde wel meteen naar Zweden verhuizen daarnaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok. Maar goed dat ik nu alleen nog deel 1 gekocht heb dus
Kan ik altijd nog beslissen of ik het de moeite waard vind verder te lezen (al heb ik die neiging altijd wel bij series..)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deel een heeft wel een goed plot, zij het wat bizar. Ik wilde wel meteen naar Zweden verhuizen daarna
quote:Heb je de Wallanders ook gelezen?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deel een heeft wel een goed plot, zij het wat bizar. Ik wilde wel meteen naar Zweden verhuizen daarna
quote:Dat is echt totaal niet vergelijkbaar, maar fijn dat je je inleeftOp zaterdag 30 oktober 2010 00:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neuh. Als ik eens denk aan overgewicht en hoe mensen daarop reageren. Dan krijg ik ook de neiging om expres lekkere vette dingen te eten, ipv het alsmaar uit te leggen.
Of als mensen vragen waarom ik geen beugel neem omdat mijn tanden uitsteken. Dat kan niet, het alternatief is een operatie.
Ik kan me indenken dat je vooroordelen ooit zat wordt. Ik kies voor patat en geen operatie, omdat mensen toch altijd zeuren.
quote:Drie ervan, geloof ik. Mijn zus is zwaar verslaafd, dus dan leen ik er weleens een. Maar zo vaak zie ik haar niet
quote:Daar was ik al een beetje bang voor.. Gok dat de Millenniums tussen Nicci French en Wallander ergens zitten?? Waarbij NF fastfood is en Wallander Haute Cuisine.. Maakt Millenium eet cafe niveau??Op zaterdag 30 oktober 2010 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Wallander is wel echt beter geschreven dan de Milenniums hoorNiet vergelijkbaar!
quote:Misschien gebruik ik verkeerde voorbeelden. Maar waarom is dat niet vergelijkbaar?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet vergelijkbaar, maar fijn dat je je inleeft
quote:'t Heeft ongeveer de literaire kwaliteit van Dan BrownOp zaterdag 30 oktober 2010 00:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar was ik al een beetje bang voor.. Gok dat de Millenniums tussen Nicci French en Wallander ergens zitten?? Waarbij NF fastfood is en Wallander Haute Cuisine.. Maakt Millenium eet cafe niveau??
quote:Cultureel erfgoed vergelijken met overgewicht? Echt?Op zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien gebruik ik verkeerde voorbeelden. Maar waarom is dat niet vergelijkbaar?
quote:Dan zat ik goed te denken jaOp zaterdag 30 oktober 2010 00:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Heeft ongeveer de literaire kwaliteit van Dan BrownOok extreem en heftig. Wallander is veel verfijnder, zoveel is zeker.
quote:Nee, op de een of andere manier zo lastiggevallen worden dat je denkt: barst maar, dan doe ik ook wat jij denkt.Op zaterdag 30 oktober 2010 00:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cultureel erfgoed vergelijken met overgewicht? Echt?
quote:We hebben nog even VOH bekeken.Op zaterdag 30 oktober 2010 01:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, iedereen is al weg? Ben ik net bijgelezen, en alleen
quote:
quote:sport zeOp zaterdag 30 oktober 2010 08:44 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Succes en veel plezier Tezz!
Ik ga eerst even sporten (en wakker worden tegelijkertijd)
quote:je doet het tenminste in het goede topic. dat kon je van braam niet altijd zeggenOp zaterdag 30 oktober 2010 03:19 schreef rijsttafel het volgende:
is er nog iemand wakker?
rijst had een leuke avond. eerst bij een vriend gechilled maar dat had ik snel gezien dus naar huis. (was het plan) ik eindigde met een stel vreemde meiden in een toffe tent met te vette dubstep.en ik heb een oogschawduw vleermuis op m'n voorhofd nu. want als je verkleed was als haloweenmonster mocht je gratis naar binnen
ik had honger dus heb nog een eitjes begeakken die ik nu opeet.
nu lekker slaapen lieve cul vrienden.
kusje aan jullie allemaal(speciaal aan aure
)
![]()
![]()
![]()
als ik morgen deze post teruglees lach ik mezelf uit. dus alvast bij deze de zelfsopt smiley:
maar ik hou van jullie dus neem me niet kwalijk.
laterrr
quote:Dat is gelukt
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 07:04 schreef Den_Haag het volgende:
Rijst, moest je niet met Aure stappen?
Op naar de slipcursus
quote:Ik vond het wel een beetje vergelijkbaar van Krak, ben het er alleen niet mee eensOp zaterdag 30 oktober 2010 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt totaal niet vergelijkbaar, maar fijn dat je je inleeft
quote:Was Chantal goed?Op zaterdag 30 oktober 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi allemaal!
Gisteravond eerst pizza gegeten (2x warm) en daarna naar Petticoat gegaan. Wist ff niet dat het 50m van de lijken zat
En wat was de musical leuk!! een behoorlijk cliché-verhaal maar musical was luchtig en vooral erg grappig!
zowel heen als terug was de Coolsingel vreselijk druk en reed ik er overheen in drie kwartier![]()
ik heb al zo'n hekel aan stadrijden! maar dat was iets kleins; de avond zelf was top! was het geld dubbel en dwars waard![]()
nu ga ik een heel topic teruglezen (vanaf halverwege de vorige)
quote:Goed om te horenOp zaterdag 30 oktober 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
de avond zelf was top! was het geld dubbel en dwars waard![]()
quote:Ik snap niet waarom je over de Coolsingel gegaan bent. Je had beter over de Boompjes kunnen rijden. Terug naar huis over de Erasmusbrug en dan onderaan rechts afslaan en ongeveer rechtdoor blijven rijden tot je bordjes met 'Ring' ziet. Dan kom je bij de Brienenoord-burg de snelweg A16 en is het een no-brainer om thuis te komen als je de A20 pakt na de A16.Op zaterdag 30 oktober 2010 09:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi allemaal!
Gisteravond eerst pizza gegeten (2x warm) en daarna naar Petticoat gegaan. Wist ff niet dat het 50m van de lijken zat
En wat was de musical leuk!! een behoorlijk cliché-verhaal maar musical was luchtig en vooral erg grappig!
zowel heen als terug was de Coolsingel vreselijk druk en reed ik er overheen in drie kwartier![]()
ik heb al zo'n hekel aan stadrijden! maar dat was iets kleins; de avond zelf was top! was het geld dubbel en dwars waard![]()
nu ga ik een heel topic teruglezen (vanaf halverwege de vorige)
quote:Veel plezier!Op zaterdag 30 oktober 2010 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik ga jullie verlaten, zo richting FrankrijkFijn weekend allemaal
quote:Have funOp zaterdag 30 oktober 2010 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
quote:EnjoyOp zaterdag 30 oktober 2010 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
quote:ja. qua presenteren vind ik haar niks maar musicals zijn haar ding. ze speelde leuk, grappig en kan super zingen
quote:ik vroeg me al af hoe ik beter kon gaan... maar geen idee dus luisterde naar de tomtom..stomOp zaterdag 30 oktober 2010 09:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je over de Coolsingel gegaan bent. Je had beter over de Boompjes kunnen rijden. Terug naar huis over de Erasmusbrug en dan onderaan rechts afslaan en ongeveer rechtdoor blijven rijden tot je bordjes met 'Ring' ziet. Dan kom je bij de Brienenoord-burg de snelweg A16 en is het een no-brainer om thuis te komen als je de A20 pakt na de A16.
Samenvatting: Je bent verkeerd gereden. Coolsingel is erg vaak druk.
quote:oelala. veel plezier!Op zaterdag 30 oktober 2010 09:44 schreef ColdFeet het volgende:
quote:haha geloofde hij dat? kusje op je bultOp zaterdag 30 oktober 2010 09:51 schreef Aure het volgende:
Veel plezier CF!
Ik had gehoopt dat de zwelling een beetje weg zou zijn, maar neeheb mn broer net wijs gemaakt dat ik gevochten heb
quote:kan er nog steeds wel om lachenOp zaterdag 30 oktober 2010 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha geloofde hij dat? kusje op je bult
en toch ook leuk dat je er om kon lachen. nu zeker niet meer
quote:Zitten we daarvoor een vakantieverslag te spammenOp zaterdag 30 oktober 2010 10:20 schreef LieLie het volgende:
Morgen!
Heb alleen dit topic teruggelezen hoor!![]()
quote:ben gevallen en nu is mn lip opgezwollen en kapot en nog wat schaafwondjes her en derOp zaterdag 30 oktober 2010 10:20 schreef LieLie het volgende:
Morgen!
Heb alleen dit topic teruggelezen hoor!![]()
Aure, wat heb je gedaan?
Ik hoefde gister toch niet op een klimwand, maar allerlei andere spelletjes (boogschieten, hoefijzergooien) Was wel grappig.
quote:"inmiddels alOp zaterdag 30 oktober 2010 10:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zitten we daarvoor een vakantieverslag te spammen![]()
![]()
quote:Oh, slimOp zaterdag 30 oktober 2010 10:32 schreef Aure het volgende:
[..]
ben gevallen en nu is mn lip opgezwollen en kapot en nog wat schaafwondjes her en der![]()
Boogschieten lijkt me best tof om een keer te doen
quote:ohja nog niet gereageerd maar weer mooie foto's! ziet er rustig en ontspannen uitOp zaterdag 30 oktober 2010 10:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zitten we daarvoor een vakantieverslag te spammen![]()
![]()
Goedemorgen allemaal trouwens. echt heerlijk geslapen in ons eigen bedje
quote:Ik snap niet waar je het over hebt
quote:!Op zaterdag 30 oktober 2010 09:48 schreef AnneX het volgende:
Zeg Isa ? hoe is het bij jouw ouders verlopen? Doe jij het niet of wel?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:02 schreef borisz het volgende:
THe economist valt op de deurmat. Zinnig leesvoer
.
quote:Hoe tof, IsaOp zaterdag 30 oktober 2010 11:04 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik heb gezegd dat ik ze wilde uitnodigen voor Kerstmismaar gezien de handicap van mijn mams is dat niet zo handig om hier te doen, dus kom ik daar koken
Er was even verwarring, zo van 'huh, je nodigt ons uit bij ons thuis?' maar nadat ze het begrepen heb ik het 'ik kook of kom niet' principe uit de doeken gedaan en nu ga ik gewapend met een stapeltje kookboeken a.s. dinsdag samen met mijn moeder het Kerstmenu in elkaar zetten. Ik ben blij
quote:Oh wat fijn! Dat je zelf niets hoeft af te zeggen, maar toch niet hoeft te gaanOp zaterdag 30 oktober 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn probleemdag begint zich langzaam op te lossen geloof ikFotoshoot is net verplaatst (nog niemand die niet helemaal lekker was
). Ik ga nog ff in bed liggen!
quote:Ja. Maar nu nog beslissen of ik het feestje vanavond ga afzeggen EN of ik naar Apocalyptica gaOp zaterdag 30 oktober 2010 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh wat fijn! Dat je zelf niets hoeft af te zeggen, maar toch niet hoeft te gaan
quote:Ja maar toen je kaartjeOp zaterdag 30 oktober 2010 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Maar nu nog beslissen of ik het feestje vanavond ga afzeggen EN of ik naar Apocalyptica gaIk heb geen zin in een uur alleen in de auto op deze manier
quote:Hey super gedaan, borisz! De reactie is vast milder dan jij nu allemaal in je hoofd hebt lopen halenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef borisz het volgende:
Mail naar de studieadviseur is eruit. Hopelijk valt er een regeling te treffen over dat vak mocht dat nodig zijn.
[me=Boris] is een flinke drempel over gegaan om die mail te sturen.[/me]
quote:
quote:Nee aure durft zich nergens te vertonen nuOp zaterdag 30 oktober 2010 07:04 schreef Den_Haag het volgende:
Rijst, moest je niet met Aure stappen?
Op naar de slipcursus
quote:Apocalyptica veeetOp zaterdag 30 oktober 2010 11:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Maar nu nog beslissen of ik het feestje vanavond ga afzeggen EN of ik naar Apocalyptica gaIk heb geen zin in een uur alleen in de auto op deze manier
quote:Dat is het nog niet zo zeer. Voelt toch een beetje als een persoonlijke nederlaag om het niet via de reguliere methode het vak te halen. Zeker omdat ik het gewoon kon halen omdat ik het wel wist maar niet op dit moment. Alleen aan de andere kant zal niemand meer naar dit cijfer omkijken omdat ik accounting ga doen en geen microeconomie later.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:14 schreef Isabeau het volgende:
Hey super gedaan, borisz! De reactie is vast milder dan jij nu allemaal in je hoofd hebt lopen halen![]()
quote:Weet je, docenten houden er altijd wel van als studenten voor zichzelf opkomenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Dat is het nog niet zo zeer. Voelt toch een beetje als een persoonlijke nederlaag om het niet via de reguliere methode het vak te halen. Zeker omdat ik het gewoon kon halen omdat ik het wel wist maar niet op dit moment. Alleen aan de andere kant zal niemand meer naar dit cijfer omkijken omdat ik accounting ga doen en geen microeconomie later.
Maar goed wachten op een reactie en kijken wat mogelijk is.. Nu die mail er is laat ik iig zien dat ik het op wil lossen en dat is altijd een +.
quote:Hé, klopt!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:17 schreef LieLie het volgende:
De tags doen het niet als je gaat editten?
quote:Ik ben ook blij! Nu dinsdag de boel goed bewaken voor er allerlei dingen als Viennetta ijs toe worden voorgesteldOp zaterdag 30 oktober 2010 11:27 schreef Tezz het volgende:
Tussen het klussen door even een snelle post, want ik ben blij voor Isa dat ze mag koken!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook blij! Nu dinsdag de boel goed bewaken voor er allerlei dingen als Viennetta ijs toe worden voorgesteld
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben ook blij! Nu dinsdag de boel goed bewaken voor er allerlei dingen als Viennetta ijs toe worden voorgesteld
quote:En dan moet je voor dinsdag weer!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Streng zijn Isa
![]()
Oh ik krijg ook al helemaal zin een menu samen te stellen.. Voor zaterdag heb ik het al een heel eind rond, alleen het voorgerecht moet ik nog even over nadenken..
quote:LunchOp zaterdag 30 oktober 2010 11:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
En dan moet je voor dinsdag weer!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:35 schreef rijsttafel het volgende:
Lielie je hebt het al gevonden zie ik
quote:Ik ookOp zaterdag 30 oktober 2010 11:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
LunchOok even iets voor verzinnen ja..
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
net:
"mam! ik ben zwanger!"
"echt waar?"
"ja!"
"hoe dan?"
"weet ik niet!"
"ja maar hoezo dan?"
"ik heb een opgeblazen dikke buik!"
"ach als je maar weet wie de vader is"
"maakt toch niet uit?"
"ja tuurlijk wel, hij moet ervoor zorgen"
"dat doe jij toch?"
"ja daag!!!"
hmm, laat ik maar niet zwanger worden
quote:hmm nu maak ik er lekker 10Op zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Heel verstandig, de wereld heeft al genoeg aan 1 FF
quote:bel ff!Op zaterdag 30 oktober 2010 11:44 schreef rijsttafel het volgende:
Hmm, ik moet misschien ook nog een cadeautje kopen. Een vriend viert vandaag z'n verjaardag. We zouden eigenlijk met de groep een cadeau kopen, maar daar heb ik niets meer van gehoord..
quote:Best wel heftig is het altijd ja.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:13 schreef borisz het volgende:
Mail naar de studieadviseur is eruit. Hopelijk valt er een regeling te treffen over dat vak mocht dat nodig zijn.
[me=Boris] is een flinke drempel over gegaan om die mail te sturen.[/me]
quote:LieLie, het is me niet helemaal duidelijk waar de website voor staat als ik er op de hoofdpagina binnenkom. Gaat dit over nieuwtjes uit de stad? Werkzaamheden aan de wegen alleen? Maar ook renovaties aan gebouwen? Wat kan ik met deze site?
quote:Nice!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Twee nieuwe overhemden gekocht in de stad, een lichtblauw gestreept en een donkerpaars. Boordmaat 38.Kunnen die overhemden met boordmaat 42 die ik had eindelijk in de kliko.
quote:heb laatst omgekeerde gedaan:POp zaterdag 30 oktober 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
Twee nieuwe overhemden gekocht in de stad, een lichtblauw gestreept en een donkerpaars. Boordmaat 38.Kunnen die overhemden met boordmaat 42 die ik had eindelijk in de kliko.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik ga hem terugbrengen heb ik besloten.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nice!
Paarse overhemden zijn sowieso tof.
quote:Mja, Raffaëla raakte in de vergetelheid na de geboorte van Beautifull [sic] Hope, en kennelijk was ze niet in staat er zelf uit te klauteren. Maar ergens zou het wel flauw zijn als ze nu dit weer zou winnen vind ik. Kennelijk mist er ook iets in je artiesten-mentaliteit als je almaar talentenjacht-exposure nodig hebt om een platendeal te regelen.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:13 schreef Bluezz het volgende:
@ Lie, die stageplek, lijkt op erg op onze nieuwe aanbouw v/h ziekenhuis waar we in januari komen te zitten. Het lijkt wel dezelfde architect!
@ Dude, ik heb even wat stukjes van die cd via haar site zitten luisteren, het komt dan veel beter uit te verf, ze zat bij die VOH echt niet op haar plek. Snap ook niet waarom mensen dan toch weer meedoen met een talentenjacht, ze heeft toch al een cd? Net als die Rafaëlla, ze heeft Idols al gewonnen, die hele toestand doorgeworsteld niets van de grond gekomen en dan toch weer met zoiets meedoenSchiet mij maar lek.
@ IsaKersdiner koken
![]()
Vanavond weer uit eten
@ Boris, grote jongen @ mail!
@ FF, leuk dat het leuk was en Anne, hoe voel je je ?
quote:Dat was dan ook vandaag de enige kookactiviteit van uw naked chef.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:16 schreef Bluezz het volgende:
Mmmm ik krijg een boterhammetje met roerei voor mijn neus
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga hem terugbrengen heb ik besloten.
Ik wil een lichtpaarse hebben. Dan koop ik een donkerpaarse zonder borstzak elders om casual te dragen, dit is meer netjes voor op het werk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leuke foto van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:hee, zo'n kralenketting heb ik ook die je om hebtOp zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heb ik ook.
http://i.fok.nl/userpics/281064/sdc10048r.jpg
quote:Ja, heul apart.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
artistiek om je kind niet volgens de conventies een naam te geven
quote:wacht maar tot je een keer een lekkende pen hebt gehad....Op zaterdag 30 oktober 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op kantoor kan ik er pennen in stoppen
quote:Nu nog een gitaar en dan ben je helemaal 'af'Op zaterdag 30 oktober 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
hee, zo'n kralenketting heb ik ook die je om hebt
quote:Thanks. Je ziet goed dat ik ben afgevallen hè?
quote:epi les paul hierOp zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu nog een gitaar en dan ben je helemaal 'af'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik speel gitaar en je bent een A aan het aanslaan.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nu nog een gitaar en dan ben je helemaal 'af'
quote:Knap ding ben jij.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:20 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Zoiets heb ik ook.
http://i.fok.nl/userpics/281064/sdc10048r.jpg
quote:Niet het enige wat 'gevallen' is.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Thanks. Je ziet goed dat ik ben afgevallen hè?
quote:Kssst. Aure heeft haar territorum al over rijst heen gemarkeerd.
quote:Veuls te jong voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:# Half of UK daters aren’t pretty so instead of fishing in a small pool of prettiness and getting nowhere dive into an ocean of uglies and have more choice.
# Ugly people are a better calibre of human - pretty people generally aren’t very nice and tend to be a bit shallow
# Ugly people have had a tougher life and therefore tend to be more considerate and more loyal. A recent TUBB survey also proved that they try harder in bed.
# Once with an ugly partner it is unlikely that anyone will try and take them from you meaning you can let yourself go completely once you’re together.
# In these straightened times TUBB is cheaper as a) We don’t charge much as the pretty sites and b) Ugly people have lower expectations – for a first date A Family Bucket will usually do the trick.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Veuls te jong voor jou.Nou, ik schijn in een fase te zitten dat ik weer 'in' ben bij het grut. Zal wel iets ouwefietserigs zijn. Dus de verleiding is zo af en toe wel aanwezig om daar eens een keer niets van te voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat doen we natuurlijk niet hè?
![]()
![]()
![]()
Hebben mannen ook zo'n fase?Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Ik doe ook alleen maar aan plaatjeskieken hè?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kssst. Aure heeft haar territorum al over rijst heen gemarkeerd.
quote:Lonken de studenten naar je ja?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, ik schijn in een fase te zitten dat ik weer 'in' ben bij het grut. Zal wel iets ouwefietserigs zijn. Dus de verleiding is zo af en toe wel aanwezig om daar eens een keer niets van te voelen.Maar dat doen we natuurlijk niet hè?
![]()
![]()
![]()
quote:Zo rond mijn leeftijd kan ik 10 jaar naar onder en 10 jaar naar boven kijken.Hebben mannen ook zo'n fase?
quote:nice!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik speel gitaar en je bent een A aan het aanslaan.
quote:Jawel. Normaal vind ik dat niet erg. Maar een uur alleen in het donker in een auto als je niet lekker bent vind ik niet zo tof eigenlijkOp zaterdag 30 oktober 2010 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja maar toen je kaartjeskocht wist je toch al dat je alleen zou gaan of ben ik nu mal?
quote:Ben je trouwens weer een beetje vrolijk P?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel. Normaal vind ik dat niet erg. Maar een uur alleen in het donker in een auto als je niet lekker bent vind ik niet zo tof eigenlijk
quote:Ja, vanaf een jaar of 15 t/m 85 duurt die fase.
quote:
quote:Kan er wel 2 tegelijk aan, hoorOp zaterdag 30 oktober 2010 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kssst. Aure heeft haar territorum al over rijst heen gemarkeerd.
quote:zeg dat nog eens als je deze vast hebt:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
komt door de blouse en de kettingVandaar dat steer ze ook heeft
![]()
En de gitaar natuurlijk. Een gitaar maakt elke man gelijk 2 keer zo mannelijk
quote:Ja het heet echt zo. En dan ook staalhard beweren dat de spelling geen spelfout was, maar gewoon zo bedoeld. Maar hoe je het afkort...? Bjoe eeeeeten!!! ?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Heet dat kind echt zo?
Nou ja de moeder heeft ook een typische naam
Ik heb heimwee naar de Jannen en de Greetjes.
quote:Hemel nee, niet mijn studenten. Dat zijn mijn kínderen!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lonken de studenten naar je ja?
[..]
Zo rond mijn leeftijd kan ik 10 jaar naar onder en 10 jaar naar boven kijken.
quote:Ah, dus je kijkt er met veel genoegen op terug?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, vanaf een jaar of 15 t/m 85 duurt die fase.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
de datingsite voor lelijke mensen heeft dit op de frontpage staan:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Het gaat de goeie kant opOp zaterdag 30 oktober 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je trouwens weer een beetje vrolijk P?
quote:Ik maak dus nog een kans.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef Duderella het volgende:
Tien jaar voor en achteruit ja? Ik hoogstens vijf achteruit en zo'n twintig vooruit, schat ik.
quote:Owja, hier wilde ik ook nog even op reageren:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:27 schreef Isabeau het volgende:
de datingsite voor lelijke mensen heeft dit op de frontpage staan:
[..]
quote:Maar je ziet er dan ook bijzonder mooi uit met je rode haren en felrood lippenstift. Da's een supranormale prikkel voor mannelijke collegae die van mooie vrouwen houden.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:35 schreef Duderella het volgende:
Hemel nee, niet mijn studenten. Dat zijn mijn kínderen!Een generatie daarboven. Nu ja, er is een vrij hardnekkige bewonderaar van tegen de 30 nu in elk geval. En al een tijdje. Dat is best lastig en een beetje sneu. Maar ik hou erover op trouwens. Want ik vind het ergens een naar onderwerp.
![]()
quote:Peetje toch. Gaat 'ie wel goed?Op zaterdag 30 oktober 2010 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat de goeie kant opMaar ik heb net weer bijna 1,5 uur liggen maffen
Geloof dat de score nu op een uurtje of 12 uitkomt
Ben alleen nog wel een tikkie draaiierig.
quote:Oh en nog over die ketting.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Inmiddels beter dan gisteravondOp zaterdag 30 oktober 2010 13:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Peetje toch. Gaat 'ie wel goed?
quote:Goed verhaal!Op zaterdag 30 oktober 2010 13:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh en nog over die ketting.De mijne komt uit zo'n Wereldwinkel (
) die een Fair Trade prijs betaald heeft aan de
sweatshopkinderen uit Ghana die ze voor mij gemaakt hebben.
Extra verhalen (die ook nog eens waar zijn) bij je accessoires kan nooit kwaad he.
quote:Aure heeft die woest afgerukt doen ze je besprong zekerOp zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Goed verhaal!![]()
Extra verhaaltje over die van mij: Hij is kwijt
quote:Jajajajaja...Op zaterdag 30 oktober 2010 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je ziet er dan ook bijzonder mooi uit met je rode haren en felrood lippenstift. Da's een supranormale prikkel voor mannelijke collegae die van mooie vrouwen houden.
ninjaedit: en weelderige ronde vormen, dat was ik nog even vergeten.
quote:Deze quote moet wel in context worden blijven gelezen.Op zaterdag 30 oktober 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aure heeft die woest afgerukt doen ze je besprong zeker
quote:Er staat me van die nacht niet zo veel meer bijOp zaterdag 30 oktober 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze quote moet wel in context worden blijven gelezen.
Hier ook niet, maar ga zo toch ff met wat maten een cadeau zoeken..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
De stad in op zaterdag is geen goed idee hier.
Als je de hele dag achter je PC zit, heb je ook geen kleding nodigquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik was in de Blizzard store naar T-shirts aan het kijken en ik moest lachen om de ironie dat 2XL uitverkocht is(ik denk altijd dat mensen die de godganse dag wow spelen allemaal te dik zijn
)
http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221003477
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als je de hele dag achter je PC zit, heb je ook geen kleding nodig
I wanna!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 13:34 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
zeg dat nog eens als je deze vast hebt:
[ afbeelding ]
quote:sorry was weg! wat is het geworden? ik ben verschrikkelijk.. kom er vanmiddag achter dat een goede vriendin gisteren jarig was. net gebeld maar ze neemt niet op.. logisch. ik kan nooit verjaardagen onthouden. ja kan het wel maar denk niet na als het die datum is. anyway, ik kan dat dus nietOp zaterdag 30 oktober 2010 11:57 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, ben bang dat ik ze nu wakker bel. Doe ik later vandaag nog wel ff.![]()
Jij een idee wat ik moet geven als het niet doorgaat?
quote:Simpel : een reminder op je mobiel instellen voor alles wat je absoluut niet mag vergeten. 1 keer een dag van te voren en 1 keer op de dag zelfOp zaterdag 30 oktober 2010 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
sorry was weg! wat is het geworden? ik ben verschrikkelijk.. kom er vanmiddag achter dat een goede vriendin gisteren jarig was. net gebeld maar ze neemt niet op.. logisch. ik kan nooit verjaardagen onthouden. ja kan het wel maar denk niet na als het die datum is. anyway, ik kan dat dus nietnormaal zegt ze het altijd iedere dag een week lang voor haar verjaardag en nu hoorde ik niks. hmm ik ben slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:02 schreef borisz het volgende:
Net Dexter S3E9 gekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:15 schreef Aure het volgende:
Hahaha ben aan t werk en iedereen schrikt telkens van mn gezichtmiss frankenstein
jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]je doet dus wel mee met Halloween
Ik zit op het werk van mijn vriend omdat ik dan beter kan leren dan thuis, tenminste dat was de gedachte
Maar er is niets te doen op zijn werk dus het leren schiet ook niet echt op
quote:Perfect match met Aure dus !Op zaterdag 30 oktober 2010 15:36 schreef rijsttafel het volgende:
ik heb mezelf ook ff toegetakeld voor Halloween
Bot scheermesje. M'n lip op drie plekken open
quote:Klinkt als een goede avond!Op zaterdag 30 oktober 2010 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor feestje en Apocalyptica. Tot vanavond of zo![]()
quote:Ik begin langzamerhand spijt te krijgen van onze - in eerste instantie goed lijkende - grap.
quote:Jullie gaan nu toch alweer uit elkaar he?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand spijt te krijgen van onze - in eerste instantie goed lijkende - grap.![]()
quote:Mannen, zaad geloosd en dan maar weer op naar de volgendeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik begin langzamerhand spijt te krijgen van onze - in eerste instantie goed lijkende - grap.![]()
quote:Je weet er blijkbaar alles van?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mannen, zaad geloosd en dan maar weer op naar de volgende
quote:Rustig aan, alles op z'n tijd zou m'n moeder zeggen.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie gaan nu toch alweer uit elkaar he?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je weet er blijkbaar alles van?
quote:Oh cool.. kijken of het lukt daar wat van te zien.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:38 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws voor niet downloaders. De prachtige serie Boardwalk Empire komt nu ook gewoon op de Nederlandse TV:
[HBO] Boardwalk Empire
quote:echt heOp zaterdag 30 oktober 2010 15:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Is de moeite waard.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh cool.. kijken of het lukt daar wat van te zien.
quote:Ja goeie dingen over gehoord. Maar ben doorgaans vrij slecht in het volgen van series..Op zaterdag 30 oktober 2010 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Is de moeite waard.
alleen al vanwege de grote hoeveelheid bloot
quote:We gaan nog even in relatietherapie.Op zaterdag 30 oktober 2010 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie gaan nu toch alweer uit elkaar he?
quote:Ah, eerst goedmaakseks dus.
quote:bijna wel
quote:Daar is het downloaden voor uitgevondenOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja goeie dingen over gehoord. Maar ben doorgaans vrij slecht in het volgen van series..
quote:nomnomnom
quote:Gerecht met worst, mosselen en slagroom dat heb ik je al verteld
quote:Oja, sorryOp zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gerecht met worst, mosselen en slagroom dat heb ik je al verteld
quote:D'oh.. en dat vind ik dan ook weer irritantOp zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar is het downloaden voor uitgevonden.
quote:Gelukkig maarOp zaterdag 30 oktober 2010 15:56 schreef Aure het volgende:
[..]
We gaan nog even in relatietherapie.
Strippokerquote:
Daar zijn ze zeker juist blij meequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Denk niet dat dat een bezwaar is
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Bijbehorende foto:quote:Er wordt in Mumbai met bewondering en afschuw naar gekeken: niet ver van de immense sloppenwijken, waar ruim 60 procent van de 20 miljoen inwoners van de Indiase metropool leeft, is de duurste privéwoning in de moderne geschiedenis verrezen. Kosten: een slordige miljard dollar, ofwel 720 miljoen euro.
Veel bewoners krijgt het 27 verdiepingen tellende flatgebouw niet; slechts een gezin van vijf personen zal zich er vestigen. Eigenaar is Mukesh Ambani (53), met een geschat vermogen van 21 miljard euro de op drie na rijkste man ter wereld. De Indiër verdiende zijn geld met zijn olie- en energiemaatschappij Reliance. Hij en zijn vrouw Nita hebben drie kinderen.
De bouw van Antillia heeft zeven jaar geduurd. De Ambani’s beschikken in hun nieuwe woning – qua oppervlakte groter dan het Paleis van Versailles – over zo veel faciliteiten dat ze deur niet meer uit hoeven.
Behalve bioscopen, zwembaden, sauna’s en als riante tuinen ingerichte buitenterrassen, heeft Antillia zijn eigen galerie, balzalen en ruimten met een kunstmatig klimaat. Zo is er een ijskamer om te ontsnappen aan de hitte van Mumbai. Alle verdiepingen kunnen worden bereikt met een van de negen supersnelle liften.
Voor gasten is er een garage van zes verdiepingen met 160 parkeerplaatsen en, naar verluidt, een BMW-service-center. Voor degenen die met de helikopter komen, zijn er drie landingsplatforms. Bang om dagenlang niemand in huis tegen te komen, hoeft het gezin niet te zijn: elke dag zullen 600 werknemers de Ambani’s op hun wenken bedienen.
Ja, nu wel, maar dat kon ik niet 123 uit de site afleiden of makkelijk vinden waarover het gingquote:
wat een gek huis zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:51 schreef golfer het volgende:
Rijke Indiase man heeft leuk stulpje laten bouwen:
Uit de Volkskrant:
[..]
Bijbehorende foto:
[ afbeelding ]
Hm, ik dacht dat de intro-tekst wel redelijk duidelijk was. Maar goed, misschien vooral als je hier woontquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, nu wel, maar dat kon ik niet 123 uit de site afleiden of makkelijk vinden waarover het ging
handig ja moet ik eens doen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 14:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Simpel : een reminder op je mobiel instellen voor alles wat je absoluut niet mag vergeten. 1 keer een dag van te voren en 1 keer op de dag zelf
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
ING omfg morons
Wil mijn adres wijzigen bij deze bank. Kan via Mijn ING. Aanmelden. Na aanmelding wordt er een brief gestuurd naar mijn huidige adresmet de mededeling bij welke dichtsbijzijnde kantoor
ik het afhaalbericht voor Mijn ING kan ophalen.
Falers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |