quote:Misschien moet ik dan maar even naar BelgieOp vrijdag 29 oktober 2010 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo'n onzin is dat! Tss. Hier bij de Belgische huisarts mag je met een hele lijst klachten komen en 45 minuten zitten voor 22 euro
Kan trouwens ook gewoon een klein longvolume zijn, heb ik ook. Hoeft niet een heel speciale oorzaak te hebben
quote:Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef rijsttafel het volgende:
Zit je nu naar complimentjes te vissen, Isa? Of snap ik de TT niet?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Ik had je zonder die hulp van Kaas of Rijst al gevonden, Isa
quote:Ja.
quote:Maar die is wel goedOp vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 18:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moest eigenlijk zijn 'met kaas of rijst in je nick heb je zo een lekkere chick' maar dat past niet.
quote:Och arme *knuffel*
[..]
[..]
quote:Alleen met slagroom heur!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Dus wanneer kom jij chocoladetaart eten?
quote:Bijna net zo lekker als die door B. zelf gemaakt wordt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Och arme *knuffel*
Hoe was de andijviestamp?
quote:Nee nee nee nee! Je snapt het niet! Het moet zijn 'Die van B is natuurlijk veel lekkerderOp vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef golfer het volgende:
Bijna net zo lekker als die door B. zelf gemaakt wordt.
quote:Oh ja. Ik leer het ook nooit, he?Op vrijdag 29 oktober 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Nee nee nee nee! Je snapt het niet! Het moet zijn 'Die van B is natuurlijk veel lekkerder'
[..]
quote:Wacht maar tot je het een keer met rijst ophebt.Op vrijdag 29 oktober 2010 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn.. dat was lekker.. met kaas, zonder rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |