quote:TON heeft nooit een zetel gehad in de tweede kamer, Rita Verdonk uiteraard wel, maar ze zat nog bij de VVD toen ze verkozen werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ik heb nog niet echt van Patti Smith gehoord, de rest ken ik van horen zingen/praten of heb ik per ongeluk gezien...
quote:Stand deel #2079
quote:gecheckt
quote:Er zijn er zat. taaitaai, chocolade munten, chocolade sigaretten, banketletters, gevulde speculaas etc.Op zaterdag 30 oktober 2010 10:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speculaas
Chocoladeletters
Pepernoten
Marsepein
Kruidnoten
quote:Ik wil iets gedetailleerders horen, maar je zit in de goede hoek. Er is iets speciaal aan deze oplader, t.o.v. anderen.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:14 schreef lubje25 het volgende:
Er staat duracell op. Zal toch echt met batterijen en/of accu's te maken hebben. Je kunt je mobiel er mee op laden?
quote:Ik reken het maar goed. Het is een wireless charger, je legt je elektronica op de plaat en ze worden opgeladenOp zaterdag 30 oktober 2010 11:25 schreef lubje25 het volgende:
Je moet je telefoon op die "spiegels" leggen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |