quote:Dat is toch ook spannendOp vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MaandagHeb er wel zin in, vind het ook spannend
[..]
Almelooooooo
quote:Niet echt, wel dichter. Ben aanhet schrijven en dat is best raar... Hm.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een stuk maar echt dicht bij is het nog niet
[..]
Hey LL![]()
Hoezo niet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi lieffies, ik mag mijn laptop niet terug
quote:
quote:Is nog ruim 60 km vanaf hierOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, wel dichter. Ben aanhet schrijven en dat is best raar... Hm.
quote:60 km is niets
quote:ik denk het van nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
60 km is niets
misschien komen we er nog dichter langs, op onze weg naar Almelooo toe?
Ik twitter trouwens best veel, had nooit gedacht datik dat zou doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Leuk heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
60 km is niets
misschien komen we er nog dichter langs, op onze weg naar Almelooo toe?
Ik twitter trouwens best veel, had nooit gedacht datik dat zou doen
quote:ben toch zo nog meer dan een uur zoet met de auto, ze hadden de A18 gewoon moeten door trekken tot aan Enschede
quote:Nee joh gekkie, fijn juistOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa laptop terug
maar ik zit op de banken dat is klote
quote:Dat gaat nu niet met mijn laptop, stom *@#$**#$%^#*@(%&$Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa laptop terug
maar ik zit op de banken dat is klote
quote:oh, ja, dan is het heel onhandigOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar ik haat de touchpad van mijn laptop
Ik werk liever met een muis
quote:zeker fairtrade sjokolaa?
quote:Uiteraard
quote:Ik gebruik ook gewoon een muis als ik met de laptop op de bank zit, dan hang ik scheef, mn laptop staat scheef en de muis heb ik op mn knieOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, dan is het heel onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |