quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:VETOp vrijdag 29 oktober 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
uitzoeken hoe Kolonisten van Catan werkt
quote:ik ook weer blij omdat het goed tetecht komt
quote:het hoeft niet meer
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook weer blij omdat het goed tetecht komt
Dat is pezu's voor heel graag gedaan
quote:Kan dat alleen in het Duits gemeld worden ofzo?
quote:HOIOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook kolonistenEn speel t soms met de kindjes, maar Ado houdt niet van spelletjes en het zou zo leuk zijn t weer eens met volwassenen te doen
![]()
(Heb ook de zeevaardersuitbreiding)
quote:Vind ik ook
quote:Ikke de steden en riddersOp vrijdag 29 oktober 2010 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb ook kolonistenEn speel t soms met de kindjes, maar Ado houdt niet van spelletjes en het zou zo leuk zijn t weer eens met volwassenen te doen
![]()
(Heb ook de zeevaardersuitbreiding)
quote:lijkt er wel opOp vrijdag 29 oktober 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan dat alleen in het Duits gemeld worden ofzo?
quote:Oeh, dan kunnen we met alles doenOp vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind ik ook
[..]
Ikke de steden en ridders
[..]
lijkt er wel op
quote:Ben je al begonnen met je nieuwe baan?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er wel vaker, alleen meestal eit zo lang
quote:Waar ben je dan, als ik het mag weten?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oeh, dan kunnen we met alles doen
Ik ben morgen bij je in de buurt (geloof ik, nou ja, iig dichterbij dan nu. Denk ik)Maar goed, da kunnen we nog niet spelen he?
quote:Jeweets
quote:hij is niet meer van mij nu dus
quote:MaandagOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je al begonnen met je nieuwe baan?
quote:AlmeloooooooOp vrijdag 29 oktober 2010 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar ben je dan, als ik het mag weten?
quote:ST!
quote:Oh
quote:Dat scheelt wel een stuk maar echt dicht bij is het nog nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MaandagHeb er wel zin in, vind het ook spannend
[..]
Almelooooooo
quote:Hey LLOp vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi lieffies, ik mag mijn laptop niet terug
quote:van wie niet?Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:J. Zit te programmeren ....Op vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een stuk maar echt dicht bij is het nog niet
[..]
Hey LL![]()
Hoezo niet?
quote:Dat is toch ook spannendOp vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MaandagHeb er wel zin in, vind het ook spannend
[..]
Almelooooooo
quote:Niet echt, wel dichter. Ben aanhet schrijven en dat is best raar... Hm.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat scheelt wel een stuk maar echt dicht bij is het nog niet
[..]
Hey LL![]()
Hoezo niet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:Is nog ruim 60 km vanaf hierOp vrijdag 29 oktober 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet echt, wel dichter. Ben aanhet schrijven en dat is best raar... Hm.
quote:60 km is niets
quote:ik denk het van nietOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
60 km is niets
misschien komen we er nog dichter langs, op onze weg naar Almelooo toe?
Ik twitter trouwens best veel, had nooit gedacht datik dat zou doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Leuk heOp vrijdag 29 oktober 2010 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
60 km is niets
misschien komen we er nog dichter langs, op onze weg naar Almelooo toe?
Ik twitter trouwens best veel, had nooit gedacht datik dat zou doen
quote:ben toch zo nog meer dan een uur zoet met de auto, ze hadden de A18 gewoon moeten door trekken tot aan Enschede
quote:Nee joh gekkie, fijn juistOp vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa laptop terug
maar ik zit op de banken dat is klote
quote:Dat gaat nu niet met mijn laptop, stom *@#$**#$%^#*@(%&$Op vrijdag 29 oktober 2010 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Jaa laptop terug
maar ik zit op de banken dat is klote
quote:oh, ja, dan is het heel onhandigOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
ja maar ik haat de touchpad van mijn laptop
Ik werk liever met een muis
quote:zeker fairtrade sjokolaa?
quote:Uiteraard
quote:Ik gebruik ook gewoon een muis als ik met de laptop op de bank zit, dan hang ik scheef, mn laptop staat scheef en de muis heb ik op mn knieOp vrijdag 29 oktober 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, ja, dan is het heel onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |