quote:Misschien moet ik dan maar even naar BelgieOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n onzin is dat! Tss. Hier bij de Belgische huisarts mag je met een hele lijst klachten komen en 45 minuten zitten voor 22 euro
Kan trouwens ook gewoon een klein longvolume zijn, heb ik ook. Hoeft niet een heel speciale oorzaak te hebben
quote:Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef rijsttafel het volgende:
Zit je nu naar complimentjes te vissen, Isa? Of snap ik de TT niet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Ik had je zonder die hulp van Kaas of Rijst al gevonden, Isa
quote:Ja.
quote:Maar die is wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.
quote:Och arme *knuffel*
[..]
[..]
quote:Alleen met slagroom heur!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Dus wanneer kom jij chocoladetaart eten?
quote:Bijna net zo lekker als die door B. zelf gemaakt wordt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Och arme *knuffel*
Hoe was de andijviestamp?
quote:Nee nee nee nee! Je snapt het niet! Het moet zijn 'Die van B is natuurlijk veel lekkerderOp vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
Bijna net zo lekker als die door B. zelf gemaakt wordt.
quote:Oh ja. Ik leer het ook nooit, he?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee nee! Je snapt het niet! Het moet zijn 'Die van B is natuurlijk veel lekkerder'
[..]
quote:Wacht maar tot je het een keer met rijst ophebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn.. dat was lekker.. met kaas, zonder rijst
quote:In dit geval denk ik niet dat het er beter op wordt hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het een keer met rijst ophebt.
quote:Fijn weekend!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
inpakken en naar het vakantiehuisje
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef rijsttafel het volgende:
Eens eten (simpel: pasta tomatensaus), een tukkie doen, dan naar vrienden toe.![]()
![]()
Voor de muziekliefhebbers nog een geniaal nummertje:
quote:Ik doe mee. De Ikea heeft al mijn energie opgezogen.....
quote:Ik ben ook nog aan het leren voor tentamens hoor, net zoals de rest van het weekendOp vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
Iedereen heeft weekend en ik ben naar de studie
quote:Goedenavond!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Misschien heb je gewoon de verkeerde naam op Fok. Had je beter Babi Pangang kunnen heten of zo, ipv Steer.
quote:Leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga FFt nadoen, ik ga ook naar het theater.
http://www.dewereldband.nl/
quote:Dat kan ook heerlijk zijn soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan ook heerlijk zijn somsAch,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga meestal alleen en dat vind ik niet erg. Liever alleen dan een leuke voorstelling missen. En het is in het dorp, dus soms kom ik in de pauze iemand tegen.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Dat is ook de goede instellingOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ach,![]()
Ik ga meestal alleen en dat vind ik niet erg. Liever alleen dan een leuke voorstelling missen. En het is in het dorp, dus soms kom ik in de pauze iemand tegen.
quote:En toch vinden sommigen het raar dat je dan alleen plezier kan hebben. Maar vaak zijn dat mensen die een partner hebben.
quote:Die types die ook van de ene relatie naar de andere gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En toch vinden sommigen het raar dat je dan alleen plezier kan hebben. Maar vaak zijn dat mensen die een partner hebben.
quote:Nee, meer mensen van de leeftijd van mijn moeder. Uit huis getrouwd enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die types die ook van de ene relatie naar de andere gaan![]()
Ik ben enig kind dus vind het altijd wel fijn om dingen alleen te doen, maar soms kijken mensen je wel raar aan
Ook als je alleen in een restaurant zit
quote:Dat is helemaal anders inderdaad........Op vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, meer mensen van de leeftijd van mijn moeder. Uit huis getrouwd enzo.
quote:Klinkt stijlvolOp vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen foto.
Lange zwarte rok met een soort rijlaarzen, witte zijden blouse en zwart jasje.
quote:Fijne avondOp vrijdag 29 oktober 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik ga.
* krakkemiekeSarabi kopje thee en stuk chocola geeft
Fijne avond!
quote:quarter pounderOp vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee Quarter Pounders en een McKroket naar binnen geduwd.
Nu een merlot'tje erbij.
quote:Had kortingsbonnen he.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit aan de chardonnay, Steer. Ook lekker. Maar je diner verbaast me wel
quote:Bijzondere combinatie.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee Quarter Pounders en een McKroket naar binnen geduwd.
Nu een merlot'tje erbij.
quote:NiceOp vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi gaat ook een wijntje inschenken![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie leuke plannen voor vanavond/het weekend? Wat bij jullie allemaal maartweevierdagen duurt, gna gna
quote:Merlot is juist een van de minst kruidige, meest ronde soepele wijnen, toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Lekker dutje gedaan.
Merlot is wel een lekkere kruidige wijn, vind ik. Lekkerder dan Rioja.
quote:Huh, zit je in een Roomse zone dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Oh en ik drink bijna altijd Merlot als ik voor rood kies, lekker!
quote:Ik dacht dat dat wel meevielOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Lekker dutje gedaan.
Merlot is wel een lekkere kruidige wijn, vind ik. Lekkerder dan Rioja.
quote:In een wattes??Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, zit je in een Roomse zone dan?
quote:Ahhh, zoOp vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In een wattes??![]()
(ik werk nooit op maandag en dinsdag he..)
quote:Ah zo.. nou ondanks dat ik op een rk school werk, had ik geen ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahhh, zoMaandag is Allerheiligen, Dinsdag Allerzielen - lang weekend voor de Belgen dus
quote:Meest gebalanceerde druif tussen soepel en kruidig, vind ikOp vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nu trouwens een keer een Cabernet Sauvignon mee genomen, ook lekker
quote:Ja ik vind het lekker. Niet té kruidig en ook niet te 'slap' qua smaak. Gewoon een prima wijntje. Uiteraard koop ik niet een hele dure zo voor thuis op de bank, maar een Undurraga van de appie. Smaakt mij meer dan goed meestalOp vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meest gebalanceerde druif tussen soepel en kruidig, vind ik
quote:Oh ja. We moeten weer sjouwen dit weekend.
quote:Jammer genoeg niet zoveel leuke plannenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice
Ik ga vanavond even lekker chillen met de Meneer, beetje series kijken en chips etenHij moet straks drie dagen zonder me
Jullie leuke plannen voor vanavond/het weekend? Wat bij jullie allemaal maar twee dagen duurt, gna gna
quote:als die goed is wel. Je hebt er helaas ook wel wat rommel tussen zitten. En een groot deel die voor 1/5 zijn aangelengd met een Merlot bijvoorbeeld, omdat ze uit zichzelf toch meestal wat vlak zijn. Een goede Cabernet Sauvignon komt voor mij eigenlijk bijna altijd uit Zuid-Amerika. Kaiken bijvoorbeeld, is wel wat duurder, maar dat heb je een hele mooie volle, haast romige wijn. En van het supermarktgrut is Gato Negro een lekkere wijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Meest gebalanceerde druif tussen soepel en kruidig, vind ik
quote:Ik lees ff terug maar met vakantiehuisje bedoel ik mijn normale appartementje he, waar ik door de weeks ook slaap.
quote:Ik vond het al raar klinkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik lees ff terug maar met vakantiehuisje bedoel ik mijn normale appartementje he, waar ik door de weeks ook slaap.Het voelt alleen aan als een vakantiehuisje als ik hier binnenstap.
quote:Have funOp vrijdag 29 oktober 2010 21:55 schreef ColdFeet het volgende:
Zo, creditcard ook weer gevondenNu kan ik mooi op pad morgen.
quote:Ik weet ook niets van wijnOp vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef kahlie het volgende:
Ik ga lekker filmpje kijken.. zit bij vriendlief op de bank. Ik had hem eerder vandaag ingemaakt met schaken... was lollig(Hij vond van niet)
Wijntjes-talk is interessant, maar ik kon het ff niet volgen!
quote:Schaken is tof als je kans maakt om te winnenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef kahlie het volgende:
Ik ga lekker filmpje kijken.. zit bij vriendlief op de bank. Ik had hem eerder vandaag ingemaakt met schaken... was lollig(Hij vond van niet)
Wijntjes-talk is interessant, maar ik kon het ff niet volgen!
quote:Bizar. Ik type dit, alt-tab terug naar wow waar een vriendin net typt dat ze een lekkere wijn heeft ontdektOp vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Isabeau het volgende:
En ik drink graag een lekkere wijn, maar vergeet altijd prompt welke ik ook alweer lekker vond
quote:Wijn. Ik weet er ook niks van behalve dat ik van de rode wijnen met veel smaak hou en dan kom je met een Shiraz kom je een eind.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet ook niets van wijnbehalve of ik het lekker vind of niet
O! ik wil ook leren schaken, lijkt me zo cool
Nog 24uur en ik ben ook weer bij mijn vriendje
quote:Dat ziet er tof uit
quote:Ik weet zelfs niet of ik van kruidig hou........nouja ik kom er wel ooit eens achter (of ik zal het een keer onthouden)Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
Ik heb een zeer lokaal biertje open getrokken.
Kinhem
[..]
Wijn. Ik weet er ook niks van behalve dat ik van de rode wijnen met veel smaak hou en dan kom je met een Shiraz kom je een eind.
quote:Meer een paar flinke glazen whisky of zo
quote:Was het maar zo'n feest
quote:Ziet er weer fraai uit.
quote:dan slaap je wel lekkerOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer een paar flinke glazen whisky of zo
[..]
quote:Gewoon proberenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet of ik van kruidig hou........nouja ik kom er wel ooit eens achter (of ik zal het een keer onthouden)
quote:Je weet er binnenkort veel meer van, want je hebt toch dat boekje bij de prijsvraag gewonnen?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
Wijn. Ik weet er ook niks van behalve dat ik van de rode wijnen met veel smaak hou en dan kom je met een Shiraz kom je een eind.
quote:Ik vraag het me af
quote:Hmmm ik hou toch ook wel van dat laatsteOp vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Maar ik ben meer van de wijnen waarvan je mag genieten dan de goedkope wijntjes die makkelijk weg te drinken zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er weer fraai uit.
Vooral een aantal leuke foto's vanjullie kindSam weer.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef golfer het volgende:
Eega-liefis ook weer onderweg naar huis na het Japanse etentje.
quote:JaOp vrijdag 29 oktober 2010 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet er binnenkort veel meer van, want je hebt toch dat boekje bij de prijsvraag gewonnen?
quote:Ik hoor de voordeur beneden open gaan, dus daar zal je haar hebben.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:10 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Bofkont
Zit je zo lekker niet meer alleen
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
Noouuu ik heb echt mn dag niet hoor. Ik liep in de straat van mn ouders, struikel ik, plat onderuit natuurlijk. Lip open en opgezwollen, allenaal schaafwondjes overalmoest er om lachen en janken tegelijk
quote:hondenbeestje is vanaaf lekker onder de douche geweestOp vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
Gave foto's Sun, en heerlijk midweekje, zegJullie vinden het waddenzand vast nog weken terug in de vacht van het hondenbeestje
quote:De schat heeft een portie verse sushi voor me meegenomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
Ik hoor de voordeur beneden open gaan, dus daar zal je haar hebben.
quote:Hij is in september 3 geworden.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
't Is wel echt een mooi beesthoe oud is 'ie?
quote:Heldere hemel? Waar?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Sun en TAV wat een leuke foto's!! Zee is kut om te belichten vanwege de schittering en de heldere hemel erboven.En Sunnie wat zijn je benen dun.
quote:auwie wel stoer dat je er ook om lachtOp vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
Noouuu ik heb echt mn dag niet hoor. Ik liep in de straat van mn ouders, struikel ik, plat onderuit natuurlijk. Lip open en opgezwollen, allenaal schaafwondjes overalmoest er om lachen en janken tegelijk
quote:Hoe vervelendOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
De schat heeft een portie verse sushi voor me meegenomen.
quote:AwesomeOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Ik vind die foto van jou met sammie op de bank tofOp vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij is in september 3 geworden.En we hebben ook dit mid-weekje weer veel 'oh wat een mooi hondje' opmerkingen gehoord
En dat terwijl zijn vacht eigenlijk niet helemaal 'goed' is: te wollig en te gekruld.. Maar ik vind dat stiekem wel schattig
![]()
quote:Lucky you!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:16 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Da's kutOp vrijdag 29 oktober 2010 22:12 schreef Aure het volgende:
quote:haha zoooo knus he.. moet ie per se bij zijn favoriete baasje liggenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind die foto van jou met sammie op de bank tof
quote:Maar vertel, wat is er loos? Maken de Duitsers je het leven weer zuur?
quote:haha thanks, doet echt zeer nog haha. We zitten nu de hele tijd stomme grapjes te maken omdat de helft van mn lip 'maar' opgezwollen is. Mn pa: heb je je botox maar voor de helft gedaan? Mn ma:voor de andere helft had ze geen geld meer. Ik:ja dat geld heb ik vanmiddag verlorenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
auwie wel stoer dat je er ook om lacht
beterschap!
quote:Dat zoent een stuk onplezieriger met Rijst, zo'n kapotte lip.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Aure het volgende:
haha thanks, doet echt zeer nog haha. We zitten nu de hele tijd stomme grapjes te maken omdat de helft van mn lip 'maar' opgezwollen is. Mn pa: heb je je botox maar voor de helft gedaan? Mn ma:voor de andere helft had ze geen geld meer. Ik:ja dat geld heb ik vanmiddag verloren
quote:Het is alles bij elkaarOp vrijdag 29 oktober 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar vertel, wat is er loos? Maken de Duitsers je het leven weer zuur?
quote:Jullie zijn echt grappigOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef Aure het volgende:
[..]
haha thanks, doet echt zeer nog haha. We zitten nu de hele tijd stomme grapjes te maken omdat de helft van mn lip 'maar' opgezwollen is. Mn pa: heb je je botox maar voor de helft gedaan? Mn ma:voor de andere helft had ze geen geld meer. Ik:ja dat geld heb ik vanmiddag verloren
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat zoent een stuk onplezieriger met Rijst, zo'n kapotte lip.
quote:Nou, dan bied je al dan niet expliciet je excuses aan die collega aan volgende week, of je stuurt een mailtje.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is alles bij elkaarIk heb gewoon een flinke kutbui en ik geloof dat ik vanmiddag mijn collega's iets teveel heb afgeblafd. In ieder geval eentje. En ik ben net met collega's uit eten geweest en dat was zowel financieel als dieettechnisch gezien niet verstandig....of eigenlijk gewoon stom! En daar baal ik ook ontzettend van.
quote:We zijn zó blij voor jullieOp vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
[..]![]()
Hoeveel mensen denken hier nou dat rijst en ik een setje zijn?
quote:Ik heb besloten niets meer te denken, krijg ik hoofdpijn vanOp vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb besloten niets meer te denken, krijg ik hoofdpijn van
Maar hebben jullie sex gehad? Dat is belangrijker
quote:Je hoeft toch niet echt een setje te zijn om flink te bekken en te vrijen met elkaar?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:27 schreef Aure het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Waar hebben jullie sex gehad? Dat is belangrijker
quote:Meer wijn plsOp vrijdag 29 oktober 2010 22:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien is het tijd voor mij om naar bed te gaan
Wijn enzo
quote:hahahahahahaha dit is echt te grappigOp vrijdag 29 oktober 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb besloten niets meer te denken, krijg ik hoofdpijn van
Maar hebben jullie sex gehad? Dat is belangrijker
quote:Ja. Dat doe ik maandag wel ff. Een andere collega attendeerde me hierop. Had het zelf niet echt door geloof ik.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dan bied je al dan niet expliciet je excuses aan die collega aan volgende week, of je stuurt een mailtje.![]()
quote:Mwjah...het gaat hier om het idee heEn dieet dat is lange termijn, komende dagen elke dag 100 kcal minder eten en aan het eind van de week is dat 700 kcal minder
quote:Je stelt ons nu zooooooo teleur heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Aure het volgende:
[..]
hahahahahahaha dit is echt te grappigmaar eh nee
quote:Sta ik ergens op de foto danOp vrijdag 29 oktober 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heldere hemel? Waar?![]()
![]()
En dunne benen? Dat is Thijs hoor..![]()
quote:BraafOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef Aure het volgende:
[..]
hahahahahahaha dit is echt te grappigmaar eh nee
quote:AuwreOp vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Het was weer geweldig, ik ben fan!![]()
Ah, zielig voor Auwre!![]()
En heb liever een zure Cotes du Rhone dan een cepage.
quote:Welcome backOp vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Het was weer geweldig, ik ben fan!![]()
Ah, zielig voor Auwre!![]()
En heb liever een zure Cotes du Rhone dan een cepage.
quote:Bloessie
quote:LiefOp vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef Tezz het volgende:
Ik doe mee met de wijn (Merloooooooooooootje)
En haloween: ik had twee kinderkes aan de deur straks verkleed als spook!
quote:Ik hou niet van metal......wat blijft er dan voor mij over?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
Het is tijd voor keihardesexmetal. Eens kijken of me dat wat opvrolijkt
quote:Ik vond het een raar streng concept. Maar als je er eenmaal bent kan je gewoon steeds een paar gerechtjes bestellen. Geen tijdsdruk en geen gezeik als je je bordje toch niet leeghebt... soort japanse tapas.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij ook al
Wat vond je lekkerderder: de sushi of de yakitori?
quote:Ik doe niet aan Haloween hoor. Valt bij mij in dezelfde categorie als Valentijnsdag.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Liefop vakantie (in zo'n vakantiepark) kregen we ook al kinderen aan de deur
Heb trouwens besloten volgend jaar zelf een halloweenfeest te geven in mijn huisje (ik neem aan dat ik er dan wel een gevonden heb)
quote:Dat concept ook bij Sumo. Ben benieuwd hoe streng ze zijnOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond het een raar streng concept. Maar als je er eenmaal bent kan je gewoon steeds een paar gerechtjes bestellen. Geen tijdsdruk en geen gezeik als je je bordje toch niet leeghebt... soort japanse tapas.
Duur, gezellig & lekker.
quote:Ik heb er ook niet mee eigenlijk, maar ik hou zo van verkleden en carnaval is te lompOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Haloween hoor. Valt bij mij in dezelfde categorie als Valentijnsdag.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef Bluezz het volgende:
Mooi zo Krak & Tezzje geslaagd voor de tienerkamer?
quote:Je bedoelt zeggen dat je er niet aan doet en het dan toch leuk vinden als iemand iets aan je geeft?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Haloween hoor. Valt bij mij in dezelfde categorie als Valentijnsdag.
quote:http://www.dewereldband.nl/Op vrijdag 29 oktober 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Auwre
Even een geheugensteuntje krak, waar ben je uitgedost heengeweest?
quote:Ja tuuuuuuuuuuurlijk! Feestjes sla ik nooit af, whatever the theme is!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet mee eigenlijk, maar ik hou zo van verkleden en carnaval is te lomp
Dus kom je volgend jaar ook?
quote:Klinkt echt geweldigOp vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel mijn tafel ligt vol met hardroze frutsels.Morgen tex op de muur (wit en hardroze) en dan de meubeltjes in elkaar schroeven (Expedit kast van Ikea met bureautje er aan en een linnenkast)
Ik heb zin om te klussen!
quote:Ik gok Revamp. De nieuwe band van Floor Jansen (zangeres After Forever).Op vrijdag 29 oktober 2010 22:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hou niet van metal......wat blijft er dan voor mij over?
Probeer een bandje te herinneren dat ik op Appelpop heb gezien leek op WT enzo maar kan het niet herinneren
quote:Nee dat bedoel ik niet Steer.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bedoelt zeggen dat je er niet aan doet en het dan toch leuk vinden als iemand iets aan je geeft?
quote:Ik vind Sint Maarten dan leuker.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Is dat commerciële Amerikaanse Haloween nou ook al overgeslagen naar Nederland?
quote:Leuk zegOp vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ik voelde me heel vrouwelijk, ook door mijn Eau Ensoleillante.![]()
Ik heb niet geflirt maar ik zat op de eerste rij. En die blonde meneer op het podium flirtte met mij.
quote:Dat zijn mooie momentenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja tuuuuuuuuuuurlijk! Feestjes sla ik nooit af, whatever the theme is!
(ik werkte vroeger bij Dommelsch, en daar vierden we iedere vrijdagmiddag dat de zon scheen. Of dat de zon niet scheen. Of dat het de 20e van de maand was. Of dat het gras groen was).
quote:Wel zo iets...........of misschien was dat het....ga eens googlenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gok Revamp. De nieuwe band van Floor Jansen (zangeres After Forever).
quote:Ik heb even het filmpje gekeken, hilarischOp vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb niet geflirt maar ik zat op de eerste rij. En die blonde meneer op het podium flirtte met mij.
quote:Ja dat was hetOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel zo iets...........of misschien was dat het....ga eens googlen
quote:Klinkt als een geslaagde avond!Op vrijdag 29 oktober 2010 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
quote:Hallo dames van het popkoor,
Het is gelukt ... voor 't eerst in de geschiedenis van het Popkoor gaan we optreden in de Grote Zaal !!
Eindelijk een royaal podium, waarop iedereen de ruimte heeft om te bewegen.
En waar nog meer technische faciliteiten zijn om het koor optimaal te laten klinken.
Deze 'promotie' is mogelijk geworden door het nieuwe jongeren popkoor, dat gelukkig voldoende inschrijvingen heeft om te kunnen starten.
We kunnen nu een avondprogrammering maken die hopelijk ook voldoende publiek trekt om de zaal te vullen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik vind het kruidig, maar fris en zonnig. Ik vind de amerikaanse geuren kleine-meisjesgeuren. Te zoet en eh, kunstmatig. Jammer dat het snel vervliegt, maar dat vind ik niet heel erg. Ik blijf het zelf best lang ruiken als ik het op kleding en haar spuit.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk zeg
En als ik de beschrijvingen van de geur lees is het een substantiele, niet te kleine meisjesachtige geur
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Die ken ik niet. Het is bij vlagen absurd, maar er zit een verhaal in. Ik vind het nog het meest Mini en Maxi met popmuziek.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb even het filmpje gekeken, hilarischBeetje Ashtonbrothers achtig?
quote:Eerst even P&W.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:43 schreef Bluezz het volgende:
Nu ff relaxen en lekkerde voice terugkijken
quote:Yeah!
quote:Ja.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.
Zitplaatsen i.p.v. in een donker gat te moeten staan.
quote:HalloweeniesOp vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Halloween.. als kinderen zo nodig langs de deuren moeten, doen ze dat maar op 11-11. Dat is tenminste nog een leuk oud hollandsch gebruik. Halloweeners worden hier genegeerd in huis, lekker puh
![]()
quote:Cool
quote:Je komt toch wel naar mijn feestje volgend jaarOp vrijdag 29 oktober 2010 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Halloween.. als kinderen zo nodig langs de deuren moeten, doen ze dat maar op 11-11. Dat is tenminste nog een leuk oud hollandsch gebruik. Halloweeners worden hier genegeerd in huis, lekker puh
![]()
quote:Zolang we niet langs huizen hoevenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je komt toch wel naar mijn feestje volgend jaarverkleed en al
quote:Nou. Ehm. De vaagtaalprijs kan ik niet meer winnen. Maar ik heb zoiets van: ik heb toch een stukje biker in me. Als krak-versie 2.0 sta ik wel in mijn kracht, maar ik blijf toch een mensen-mens.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:21 schreef Stereotomy het volgende:
Krak ziet er vast heel mooi en vrouwelijk uit nu
Anti Biker Chick
quote:Nou oke....jullie mogen wel binnen blijvenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zolang we niet langs huizen hoeven
quote:Als weener.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Ik kom als mezelf. Da's al eng genoegOp vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Het is toch de bedoeling mensen te laten schrikken? Dan kan je beter ontkleed langs de huizen gaan. In mijn geval: gegarandeerd succes.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Ik heb ooit toffe recepten gezien voor spinnentrifle enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou oke....jullie mogen wel binnen blijven
Als je maar wel iets lekkers meeneemt
quote:Dat moet lukkenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou oke....jullie mogen wel binnen blijven
Als je maar wel iets lekkers meeneemt
quote:Yups. Verheug mij al op die kwast.
quote:Waar zoek je, Brabant of het westen des lands?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:58 schreef Sarabi het volgende:
Dat gaat helemaal goed komen als ik jullie ideeen hoor![]()
![]()
Nu alleen nog een huis vinden, klein detail
quote:You're looking at oneOp vrijdag 29 oktober 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Grote koorsterren horen in een grote zaal![]()
quote:Goed plan!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
You're looking at one
@ Krak, ik ben vastbesloten om het nummer te krijgen. Ik blaas op de audities gewoon mijn concurrentes wegEn als het niet lukt heb ik het toch geprobeerd.
quote:Brabant en het oostenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar zoek je, Brabant of het westen des lands?
quote:Je kan de PVV'ers indelen in de categorie meelopers(zeg 3/4de van de fractie) en mensen die wel invloed hebben. Bosma heeft wel invloedOp vrijdag 29 oktober 2010 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups. Verheug mij al op die kwast.
quote:Oh, ik dacht dat je ging samenwonen, ookOp vrijdag 29 oktober 2010 23:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brabant en het oosten
Omdat ik nog even moet studeren in Nijmegen zitten we daar aan vast
En omdat ik het wel prettig vind waar ik nu woon dus Oss of Nijmegen of iets daar tussen
Ben al lang blij met een eigen plekje
quote:Heeft ze niet bouwkunde gedaan ofzo?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ging samenwonen, ook
Borisz, Fleur Agema... Haast je naar de stembusDa's toch die miep met die niksige diploma's met superinteressante omschrijvingen?
quote:Ja wel een eigen plekje maar met vriend inderdaadOp vrijdag 29 oktober 2010 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ging samenwonen, ook
Borisz, Fleur Agema... Haast je naar de stembusDa's toch die miep met die niksige diploma's met superinteressante omschrijvingen?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, volgende week is de ga-sushi-eten-in Den Haag-met-P-en-Sarabi-meet! Evt. uit te breiden met cocktails na afloop!
We hebben het er al een paar keer over gehad maar wie wil er mee? Eenmaal, ander maal etc. Ik ga ff reserveren vandaag of morgen nl.
quote:Architectuur op het HBO.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ze niet bouwkunde gedaan ofzo?
Wilders, die heeft een paar LOI cursussen gevolgd
quote:JA!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
Goed plan!Lesje buikademhaling heb je vast niet nodig.
quote:Gezellie en veel plezier, maar wij zitten vlg week tussen het bruine bontOp vrijdag 29 oktober 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, volgende week is de ga-sushi-eten-in Den Haag-met-P-en-Sarabi-meet! Evt. uit te breiden met cocktails na afloop!
We hebben het er al een paar keer over gehad maar wie wil er mee? Eenmaal, ander maal etc. Ik ga ff reserveren vandaag of morgen nl.
quote:Ja, nee, zij heeft wat van die zweverige coachingcursusjes gedaan en dat werd er eerst heel interessant bijgemeld en later niet meer omdat het écht te dom wasOp vrijdag 29 oktober 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heeft ze niet bouwkunde gedaan ofzo?
Wilders, die heeft een paar LOI cursussen gevolgd
quote:6 november?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
quote:vanaf 16.00 uur kan je dan mooi met mij meerijdenOp vrijdag 29 oktober 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
6 november?
Dan kunnen wij niet.
Moeten we op bezoek bij een jong vaag stel met raar kind in het (verre) oosten van het land.
quote:BoriszOp vrijdag 29 oktober 2010 23:10 schreef borisz het volgende:
Maar goed Agema zit meer onder het bureau van Ome Geert dan aan dr eigen bureau zullen we maar zeggen![]()
quote:Fris gedoucht bruin bont momenteelOp vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezellie en veel plezier, maar wij zitten vlg week tussen het bruine bont
quote:Da's haske leuk joh! Wat een leuk koor!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JA!Bij 1 stuk kom ik adem te kort
Maar we krijgen nog een vocal coach voor de leads.
quote:Ja, vanmiddag ook al heOp vrijdag 29 oktober 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Borisz![]()
![]()
Dat soort taal ben ik niet van jou gewend
quote:Deze opmerking over Agema heb ik wel vaker gemaakt hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Borisz![]()
![]()
Dat soort taal ben ik niet van jou gewend
quote:
quote:I knowOp vrijdag 29 oktober 2010 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gezellie en veel plezier, maar wij zitten vlg week tussen het bruine bont
quote:BoortjeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:10 schreef borisz het volgende:
Maar goed Agema zit meer onder het bureau van Ome Geert dan aan dr eigen bureau zullen we maar zeggen![]()
quote:Jajajaa...whisky boven sushiOp vrijdag 29 oktober 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
6 november?
Dan kunnen wij niet.
Moeten we op bezoek bij een jong vaag stel met raar kind in het (verre) oosten van het land.
quote:* krakkemiekewacht in spanning op een vieze mop van BoriszOp vrijdag 29 oktober 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag ook al he
Borisz wordt groot
quote:Mijn huidige combinatie van whisky met sushi bevalt ook prima hoor.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
Jajajaa...whisky boven sushiZou ik ook doen hoor
quote:Niet als het Sushi & Sarabi isOp vrijdag 29 oktober 2010 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajajaa...whisky boven sushiZou ik ook doen hoor
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn huidige combinatie van whisky met sushi bevalt ook prima hoor.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet als het Sushi & Sarabi istoch?
quote:Sterker nog: volgens mij bevalt de combinatie van whisky, sushi en een koorster.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Kijk, dat is goed te horen ivm menu planningOp vrijdag 29 oktober 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:ja maar, ja maar... B is niet zo van de sushi en al helegaar niet van de whisky.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Kijk, dat is goed te horen ivm menu planningHeb al een ideetje..
quote:Whisky is sowieso optioneel he..
quote:vertel!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga met kerst koken en ik heb al ideeen.....*Proest*
quote:Ik zit nu trouwens ff de CV's van de mensen van Wilders door te bladeren (misschien is het beter om gewoon te gaan slapen), maar jemig zeg, wat is dat een zootje nét-nieters. Hero Brinkman: HBO-studie leergang buurtregie, propedeuse Rechten, vwo, havo. NouOp vrijdag 29 oktober 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Deze opmerking over Agema heb ik wel vaker gemaakt hoor.
quote:Jawel hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Whisky is sowieso optioneel he..![]()
En sushi wordt het ook niet. (hou je trouwens helemaal niet van vis?)
quote:Schopje FEEOp vrijdag 29 oktober 2010 23:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga met kerst koken en ik heb al ideeen.....*Proest*
quote:Had je anders verwacht? WildersOp vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit nu trouwens ff de CV's van de mensen van Wilders door te bladeren (misschien is het beter om gewoon te gaan slapen), maar jemig zeg, wat is dat een zootje nét-nieters. Hero Brinkman: HBO-studie leergang buurtregie, propedeuse Rechten, vwo, havo. Nou
quote:Peters Principe?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit nu trouwens ff de CV's van de mensen van Wilders door te bladeren (misschien is het beter om gewoon te gaan slapen), maar jemig zeg, wat is dat een zootje nét-nieters. Hero Brinkman: HBO-studie leergang buurtregie, propedeuse Rechten, vwo, havo. Nou
quote:Oh maar daar kan ik wel wat mee hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel hoorOesters, mosselen, haring, makreel, zalm en garnalen niet
Verder ben ik niet moeilijk hoor
quote:Da's de halve zeeOp vrijdag 29 oktober 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Ik heb al een paar nieuwelingen in vergadering gezien op politiek 24. TOen dacht ik echt vanOp vrijdag 29 oktober 2010 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
quote:En dat wil zeggen dat je langs komt?Op vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Volgende week ben ik al in Den Haag trouwens.
quote:Een dinges van fijngesneden tomaat met mascarpone erop. Geen recept, ik heb het ooit gegeten.
quote:Of schopje R&P. De stress, de stress!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Schopje FEE
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 23:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een dinges van fijngesneden tomaat met mascarpone erop. Geen recept, ik heb het ooit gegeten.
B&G wortelsoep met ongezoete slagroom
Navarin, lamssstoofpot
Kaas
Daarna wordt het een grand dessert want ik kan niet kiezen.
Ik denk perzik met bitterkoekjes en amarettorroom, chocolade meringue met frambozen en nog iets wat ik vannacht bedacht.
quote:Ik zou niet durven beweren dat je universitair moet zijn opgeleid om in de TK te komen, maar een deugdelijke HBO-opleiding ofzo lijkt me toch een pre. En daarnaast veel ervaring en nevenactiviteiten. Maar niet als parttime manager van een horeca-zaakOp vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Ik heb al een paar nieuwelingen in vergadering gezien op politiek 24. TOen dacht ik echt van!.
quote:Als het doorging welOp vrijdag 29 oktober 2010 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat je langs komt?
quote:Kom nou maar gewoon dan!
quote:Ik verwacht minimaal werkervaring op niveau op een beetje maatschappelijk relevant terrein inderdaad.Op vrijdag 29 oktober 2010 23:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou niet durven beweren dat je universitair moet zijn opgeleid om in de TK te komen, maar een deugdelijke HBO-opleiding ofzo lijkt me toch een pre. En daarnaast veel ervaring en nevenactiviteiten. Maar niet als parttime manager van een horeca-zaak
quote:Als het lukt stuur ik de recepten wel.
quote:HouseOp vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stop met dingen beslissen over sushi's en zo hoorSherlock-tijd. Of River Cottage. Of House. Damn...nog meer beslissingen
quote:HouseOp vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik stop met dingen beslissen over sushi's en zo hoorSherlock-tijd. Of River Cottage. Of House. Damn...nog meer beslissingen
quote:GMTA!Op vrijdag 29 oktober 2010 23:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
House
En sushi beslissen we over een paar dagen nog wel
quote:Bij de zorg zit er een met HBO-V en 15 jaar ervaring, da's dan wel OK (maar niks nevenfuncties of wat ook). Maar Willie Dille (Op vrijdag 29 oktober 2010 23:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik verwacht minimaal werkervaring op niveau op een beetje maatschappelijk relevant terrein inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |