quote:Misschien moet ik dan maar even naar BelgieOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n onzin is dat! Tss. Hier bij de Belgische huisarts mag je met een hele lijst klachten komen en 45 minuten zitten voor 22 euro
Kan trouwens ook gewoon een klein longvolume zijn, heb ik ook. Hoeft niet een heel speciale oorzaak te hebben
quote:Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef rijsttafel het volgende:
Zit je nu naar complimentjes te vissen, Isa? Of snap ik de TT niet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Ik had je zonder die hulp van Kaas of Rijst al gevonden, Isa
quote:Ja.
quote:Maar die is wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.
quote:Och arme *knuffel*
[..]
[..]
quote:Alleen met slagroom heur!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Dus wanneer kom jij chocoladetaart eten?
quote:Bijna net zo lekker als die door B. zelf gemaakt wordt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Och arme *knuffel*
Hoe was de andijviestamp?
quote:Nee nee nee nee! Je snapt het niet! Het moet zijn 'Die van B is natuurlijk veel lekkerderOp vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
Bijna net zo lekker als die door B. zelf gemaakt wordt.
quote:Oh ja. Ik leer het ook nooit, he?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee nee! Je snapt het niet! Het moet zijn 'Die van B is natuurlijk veel lekkerder'
[..]
quote:Wacht maar tot je het een keer met rijst ophebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn.. dat was lekker.. met kaas, zonder rijst
quote:In dit geval denk ik niet dat het er beter op wordt hoorOp vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wacht maar tot je het een keer met rijst ophebt.
quote:Fijn weekend!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
inpakken en naar het vakantiehuisje
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef rijsttafel het volgende:
Eens eten (simpel: pasta tomatensaus), een tukkie doen, dan naar vrienden toe.![]()
![]()
Voor de muziekliefhebbers nog een geniaal nummertje:
quote:Ik doe mee. De Ikea heeft al mijn energie opgezogen.....
quote:Ik ben ook nog aan het leren voor tentamens hoor, net zoals de rest van het weekendOp vrijdag 29 oktober 2010 18:51 schreef Den_Haag het volgende:
Iedereen heeft weekend en ik ben naar de studie
quote:Goedenavond!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Misschien heb je gewoon de verkeerde naam op Fok. Had je beter Babi Pangang kunnen heten of zo, ipv Steer.
quote:Leuk!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga FFt nadoen, ik ga ook naar het theater.
http://www.dewereldband.nl/
quote:Dat kan ook heerlijk zijn soms
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 19:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kan ook heerlijk zijn somsAch,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga meestal alleen en dat vind ik niet erg. Liever alleen dan een leuke voorstelling missen. En het is in het dorp, dus soms kom ik in de pauze iemand tegen.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
quote:Dat is ook de goede instellingOp vrijdag 29 oktober 2010 19:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ach,![]()
Ik ga meestal alleen en dat vind ik niet erg. Liever alleen dan een leuke voorstelling missen. En het is in het dorp, dus soms kom ik in de pauze iemand tegen.
quote:En toch vinden sommigen het raar dat je dan alleen plezier kan hebben. Maar vaak zijn dat mensen die een partner hebben.
quote:Die types die ook van de ene relatie naar de andere gaanOp vrijdag 29 oktober 2010 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En toch vinden sommigen het raar dat je dan alleen plezier kan hebben. Maar vaak zijn dat mensen die een partner hebben.
quote:Nee, meer mensen van de leeftijd van mijn moeder. Uit huis getrouwd enzo.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die types die ook van de ene relatie naar de andere gaan![]()
Ik ben enig kind dus vind het altijd wel fijn om dingen alleen te doen, maar soms kijken mensen je wel raar aan
Ook als je alleen in een restaurant zit
quote:Dat is helemaal anders inderdaad........Op vrijdag 29 oktober 2010 19:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, meer mensen van de leeftijd van mijn moeder. Uit huis getrouwd enzo.
quote:Klinkt stijlvolOp vrijdag 29 oktober 2010 19:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen foto.
Lange zwarte rok met een soort rijlaarzen, witte zijden blouse en zwart jasje.
quote:Fijne avondOp vrijdag 29 oktober 2010 19:49 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik ga.
* krakkemiekeSarabi kopje thee en stuk chocola geeft
Fijne avond!
quote:quarter pounderOp vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee Quarter Pounders en een McKroket naar binnen geduwd.
Nu een merlot'tje erbij.
quote:Had kortingsbonnen he.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zit aan de chardonnay, Steer. Ook lekker. Maar je diner verbaast me wel
quote:Bijzondere combinatie.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, twee Quarter Pounders en een McKroket naar binnen geduwd.
Nu een merlot'tje erbij.
quote:NiceOp vrijdag 29 oktober 2010 20:26 schreef Sarabi het volgende:
* Sarabi gaat ook een wijntje inschenken![]()
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Jullie leuke plannen voor vanavond/het weekend? Wat bij jullie allemaal maartweevierdagen duurt, gna gna
quote:Merlot is juist een van de minst kruidige, meest ronde soepele wijnen, toch?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Lekker dutje gedaan.
Merlot is wel een lekkere kruidige wijn, vind ik. Lekkerder dan Rioja.
quote:Huh, zit je in een Roomse zone dan?Op vrijdag 29 oktober 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Oh en ik drink bijna altijd Merlot als ik voor rood kies, lekker!
quote:Ik dacht dat dat wel meevielOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef golfer het volgende:
Lekker dutje gedaan.
Merlot is wel een lekkere kruidige wijn, vind ik. Lekkerder dan Rioja.
quote:In een wattes??Op vrijdag 29 oktober 2010 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Huh, zit je in een Roomse zone dan?
quote:Ahhh, zoOp vrijdag 29 oktober 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In een wattes??![]()
(ik werk nooit op maandag en dinsdag he..)
quote:Ah zo.. nou ondanks dat ik op een rk school werk, had ik geen ideeOp vrijdag 29 oktober 2010 20:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ahhh, zoMaandag is Allerheiligen, Dinsdag Allerzielen - lang weekend voor de Belgen dus
quote:Meest gebalanceerde druif tussen soepel en kruidig, vind ikOp vrijdag 29 oktober 2010 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nu trouwens een keer een Cabernet Sauvignon mee genomen, ook lekker
quote:Ja ik vind het lekker. Niet té kruidig en ook niet te 'slap' qua smaak. Gewoon een prima wijntje. Uiteraard koop ik niet een hele dure zo voor thuis op de bank, maar een Undurraga van de appie. Smaakt mij meer dan goed meestalOp vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meest gebalanceerde druif tussen soepel en kruidig, vind ik
quote:Oh ja. We moeten weer sjouwen dit weekend.
quote:Jammer genoeg niet zoveel leuke plannenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nice
Ik ga vanavond even lekker chillen met de Meneer, beetje series kijken en chips etenHij moet straks drie dagen zonder me
Jullie leuke plannen voor vanavond/het weekend? Wat bij jullie allemaal maar twee dagen duurt, gna gna
quote:als die goed is wel. Je hebt er helaas ook wel wat rommel tussen zitten. En een groot deel die voor 1/5 zijn aangelengd met een Merlot bijvoorbeeld, omdat ze uit zichzelf toch meestal wat vlak zijn. Een goede Cabernet Sauvignon komt voor mij eigenlijk bijna altijd uit Zuid-Amerika. Kaiken bijvoorbeeld, is wel wat duurder, maar dat heb je een hele mooie volle, haast romige wijn. En van het supermarktgrut is Gato Negro een lekkere wijn.Op vrijdag 29 oktober 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
Meest gebalanceerde druif tussen soepel en kruidig, vind ik
quote:Ik lees ff terug maar met vakantiehuisje bedoel ik mijn normale appartementje he, waar ik door de weeks ook slaap.
quote:Ik vond het al raar klinkenOp vrijdag 29 oktober 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik lees ff terug maar met vakantiehuisje bedoel ik mijn normale appartementje he, waar ik door de weeks ook slaap.Het voelt alleen aan als een vakantiehuisje als ik hier binnenstap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |